BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Ik heb nooit gezegd dat ik weg wil bij Feyenoord'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 28 mei 2013 - 12:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ik heb nooit gezegd dat ik weg wil bij Feyenoord' (FR12.nl)

MMM
 MMM - dinsdag 28 mei 2013 - 12:35   quote  deeplink  
Hahaha pleur op idioot! Hopelijk trapt Martin hier niet in. Waardeloze speler
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 mei 2013 - 15:13   quote  deeplink  
Ben ik niet met je eens. En hij liegt niet. Tenminste, ik kan me niet heugen dat hij het wel gezegd heeft...
MMM
 MMM - dinsdag 28 mei 2013 - 15:24   quote  deeplink  
Gaat erom dat hij eerst niet wilde verlengen en nu terugkrabbelt. Weg ermee.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 mei 2013 - 15:48   quote  deeplink  
kortzichtig... dus als jij bij je baas om opslag vraagt, waar je wel aan toe bent, maar hij niet, moet je persé weg? Hij solliciteert duidelijk naar een langer verblijf. Ik hoop dat Van Geel toehapt!
Ze zijn er destijds niet uitgekomen, waarop Feyenoord heeft aangegeven het contract te laten uitlopen. Nou, dan is het einde contract, uit elkaar... Maar als je dan alsnog tot elkaar kunt komen vóór de einddatum (al is het erna, maakt nog niet uit), dan is het toch goed. Die jongen heeft zich nooit verkeerd over Feyenoord geuit (tenminste niet dat ik het heb meegekregen) en hij is kind van Feyenoord... Wat zou jij doen als je een prima werkplek hebt, maar jouw baas wil je geen verhoging geven waar jij van vindt dat je waard bent, terwijl je dit elders wel kunt krijgen....?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door Arie.Klooster --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 28 mei 2013 - 15:48   quote  deeplink  
Gewoon een nieuw contract aanbieden. Het is afgelopen seizoen wel duidelijk geworden dat we in de breedte nogal wat tekort komen. En hij is gewoon de ideale 12e man aangezien hij zowel rechtsback als op het middenveld kan spelen. Zeer bruikbare speler voor elke eredivisieclub.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 mei 2013 - 15:52   quote  deeplink  
en op linksback kan hij evt. ook nog uit de voeten. Is gewoon multifunctioneel.
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 28 mei 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 15:48 schreef feyenoord!!! het volgende:
Gewoon een nieuw contract aanbieden. Het is afgelopen seizoen wel duidelijk geworden dat we in de breedte nogal wat tekort komen. En hij is gewoon de ideale 12e man aangezien hij zowel rechtsback als op het middenveld kan spelen. Zeer bruikbare speler voor elke eredivisieclub.
Eens.
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 28 mei 2013 - 16:02   quote  deeplink  
Waarom heeft Leerdam...geen clubliefde getoond, wel genoten van een prima opleiding!
Op z'n knieën, voor een modaal salaris dan kan hij blijven.
(als ik het voor het zeggen had)
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 28 mei 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 16:02 schreef Jan Tol het volgende:
Waarom heeft Leerdam...geen clubliefde getoond, wel genoten van een prima opleiding!
Op z'n knieën, voor een modaal salaris dan kan hij blijven.
(als ik het voor het zeggen had)
Leerdam had aangegeven niet akkoord te gaan met het aanbod voor een nieuw contract. Dat is zijn goed recht. Ook andere contract spelers zijn niet meteen akkoord gegaan alleen bij Leerdam wilde Feyenoord geen verbeterde 2e aanbod doen, hetgeen ook weer het goede recht van Feyenoord is.

De kaarten binnen de selectie zijn op dit moment zodanig dat voor de rechtsback positie geen vervanger beschikbaar is. Feyenoord is bezig daarvoor jong talent buiten de club aan te trekken. Mocht dat niet lukken en Leerdam is nog niet weg, dan zal het mij niet verbazen als hij alsnog een nieuw aanbod krijgt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 mei 2013 - 16:50   quote  deeplink  
Waarom niet sowieso? Ik vind Leerdam minstens zo goed als bijvoorbeeld een Vormer (die me eigenlijk wel wat is tegengevallen, maar daar moet ik dan weer aan toevoegen dat hij niet echt de kans heeft gehad zich langere tijd te kunnen laten zien, oftewel mijn oordeel zal niet helemaal terecht zijn). Ik denk dat Leerdam meer kans maakt op een grote competitie dan menig andere niet-basisspeler (van het afgelopen jaar)...
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 28 mei 2013 - 17:31   quote  deeplink  
Arie, ik ben het sowieso met je eens dat Leerdam meer kwaliteiten heeft dan menigeen op dit forum denkt.
van geil
 van geil - dinsdag 28 mei 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 17:31 schreef eko-sporter het volgende:
Arie, ik ben het sowieso met je eens dat Leerdam meer kwaliteiten heeft dan menigeen op dit forum denkt.
zijn kwaliteiten staan voor mij buiten kijf.
eerder de vraag of Feyenoord in de eredivisie zo'n type nodig heeft.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 29 mei 2013 - 03:58   quote  deeplink  
Vind Leerdam echt een speler die je maar ergens neerzet omdat je iemand tekort kom
Voegt eigenlijk niks toe in zoverre dan het is geen speler om is lekker voor te gaan zitten en kijken wat die doet
salemi
 salemi - woensdag 29 mei 2013 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 15:24 schreef MMM het volgende:
Gaat erom dat hij eerst niet wilde verlengen en nu terugkrabbelt. Weg ermee.
Wat had Leerdam anders moeten doen, na het aantrekken van Janmaat op zijn positie? Denken dat Janmaat voor de bank was aangetrokken? Of wachten op een kansje op het middenveld waar hij drie of vier concurrenten voor hem heeft? Die jongen had groot gelijk dat hij niet verlengde, de kans op speeltijd voor hem was bijna nihil. Die jongen is te goed om op de bank te zitten. Daar komt bij dat hij international is van Jong Oranje. denk je dat dat geen belang voor hem was? Vitesse heeft hem een lelijk kunstje geflikt, maar desondanks heeft hij zich nooit negatief uitgelaten over Feyenoord, ook niet toen hij op de bank terecht kwam.
MMM
 MMM - woensdag 29 mei 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 15:48 schreef Arie.Klooster het volgende:
kortzichtig... dus als jij bij je baas om opslag vraagt, waar je wel aan toe bent, maar hij niet, moet je persé weg? Hij solliciteert duidelijk naar een langer verblijf. Ik hoop dat Van Geel toehapt!
Ze zijn er destijds niet uitgekomen, waarop Feyenoord heeft aangegeven het contract te laten uitlopen. Nou, dan is het einde contract, uit elkaar... Maar als je dan alsnog tot elkaar kunt komen vóór de einddatum (al is het erna, maakt nog niet uit), dan is het toch goed. Die jongen heeft zich nooit verkeerd over Feyenoord geuit (tenminste niet dat ik het heb meegekregen) en hij is kind van Feyenoord... Wat zou jij doen als je een prima werkplek hebt, maar jouw baas wil je geen verhoging geven waar jij van vindt dat je waard bent, terwijl je dit elders wel kunt krijgen....?
Een speler zoals Leerdam mag blij zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen. Een hele simpele, middelmatige speler die helemaal niets toevoegt. Als we aan dit soort spelers al veel salaris uit gaan geven is het einde zoek. Wegwezen en nooit meer terugkomen.
MMM
 MMM - woensdag 29 mei 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 15:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
en op linksback kan hij evt. ook nog uit de voeten. Is gewoon multifunctioneel.
Linksback haha, schei toch uit..
MMM
 MMM - woensdag 29 mei 2013 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 07:45 schreef salemi het volgende:

[..]

Wat had Leerdam anders moeten doen, na het aantrekken van Janmaat op zijn positie? Denken dat Janmaat voor de bank was aangetrokken? Of wachten op een kansje op het middenveld waar hij drie of vier concurrenten voor hem heeft? Die jongen had groot gelijk dat hij niet verlengde, de kans op speeltijd voor hem was bijna nihil. Die jongen is te goed om op de bank te zitten. Daar komt bij dat hij international is van Jong Oranje. denk je dat dat geen belang voor hem was? Vitesse heeft hem een lelijk kunstje geflikt, maar desondanks heeft hij zich nooit negatief uitgelaten over Feyenoord, ook niet toen hij op de bank terecht kwam.
Te goed om op de bank te zitten bij een middenmoter. International bij gebrek aan beter bij Jong Oranje.

Hij zal ook wel zien dat er betere spelers rondlopen momenteel, moeilijk klagen dan hoor.
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 29 mei 2013 - 09:23   quote  deeplink  
Leerdam is een nuttige speler, maar zeker geen basis.
dus moet hij keuze maken op het tweede plan komen of naar een subtopper gaan in de eredivisie.

Leerdam zelf mag blij zijn als een club als Feyenoord zegt dat je een nieuw contract krijg. Hij moet zelf maar eens nadenken dat hij niet de top is van Nederland en dus dat ook niet haal een beetje zelfkennis zou geen kwaad kunnen.

en dan komt hij erachter dat bij Feyenoord blijven nog geeneens z'n slechte optie is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 mei 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 09:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Linksback haha, schei toch uit..
Indien de nood aan de man is. Ik zeg niet dat hij dé linksback is. Ik wou alleen maar aangeven dat hij daar zelfs nog uit de voeten kan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 mei 2013 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 09:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Een speler zoals Leerdam mag blij zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen. Een hele simpele, middelmatige speler die helemaal niets toevoegt. Als we aan dit soort spelers al veel salaris uit gaan geven is het einde zoek. Wegwezen en nooit meer terugkomen.
Wakker worden, zelfs simpele, middelmatige spelers verdienen "veel salaris"... Hij heeft toch groot gelijk als hij hier vier ton kan krijgen en bij een andere, goede club het dubbele... wat zou jij doen.... ondanks dat je heeeeel loyaal bent aan je huidige baas?
MMM
 MMM - woensdag 29 mei 2013 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 11:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Indien de nood aan de man is. Ik zeg niet dat hij dé linksback is. Ik wou alleen maar aangeven dat hij daar zelfs nog uit de voeten kan.
Als de nood aan de man is kan je iedereen daar neerzetten.. Nelom, Kongolo, Ramsteijn zijn zelfs betere opties.
MMM
 MMM - woensdag 29 mei 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 11:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wakker worden, zelfs simpele, middelmatige spelers verdienen "veel salaris"... Hij heeft toch groot gelijk als hij hier vier ton kan krijgen en bij een andere, goede club het dubbele... wat zou jij doen.... ondanks dat je heeeeel loyaal bent aan je huidige baas?
Dan gaat hij toch lekker naar die andere club, kan mij het schelen. Dat hij niet bijtekende was geweldig nieuws, kon deze nietsnut er eindelijk uitgepleurd worden.

Ik heb niks met mijn huidige baas, dus als ik ergens anders meer kan verdienen waar ik denk dat ik het naar m'n zin kan hebben eznovoort, ga ik. Maar ik verdien veel minder dan Leerdam.. Als ik voor Feyenoord mocht spelen zou ik daar blijven, al kon ik 3 ton meer verdienen bij een andere club...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 mei 2013 - 21:21   quote  deeplink  
Leerdam een nietsnut? Nee.
Hij heeft alleen geen expliciete talenten. Dus allround bruikbaar als wisselspeler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Ik heb nooit gezegd dat ik weg wil bij Feyenoord'









0.0063638