|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat dacht ik al, klinkt in ieder geval sexy en het publiek kan hier wel wat mee :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Apart, een fijne beat, ben dit niet gewend van je zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vanochtend ook ff wat afgemaakt. Zal t zo wel even uploaden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog wel wat werk nodig. Moeten nog wat meer afwisselingen in. Maar wel oke. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Niet verkeerd Stylzz, klinkt al lekker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker hoor, zeker na anderhalve minuut..!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet mijn Styl,maar toch knap om het maar ff te verzinnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Speel je het in met een masterkeyboard Stylzz. Door langere loops komt door variatie in aanslag ook meer variatie in het gehele nummer, kan het geheel een compleet andere belevenis geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:27 schreef VVout het volgende:[..] Speel je het in met een masterkeyboard Stylzz. Door langere loops komt door variatie in aanslag ook meer variatie in het gehele nummer, kan het geheel een compleet andere belevenis geven. Heb een midi keyboard idd. Dat is 1 van de variaties die nog moet komen. Zeg maar melodie 2 die iets anders is als de eerste. Kan een octaaf hoger, of wat variatie aan het eind. Ik heb m nog niet gevonden.
Verder moet er nog mastering overheen, maar dat is niet echt mijn ding.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb niet helemaal goed geluisterd maar je zou de release controller bijv. manueel kunnen bewerken om het een bouncier geheel te geven, alles blijft in the groove maar je kan pushen en pullen aan het eind. Kicks en open hats reageren bijv. buitengewoon op je release controller. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Durf het maar aan...de meesten haken gelijk af....deze gozer is echt geweldig
|
|
|