|
|
Fischer_020
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 15 miljoen zou een fantastisch bedrag van voor een 20 jarige middenvelder uit de Eredivisie. |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
en als je dan maher haalt voor 8 miljoen..hoe je miljoenen over en ga je er kwalitatief niet eens op achteruit...naar mijn mening heeft maher zelfs meer potentie dan Eriksen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
heeft Maher nog een 1 of 2 jarig contract? bij 1 jaar voor 6 milj. en bij 2 jaar voor 7,5 milj.
lijkt mij een aardige optie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 12:59 schreef Ronald 1960 het volgende:heeft Maher nog een 1 of 2 jarig contract? bij 1 jaar voor 6 milj. en bij 2 jaar voor 7,5 milj. lijkt mij een aardige optie Laten we het hopen..het iig een groot pluspunt dat zelfs verbeek vind dat hij de stap moet maken..Zelf wil maher ook liever naar ajax hij is geboren in Diemen en woont er nog steeds.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Hoe weet je dat? Volgens mij heeft hij ook al een keer aangegeven graag naar p$v te verkassen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Contract van Maher loopt 30 juni 2015 af. Ter vergelijking, Chadli loopt 30 juni 2014 af, 30 juni 2015. |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 13:31 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Hoe weet je dat? Volgens mij heeft hij ook al een keer aangegeven graag naar p$v te verkassen. Klopt hij wil hogerop en in zijn ogen is dat Ajax of PSV...maaar gezien het feit dat hij amsterdammers is :)...Tevens laat hij in de media noooit merken welke club zijn voorkeur heeft (simme zaakwaarnemer heeft hijO |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 13:36 schreef Eide het volgende:[..] Contract van Maher loopt 30 juni 2015 af. Ter vergelijking, Chadli loopt 30 juni 2014 af, 30 juni 2015. zjin 2 verschillende spelers. Beide halen...?? 6 voor Chadli en 7,5 voor Maher?
Ik heb toch het gevoel dat ajax dat niet gaat doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag me af of sommige mensen hier wel luisteren naar wat Ajax de afgelopen twee jaar heeft gezegd en gedaan.. Zulke bedragen betaald Ajax niet meer. Simpel en klaar.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:Ik vraag me af of sommige mensen hier wel luisteren naar wat Ajax de afgelopen twee jaar heeft gezegd en gedaan.. Zulke bedragen betaald Ajax niet meer. Simpel en klaar.. Klopt!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 13:36 schreef Eide het volgende:[..] Contract van Maher loopt 30 juni 2015 af. Ter vergelijking, Chadli loopt 30 juni 2014 af, 30 juni 2015. Klopt,maar Twente zal als Ajax komt de hoofdprijs vragen voor Chadli.Hier in de regionale pers word al minimaal 10 miljoen genoemd.Dat is wel erg veel voor een speler met nog een contract voor een seizoen.Ik denk ook niet dat Twente ooit 10 miljoen gaat vangen voor een speler met nog een eenjarig contract.We hebben m destijds voor 3 ton gekocht.Als je zo,n 6 miljoen vangt mag je blij zijn,en anders loopt ie volgend jaar gewoon transfervrij de deur uit. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:Ik vraag me af of sommige mensen hier wel luisteren naar wat Ajax de afgelopen twee jaar heeft gezegd en gedaan.. Zulke bedragen betaald Ajax niet meer. Simpel en klaar.. Nou is 6 en 7,5 veel, maar als een speler dat waard is dan willen ze echt wel betalen hoor. Kijk maar naar Sigthorsson.. Kostte ook 5 miljoen en heeft minder laten zien dan Maher.
Ergens tussen de 5 en 7 miljoen voor Maher zou goed zijn denk ik. Geld hebben we wel en de speler zelf ziet het ook zitten. Plus hij past in het systeem.
Chadli voor hetzelfde bedrag kopen zie ik dan niet meer gebeuren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:Ik vraag me af of sommige mensen hier wel luisteren naar wat Ajax de afgelopen twee jaar heeft gezegd en gedaan.. Zulke bedragen betaald Ajax niet meer. Simpel en klaar.. Dat is niet waar Remco en dat weet jij ook wel. Ajax weigert de hoofdprijs nog langer te betalen. Daarbij heeft de club een bepaald idee over een goede prijs en gaat daar niet boven. Ajax heeft nooit een limiet gesteld. Bovendien heeft Ajax ook regelmatig aangegeven dat een enkele uitzondering mogelijk zou kunnen zijn.
Zo simpel en klaar is het dus niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 18:40 schreef Eide het volgende:[..] Dat is niet waar Remco en dat weet jij ook wel. Ajax weigert de hoofdprijs nog langer te betalen. Daarbij heeft de club een bepaald idee over een goede prijs en gaat daar niet boven. Ajax heeft nooit een limiet gesteld. Bovendien heeft Ajax ook regelmatig aangegeven dat een enkele uitzondering mogelijk zou kunnen zijn. Zo simpel en klaar is het dus niet. Heb vorig jaar gelezen dat ze niet boven de 5 miljoen gaan voor een speler...dus wel degelijk is er een grens aangegeven...of...hij zou uitzonderlijke talenten bezitten....eenmalig zie ik dit wel gebeuren...Maher ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 19:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb vorig jaar gelezen dat ze niet boven de 5 miljoen gaan voor een speler... Heb je een bron? Zit als een dolle te google-en, maar ik zie het niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 18:40 schreef Eide het volgende:[..] Dat is niet waar Remco en dat weet jij ook wel. Ajax weigert de hoofdprijs nog langer te betalen. Daarbij heeft de club een bepaald idee over een goede prijs en gaat daar niet boven. Ajax heeft nooit een limiet gesteld. Bovendien heeft Ajax ook regelmatig aangegeven dat een enkele uitzondering mogelijk zou kunnen zijn. Zo simpel en klaar is het dus niet. Volgens mij heeft Ajax al duidelijk laten weten dat 7.5 miljoen te veel was voor Maher.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die is er ook niet, de Boer heeft in een interview weleens aangegeven dat een speler in de ED, niet meer mag kosten dan 5 miljoen tenzij het een uitzonderlijk talent is, dit was vlak nadat hij Jol opvolgde, de vraag werd hem namelijk gesteld omdat Jol destijds ook die stelling had ingenomen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ah, dat is dus van 2.5 jaar terug. Vooralsnog denk ik niet dat Ajax zich vast nagelt aan een bepaald bedrag. Dat zou wel heel makkelijk tegen Ajax te gebruiken zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
15 miljoen is ook echt het uiterste wat Ajax mag vragen voor een speler die nog maar een jaar vastligt denk ik |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 04:07 schreef Loetje het volgende:15 miljoen is ook echt het uiterste wat Ajax mag vragen voor een speler die nog maar een jaar vastligt denk ik Klopt, MAG vragen, maar vaak is het: Wat een gek ervoor geeft. Ik denk dat ze ook op 15 milj. zullen uitkomen, met percentage bij doorverkoop. Dan snel Maher, Toornstra en v/d Hoorn halen. Dan zijn we snel compleet met onze selectie. (ervan uitgaande dat De Jong en Toby weggaan natuurlijk.) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Laat Toornstra lekker in utrecht!!!
Anders voor Chris ff Monaco bellen hebben toch geld te veel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overmars geeft net aan dat er helemaal gen bod is gedaan door Dortmund. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
quote: Over een jaar halen ze hem gratis op. Dan zal hij wel een 'houten kont' hebben van het warm houden van de bank. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 09:16 schreef NatjosFC het volgende:Laat Toornstra lekker in utrecht!!! Anders voor Chris ff Monaco bellen hebben toch geld te veel. Idd.. 150 miljoen in twee weken... pfff vorig jaar eredivisie in totaal 50 miljoen.
SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Dan is het dus in de regel zo dat het spel begonnen is. Waarschijnlijk is hij volgende week dus van Dortmund.-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 10:05 schreef JOOD het volgende:[..] Idd.. 150 miljoen in twee weken... pfff vorig jaar eredivisie in totaal 50 miljoen. SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!! Is PSV niks bij ghehe |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 10:05 schreef JOOD het volgende:[..] Idd.. 150 miljoen in twee weken... pfff vorig jaar eredivisie in totaal 50 miljoen. SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!! Bizar he, en allemaal door een geldschieter. Competitievervalsing in z'n zuiverste vorm. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:Ik vraag me af of sommige mensen hier wel luisteren naar wat Ajax de afgelopen twee jaar heeft gezegd en gedaan.. Zulke bedragen betaald Ajax niet meer. Simpel en klaar.. Toen was het huishoudboekje ook niet echt op orde, zeker in vergelijking met 2,5 jaar geleden is er een enorm verschil financieel gezien. Het zou mij daarom niet verbazen als ze toch nog wel 6 à 7 milj. voor een TOP-speler wordt neergeteld.
Denk allen niet dat ajax ze allebei gaat halen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 10:05 schreef Jesper11 het volgende:[..] Over een jaar halen ze hem gratis op. Dan zal hij wel een 'houten kont' hebben van het warm houden van de bank. Dan tekent hij gewoon bij! |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
quote: Ja, dat had hij al gezegd. Hij heeft ook natuurlijk geen zin om op de bank te zitten. En hij zegt dat hij Ajax ook een transfersom gunt. Maar ik ga ervan uit dat hij weggaat. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 10:05 schreef Jesper11 het volgende:[..] Over een jaar halen ze hem gratis op. Dan zal hij wel een 'houten kont' hebben van het warm houden van de bank. Als hij niet bijtekend zal de Boer hem in eerste instantie niet laten spelen. Na verloop van tijd zal hij toch wel weer gaan spelen want De Boer zal zijn beste 11 op willen stellen om het beste resultaat te halen. (als je hem dan alsnog niet laat spelen kan het nog meer kosten) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eriksen gaat gewoon spelen als hij niet wordt verkocht. De Boer heeft heel duidelijk aangegeven dat exceptionele spelers die beter zijn dan de andere spelers uiteraard wel opgesteld zullen worden. En dat lijkt mee ook niet meer dan normaal. En ja dw Boer heeft nu ook gezegd dat deze jongen op de bank gaat komen. Maar dat is onderdeel van het spelletje en ik geloof er geen flikker van. De beste 11 moeten altijd spelen. |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
Als eriksen niet wordt verkocht dan gaat Ajax alles eraan doen om zijn contract te verlengen..hoop ik |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Maher is echt nodig indien Eriksen vertrekt en als hij niet vertrekt zal de Boer hem meer wissselen als normaal om vervangers te proberen en terecht ik ben een Eriksen fan maar Ajax staat boven alle spelers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eriksen heeft zelf al aangegeven bij te tekenen als er niks komt deze zomer. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 13:53 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] zjin 2 verschillende spelers. Beide halen...?? 6 voor Chadli en 7,5 voor Maher? Ik heb toch het gevoel dat ajax dat niet gaat doen. Ik wel...babel weg, eriksen weg....je verliest wel heel veel dreiging zo... Met chadli en maher vul je het prima aan denk ik... Komt bij dat ik maher een completere speler vind... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Ajax gaat even 15 miljoen trekken voor deze spelers??? 3 keer verwacht ik zelf. Nu niet, dan niet en nooit niet. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Die Chadli mag lekker ergens anders gaan fietsen. Hamplap 2 hoeven we niet. Is van de gekke. Je laat je negatief uit tegenover Ajax in het verleden en dan zou je er gaan voetballen. Nu niet nooit niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van zijn lang zal ze leven niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 21:08 schreef Peterhs het volgende:Die Chadli mag lekker ergens anders gaan fietsen. Hamplap 2 hoeven we niet. Is van de gekke. Je laat je negatief uit tegenover Ajax in het verleden en dan zou je er gaan voetballen. Nu niet nooit niet. Eens Peet....opbokken met die gozer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Leg jij de rest bij...hahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 21:08 schreef Peterhs het volgende:Die Chadli mag lekker ergens anders gaan fietsen. Hamplap 2 hoeven we niet. Is van de gekke. Je laat je negatief uit tegenover Ajax in het verleden en dan zou je er gaan voetballen. Nu niet nooit niet. Juist dat is mannentaal Petertje!!! |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Dortmund legt intresse bij een belgisch international Kevin de Bruyne. Dit is alleen maar onderhandelingstaktiek om Ajax voor die 12 mln te laten happen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 09:29 schreef frankdribben het volgende:Dortmund legt intresse bij een belgisch international Kevin de Bruyne. Dit is alleen maar onderhandelingstaktiek om Ajax voor die 12 mln te laten happen. Ik zou de Bruyne nemen als ik Dortmund was...geweldige speler...heeft wel iets weg van...Mario Götze... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Christian Eriksen kan een mogelijke transfer naar Borussia Dortmund of Liverpool wel vergeten.
De interesse in de Deen is langzaam aan het wegzakken, inmiddels zijn er ook betere kandidaten gevonden. Dortmund ziet namelijk liever Chelsea-middenvelder Kevin de Bruyne komen. De Belgische international werd een tijd geleden ook al in verband gebracht met Bayern Leverkussen. Liverpool ziet ook af van het kopen van Eriksen. De Engelsen zouden het bedrag wat Ajax vraagt veel te hoog vinden en denken voor minder betere kwaliteit naar binnen te slepen. Henrikh Mkhitaryan van Shakhtar Donetsk is een voorbeeld daar van. De Armeense middenvelder scoorde het afgelopen seizoen 25 doelpunten, meer dan Eriksen. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Er komt natuurlijk meer kijken bij een middenvelder dan alleen scoren. Dortmund wil Eriksen gewoon maar er is nog veel tijd op de transfer markt. Ze weten dat Ajax hem wilt verkopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach er is nog zoveel tijd te gaan. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja en in welke competitie scoort die gast 25 doelpunten. Daar voetballen een paar sterren en de rest speelt met een rollator of een houten been. Zegt genoeg. |
|
|
|