BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Deens talent overwoog deur bij Ajax dicht te trekken

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 28 mei 2013 - 21:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Deens talent overwoog deur bij Ajax dicht te trekken (ELF Voetbal)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 mei 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Deens talent overwoog deur bij Ajax dicht te trekken

quote:

Lucas Andersen is er nog niet in geslaagd om zijn visitekaartje af te geven in Amsterdam. De talentvolle middenvelder overwoog zelfs te vertrekken bij Ajax.

Volgend seizoen hoopt hij op meer speelminuten. "De coaches zijn tevreden over wat ik laat zien, maar ik stond ineens onderaan in de hiƫrarchie. Dat helpt niet mee als je last hebt van heimwee", zegt hij in een interview met Sporten.dk. "Af en toe overwoog ik zelfs om Ajax te verlaten."

Met frisse moed gaat Andersen de toekomst tegemoet.. "Ik ben in Amsterdam een betere voetballer geworden. Volgend seizoen wil ik dat laten zien in de minuten die ik krijg. Het is mijn uiteindelijke doel om Deens international te worden."
Tijd voor meer speelminuten of is het toch niet zo'n talent gebleken?
Eide
 Eide - dinsdag 28 mei 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 21:44 schreef Boudewijn het volgende:
Deens talent overwoog deur bij Ajax dicht te trekken

[..]

Tijd voor meer speelminuten of is het toch niet zo'n talent gebleken?
Hij heeft Fischer voor zich en voldoende reserves bij het 1e. De verwachting is toch dat Derk en Lukoki gaan vertrekken, dus ik verwacht aankomend seizoen meer minuten voor Andersen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 mei 2013 - 22:51   quote  deeplink  
Derk niet denk ik...Lukoki snel verhuren...
remco k
 remco k - woensdag 29 mei 2013 - 00:26   quote  deeplink  
Geweldig talent, heeft moeite gehad met aanpassen.. Zal komend seizoen langzaam wat meer minuten gaan maken verwacht ik..
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 29 mei 2013 - 11:14   quote  deeplink  
Er is bij Ajax denk ik ook iets misgegaan in de communicatie naar hem omtrent de verwachtingen. Zijn verwachtingen lagen waarschijnlijk veel hoger (basisplaats?) dan de verwachtingen van Ajax (langzaam klaarstomen voor de basis). Hier moeten ze in de toekomst duidelijker over zijn om teleurstelling te voorkomen.
remco k
 remco k - woensdag 29 mei 2013 - 13:07   quote  deeplink  
Nou in een van zijn eerste interviews gaf hij zf al aan het eerste jaar te gebruiken om zich aan te passen en zich door te willen ontwikkelen voor het komende seizoen. Volgens mij dus geen rare verwachtingen
Brandje
 Brandje - woensdag 29 mei 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Vind het toch een raar bericht. We hebben het allemaal over het talent van die jongen maar waarom zou deze jongen zich zo rot hebben gevoeld. Ik hoop dat men er bin ajax wel aan werkt om het de buitenlandse talenten zo aangenaam mogelijk te maken en dat we niet weer de naam "kille" club gaan krijgen
remco k
 remco k - woensdag 29 mei 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Ik snap niet dar er iemand ophef over maakt. Heel normaal om heimwee te hebben en zoals hij al aangeeft hebben de andere Denen hetzelfde meegemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Deens talent overwoog deur bij Ajax dicht te trekken

0.0080740