|
|
sevillana
|
|
|
en voor het leed, deze d'r dan ook nog ff achteraan
EN NU VERDER NIET MEER OUWEHOEREN HÉ !!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha eigenlijk wel ja Gast.... Misschien was ik dan de grondlegger maar Sevi is voor mij de vader vanbt topic.. Dus Sevi///held!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Top !!! Dank je Seev.:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 17:39 schreef sevillana het volgende:en voor het leed, deze d'r dan ook nog ff achteraan [ filmpje ] EN NU VERDER NIET MEER OUWEHOEREN HÉ !!!!!! Lekkerrrrrrrrrrrt.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Insluiten op verzoek uitgeschakeld, wat heb je toch Sevi, hha.
Maar dan weer ff wat anders.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha eigenlijk wel ja Gast.... Misschien was ik dan de grondlegger maar Sevi is voor mij de vader vanbt topic.. Dus Sevi///held!!!! hahaha, Leon//Sevi//helden!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 18:10 schreef VVout het volgende:Insluiten op verzoek uitgeschakeld, wat heb je toch Sevi, hha. Maar dan weer ff wat anders. [ filmpje ] Klassiekertje, .. mag er ook zijn hoor W. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha eigenlijk wel ja Gast.... Misschien was ik dan de grondlegger maar Sevi is voor mij de vader vanbt topic.. Dus Sevi///held!!!! Jumpert al weer vergeten, maat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee zeker niet maar Katja ook niet maar jij houd vol tot het bittere end... Jij heb je vrouw je zoon je hond je Feyenoord je spaanse avondjes en je topic... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee zeker niet maar Katja ook niet maar jij houd vol tot het bittere end... Jij heb je vrouw je zoon je hond je Feyenoord je spaanse avondjes en je topic... Yep, and that's for sure !
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
one of my all time favorites, mag dus niet ontbreken op dit topic:
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog een sappige uit vervlogen tijden.
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
voor Rick die nu aan het vechten is:
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 mei 2013 door ar -- |
|
|
|