BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga ja of nee?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 01 juni 2013 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 11:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Zou altijd beter zijn dan een of andere hapsnurker van de concurrentie kopen en hun kassa daarmee spekken.
Dat dan weer wel natuurlijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 01:34 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik zie mezelf nog wel weer in n ajax tenue spelen.Ik zeg laat m mooi gaan,als ie ergens anders niet meer genoeg kan verdienen wil heitinga wel terug,nou ik zou er nooit aan beginnen,ajax is nu een andere weg ingeslagen,hij koos voor t geld(op zich niets mis mee)maar niet meer aan beginnen,althans mijn mening.Heeft ajax m nodig dan.Ik denk t niet.
Denk het ook niet Aartus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 02:22 schreef Peterhs het volgende:
Hij is nog altijd beter als die balzak van een Moisander.
Ben het met jullie eens , dat nu niet komen nooit meer komen gehanteerd kan worden, want ouwe roestbakken die steeds verder aftakelen hebben we niets aan.
Er komt veel talent aan en eer dat die allemaal zijn doorgestroomd is Heitinga al met pensioen.
Klopt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 10:41 schreef joduh het volgende:
Heitinga is ALTIJD welkom!!!! Liefst morgen al........
Ja op de tribune want hij wilt nu nog niet terug naar Ajax en een speler kun je niet dwingen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 11:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Zou altijd beter zijn dan een of andere hapsnurker van de concurrentie kopen en hun kassa daarmee spekken.
We hebben niets aan hapsnurkers...maar dat hebben we ook niet gezegd!!
remco k
 remco k - zaterdag 01 juni 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 12:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja op de tribune want hij wilt nu nog niet terug naar Ajax en een speler kun je niet dwingen...
Een speler zal nooit zeggen dat ie nu terug wil komen, zeker niet als er geen interesse is getoond vanuit Ajax. Een speler gaat namelijk wel heel hard op zijn bek als ie zegt dat ie graag nu terug wil komen en dat Ajax hem dan niet haalt.. Gaat geen enkele speler doen en dus kun je die uitspraak als niet gedaan beschouwen..
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 01 juni 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Als speler kan je het ook anders zeggen.
Je kan namelijk zeggen dat je nog graag een ander avontuur aan wilt gaan, maar als Ajax hem zou vragen, dat hij er misschien wel over nou zou willen denken.
Dat komt al heel anders over.
remco k
 remco k - zaterdag 01 juni 2013 - 16:34   quote  deeplink  
Ligt er ook maar net aan hoe de vraag gesteld wordt, ik hecht in ieder geval niet heel veel waarde aan interviews van voetballers en de daarbij horende uitspraken. Hoeveel voorbeelden zijn er wel niet te noemen van spelers die roepen "ik blijf 100% zeker" om vervolgens twee weken later rond te komen met een andere club.
remco k
 remco k - zaterdag 01 juni 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 00:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeer zeker maar dan stond er naast die talenten ook kerels die van wanten wisten...in '95: Blind 34 jaar, Frank Rijkaard 33 jaar, Frank de Boer 25 jaar, Bogarde 25 jaar, Litmanen 25 jaar....selectie was naar mijn inziens redelijk uitgebalanceerd...

2002 Chivu, Maxwell, Galasek, Litmanen....etc.
Chivu en maxwell waren 21. Litmanen speelde niet veel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Chivu en maxwell waren 21. Litmanen speelde niet veel.
En in '95 dan...ach laat maar...je hebt gelijk Remco...de groeten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 14:14 schreef Peterhs het volgende:
Als speler kan je het ook anders zeggen.
Je kan namelijk zeggen dat je nog graag een ander avontuur aan wilt gaan, maar als Ajax hem zou vragen, dat hij er misschien wel over nou zou willen denken.
Dat komt al heel anders over.
Peter wil jij een 2e Mathijssen bij Ajax ?? Is de grootste fout die Feyenoord ergens gelukkig heeft gemaakt...
Eide
 Eide - zondag 02 juni 2013 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En in '95 dan...
De selectie van 95 was gemiddeld iets van 3 maanden ouder dan de selectie dit afgelopen seizoen kampioen werd.

Het verschil is alleen de aanwezige kwaliteit.
Peterhs
 Peterhs - zondag 02 juni 2013 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Peter wil jij een 2e Mathijssen bij Ajax ?? Is de grootste fout die Feyenoord ergens gelukkig heeft gemaakt...
Ik heb sowieso helemaal nergens gezegd dat hij moet komen. Ik heb alleen gezegd, dat als hij nog terug wilt komen en Ajax wil hem nog terug hebben, dat dit het moment is. Een ander moment zal niet meer komen, want we hebben genoeg talenten rondlopen.
Dat ik hem nog altijd beter vind dat die Moisander sta ik nog steeds achter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 01:55 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik heb sowieso helemaal nergens gezegd dat hij moet komen. Ik heb alleen gezegd, dat als hij nog terug wilt komen en Ajax wil hem nog terug hebben, dat dit het moment is. Een ander moment zal niet meer komen, want we hebben genoeg talenten rondlopen.
Dat ik hem nog altijd beter vind dat die Moisander sta ik nog steeds achter.
Klopt, ben het wel met je eens wat betreft Heitinga...hoop dat Ajax hem niet haalt..is over de top..krijg je zo'n situatie als bij Feyenoord met Mathijssen...jongere spelers in de weg zitten als Indy die liever op de CV positie staat...daarnaast verdiend Mathijssen bij Feyenoord minimaal 2x zoveel als zijn medeverdedigers...Koeman heeft hem gehaald...kan hem ergens daardoor niet passeren....

Alhoewel Moisander steeds beter is gaan draaien...is hij toch niet echt die CV waar je echt op kan terug vallen....maar goed hij moest Vertonghen gaan vervangen en dat zegt genoeg....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En in '95 dan...ach laat maar...je hebt gelijk Remco...de groeten...
Waar ga je heen?
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 09:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, ben het wel met je eens wat betreft Heitinga...hoop dat Ajax hem niet haalt..is over de top..krijg je zo'n situatie als bij Feyenoord met Mathijssen...jongere spelers in de weg zitten als Indy die liever op de CV positie staat...daarnaast verdiend Mathijssen bij Feyenoord minimaal 2x zoveel als zijn medeverdedigers...Koeman heeft hem gehaald...kan hem ergens daardoor niet passeren....

Alhoewel Moisander steeds beter is gaan draaien...is hij toch niet echt die CV waar je echt op kan terug vallen....maar goed hij moest Vertonghen gaan vervangen en dat zegt genoeg....
Zit een heel erg groot verschil tussen een dik in de dertiger, of een speler van 29 die de club van binnen erg goed kent..

Daarbij zeg je dat we in het verleden succes hebben gehad met de oudere jongens erom heen, maar men mag de jeugd niet in de weg staan??

Die begrijp ik niet helemaal..
joduh
 joduh - zondag 02 juni 2013 - 13:55   quote  deeplink  
Oh oh oh Johnny , zing een liedje voor mij alleen!!!!
SUPERJOOD
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 13:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Zit een heel erg groot verschil tussen een dik in de dertiger, of een speler van 29 die de club van binnen erg goed kent..

Daarbij zeg je dat we in het verleden succes hebben gehad met de oudere jongens erom heen, maar men mag de jeugd niet in de weg staan??

Die begrijp ik niet helemaal..
Hij zegt toch dat hij nu nog niet terug wilt....straks is hij 33 of 34...en hij is nu al op zijn retour....1 of 2 ouderen vanaf 25 jaar die hun ervaring over kunnen dragen is geen verkeerde zaak juich ik alleen maar toe maar geen 2e Ooijer of Mathijssen halen die bij zijn eigen club ter discussie staat want zo is het wel met Heitinga...nogmaals we spelen C.L. we heten Ajax...aub niet straks aankloppen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 13:55 schreef joduh het volgende:
SUPERJOOD
Een superjood zou heel graag terug komen...zeker omdat we c.l. spelen...als iemand gaarg terug komt schreeuwt hij dat van de daken...allemaal nep...knaken daar draait het om....en ergens geef ik hem geen ongelijk maar dat ter zijde...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 13:55 schreef joduh het volgende:
SUPERJOOD
Een superjood zou heel graag terug komen...zeker omdat we c.l. spelen...als iemand gaarg terug komt schreeuwt hij dat van de daken...allemaal nep...knaken daar draait het om....en ergens geef ik hem geen ongelijk maar dat ter zijde...
Brandje
 Brandje - zondag 02 juni 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 16:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens plus het feit dat Heitinga nu geen speler die wel even op zijn routine terug kan vallen zoals een Rijkaard of een Cocu dat destijds wel hadden. Een Heitinga heb je alleen wat aan als hij topfit is dus het is nu of nooit.
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 16:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat hij nu nog niet terug wilt....straks is hij 33 of 34...en hij is nu al op zijn retour....1 of 2 ouderen vanaf 25 jaar die hun ervaring over kunnen dragen is geen verkeerde zaak juich ik alleen maar toe maar geen 2e Ooijer of Mathijssen halen die bij zijn eigen club ter discussie staat want zo is het wel met Heitinga...nogmaals we spelen C.L. we heten Ajax...aub niet straks aankloppen...
Kom op kerel, sinds wanneer is alles wat een voetballer zegt waar??? En volgens mij is Ooijer extreem belangrijk geweest voor Ajax.. En dat hij bij zijn club ter discussie staat zegt helemaal niks over of hij al dan niet het spel bij ons mee kan spelen, hier wordt heel iets anders gevraagd dan bij Everton..
Hippy2.0
 Hippy2.0 - maandag 03 juni 2013 - 14:31   quote  deeplink  
Nee geen uitgerangeerde speler die niet echt geslaagd is in het buitenland....
Dan krijg je een "mathijssen" in je team....
En hij zit de jeugd in de weg...
Neen johnie...te laat te laat te laat...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 03 juni 2013 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2013 - 14:31 schreef Hippy2.0 het volgende:
Nee geen uitgerangeerde speler die niet echt geslaagd is in het buitenland....
Dan krijg je een "mathijssen" in je team....
En hij zit de jeugd in de weg...
Neen johnie...te laat te laat te laat...
niet geslaagd?
had bij Athletico wekelijks een basisplaats en was bij Everton vorig jaar speler van het jaar...
heeft een WK gespeeld en een iets minder EK... maar volgens mij een prima carriere tot nu toe... heeft dit jaar ook gewoon 30 wedstrijden gespeeld... waarvan 26 in de premier league...heeft dus gewoon wekelijk wereldtop tegen over zich gehad en is in vergelijking tot Mathijssen nog maar 29... daarbij zou hij ook gewoon CVM kunnen spelen en hij brengt heel veel ervaring en strijdkracht met zich mee... en met die kop van um ook een winnaarsmentaliteit en is dat niet wat zo veel mensen zeggen dat we missen? te veel lieve jongens???
Hippy2.0
 Hippy2.0 - maandag 03 juni 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2013 - 14:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

niet geslaagd?
had bij Athletico wekelijks een basisplaats en was bij Everton vorig jaar speler van het jaar...
heeft een WK gespeeld en een iets minder EK... maar volgens mij een prima carriere tot nu toe... heeft dit jaar ook gewoon 30 wedstrijden gespeeld... waarvan 26 in de premier league...heeft dus gewoon wekelijk wereldtop tegen over zich gehad en is in vergelijking tot Mathijssen nog maar 29... daarbij zou hij ook gewoon CVM kunnen spelen en hij brengt heel veel ervaring en strijdkracht met zich mee... en met die kop van um ook een winnaarsmentaliteit en is dat niet wat zo veel mensen zeggen dat we missen? te veel lieve jongens???
Ik zie toch liever eigen jeugd...als ie komt moet ie nu komen en niet over twee jaar ofzo...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 juni 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Heitinga kiest met oog op het WK voor een transfer naar Turkije

Met het oog op het WK in Brazilië van volgend jaar zomer, wil John Heitinga komende zomer Everton verlaten. De verdediger is geen vaste waarde meer in het elftal van The Toffees en om in beeld te blijven bij bondscoach Louis van Gaal mikt Heitinga op een transfer naar Turkije.

Daarbij zou het Fenerbahçe van Dirk Kuyt een optie zijn voor de verdediger. De Turkse topclub ondernam vorig jaar zomer al een poging om de verdediger los te weken bij Everton, maar hikte toen aan tegen de vraagprijs van de Engelse club.

Inmiddels heeft Heitinga nog een contract voor een jaar in Liverpool en zal Everton gebaat zijn bij een zomerse transfer. Heitinga zelf zou een overgang in elk geval niet uitsluiten. "Als ze weer komen, is dat zeker een optie", zo tekent de Daily Mail

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/198621/Heitinga_kiest_met_oog_op_het_WK_voor_een_transfer_naar_Turkije#ixzz2VH9DUjseop uit de mond van de oud-Ajacied.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/198621/Heitinga_kiest_met_oog_op_het_WK_voor_een_transfer_naar_Turkije#ixzz2VH91soPZ
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 19 juni 2013 - 23:55   quote  deeplink  
Ik zeg nee,wat brengt hij voor iets extra's??
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 08:18   quote  deeplink  
Ervaring en strijd....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 juni 2013 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 08:18 schreef NatjosFC het volgende:
Ervaring en strijd....
Mag transfervrij vertrekken dus betaald ajax alleen maar salaris. (als ie komt)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Ronald 1960 --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 09:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mag transfervrij vertrekken dus betaald ajax alleen maar salaris. (als ie komt)
Dan moet je het altijd doen...
nora
 nora - donderdag 20 juni 2013 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 19:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens plus het feit dat Heitinga nu geen speler die wel even op zijn routine terug kan vallen zoals een Rijkaard of een Cocu dat destijds wel hadden. Een Heitinga heb je alleen wat aan als hij topfit is dus het is nu of nooit.
plus dat een Heitinga lang niet het niveau heeft wat Rijkaard en Cocu hadden,helaas voor Johny koop maar een seizoen kaart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door nora --
nora
 nora - donderdag 20 juni 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2013 - 14:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

niet geslaagd?
---------------------------------------------------------------------------------------
=======================================================================================
Daar zitten 25 inval beurten bij,het spel wat Ajax nu speelt is hij niet geschikt voor techn/niet vaardig genoeg is qua voetbal ook achteruit gegaan in het nederlands elftal gaat hij het ook niet redden,net als Matijssen was ook een miskoop voor feyenoord laten wij maar gewoon met Veltman en Moisander spelen zijn meer Ajax voetballers van dit moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door nora --
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2013 - 14:40   quote  deeplink  
Ik zie John graag terug komen hoor. Hij brengt routine, ervaring en een stuk meedogenloosheid. Bovendien heeft hij nog een flink aantal goede jaren in de benen. Enige wat mij tegenstaat is dat het halen van Heitinga van weinig vertrouwen richting Veltman zou getuigen.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 14:40 schreef Eide het volgende:
Ik zie John graag terug komen hoor. Hij brengt routine, ervaring en een stuk meedogenloosheid. Bovendien heeft hij nog een flink aantal goede jaren in de benen. Enige wat mij tegenstaat is dat het halen van Heitinga van weinig vertrouwen richting Veltman zou getuigen.
Transfervrij mag ie van mij komen, maar voor geen cent meer. Dan kan ie de rol die Ooijer had vervullen. Ten eerste wil hij toch niet en ten tweede is hij nog altijd beter als Ooijer toen was.
Mike¥¥
 Mike¥¥ - donderdag 20 juni 2013 - 15:15   quote  deeplink  
Hij zou wel goed zijn om de jonge verdedigers te begeleiden ,
maar of hij frank kan overtuigen hem elke wedstrijd op te stellen ,dat denk ik niet
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 14:25 schreef nora het volgende:

=======================================================================================
Daar zitten 25 inval beurten bij,het spel wat Ajax nu speelt is hij niet geschikt voor techn/niet vaardig genoeg is qua voetbal ook achteruit gegaan in het nederlands elftal gaat hij het ook niet redden,net als Matijssen was ook een miskoop voor feyenoord laten wij maar gewoon met Veltman en Moisander spelen zijn meer Ajax voetballers van dit moment.

25 invalbeurten? 9 om precies te zijn. hij is 2x gewisselt waarvan 1x door een blessure.
heeft alle minuten bij elkaar gewoon 2300 minuten gemaakt. dat is dus z'n 25 wedstrijden. in zijn geheel. voetballend is hij echt niet minder dan een Poulsen op de CVM positie en hij is verdedigend beter dan Schöne. een speler als Heitinga stimuleert daarnaast het niveau van Denswil Bazoer en Veltman, en misschien zelfs wel Boccara en Sporkslede. ook brengt Johnny interlands en ervaring mee. handig voor in de CL misschien. Heitinga is met 29 zeker niet meer de jongste maar heeft nog zeker 3 goede seizoenen te gaan.

iemand zei net dat hij transfervrij weg mag, maar zijn tot 2014 lopende contract zal vast wel af te kopen zijn. daarnaast wil hij ook gewoon naar het WK en waarom zou hij dat niet kunnen redden? Mathijssen is een totaal andere situatie. die was 32... en zelfs hij is naderhand beter gaan presteren...

Johnny is van harte welkom.
nora
 nora - donderdag 20 juni 2013 - 17:48   quote  deeplink  
Jou mening Natjos ik vind hem niet meer bij Ajax passen zou tenkoste gaan van Veltman en die vind ik meer een Ajax voetballer ,Johny is een toffe gozer maar heel veel overtredingen en is techn/niet bijzonder.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 17:48 schreef nora het volgende:
Jou mening Natjos ik vind hem niet meer bij Ajax passen zou tenkoste gaan van Veltman en die vind ik meer een Ajax voetballer ,Johny is een toffe gozer maar heel veel overtredingen en is techn/niet bijzonder.
ik benoemde hem daarom ook als CVM in 1e instantie.
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 17:48 schreef nora het volgende:
Zeker geen fluwelen techniek, maar Ajax heeft met Moisander al een meevoetballende centrale verdediger. Heitinga zou je hebben voor de mandekking, dezelfde rol als Alderweireld zeg maar.

Eens met Peter (dacht ik), transfervrij in een Ooijer rol: doen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 18:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker geen fluwelen techniek, maar Ajax heeft met Moisander al een meevoetballende centrale verdediger. Heitinga zou je hebben voor de mandekking, dezelfde rol als Alderweireld zeg maar.

Eens met Peter (dacht ik), transfervrij in een Ooijer rol: doen.
hij gaat zelf de Ooijer rol nooit accepteren. daarbij denk ik dat ie wel minstens een miljoen salaris wil hebben. dan kun je hem beter laten spelen, anders kapitaal vernietiging.
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Altijd doen. Een echte Ajacied en een speler met de drive om te winnen. Zal wel wer ff moeten wennen aan het type voetbal.
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 18:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij gaat zelf de Ooijer rol nooit accepteren. daarbij denk ik dat ie wel minstens een miljoen salaris wil hebben. dan kun je hem beter laten spelen, anders kapitaal vernietiging.
Weet ik niet hoor. John is wel een ras ajacied, iemand die als hij geblesseerd of geschorst was op zuid stond te kijken tussen de fans. Zo'n vent.
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 20:02   quote  deeplink  
28 jaar toch uit mijn hoofd???

Gewoon een geweldige kans voor Ajax om de komende 5 jaar een vaste aanvoerder te hebben..
joduh
 joduh - donderdag 20 juni 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Johnny is ajax......
El Gappo
 El Gappo - donderdag 20 juni 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Heitinga is een prima optie. Verdedigend staat hij zeker nog zijn mannetje, kent het spelletje, veel ervaring ( in grote wedstrijden ook ), kan waar nodig hard zijn, kan opbouwen, prima pass, kopsterk, goede mentaliteit, leiderschapskwaliteiten, kent de Boer goed...laat maar komen. Johnny is een echte Ajacied ( in tegenstelling tot sommige blaters, hier )!
Het is geen Thiago Silva ofzo, maar voor Ajax echt een prima speler.
Dat zo'n jongen in het buitenland zit heeft volgens mij niet te maken met bv of Everton beter is dan Ajax, maar gaat om de competitie waarin je speelt.
Denk dat jongens als Veldman en Denswil prima kunnen rijpen naast spelers als Heitinga en waarschijnlijk Moisander(ben ik alleen niet zo'n fan van)...
In mijn ogen kan kan hij zelfs je nieuwe aanvoerder zijn.
Ik zie hem als goede optie als Toby gaat.

Begrijp dat van de Hoorn gedoe niet zo...prima verdediger, maar je hebt al een talentvolle jongen in Veldman, ervaring heb je meer aan in dit team. Zeker als Toby en Siem bv ook nog eens gaan.

Ben meer verbaasd over het nu 'opeens' afhaken voor Maher. Vage actie.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:02 schreef remco k het volgende:
28 jaar toch uit mijn hoofd???

Gewoon een geweldige kans voor Ajax om de komende 5 jaar een vaste aanvoerder te hebben..
29.
Maar voor de rest eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga ja of nee?

0.0075139