|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, bijna elke avond wel een uurtje of 2... Je kan zo veel met dat programma. Ik wil altijd nog een Feyenoord knallertje maken. Of een nieuw intro maken voor wanneer ze t veld opkomen. Die pauken die je nu hoort zijn vet, maar het eindigt in zo'n anticlimax Toewijding!
En wel een goed idee eigenlijk ja, doe maar introotje maken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bam ram rosss boem knal.. spanning spanning boem boem boem boem boem... teeeteeéééeé...
treurig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Meer vuurwerk ook aub :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Bam ram rosss boem knal.. spanning spanning boem boem boem boem boem... teeeteeéééeé... treurig. t pas eigenlijk ook wel een beetje bij t huidige Feyenoord... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker hoor Styllz, hou hier wel van. Maar T heeft wel gelijk dat stukje op 1:48 verwacht je niet echt. Je zit te wachten op een knaller zeg maar en die komt dan niet.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
old soldiers never die ... :
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
als we toch op die tour bezig zijn;
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. Heb em meteen maar binnengehaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 23:36 schreef RenatoBos het volgende:Lekker hoor Styllz, hou hier wel van. Maar T heeft wel gelijk dat stukje op 1:48 verwacht je niet echt. Je zit te wachten op een knaller zeg maar en die komt dan niet.. Ja, snap m, heb vandaag nog een beetje lopen fröbelen: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49257867/bigroom.mp3
De melodie op 39sec moet nog anders. Maar die bass die dan komt is wel t idee.
De rest is spielerei ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klinkt al een stuk lekkerder inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut..ik ga hem straks ff in de auto luisteren want het geluid/bass op mijn iPad is niet al te best.. |
|
|
|