|
|
sevillana
|
|
|
okay, dit dan maar weer eens uit de oude doos geplukt;
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dit zal wel weer op de 2e of 3e plaats staan in die zgn. top 2000:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
prima schijf weer van een oude rot in het vak ...
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: The eagles Zou eens mooi zijn voor de eerste plaats.. Op veronica had je de top 1000 een 2 weekies terug,daar stond als het goed is guns&roses op 1 ? Ik vraag mij dan af wie daar dan op gestemt hebben? Niks mis mee hoor maar plek 1 ? Klopt niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 29 december 2013 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] The eagles Zou eens mooi zijn voor de eerste plaats.. Op veronica had je de top 1000 een 2 weekies terug,daar stond als het goed is guns&roses op 1 ? Ik vraag mij dan af wie daar dan op gestemt hebben? Niks mis mee hoor maar plek 1 ? Klopt niet Het is en blijft de waan van de dag, Leon. that's it and nothing more .. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de dikke lulband wordt ook zwaar onderschat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wende Snijder zat in het glazen huis(?) bij de kale opgesloten.....op een gegeven moment moest ze pissen....die kale vroeg waarom duurde het zo lang.... Zij zegt:...moest me ff vingeren, ik lag in een deuk...Wende//Held
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Haha net op Radio 2 5-cdbox Top2000 gewonnen. Dat is dan wel weer leuk. (met respect voor het topic van Sevi..)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2014 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 23:33 schreef Vincent1970 het volgende:Haha net op Radio 2 5-cdbox Top2000 gewonnen. Dat is dan wel weer leuk. (met respect voor het topic van Sevi..) Gefeliciteerd mazelaar hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi brokkie muziek dan. Lekker hoor. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik snap niet wat ik fout doe met dat klote-knippen-en plakken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vincent zo komt hij direct in je bericht.
[youtube]cE6wxDqdOV0[/youtube] |
|
|
|
|