|
|
Fischer_020
|
|
|
Ajax en sc Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van de verdediger Mitchell Dijks, zo meldt Ajax op haar website. Heerenveen huurt het talent van Ajax voor een seizoen. De verdediger heeft nog een contract tot medio 2015 bij Ajax.
http://transferzone.nl/sc-heerenveen-huurt-mitchel-dijks-een-jaar-van-ajax/
Lijkt mij een mooie zaak. Laat maar lekker ervaring opdoen bij Van Basten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mooi! beter voor elke partij. denk niet dat we 3 linksbacks nodig zijn en hij kan mooi minuten maken. kunnen ze daar de foutjes nog ff van hem afschaven en dan is kijken of ie klaar is voor Ajax... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vond hem altijd geweldig...is snel en verdedigend super...stoomt goed op en zijn eindpass komt meestal aan...een paar wedstrijden speelde hij goed daarna werd het wat minder...laat hem maar lekker veel speelminuten maken...weet dan bijna zeker dat hij na 1 seizoen weer in het rood-wit speelt....succes kerel je kan het!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 20:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:Vond hem altijd geweldig...is snel en verdedigend super...stoomt goed op en zijn eindpass komt meestal aan...een paar wedstrijden speelde hij goed daarna werd het wat minder...laat hem maar lekker veel speelminuten maken...weet dan bijna zeker dat hij na 1 seizoen weer in het rood-wit speelt....succes kerel je kan het!! Altijd geweldig? Was dat in Ajax 1? Heb hem inderdaad paar aardige wedstrijden zien spelen maar ook aardige fouten zien maken. Hij mag zich nu gaan bewijzen bij Heerenveen en tot volgend seizoen succes! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 20:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Altijd geweldig? Was dat in Ajax 1? Heb hem inderdaad paar aardige wedstrijden zien spelen maar ook aardige fouten zien maken. Hij mag zich nu gaan bewijzen bij Heerenveen en tot volgend seizoen succes! en volgens mij speelde hij toen juist in H'veen een klote wedstrijd... als ik het me goed herinner hoor... |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
Na minimaal 30 eredivisie wedstrijden kunnen we volgend jaar bepalen of hij terugkan naar Ajax.
Sinds de komst van de voetballers in de directie is meer duidelijkheid. Normaliter werden spelers pas in de laatste week verhuurd etc.. Ik hoop dat de selectie binnen eeen maand al helemaal rond is..en eriksen niet word verkocht moet overmars proberen te verlengen..anders krijgen we Toivonen taferelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juni 2013 door Fischer_020 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 20:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Altijd geweldig? Was dat in Ajax 1? Heb hem inderdaad paar aardige wedstrijden zien spelen maar ook aardige fouten zien maken. Hij mag zich nu gaan bewijzen bij Heerenveen en tot volgend seizoen succes! Hij is echt een groot talent...gaat er echt wel komen let maar op!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een groot talent zeker. Of ie er gaat komen Zal de tijd uitwijzen. Maar geweldig heb ik hem jog nooit gezien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 21:22 schreef NatjosFC het volgende:[..] en volgens mij speelde hij toen juist in H'veen een klote wedstrijd... als ik het me goed herinner hoor... Als me geheugen me niet in de steek laat tegen Twente of Psv ook? De actie weet ik nog kopt ie heel de verkeerde kant op.. Maar groot talent en verhuur lijkt me prima voor de ontwikkeling |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 18:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als me geheugen me niet in de steek laat tegen Twente of Psv ook? De actie weet ik nog kopt ie heel de verkeerde kant op.. Maar groot talent en verhuur lijkt me prima voor de ontwikkeling kan me die actie ook herinneren maar was niet in de wedstrijden tegen PSV of twente...
hahaha, ik op GOOGLE zoeken: 'fout mitchel dijks' staat dit topic boven aan ;) hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
In de J.C. schaal als voorbeeld vond ik hem opvallend goed, speelde Narsingh uit de wedstrijd... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Begon sterk vorig seizoen en speelde tijdens de JC-schaal Narsingh helemaal uit de wedstrijd. De potentie is er dus wel. Laten we hopen op een soort van Reiziger scenario. Maar lekker is het wel dat je een talent als Dijks zo kan verhuren want je hebt Boilessen en Blind als eerste en tweede back. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daarbij is Heerenveen een prima ploeg om aan uitgeleend te worden. |
|
|
|