BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Clubicoon Piet Keizer: 'Waar komt die euforie bij Ajax vandaan?'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 08 juni 2013 - 12:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Clubicoon: 'Waar komt die euforie bij Ajax vandaan?' (Algemeen Dagblad)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 09 juni 2013 - 00:17   quote  deeplink  
Clubicoon Piet Keizer: 'Waar komt die euforie bij Ajax vandaan?'

quote:
'Waar komt die euforie bij Ajax toch vandaan?'
Ajax vierde de derde titel op rij en oogstte veel lof. Keizer mengde zich niet in de polonaise. 'Waar komt de euforie bij Ajax vandaan, vraag ik me af. Ik heb geregeld op de tribune gezeten, maar ik heb me zelden vermaakt. Ze raken de bal niet kwijt hoor, maar die ging dan te veel breed en terug. Risico werd vermeden. Het was niet aantrekkelijk. Er waren dit seizoen wedstrijden waarbij ik dacht: wat heb ik hier te zoeken? Dan ging ik ook weg in de rust.'

'Het eerste elftal is wat dat betreft een afspiegeling van de jeugd. Ze spelen in een laag tempo, vaak vanuit stand, te veel in de breedte en de meesten met één been. Hoe vaak zie je niet dat een speler wordt aangespeeld aan de linkerkant die de bal dan met rechts aanneemt?', zegt Keizer tegen AD Sportwereld.
nog veel meer uitspraken bij het AD:
http://www.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=413571&abbr=ad
nora
 nora - zondag 09 juni 2013 - 11:22   quote  deeplink  
Het is jammer dat zo,n geweldige speler zo,n saggo ouwe man is geworden,want ook in zijn tijd had hij wedstrijden dat je hem een rotje in zijn kont wilde steken omdat hij niet vooruit is te branden en ook het spel was soms ook niet geweldig,en dat hoort ook bij voetbal soms is het mooi en goed en soms is het nuttig en saai en pak je toch drie punten,en dat zal altijd zo blijven dus is het gewoon zielig dat hij Ajax zo zit af te katten en dat geld tevens voor die andere saggo Willem van Hanegem.
Brandje
 Brandje - zondag 09 juni 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2013 - 00:17 schreef Boudewijn het volgende:
Clubicoon Piet Keizer: 'Waar komt die euforie bij Ajax vandaan?'

[..]

nog veel meer uitspraken bij het AD:
http://www.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=413571&abbr=ad
Komt inderdaad een beetje zuur over maar zijn gevoel over dat overlose breed tikken delen velen met hem
Eide
 Eide - zondag 09 juni 2013 - 20:22   quote  deeplink  
Jawel, maar het eerste wat mij bekroop is waar hij de term euforie vandaan tovert. Is er dan euforie bij Ajax? Financieel gaat het goed, er zijn resultaten maar volgens mij hoor ik juist FdB, die de bepalende man is op technisch gebied, zich steeds heel kritisch uitlaten over Ajax. Wat Piet Keizer die euforie dan vandaan haalt? Laat hij zich zo enorm beïnvloeden door wat er op de tribunes gebeurt?

Verder heeft het artikel een flink "de beste stuurman" gehalte. Tegelijkertijd is een kritisch geluid vrijwel altijd goed, houdt je voeten aan de grond.
Brandje
 Brandje - zondag 09 juni 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2013 - 20:22 schreef Eide het volgende:
Jawel, maar het eerste wat mij bekroop is waar hij de term euforie vandaan tovert. Is er dan euforie bij Ajax? Financieel gaat het goed, er zijn resultaten maar volgens mij hoor ik juist FdB, die de bepalende man is op technisch gebied, zich steeds heel kritisch uitlaten over Ajax. Wat Piet Keizer die euforie dan vandaan haalt? Laat hij zich zo enorm beïnvloeden door wat er op de tribunes gebeurt?

Verder heeft het artikel een flink "de beste stuurman" gehalte. Tegelijkertijd is een kritisch geluid vrijwel altijd goed, houdt je voeten aan de grond.
Misschien verwart hij euforie met dat alles neuzen(flauw) dezelfde kant op staan??
jeffrey1970
 jeffrey1970 - maandag 10 juni 2013 - 00:20   quote  deeplink  
BESTE AJAX CLUB ICOON,ALS U WEET DAT AJAX ZWARE TIJDEN HEEFT MEEGEMAAKT,NEEM BVB DE REVOLUTIE,DAN MOET U ZEKER BLIJ ZIJN,DAT AJAX VOOR DE DERDE KEER OP RIJ DE BESTE IS VAN NEDERLAND.KIJK ALS U UW ONGEZOUTEN MENING DURF TE GEVEN,OMDAT U MET U LUIE ASS OP DE TRIBUNE ZIT,IS DAT WEL HEEL GOEDKOOP.FRANK DE BOER IS DE MAN DIE ACHTER DIT FANTASTISCHE AJAX ZIT.EN DAN PRAAT IK NIET OVER DE REST VAN DE MENSEN,DIE ZIJN NEK UTSTEKEN VOR AJAX.DAAROM HEB IK OOK GEEN ENKEL BEGRIP VOOR U REACTIE.ALS U ZO STOER COMMETAAR GEEFT,EN U HEEFT BALLEN,GEEF DAN HET VOORBEELD EN DOE IETS TERUG VOOR AJAX,DAAR HEEFT U UW STATUS DOOR GEKREGEN.ANDERS MOET U GEWOON U MOND HOUDEN. MVG AJAX SUPPORTER IN HART EN NIEREN.
Eide
 Eide - maandag 10 juni 2013 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2013 - 20:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Misschien verwart hij euforie met dat alles neuzen(flauw) dezelfde kant op staan??
Misschien, of misschien is hij zo geworteld in de clubtraditie van zeiken, zeuren maar nooit je handen uitsteken (wat decennia lang is gebeurt) dat hij de omschakeling gewoon niet meer kan maken. Wie weet.

Ik ben het overigens in zoverre met hem eens dat de periode Frank de Boer niet de maat mag zijn voor wat Ajax als acceptabel moet zien. Qua nationale prestaties en financiën misschien wel, maar voetballend kan en moet er heel veel beter. De jeugdopleiding ligt niet voor niets nadrukkelijk onder de loep.

Komt bij dat Frank de Boer nog altijd een relatief onervaren trainer is. Die kan ook nog bijleren, zie alleen al het blessure gehalte van 11/12 en zet dat af tegen 12/13, dan kan je niet anders dan concluderen dat de staf iets anders is gaan doen.

Kortom, in zoverre met Piet Keizer eens dat Ajax er zeker nog niet is. Ajax begint net weer na een dorre periode, maar de doelstelling blijft aanhaken in Europa, in mijn ogen een halve finale van een Europees toernooi. Zolang die doelstelling niet is bereikt, is er inderdaad nog geen reden om de vlag uit te hangen en te roepen dat het wel heel erg goed gaat. Het gaat goed, maar het kan beter.
av
 av - maandag 10 juni 2013 - 09:05   quote  deeplink  
het is ook nooit goed he pietje geniet toch eens van ons ajax dat deden we vroeger ook van jou ajax suporter voor het leven
Jesper11
 Jesper11 - maandag 10 juni 2013 - 09:30   quote  deeplink  
Ik kan me wel vinden in de kritiek van Keizer. Ik heb me als seizoenkaarthouder ook niet echt vermaakt afgelopen seizoen (amusementswaarde: 6,5). Ik denk dat ze dat bij Ajax zelf ook wel weten. Cruijff en Overmars zeggen niets voor niets dat we pas over 3 jaar resultaat kunnen verwachten van het nieuwe beleid. Tot die tijd moeten we roeien met de riemen die we hebben. En dat gaat behoorlijk met 3 kampioenschappen. Dus toch al euforie...
joduh
 joduh - maandag 10 juni 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Piet is KEIZER! Daarbij ziet hij het echt wel goed! In Nederland zijn wij gewoon de minst slechtste!!!!
Oftewel kampioen van de armoe.....
En iedereen die zegt dat kampioen zijn toch goed is die heeft gelijk maar verschil tussen goed en heel goed is errug groot bij ons....
En ajax was in piet zijn tijd heeeel errrruuggg goed! Simpel!
joduh
 joduh - maandag 10 juni 2013 - 16:39   quote  deeplink  
Daarbij heb ik ook veel draken van wedstrijden gezien van ons dit jaar weer......
nora
 nora - maandag 10 juni 2013 - 16:55   quote  deeplink  
Het voetbal van dit moment is veel tactischer als vroeger,waardoor je meer ballen terug of breed gespeeld worden wat nou niet bepaald spannend is om te zien en als hij daar commentaar op heeft kan ik dat wel begrijpen,maar om te zeggen we zijn kampioen van de armoede vind ik te ver gaan,ook in de top tijd van Ajax hadden ze draken van wedstrijden,die zal je altijd houden maar Ajax heeft ook geweldige wedstrijden gespeeld dit seizoen,dus om te zeggen ik heb me niet kunnen vermaken bij AJax dan is het afkraken en dat gaat mij te ver.
remco k
 remco k - maandag 10 juni 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 16:36 schreef joduh het volgende:
Piet is KEIZER! Daarbij ziet hij het echt wel goed! In Nederland zijn wij gewoon de minst slechtste!!!!
En iedereen die zegt dat kampioen zijn toch goed is die heeft gelijk maar verschil tussen goed en heel goed is errug groot bij ons....
En ajax was in piet zijn tijd heeeel errrruuggg goed! Simpel!
Helemaal mee eens.. En het gaat ook nog wel even duren voordat we echt de vruchten gaan plukken van de veranderingen. Iedereen die daar zit moet leren omgaan met zijn functie en moet de tijd krijgen om hierin zo goed mogelijk te leren functioneren.

De aanstelling van de Boer is een groot succes, ik vind ook dat hij een heel goed elftal neer kan zetten, wel moet ook hij nog veel leren, bijvoorbeeld het individueel beter maken van spelers, het inpassen van een "grote" speler, en het omgaan met vedettes.

Persoonlijk heb ik niet altijd genoten van Ajax en mij ook best vaak geërgerd, maar wel heb ik ook vaak zat zitten genieten van een heel goed Ajax. Vooral in de topwedstrijden heeft Ajax dit seizoen leuk en erg goed gevoetbald.

Dat men die jonge spelers koopt is inderdaad een teken van armoede in de eigen gelederen, maar die armoede stamt uit de tijd vd Boog. En de jongens die er nu zitten hebben het daar maar mee te doen, 16 en 17 jarige spelers zijn in Nederland nu echt wel ontdekt en spelen dus elders en zijn voor Ajax niet meer te scouten bij de amateurclubs.

En volgens mij wordt er juist daarvoor nu gescout in het buitenland en gezocht naar de Eriksens en Fischers van deze wereld. Dat doen we volgens mij erg goed.

In de B1 zitten weer een paar pareltjes die steeds beter worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juni 2013 - 20:24   quote  deeplink  
Ben het eens met Keizer,Joduh en Remco....Remco geeft aan waar de verbeteringen liggen ook daar ben ik het mee eens...
joduh
 joduh - maandag 10 juni 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.. En het gaat ook nog wel even duren voordat we echt de vruchten gaan plukken van de veranderingen. Iedereen die daar zit moet leren omgaan met zijn functie en moet de tijd krijgen om hierin zo goed mogelijk te leren functioneren.

De aanstelling van de Boer is een groot succes, ik vind ook dat hij een heel goed elftal neer kan zetten, wel moet ook hij nog veel leren, bijvoorbeeld het individueel beter maken van spelers, het inpassen van een "grote" speler, en het omgaan met vedettes.

Persoonlijk heb ik niet altijd genoten van Ajax en mij ook best vaak geërgerd, maar wel heb ik ook vaak zat zitten genieten van een heel goed Ajax. Vooral in de topwedstrijden heeft Ajax dit seizoen leuk en erg goed gevoetbald.

Dat men die jonge spelers koopt is inderdaad een teken van armoede in de eigen gelederen, maar die armoede stamt uit de tijd vd Boog. En de jongens die er nu zitten hebben het daar maar mee te doen, 16 en 17 jarige spelers zijn in Nederland nu echt wel ontdekt en spelen dus elders en zijn voor Ajax niet meer te scouten bij de amateurclubs.

En volgens mij wordt er juist daarvoor nu gescout in het buitenland en gezocht naar de Eriksens en Fischers van deze wereld. Dat doen we volgens mij erg goed.

In de B1 zitten weer een paar pareltjes die steeds beter worden.
Ik hoop dat je gelijk krijgt... Ik zie het anders nl, zolang er geen eerlijke financiële strijd is zal ons ajax nooit of te nimmer kunnen concurreren met de echte groten....,, helaas moeten we enorm blij zijn met zoals het nu drie jaar gaat.....
joduh
 joduh - maandag 10 juni 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Maar ook houdt ons geluk eens op kerel
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 juni 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 20:52 schreef joduh het volgende:
Inderdaad wil nu ook eens wedstrijden zien waarin we knallen.
Niet 5 of 6 wedstrijden maar minstens 10..
remco k
 remco k - maandag 10 juni 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 20:52 schreef joduh het volgende:
Dat zou kunnen maar voorlopig zie ik het langzaam maar zeker wel echt beter worden..
remco k
 remco k - maandag 10 juni 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 20:51 schreef joduh het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk krijgt... Ik zie het anders nl, zolang er geen eerlijke financiële strijd is zal ons ajax nooit of te nimmer kunnen concurreren met de echte groten....,, helaas moeten we enorm blij zijn met zoals het nu drie jaar gaat.....
Met het FFP zal het gat allicht kleiner worden, maar jaarlijks bij de beste 8 van Europa zie ook ik niet meer gebeuren.. Incidenteel succes in Europa is wel mogelijk jaarlijks overwinteren in de CL is denk ik de max..
Eide
 Eide - dinsdag 11 juni 2013 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 16:36 schreef joduh het volgende:
Hier ben en blijf ik het niet mee eens. De rest van Nederland mag blij zijn dat het Ajax af en toe tegen zat (arbitrage, niet door kunnen drukken, moeite om te presteren na Europese duels) anders was het kampioenschap al vroeg in maart beslist geweest. Als je al over armoe kan spreken is dat omdat Ajax het verschil al niet veel eerder heeft gemaakt.

In internationaal opzicht is het inderdaad allemaal verre van geweldig, dat ben ik zeker wel met je eens. Ajax moeten grabbelen om aan te haken bij de Europese subtop en wisselt prima prestaties af met wanvertoningen. Dat moet absoluut beter, zeker gezien de potentie van de selectie met veel spelers die een toekomst in de grote competities wordt toegedicht.
Eide
 Eide - dinsdag 11 juni 2013 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Met het FFP zal het gat allicht kleiner worden, maar jaarlijks bij de beste 8 van Europa zie ook ik niet meer gebeuren.. Incidenteel succes in Europa is wel mogelijk jaarlijks overwinteren in de CL is denk ik de max..
Noem mij, buiten Barca, Real en Bayern, eens een ploeg die structureel elk jaar bij de beste 8 van Europa zit? ManU misschien maar dan houdt die lijst wel op. Dat is een doelstelling die alleen realistisch is voor de grootsten.

Het gaat om een structurele deelnemer te zijn in Europa met de potentie om ook na de winterstop nog een hele serieuze tegenstander te zijn voor vrijwel elke ploeg in de CL en/of EL.
Stanley
 Stanley - dinsdag 11 juni 2013 - 08:34   quote  deeplink  
Een mooi kaft garandeerd geen goed boek. ...

Keizer heeft wel degelijk een punt. Het spel deed mij soms pijn aan de ogen en het positiespel was verzorgd maar kende weinig dreiging naar voren. Vaak was het oeverloos tikkie terug en breed.

Maar een kampioenschap verbloemd veel. ..
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 07:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Noem mij, buiten Barca, Real en Bayern, eens een ploeg die structureel elk jaar bij de beste 8 van Europa zit? ManU misschien maar dan houdt die lijst wel op. Dat is een doelstelling die alleen realistisch is voor de grootsten.

Het gaat om een structurele deelnemer te zijn in Europa met de potentie om ook na de winterstop nog een hele serieuze tegenstander te zijn voor vrijwel elke ploeg in de CL en/of EL.
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is?
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 06:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Hier ben en blijf ik het niet mee eens. De rest van Nederland mag blij zijn dat het Ajax af en toe tegen zat (arbitrage, niet door kunnen drukken, moeite om te presteren na Europese duels) anders was het kampioenschap al vroeg in maart beslist geweest. Als je al over armoe kan spreken is dat omdat Ajax het verschil al niet veel eerder heeft gemaakt.

In internationaal opzicht is het inderdaad allemaal verre van geweldig, dat ben ik zeker wel met je eens. Ajax moeten grabbelen om aan te haken bij de Europese subtop en wisselt prima prestaties af met wanvertoningen. Dat moet absoluut beter, zeker gezien de potentie van de selectie met veel spelers die een toekomst in de grote competities wordt toegedicht.
Kunnen we weer een discussie over hebben maar volgens mij stonden we 3 jaar geleden 11 punten achter halverwege seizoen ..... Vorig jaar ook ver achter en laten we afgelopen seizoen ook nier vergeten......
In de glorie jaren hadden we misschien 4 of 6 verliespunten per seizoen ? Met rond de 100 goals ?
Eide
 Eide - woensdag 12 juni 2013 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 06:13 schreef joduh het volgende:

[..]

In de glorie jaren hadden we misschien 4 of 6 verliespunten per seizoen ? Met rond de 100 goals ?
PSV maakte meer dan 100 goals... spel was niet om aan te zien. Die goals maken niet gelukkig.

Qua punten valt de prestatie van afgelopen seizoen binnen 3%(!) van het gemiddeld noodzakelijk aantal punten op kanpioen te worden (een tijdje terug in een ander topic uitgerekent). Die "gloriejaren" zijn ons in ruim 60 jaar tijd 2 keer voor een korte periode overkomen... Als dat je referentiepunt is waar je alles op beoordeeld is het vrijwel nooit mogelijk het goed te doen.

Dat het beter kan en moet ben ik helemaal met je eens, maar dat doet niets af aan het feit dat Ajax zeer terecht kampioen is geworden. Wat beter moet is het verschil tussen een goede pot en een slechte pot. Als dit Ajax een goede wedstrijd speelt, kunnen ze winnen van ploegen als Manchester United, Manchester City en dat soort clubs. Als dat je topniveau is zou je tegen Nederlandse middenmoter nooit zover terug mogen vallen zoals Ajax dat helaas een aantal keer is gebeurt dit seizoen, of een wedstrijd als Steaua uit.

Als er al sprake is van armoe, is dat omdat het onderniveau veel te laag is vergeleken met het piekniveau.
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 09:24   quote  deeplink  
Ik denk dat dat de jaren zijn waar Pietje KEIZER ook naar refereert ...
Eide
 Eide - woensdag 12 juni 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 09:24 schreef joduh het volgende:
Ik denk dat dat de jaren zijn waar Pietje KEIZER ook naar refereert ...
Is dat realistisch dan, die uitzonderlijke generaties van begin jaren 70 en midden jaren 90? Ik denk het niet. Ik zie het Ajax van (bijvoorbeeld) 2004 meer als de maat die reeel is als norm die Ajax zichzelf moet opleggen.
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Tsja , maar wat jij reëel vind interesseer me nie zoveel eigenlijk ......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 17:37 schreef joduh het volgende:
Pfffff.......Keizer,Stuy,Neeskens,Krol......en mijn grote vriend Rep....toen was ik nog een klein pikkie ouwe......Litmanen,Babangida,George,Sar,de Boertjes enz....toen was ik dertig.....vroeger hadden we kuilen,nu drempels,ik heb geleerd om in het heden te leven.....grote vriend ;-)
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pfffff.......Keizer,Stuy,Neeskens,Krol......en mijn grote vriend Rep....toen was ik nog een klein pikkie ouwe......Litmanen,Babangida,George,Sar,de Boertjes enz....toen was ik dertig.....vroeger hadden we kuilen,nu drempels,ik heb geleerd om in het heden te leven.....grote vriend ;-)
Interesseert mijn dat nou wat jij geleerd heb???
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 21:55   quote  deeplink  
Litmanen oh oh litmanen oh oh oh oh
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 21:53 schreef joduh het volgende:

[..]

Interesseert mijn dat nou wat jij geleerd heb???
Niets.....LULLO
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 21:55 schreef joduh het volgende:
Litmanen oh oh litmanen oh oh oh oh
Kijk.....dit getuigd iets......ik zeg ook IETS....van intelligentie....lamlul ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2013 door Nenam_tiL --
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niets.....LULLO
Nou dan
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kijk.....dit getuigd iets......ik zeg ook IETS....van intelligentie....lamlul ;-)
LULLO ???? Lamlul???? Boudewijn? Dit kan toch niet!??? Ik vind dit een ban waard? Ik heb hem voor minder gehad.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:05 schreef joduh het volgende:

[..]

LULLO ???? Lamlul???? Boudewijn? Dit kan toch niet!??? Ik vind dit een ban waard? Ik heb hem voor minder gehad.....
Lul niet slome.....jij hebt nog nooit een ban gehad
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul niet slome.....jij hebt nog nooit een ban gehad
Wellus
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 22:08   quote  deeplink  
Slome?????? Gaat goed he? Zijn al 3 scheldwoorden in 3 posts???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:07 schreef joduh het volgende:

[..]

Wellus
Ja op je Freddie's.....telt niet ouwe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:08 schreef joduh het volgende:
Slome?????? Gaat goed he? Zijn al 3 scheldwoorden in 3 posts???
Liefde met gevoel noemen ze dat.....degene die het dichste na staan,sorry gap
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja op je Freddie's.....telt niet ouwe
Je vergeet te schelden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Je vergeet te schelden
Yep....plofkop
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep....plofkop
Zo ken ik je weer ouwe! Hou wel je fb in de gate lummel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 juni 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:14 schreef joduh het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer ouwe! Hou wel je fb in de gate lummel
Geven ze daar ook bannen ???.......dan heb ik bijna een kwartetje......hahahaha
Zit daar niet zoveel ouwe,maar ga zo ff kijken
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 17:37 schreef joduh het volgende:
Tja... waarom voer je dan discussie... als je alleen jezelf boeiend vind, ga dan met de spiegel praten of zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door Eide --
joduh
 joduh - donderdag 13 juni 2013 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 06:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja... waarom voer je dan discussie... als je alleen jezelf boeiend vind, ga dan met de spiegel praten of zo.
Ik voer weinig of geen discussies eigenlijk ......maar ik vind wel veel mensen boeiend hoor! Maar sommigen denken alles beter te weten en das nie zo mijn ding........
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 13:05   quote  deeplink  
Ook prima natuurlijk. Voel me trouwens niet aangesproken door die laatste zin ;)
joduh
 joduh - donderdag 13 juni 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Key man! Ik vind het zo: een mening hebben is prima en die mag en moet iedereen hebben! Maar elke keer je gelijk willen halen en opdringen en daarbij zeggen dat wat de ander zegt onzin is en niet waar is ed , daar heb ik een broertje dood aan...daarom vind ik discussiëren hiero niet leuk! Haha doe het ook zelden trouwens, maar geef wel duidelijk mijn mening! ;-)
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Ach weet je, iedereen reageert op z'n eigen manier. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Clubicoon Piet Keizer: 'Waar komt die euforie bij Ajax vandaan?'

0.0074050