BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord jeugdspeler vertrekt naar koopclub ajaksbijlmer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 11 juni 2013 - 21:43   quote  deeplink  
Nou als het waar is dan zou ik zeggen dat roze shirt past bij dit halve meisje.
haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2013 door TheMenace --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 11 juni 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Bron?
van geil
 van geil - dinsdag 11 juni 2013 - 22:09   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 juni 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 22:07 schreef hoogvliet010 het volgende:
Bron?
Dat duurt lang..
VVout
 VVout - dinsdag 11 juni 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Uitgedroogd.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 11 juni 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Duurt te lang, geloof er geen reet meer van.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 juni 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Hee Menace! Ouwe relnicht!
Hahahahahahahaha!
Leonidas
 Leonidas - woensdag 12 juni 2013 - 01:09   quote  deeplink  
FR12.nl
C2-speler Noa Lang vertrekt bij Feyenoord en maakt de opmerkelijke overstap naar de Ajax-jeugd. Eerder meldde Varkenoord Watch al dat Ajax en Lang in gesprek waren, nu is de overstap definitief. Dat gerucht werd toen door Feyenoord ontkracht en bestempeld als 'totale onzin', maar vanaf volgend seizoen speelt Lang bij Ajax. Jarenlang hadden Feyenoord, PSV en Ajax een gentlemen's agreement om geen spelers over te nemen. Dat lijkt nu definitief geschonden.
Sensi
 Sensi - woensdag 12 juni 2013 - 01:51   quote  deeplink  
Laten we het er op houden dat ze bij de joden geen talentvolle jeugdspelers hebben lopen en tsja waar ga je dan heen? Tuurlijk, naar de club met de beste jeugdopleiding. Zolang wij maar geen neuzen aannemen vind ik het best.
VVout
 VVout - woensdag 12 juni 2013 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 01:09 schreef Leonidas het volgende:
FR12.nl
C2-speler Noa Lang vertrekt bij Feyenoord en maakt de opmerkelijke overstap naar de Ajax-jeugd. Eerder meldde Varkenoord Watch al dat Ajax en Lang in gesprek waren, nu is de overstap definitief. Dat gerucht werd toen door Feyenoord ontkracht en bestempeld als 'totale onzin', maar vanaf volgend seizoen speelt Lang bij Ajax. Jarenlang hadden Feyenoord, PSV en Ajax een gentlemen's agreement om geen spelers over te nemen. Dat lijkt nu definitief geschonden.
Hoezo jarenlang, daar trekken die neuzen zich al een tijdje niks van aan!

Riechedly Bazoer over van PSV naar Ajax

Bron 19 November 2012 ...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 12 juni 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Sinds marc overmars daar zit spelen ze steeds vaker van die vieze spelletjes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juni 2013 - 22:29   quote  deeplink  
Heb ik weer een ban omdat ik het een kleine vieze stinkneus vind...
ar
 ar - woensdag 12 juni 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Ze hebben toch zulke goede eigen jeugd?..STINKNEUZEN zijn het.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 juni 2013 - 08:25   quote  deeplink  
020-Kinderhandel.
020-Pedofielenclub.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 juni 2013 - 08:27   quote  deeplink  
ze kopen al jaren 16jarigen en roepen dan 3jaar later dat het eigen jeugd is.
laat gaan. Die knakker speelde in de C2.
kuipje
 kuipje - donderdag 13 juni 2013 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:
ze kopen al jaren 16jarigen en roepen dan 3jaar later dat het eigen jeugd is.
laat gaan. Die knakker speelde in de C2.
hij wilde zelf weg.. wat is het probleem?
VVout
 VVout - donderdag 13 juni 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Is beter zo, dan heeft ie zijn hart sowieso in zijn kontzak zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door VVout --
freduc
 freduc - donderdag 13 juni 2013 - 11:10   quote  deeplink  
speler wilde het zelf maar goed ajax staat er wel heel wel willend tegen over , heren akoord of niet ze nemen zo'n speler gewoon aan en dat hebben ze ook al bij psv geflikt kort geleden , ze maken hun naam als jodenclub wel heel serieus
VVout
 VVout - donderdag 13 juni 2013 - 11:30   quote  deeplink  
5904638.jpg?293
kuipje
 kuipje - donderdag 13 juni 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 11:10 schreef freduc het volgende:
speler wilde het zelf maar goed ajax staat er wel heel wel willend tegen over , heren akoord of niet ze nemen zo'n speler gewoon aan en dat hebben ze ook al bij psv geflikt kort geleden , ze maken hun naam als jodenclub wel heel serieus
er stond volgens mij een officiele verklaring van Feyenoord bij dat Ajax contact heeft opgenomen met Feyenoord, om te vertellen dat ze benaderd waren door de speler zelf. Ik vind dat ze netjes gehandeld hebben.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 12:20   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/sport/12-06-2013/jeugdspeler-feyenoord-stapt-over-naar-ajax
Jeugdspeler Feyenoord stapt over naar Ajax

Een 14-jarige jeugdspeler van de Feyenoord Academy maakt de overstap naar de jeugdopleiding van Ajax. Op eigen initiatief gaat Noa Lang naar Amsterdam, na eerder overleg tussen beide clubs.

Er bestaat een officieus 'Gentlemen's agreement' tussen Feyenoord en Ajax. Clubs halen in principe geen spelers uit de jeugdopleiding van de ander. Een woordvoerder van Feyenoord laat weten dat dit nog steeds overeind blijft en dat er sprake is van een unieke situatie.

Omdat de speler in zijn familie mensen heeft met een sterke band met Ajax, wilde hij liever in Amsterdam spelen. Omdat de overstap gevoelig ligt heeft Ajax hiervoor toestemming gevraagd aan Feyenoord en dat in deze situatie gekregen.

Ook Dalian Maatsen vertrekt bij Feyenoord. De speler uit de kampioensploeg A1 gaat naar NAC Breda.
----

Kortom, valt wel mee met vieze spelletjes. Het ziet er wel vreemd uit natuurlijk op het eerste oog. Kreeg in eerste instantie ook dat gevoel dat dit niet zo netjes was, maar gezien de verklaring van Feyenoord denk ik dat het eigenlijk best heel netjes is gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door Eide --
craven
 craven - donderdag 13 juni 2013 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 12:20 schreef Eide het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sport/12-06-2013/jeugdspeler-feyenoord-stapt-over-naar-ajax
Jeugdspeler Feyenoord stapt over naar Ajax

Een 14-jarige jeugdspeler van de Feyenoord Academy maakt de overstap naar de jeugdopleiding van Ajax. Op eigen initiatief gaat Noa Lang naar Amsterdam, na eerder overleg tussen beide clubs.

Er bestaat een officieus 'Gentlemen's agreement' tussen Feyenoord en Ajax. Clubs halen in principe geen spelers uit de jeugdopleiding van de ander. Een woordvoerder van Feyenoord laat weten dat dit nog steeds overeind blijft en dat er sprake is van een unieke situatie.

Omdat de speler in zijn familie mensen heeft met een sterke band met Ajax, wilde hij liever in Amsterdam spelen. Omdat de overstap gevoelig ligt heeft Ajax hiervoor toestemming gevraagd aan Feyenoord en dat in deze situatie gekregen.

Ook Dalian Maatsen vertrekt bij Feyenoord. De speler uit de kampioensploeg A1 gaat naar NAC Breda.
----

Kortom, valt wel mee met vieze spelletjes. Het ziet er wel vreemd uit natuurlijk op het eerste oog. Kreeg in eerste instantie ook dat gevoel dat dit niet zo netjes was, maar gezien de verklaring van Feyenoord denk ik dat het eigenlijk best heel netjes is gegaan.
raar ventje hoor, als je zo ajaks gezind bent, waarom dan bij feyenoord spelen..kan ik niet begrijpen...
VVout
 VVout - donderdag 13 juni 2013 - 12:54   quote  deeplink  
Zijn we dus klaar mee, en veel plezier bij Ajaks daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 12:43 schreef craven het volgende:

[..]

raar ventje hoor, als je zo ajaks gezind bent, waarom dan bij feyenoord spelen..kan ik niet begrijpen...
Lijkt op basis van dat bericht ook meer te zijn door invloed van mensen in zijn familie. Het is gewoon een beetje een vreemd verhaal.
craven
 craven - donderdag 13 juni 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 12:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Lijkt op basis van dat bericht ook meer te zijn door invloed van mensen in zijn familie. Het is gewoon een beetje een vreemd verhaal.
Dat vindt ik ook nogal raar, weinig ruggengraat...maja
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 juni 2013 - 15:15   quote  deeplink  
Moet eerlijk zeggen dat ik het netjes van Ajax vind dat ze eerst naar Feyenoord zijn gestapt voordat ze echt met die jongen om de tafel gingen zitten. Mijn complimenten wat dat betreft. En dat die jongen bij Feyenoord in de jeugd speelt, terwijl hij voor Ajax is? Tsja, misschien wilde Ajax hem vroeger niet hebben, maar Feyenoord wel. Dan kan ik me enigszins voorstellen dat je bij Feyenoord gaat voetballen. Waarschijnlijk met het idee dat als je goed genoeg bent, je altijd nog de overstap kan maken naar de club waar je het liefste voor speelt. Wie zegt dat hij vroeger de keus had? Aan de andere kant lijkt hij nu beïnvloed te zijn door familie. Maar goed, als hij in plaats van voor Feyenoord liever bij Ajax wil spelen. Ga dan maar ook. Dan verdien je het ook niet om ooit in de Kuip te spelen. Bovendien wie zegt dat deze jongen geweldig goed gaat worden. Ik ken hem verder niet, maar hij zat toch niet voor niets in de C2 ipv de C1?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door feyenoord!!! --
kuipje
 kuipje - donderdag 13 juni 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 15:15 schreef feyenoord!!! het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik het netjes van Ajax vind dat ze eerst naar Feyenoord zijn gestapt voordat ze echt met die jongen om de tafel gingen zitten. Mijn complimenten wat dat betreft. En dat die jongen bij Feyenoord in de jeugd speelt, terwijl hij voor Ajax is? Tsja, misschien wilde Ajax hem vroeger niet hebben, maar Feyenoord wel. Dan kan ik me enigszins voorstellen dat je bij Feyenoord gaat voetballen. Waarschijnlijk met het idee dat als je goed genoeg bent, je altijd nog de overstap kan maken naar de club waar je het liefste voor speelt. Wie zegt dat hij vroeger de keus had? Aan de andere kant lijkt hij nu beïnvloed te zijn door familie. Maar goed, als hij in plaats van voor Feyenoord liever bij Ajax wil spelen. Ga dan maar ook. Dan verdien je het ook niet om ooit in de Kuip te spelen. Bovendien wie zegt dat deze jongen geweldig goed gaat worden. Ik ken hem verder niet, maar hij zat toch niet voor niets in de C2 ipv de C1?
Heb gehoord dat hij bij ajax in de A1 gaat spelen, ongeveer gelijk niveau
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 juni 2013 - 15:47   quote  deeplink  
Hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 juni 2013 - 23:37   quote  deeplink  
d:-)
van geil
 van geil - zaterdag 15 juni 2013 - 10:08   quote  deeplink  
als hij maar gaat douchen
van geil
 van geil - zaterdag 15 juni 2013 - 10:08   quote  deeplink  
de vieze kleine arrogante stinkneus
aad 64
 aad 64 - zondag 23 juni 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Het Feyenoord shirt niet waardig
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 23 juni 2013 - 19:52   quote  deeplink  
wat een negativiteit,laat die jongen gewoon bij 020 gaan spelen
ook daar moeten ze maar afwachten of die het eerste haalt.
en ajakkes heeft het heel netjes gedaan en de regels die ze onderling hebben afgesproken ook netjes nagekomen .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 juni 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 19:18 schreef aad 64 het volgende:
Het Feyenoord shirt niet waardig
Precies!
salemi
 salemi - maandag 24 juni 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:
ze kopen al jaren 16jarigen en roepen dan 3jaar later dat het eigen jeugd is.
laat gaan. Die knakker speelde in de C2.
Hij is eerstejaars C speler, dan kom je in C2. Als je het jaar daarop goed genoeg bent kom je in C1.
Ach 020 moet spelers weghalen bij Graafschap, Arminia Bielefeld en Duarte van Heracles. Tja, need I say more?
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 19:04   quote  deeplink  
En Lukoki heeft een 010 isnt just a code iPhone hoes...
https://mobile.twitter.com/denoskaar/status/349189230532116480/photo/1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2013 door Stylzz --
tomson
 tomson - maandag 24 juni 2013 - 20:03   quote  deeplink  
statement

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord jeugdspeler vertrekt naar koopclub ajaksbijlmer









0.0066061