BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga ja of nee?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Geenidee2013
 Geenidee2013 - vrijdag 31 mei 2013 - 09:02   quote  deeplink  
Volgens mij volgt Johnny ons aller Ajax niet meer en ook de ambities niet want hoe kan hij anders zeggen ik ben pas 29 wil nog een jaar ergens anders voetballen maar zie mezelf wel nog in een Ajax shirt. Wat mij betreft mag dat natuurlijk maar dan wel op de tribune net als alle oud spelers. Heitinga heeft vind ik het respect en het prachtige afscheid wat hij kreeg nu toch wel echt afgedaan met een slappe belofte die hij ooit maakte ik wil naar Ajax terug maar dan wil ik wel nog wat kunnen toevoegen. Dat laatste zal nu niet meer gebeuren. Mijn mening. Johnny kom terug maar niet op het veld.
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 mei 2013 - 09:08   quote  deeplink  
Nu zeg ik ja maar als hij nog meer zijn zakken wil gaan vullen in het buitenland en daarna terug wil komen als hij de dertig is gepasseerd dan hoeft hij van mij niet meer te komen.
nora
 nora - vrijdag 31 mei 2013 - 09:46   quote  deeplink  
Ik zeg nee Johnny past niet in het tikkie takkie voetbal van Ajax, toffe gozer maar mag vanmij ergens anders op de bank blijven zitten voor veel geld.
Volgens mij denkt hij dat Everton beter is als Ajax, nou dan wordt het tijd dat hij zijn ogen open doet want Ajax is echt een stuk beter als Everton.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2013 door nora --
Jesper11
 Jesper11 - vrijdag 31 mei 2013 - 09:50   quote  deeplink  
Nee!
Spelers moeten alleen terugkomen als ze nog wat kunnen toevoegen. Anders kunnen ze beter als toeschouwer op de tribune plaats nemen.
Van Bommel was ook niet zo'n succes bij zijn terugkomst bij PSV al lag dat ook aan anderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2013 door Jesper11 --
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 10:57   quote  deeplink  
Ik vind Heitinga helemaal niet goed meer!!! Hij is een Ajacied, dat straalt hij ook uit. Maar we gaan er abdoluut in mijn ogen niet op vooruit.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 31 mei 2013 - 12:05   quote  deeplink  
Nee, Ik zou mijn visier richten op v/d Hoorn of Veltman. Deze spelers levereren in de toekomst nog geld op voor AJAX. Heitinga niet meer.....
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 15:06   quote  deeplink  
Altijd welkom prima verdediger.
hjf
 hjf - vrijdag 31 mei 2013 - 17:51   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Is al twee jaar over de top en wordt in november 30...wil nu nog niet terug naar Ajax....wie weet als hij 35 is hahaha....laat hem lekker zijn zakken vullen in het buitenland...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 12:05 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Nee, Ik zou mijn visier richten op v/d Hoorn of Veltman. Deze spelers levereren in de toekomst nog geld op voor AJAX. Heitinga niet meer.....
Juist!!! beiden zeer goede verdedigers!!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 31 mei 2013 - 22:24   quote  deeplink  
hij wil zelf niet, maar lijkt mij een prima CVM.
Heitinga brengt ook mooi ervaring mee, iets wat een de Hoorn niet doet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:
Nogmaals Heitinga wilt nog niet naar Ajax terug!!!

Heitinga denkt nog niet aan terugkeer bij Ajax
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 31 MEI 2013
Vertrekken bij Everton ligt voor Johnny Heitinga voor de hand. Terugkeren bij Ajax niet. In ieder geval nog niet. De verdediger vindt het te vroeg en wil het liefst eerst naar een andere club in het buitenland.

Weinig speeltijd
De 29-jarige Heitinga vertrok in 2008 bij Ajax en sindsdien is het eigenlijk altijd de vraag of en wanneer hij terugkeert. De hoop op een rentree wordt door Heitinga nooit tegengesproken, hij vindt het er wel simpelweg nog te vroeg voor.

"Ajax speelt nu niet," maakt Heitinga duidelijk in gesprek met NUsport. De Ajacied - want dat is hij nog steeds - bereidt zich met het Nederlands elftal voor op een oefentrip naar Azië. Heitinga is er weer eens bij, want hij kwam bij Everton zo weinig in actie dat hij zijn plek kwijtraakte.

Heitinga mikt op het WK en heeft daarvoor speeltijd nodig. Speeltijd die hij niet in de eredivisie wil opdoen, maar in het buitenland. "Ik denk dat ik eerst nog ergens anders wil voetballen. Ik zie mezelf wel ooit nog in Ajaxshirt spelen. In Nederland wil ik sowieso niet voor een andere club spelen."

Fenerbahçe was enige tijd geleden in de markt voor Heitinga, maar dat ging toen niet door. Welke clubs hem nu graag zien komen, is nog niet duidelijk. Overigens laten de Evertonfans weinig tranen om het aanstaande vertrek van Heitinga. De meeste supporters van The Toffees hebben hem gewogen en te licht bevonden.

HEBBEN WE NU NIETS AAN...STRAKS OOK NIET WANT DAN IS HIJ OPA HEITINGA...LATEN GAAN!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:
Van der Hoorn is een groot talent zoals Alderweireld en vertonghen ook...en brengt op de langere termijn dus money in het laadje...belangrijk!!!
Moisander Blind en van Rhijn hebben ondertussen de broodnodige ervaring...Veltman en van der Hoorn kunnen elkaar mooi aflossen leren bij van de anderen en worden zodoende niet overbelast...perfecto!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van der Hoorn is een groot talent zoals Alderweireld en vertonghen ook...en brengt op de langere termijn dus money in het laadje...belangrijk!!!
Moisander Blind en van Rhijn hebben ondertussen de broodnodige ervaring...Veltman en van der Hoorn kunnen elkaar mooi aflossen leren bij van de anderen en worden zodoende niet overbelast...perfecto!!
Het is of veltman of van der hoorn. Ik snap het ook niet. Frank de Boer wist al zeker dat veltman de opvolger van Alderweireld zou worden. Nu heeft Ajax ineens interesse in Mike van der Hoorn. Ik snap dat echt niet. Schijnbaar komt veltman dan toch tekort. Maar deze 2 voortdurend elkaar afwisselen gebeurt niet. Frankie wijzigt zijn CV duo niet snel. De afgelopen 2 1/2 jaar is het bewijs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2013 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is of veltman of van der hoorn. Ik snap het ook niet. Frank de Boer wist al zeker dat veltman de opvolger van Alderweireld zou worden. Nu heeft Ajax ineens interesse in Mike van der Hoorn. Ik snap dat echt niet. Schijnbaar komt veltman dan toch tekort. Maar deze 2 voortdurend elkaar afwisselen gebeurt niet. Frankie wijzigt zijn CV duo niet snel. De afgelopen 2 1/2 jaar is het bewijs.
Hij laat de zeer jonge veltman echt niet alle wedstrijden spelen...in het begin van het afgelopen seizoen wisselde hij een paar keer met Dijks en Blind...Dijks deed het goed in het begin maar werd minder...Blind werd gaande weg steeds beter...edoch blijft Dijks een groot talent...Hoessen is hij ook langzaam aan het brengen...jonge spelers niet overbelasten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij wijzigt zijn centrale duo niet snel omdat hij daar 2 ervaren spelers had staan...Veltman is geen ervaren speler dus gaat hij echt niet alle wedstrijden spelen brabootje...
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij laat de zeer jonge veltman echt niet alle wedstrijden spelen...in het begin van het afgelopen seizoen wisselde hij een paar keer met Dijks en Blind...Dijks deed het goed in het begin maar werd minder...Blind werd gaande weg steeds beter...edoch blijft Dijks een groot talent...Hoessen is hij ook langzaam aan het brengen...jonge spelers niet overbelasten...
Dat had andere redenen sjakie! Dat kwam omdat ze er beide geen reet van bakte als het er om ging. Nadat Blind thuis tegen NAC (geloof ik) zeer sterk speelde, is hij ook blijven staan
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij wijzigt zijn centrale duo niet snel omdat hij daar 2 ervaren spelers had staan...Veltman is geen ervaren speler dus gaat hij echt niet alle wedstrijden spelen brabootje...
Kijk eens met fischer. Toen hij tegen PEC uit scoorde ging hij er ook niet meer uit.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 31 mei 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dit is wat FdB eerder over Veltman zei:.....Van der Hoorn moet in Amsterdam de concurrentiestrijd aan gaan met Joël Veltman. ...., maar op het fysieke vlak moet Veltman nog stappen maken.

Mijn gevoel zegt dat v/d Hoorn gaat komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:11   quote  deeplink  
nee maar sommige jonge spelers verzwakken niet laten dus zien dat ze er klaar voor zijn...kijk eens naar Sana en lukoki!!

Sorrij 2x hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:11 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Dit is wat FdB eerder over Veltman zei:.....Van der Hoorn moet in Amsterdam de concurrentiestrijd aan gaan met Joël Veltman. ...., maar op het fysieke vlak moet Veltman nog stappen maken.

mijn gevoel ook Brabootje!! Die van der hoorn is groot en sterk...eigenlijk was Alderweireld dat ook!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk eens met fischer. Toen hij tegen PEC uit scoorde ging hij er ook niet meer uit.
nee maar sommige jonge spelers verzwakken niet laten dus zien dat ze er klaar voor zijn...kijk eens naar Sana en lukoki!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maar hun kun je niet vergelijken. Veltman heeft altijd ijzersterk gespeeld op 1 fout tegen vitesse na. Ook denswill maakte geen fouten. Dus ajax haalt straks van der hoorn voor 5 miljoen (frans van seumeren is niet gek) en beland in het ergste geval op de bank. Gruwelijk stom
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 23:18   quote  deeplink  
Maargoed psv wil hem ook. Daar komt hij binnen als de beste verdediger. Is toch net ietsje anders he
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vertrekken bij Everton ligt voor Johnny Heitinga voor de hand. Terugkeren bij Ajax niet. In ieder geval nog niet. De verdediger vindt het te vroeg en wil het liefst eerst naar een andere club in het buitenland.

Weinig speeltijd
De 29-jarige Heitinga vertrok in 2008 bij Ajax en sindsdien is het eigenlijk altijd de vraag of en wanneer hij terugkeert. De hoop op een rentree wordt door Heitinga nooit tegengesproken, hij vindt het er wel simpelweg nog te vroeg voor.

"Ajax speelt nu niet," maakt Heitinga duidelijk in gesprek met NUsport. De Ajacied - want dat is hij nog steeds - bereidt zich met het Nederlands elftal voor op een oefentrip naar Azië. Heitinga is er weer eens bij, want hij kwam bij Everton zo weinig in actie dat hij zijn plek kwijtraakte.

Heitinga mikt op het WK en heeft daarvoor speeltijd nodig. Speeltijd die hij niet in de eredivisie wil opdoen, maar in het buitenland. "Ik denk dat ik eerst nog ergens anders wil voetballen. Ik zie mezelf wel ooit nog in Ajaxshirt spelen. In Nederland wil ik sowieso niet voor een andere club spelen."

Fenerbahçe was enige tijd geleden in de markt voor Heitinga, maar dat ging toen niet door. Welke clubs hem nu graag zien komen, is nog niet duidelijk. Overigens laten de Evertonfans weinig tranen om het aanstaande vertrek van Heitinga. De meeste supporters van The Toffees hebben hem gewogen en te licht bevonden.

HEBBEN WE NU NIETS AAN...STRAKS OOK NIET WANT DAN IS HIJ OPA HEITINGA...LATEN GAAN!!!
Wat een onzin.. Er zijn meer dan voldoende voorbeelden te noemen van spelers die op hun 33e 34e of zelfs hun 35e nog van heel veel waarde zijn voor hun ploeg en zelfs bij de top van Europa hoorden..

Als hij over twee jaar terug zou komen is ie 31 en een prima speler om erbij te hebben, hele goede verdediger, prima mentaliteit en de nodige ervaring..
Kent het Ajax spelletje en kent de Boer goed..
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Precies wat Loetje al zegt, gaat niet gebeuren en terecht.. Je CV is de basis van de ploeg en daar ga je niet constant in wisselen tussen spelers.
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar heeft het niks mee te maken.. Wat heeft Dijks nog gespeeld nadat Blind hem definitief uit de basis had gespeeld?? Hoessen zit een stuk dichter tegen de basis aan maar het vele spelen van hem afgelopen seizoen komt echt door het niet spelen van Siggie..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar hun kun je niet vergelijken. Veltman heeft altijd ijzersterk gespeeld op 1 fout tegen vitesse na. Ook denswill maakte geen fouten. Dus ajax haalt straks van der hoorn voor 5 miljoen (frans van seumeren is niet gek) en beland in het ergste geval op de bank. Gruwelijk stom
Jaap stam is toegevoegd aan de technische staf om onze verdediging sterker te maken....misschien is hij wel gecharmeerd van van der Hoorn....Jaap was fysiek ook sterk...misschien vindt hij naast Cruyff ook dat Ajax fysieke spelers mist met name voor de C.L....
legt dan iets meer geld uit en haalt dan Nuytink...
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:11 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

MOet je het wel goed Quoten... De Boer zei namelijk alleen het laatste gedeelte over Veltman. Het eerste gedeelte is een insinuatie van de journalist..
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

mijn gevoel ook Brabootje!! Die van der hoorn is groot en sterk...eigenlijk was Alderweireld dat ook!!
Klitchko is ook groot en sterk... Kan alleen niet voetballen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies wat Loetje al zegt, gaat niet gebeuren en terecht.. Je CV is de basis van de ploeg en daar ga je niet constant in wisselen tussen spelers.
als ze ervaring hebben niet...en die heeft Veltman niet...daarom geloof ik niet dat ze van der hoorn halen maar eerder Nuytink....tenminste mocht Alderweireld weg gaan...nogmaals C.L. heren en daar ligt de focus op van de Boer met zijn Ajax...
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja en sommige spelers staan er wel.. Eriksen, de Jong van Rhijn, Fischer...
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jaap stam is toegevoegd aan de technische staf om onze verdediging sterker te maken....misschien is hij wel gecharmeerd van van der Hoorn....Jaap was fysiek ook sterk...misschien vindt hij naast Cruyff ook dat Ajax fysieke spelers mist met name voor de C.L....
Ja, want van al dat kopen is Ajax de laatste jaren een heel stuk beter geworden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en sommige spelers staan er wel.. Eriksen, de Jong van Rhijn, Fischer...
Pfffff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, want van al dat kopen is Ajax de laatste jaren een heel stuk beter geworden..
klopt Remco ze kopen voornamelijk jeugd!! alle deentjes die bij ons rondhuppelen...
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

als ze ervaring hebben niet...en die heeft Veltman niet...daarom geloof ik niet dat ze van der hoorn halen maar eerder Nuytink....tenminste mocht Alderweireld weg gaan...nogmaals C.L. heren en daar ligt de focus op van de Boer met zijn Ajax...
De focus ligt zoals altijd bij het behalen van de titel.. Ze hebben alleen wel gezegd nu verder te willen komen in de Cl en dat daar de volgende uitdaging ligt..

En volgens mij is het juist altijd zo geweest bij Ajax dat het ver kwam in de CL als het diverse talenten in de ploeg had die in het diepe werden gegooid..

95 Seedorf, Davids, Kluivert, kanu, Overmars.
2002 kwartfinale met vd Vaart, Sneijder, Zlatan, de Jong, Heitinga..
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

klopt Remco ze kopen voornamelijk jeugd!! alle deentjes die bij ons rondhuppelen...
Volgens mij snap je prima wat er bedoelt wordt, of moeten alle miskopen de revu weer passeren..
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Pfffff
Wat is moet je plassen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij snap je prima wat er bedoelt wordt, of moeten alle miskopen de revu weer passeren..
En hoe lang is dat geleden?? oude bestuur...Ajax gaat echt niet massaal inkopen maar heb ik dat gezegd dan ???
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En hoe lang is dat geleden?? oude bestuur...Ajax gaat echt niet massaal inkopen maar heb ik dat gezegd dan ???
Ik vind een rechtsbuiten, twee middenvelder en een verdediger toch wel massaal..

En 3 jaar geleden is nog niet zo heel erg lang.. Volgens mij loopt er zelfs nog eentje onder contract rond die voor best veel geld is gekocht..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

De focus ligt zoals altijd bij het behalen van de titel.. Ze hebben alleen wel gezegd nu verder te willen komen in de Cl en dat daar de volgende uitdaging ligt..

En volgens mij is het juist altijd zo geweest bij Ajax dat het ver kwam in de CL als het diverse talenten in de ploeg had die in het diepe werden gegooid..

95 Seedorf, Davids, Kluivert, kanu, Overmars.
2002 kwartfinale met vd Vaart, Sneijder, Zlatan, de Jong, Heitinga..
Zeer zeker maar dan stond er naast die talenten ook kerels die van wanten wisten...in '95: Blind 34 jaar, Frank Rijkaard 33 jaar, Frank de Boer 25 jaar, Bogarde 25 jaar, Litmanen 25 jaar....selectie was naar mijn inziens redelijk uitgebalanceerd...

2002 Chivu, Maxwell, Galasek, Litmanen....etc.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind een rechtsbuiten, twee middenvelder en een verdediger toch wel massaal..

En 3 jaar geleden is nog niet zo heel erg lang.. Volgens mij loopt er zelfs nog eentje onder contract rond die voor best veel geld is gekocht..
Zo hebben ze die allemaal gekocht dan....niet normaal...vanavond nog allemaal???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is moet je plassen?
soms moet ik wel even flink zeiken ja....mijn hemel...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 juni 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

soms moet ik wel even flink zeiken ja....mijn hemel...
Wat is een hemel?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 01 juni 2013 - 00:28   quote  deeplink  
Eens met loetje,

Jack ik befrijp wat je bedoelt met afwisselen maar vergeet niet dat we ook Denswil en Bazoer bijvoorbeeld nog hebben.
Dan is een Hoorn ook niet nodig, en Nuytinck is ook weer Links dus komt niet, zelfde geld voor Viergever.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 juni 2013 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weinig speeltijd

Ik zie mezelf nog wel weer in n ajax tenue spelen.Ik zeg laat m mooi gaan,als ie ergens anders niet meer genoeg kan verdienen wil heitinga wel terug,nou ik zou er nooit aan beginnen,ajax is nu een andere weg ingeslagen,hij koos voor t geld(op zich niets mis mee)maar niet meer aan beginnen,althans mijn mening.Heeft ajax m nodig dan.Ik denk t niet.
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 01 juni 2013 - 02:22   quote  deeplink  
Hij is nog altijd beter als die balzak van een Moisander.
Ben het met jullie eens , dat nu niet komen nooit meer komen gehanteerd kan worden, want ouwe roestbakken die steeds verder aftakelen hebben we niets aan.
Er komt veel talent aan en eer dat die allemaal zijn doorgestroomd is Heitinga al met pensioen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 juni 2013 - 03:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nuytink is het zelfde verhaal. Frank wil met veltman spelen. Prima, naar dan geen aankopen van 5 miljoen kopen voor de breedte. Overmars zal het ook nooit toelaten. Als ajax voor een aankoop kiest, hebben ze nog geen vertrouwen in veltman.... want zet abders bazoer erbij als stand in. Is de jeugd toch nog ergens goed voor
joduh
 joduh - zaterdag 01 juni 2013 - 10:41   quote  deeplink  
Heitinga is ALTIJD welkom!!!! Liefst morgen al........
Eide
 Eide - zaterdag 01 juni 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 10:41 schreef joduh het volgende:
Heitinga is ALTIJD welkom!!!! Liefst morgen al........
Zou altijd beter zijn dan een of andere hapsnurker van de concurrentie kopen en hun kassa daarmee spekken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga ja of nee?

0.0089190