BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey Mouse liga?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - woensdag 12 juni 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Je hoort er maar weinig over, maar in Israel loopt de poulefase van het Europees Kampioenschap onder 21 jaar op z'n einde. Jong Oranje is al geplaatst voor de halve finale nadat de leeftijdgenoten van Duitsland en Rusland werden verslagen. Vanavond treedt Jong Oranje aan tegen favoriet Spanje, een ploeg die bol staat van het talent. Waar Duitsland alle A-internationals heeft thuisgelaten is Jong Oranje op volle sterkte in Israel. Een blik op de opstellingen laat zien dat Cor Pot met name verdedigend min of meer de basisopstelling van het "grote" Oranje op het veld heeft staan. Vrijwel alle spelers van Jong Oranje hebben ook de status van A-international en hebben onder bondscoach van Gaal reeds aan het grote werk mogen ruiken.

Het zegt toch wel iets over de aanwas in Nederland.

Lees verder op Foebele.blogspot.nl!

Veel leesplezier. Reacties, commentaar en discussie zijn altijd welkom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2013 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Ik denk dat we er helemaal niet zo geweldig op staan, waar Duitsland wel alle grote talenten thuis heeft gelaten zoals Reus, Gotze Draxler Schurle en nog een aantal heeft Nederland al zijn mogelijke spelers meegenomen..

Daarbij is het voetbal van een verschrikkelijk laag niveau in mijn optiek en vallen er verschillende jongens zoals een van Rhijn een Strootman en een Wijnaldum flink door de mand met heel slecht voetbal..
Eide
 Eide - woensdag 12 juni 2013 - 16:34   quote  deeplink  
Duitsland heeft ook een bredere basis en een diepere talenten pool. Maar dat neemt niet weg dat we met ons iniminie landje ons prima staande houden. "We" de afgelopen 10 niet niet voor niets 2 maal Europees kampioen geweest en nu ook gewoon kanshebber.

Op dit gebied, jeugdig talent, doet Nederland het gewoon goed.
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 16:34 schreef Eide het volgende:
Duitsland heeft ook een bredere basis en een diepere talenten pool. Maar dat neemt niet weg dat we met ons iniminie landje ons prima staande houden. "We" de afgelopen 10 niet niet voor niets 2 maal Europees kampioen geweest en nu ook gewoon kanshebber.

Op dit gebied, jeugdig talent, doet Nederland het gewoon goed.
Als ik de kwaliteit zie wat er op het veld staat zit er geen enkele speler tussen die ik de wereldtop zie halen, en is het voetbal grotendeels niet om aan te zien..

Of we wel of niet EU kampioen worden is niet zo heel relevant naar het eerste toe.. Dat heb je met de twee afgelopen titels denk ik wel kunnen zien.
nora
 nora - woensdag 12 juni 2013 - 16:42   quote  deeplink  
qua niveau vind ik Duitsland en Spanje beter op dit moment.De jonge talenten die wij hebben zijn Qua niveau behoorlijk maar geen top ,ik heb v/d week ook weer de Vrij en Indy zien voetballen,ik moet zeggen ik ben nog steeds niet kapot van dat duo,tegen Duitsland ging de Vrij in de fout en tegen Rusland ging Indy in de fout ik ben niet zeker van deze twee,ik zou v/d Hoorn met Nuytinck wel eens willen zien,ook nu vind ik Blind weer een van de zekerste voetballers achterin,en het spel van Jong Oranje vind ik zeer wisselvallig en mensen als Strootman die zg een topper moet zijn valt zoals de laatste maanden bij PSV ook hier in jong Oranje zwaar tegen,ik zou persoonlijk toch voor Clasie met van Ginkel gaan en daar voor Maher,het Ajax spel met korte combinaties zie je niet terug met Strootman die kan dat op dit moment niet en Wijnnaldum het talent van 2 ot 3 jaar terug is er nog steeds niet beter opgeworden lopen en maar lopen met die bal dat is hij nog steeds niet afgeleerd.Ook de spits Luuk de Jong die toch bij Twente een kanjer was is ver beneden zijn Twente vorm ook tegen Rusland vond ik hem zeer slecht buiten zijn doelpunt heeft hij werkelijk niks goed gedaan,ik hoop dat Hoessen een kans krijgt die is techn/veel beter en ook in de combinatie vind ik hem beter,ik denk dat wij met dit basisteam zoals laatst gespeeld er aan gaan tegen Spanje en Italie. Als ik echt de talenten er uit zou pikken dan kom ik op dit moment met van Ginkel en Maher en Blind en John en Clasie de rest,is of uit vorm of ze vallen door de mand,van Rhijn speelt laf te veel ballen terug de Vrij idem dito oogt onzeker en Indy is verdedigend sterk maar in de combinatie en opbouwend zwak,Strootman is al weken niet in vorm en Wijnaldum al aan gegeven is geen combinatie voetballer te veel lopen met de bal,op de bank heb je wel Fer en Vilhena dat zijn goede middenvelders maar niet beter als Maher en Clasie en van Ginkel en als rechter spits heb je nog Jozefzoon die mag van mij wel is een kans krijgen een echte rechterspits en Leerdam had nooit mee gemogen die speelt niet eens meer basis bij Feyenoord, dus al met al vind ik de verwachting voor plek 1 te veel eer voor dit team en ik denk ook niet dat ze het gaan redden tegen Spanje en ook niet tegen Italie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 12 juni 2013 - 16:48   quote  deeplink  
we zullen zien.....
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 17:43   quote  deeplink  
Mickey mouse???? Meer Guus flater competitie !!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 12 juni 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik de kwaliteit zie wat er op het veld staat zit er geen enkele speler tussen die ik de wereldtop zie halen, en is het voetbal grotendeels niet om aan te zien..

Of we wel of niet EU kampioen worden is niet zo heel relevant naar het eerste toe.. Dat heb je met de twee afgelopen titels denk ik wel kunnen zien.
puur naar Nederland gekeken denk ik dat Maher het misschien ooit gaat halen en heel misschien Fer als die fysiek nog sterker wordt dat hij in Engeland ergens bij een club als Chelsea ofzo...
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 17:43 schreef joduh het volgende:
Mickey mouse???? Meer Guus flater competitie !!!
Toch verslaat de nummer 1 van de afgelopen 2 jaar in Nederland zowel de nummer 1 als 2 van de afgelopen 2 jaar in Engeland..
joduh
 joduh - woensdag 12 juni 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Das wel weer mooi dan he?
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 18:28 schreef joduh het volgende:
Das wel weer mooi dan he?
Ja toch..

Aan de andere kant krijt Jong Oranje nu wel even voetbal les van Spanje..
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 18:33   quote  deeplink  
En die van der Hoorn mogen ze houden in Utrecht.. Man wat staat die te schutteren..
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 18:37   quote  deeplink  
Nederland heeft Maher en van Ginkel als toptalenten.. Spanje loopt er met Isco Muniain Tello Morrata en Thiaggo.. Jongens die al kwartfinales CL en halve finales CL hebben gespeeld..

Zit maar een heel erg klein verschil tussen..
nora
 nora - woensdag 12 juni 2013 - 18:50   quote  deeplink  
Ik was hier al bang voor totaal afgedroogd, hier zie je her verschil tussen top en wel aardig.
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 19:30   quote  deeplink  
Wel daarbij opgeteld dat Oranje niet met de eerste 11 op het veld staat en Spanje wel..
nora
 nora - woensdag 12 juni 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Volgens mij had Spanje 7 invallers dus toch een driekwart B team.Maar je moet wel toegeven dat het verschil gigantisch was, gelukkig kwam Maher er in en die liet zich zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 juni 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Nuytink, van der Hoorn, Jozefzoon en Clasie komen duidelijk nog tekort.....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 12 juni 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 18:37 schreef remco k het volgende:
Nederland heeft Maher en van Ginkel als toptalenten.. Spanje loopt er met Isco Muniain Tello Morrata en Thiaggo.. Jongens die al kwartfinales CL en halve finales CL hebben gespeeld..

sarcasme mode aan

Zit maar een heel erg klein verschil tussen..
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 20:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nuytink, van der Hoorn, Jozefzoon en Clasie komen duidelijk nog tekort.....
En Fer, Vilhena, Hoessen en de rest van het hele elftal.. En van de basis elf komen er ook 6 gewoon niveau te kort.. begin ook mijn twijfels meer en meer te krijgen over van Rhijn en Strootman..

En dan willen zoveel mensen die vd Hoorn of Nuytink graag zien komen bij Ajax..
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 06:45   quote  deeplink  
Schrijf je zo iets... stelt Pot de reserves op :)

Maar het maakt wel een van mijn punten duidelijk, namelijk dat het manco niet is dat we geen hele goede spelers hebben, die hebben we namelijk wel in de vorm van een Maher, Van Ginkel, BMI en zo nog wel een paart. Het manco ten opzichte van bijvoorbeeld Spanje is dat we slechts 7 a 8 spelers hebben die het benodigde niveau kunnen benaderen terwijl de grote landen het dubbele aantal spelers heeft dat vrijwel gelijkwaardig is.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juni 2013 - 07:39   quote  deeplink  
Ik post het hier maar,
Want ik las dat Fox nl een openkanaal moet worden
En dat het rechten heeft voor BPL SERIE A EN JUPILER.
+ de live eredivisie wedstrijden.
Maar als het een open kanaal wordt kunnen we dat dus gratis zien?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juni 2013 - 07:44   quote  deeplink  
Remko wat mij opvalt aan de de spelers die jij opnoemt bij Spanje is dat ze fysiek allemaal niet zo groot zijn
Net als hun voorgangers als Xavi en Iniesta.
Nedeland heeft Fysiek wel wat jongens lopen.
Toch apart hoe in Spanje het voetballende vermogen zogroot is zelfs na deze Gouden generatie met 3 titels op rij.

Ik vermoed dat spanje en Duitsland het voorlopig gasn uitvevhten.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 07:39 schreef NatjosFC het volgende:
Ik post het hier maar,
Want ik las dat Fox nl een openkanaal moet worden
En dat het rechten heeft voor BPL SERIE A EN JUPILER.
+ de live eredivisie wedstrijden.
Maar als het een open kanaal wordt kunnen we dat dus gratis zien?
FOX heeft Eredvisie Live gekocht, en gaat een eigen open kanaal lancheren.

De samenvattingen MOETEN op een reguliere zender te zien zijn. Dat is een voorwaarde van de overheid. De live wedstrijden mogen gewoon achter een decoder blijven. Ik verwacht dat het FOX kanaal de samenvattingen gaat uitzenden (en op termijn ook CL, EL en Oranje) en dat de live wedstrijden achter de decoder op Eredivisie Live blijven.

Dat is overigens dezelfde constructie als in bijvoorbeeld Engeland.
nora
 nora - donderdag 13 juni 2013 - 09:55   quote  deeplink  
Ja en ook de zg toppers Strootman komt t/o deze Spanjaarden dik te kort en is dus geen topper maar een subtopper in mijn ogen altijd al een subtopper geweest, alleen Maher en van Ginkel zijn de toptalenten bij Jong Oranje en in mindere maten vind ik Blind daarbij in de buurt komen, v/d Hoorn en Nuytinck zijn ook door de mand gevallen we zijn met de neus op de feiten gedrukt dat wij voorlopig nog geen europeesche top zijn.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 13 juni 2013 - 09:56   quote  deeplink  
Maher vind ik ook totaal onzichtbaar hoor.
van Ginkel is de enige die er ver bovenuit steekt.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 10:33   quote  deeplink  
Maher was de eerste pot tegen Duitsland goed hoor. Verder hou je toch dat de ene speler de ene wedstrijd heel zichtbaar is en de volgende wat minder. Luuk de Jong bijvoorbeeld. Kansloos de eerste pot, maar tegen Rusland toch een hele goede goal en een assist.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 06:45 schreef Eide het volgende:
Schrijf je zo iets... stelt Pot de reserves op :)

Maar het maakt wel een van mijn punten duidelijk, namelijk dat het manco niet is dat we geen hele goede spelers hebben, die hebben we namelijk wel in de vorm van een Maher, Van Ginkel, BMI en zo nog wel een paart. Het manco ten opzichte van bijvoorbeeld Spanje is dat we slechts 7 a 8 spelers hebben die het benodigde niveau kunnen benaderen terwijl de grote landen het dubbele aantal spelers heeft dat vrijwel gelijkwaardig is.
Maar onze toppers komen niet eens in de buurt van het niveau van al de jongens die ik net opnoem, ook een Maher en een van Ginkel niet.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 10:33 schreef Eide het volgende:
Maher was de eerste pot tegen Duitsland goed hoor. Verder hou je toch dat de ene speler de ene wedstrijd heel zichtbaar is en de volgende wat minder. Luuk de Jong bijvoorbeeld. Kansloos de eerste pot, maar tegen Rusland toch een hele goede goal en een assist.
Alleen de eerste helft goed, tweede ook nauwelijks meer gezien. Daarbij speelt Duitsland met een volledig B elftal.
nora
 nora - donderdag 13 juni 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Ja Maher kwam er in en was in dat kwartiertje meer aanwezig als de rest van het team de hele wedstrijd hebben laten zien.En waar ik op doel is de basis techniek wat Cruyff ook altijd aangeeft met techniek kan je een bal dood leggen waardoor je meer tijd hebt om een pas te geven, de basis bij Spanje was technisch suprieur aan Nederland ballen werden hard aangespeeld waardoor geen nederlander er tussen kon komen, ik heb Spanjaarden gezien die door 3 nederlandse spelers op zijn huid werd gezeten en op techniek hun voor schut zetten, dan zie ik een v/d Hoorn ballen weg knallen terwijl hij de tijd had om hem aan te nemen en af te spelen aan een medespeler (dus geen opbouw) maar omdat hij weinig techniek heeft durft hij geen bal aan te nemen als er een Spanjaard in de buurt is, en dat zelfde geld voor Nuytinck en van Aanholt komen techniek te kort en in dit soort topwedstrijden wordt je daar door met de neus op de feiten gedrukt, ook het beleid om Leerdam mee te nemen die amper gespeeld heeft en ook geen basis bij Feyenoord is lachwekkend, en ook Fer een kracht mens waar je in de eredivisie wel mee weg komt maar op dit niveau te kort komt en voetballers als Hoesen en Clasie had ik meer van verwacht misschien was het bij hun de vorm van de dag, deze twee zie ik nog wel verbeteren en John zit ook tegen de top aan maar is soms in een wedstrijd afwezig dat zou hij moeten verbeteren .Depay is techn/goed maar is geen teamspeler maar is misschien hoop dat hij dit nog gaat leren, Wijnaldum is in 2 jaar geen stap verder gekomen en maar lopen met die bal daarin is hij niks verbeterd .Ik hoop dat het A team het kan redden tegen Italie wat ik minder vind dan Spanje, maar ik heb er een hard hoofd in.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar onze toppers komen niet eens in de buurt van het niveau van al de jongens die ik net opnoem, ook een Maher en een van Ginkel niet.
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog geen speler gezien dit EK -21 die echt met kop en schouders beter was dan alle anderen. Maher en Van Ginkel bijvoorbeeld zouden in het Spanje van gister prima tot hun recht komen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juni 2013 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 09:27 schreef Eide het volgende:

[..]

FOX heeft Eredvisie Live gekocht, en gaat een eigen open kanaal lancheren.

De samenvattingen MOETEN op een reguliere zender te zien zijn. Dat is een voorwaarde van de overheid. De live wedstrijden mogen gewoon achter een decoder blijven. Ik verwacht dat het FOX kanaal de samenvattingen gaat uitzenden (en op termijn ook CL, EL en Oranje) en dat de live wedstrijden achter de decoder op Eredivisie Live blijven.

Dat is overigens dezelfde constructie als in bijvoorbeeld Engeland.
dus in principe hebben we straks FOX NL als open kanaal, met samenvattingen enzo...
en een kanaal waarvoor we moeten betalen waar de wedstrijden live worden uitgezonden...

maar dan gaan de samenvattingen dus waarschijnlijk ook na een later tijdstip zoals hier en daar mensen zeggen.

maar voor de rest verandert er niet zo veel, behalve dat we nu dus een abbonement moeten nemen op FOX ipv EDl... of blijft het EDL heten??
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 12:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dus in principe hebben we straks FOX NL als open kanaal, met samenvattingen enzo...
en een kanaal waarvoor we moeten betalen waar de wedstrijden live worden uitgezonden...

maar dan gaan de samenvattingen dus waarschijnlijk ook na een later tijdstip zoals hier en daar mensen zeggen.

maar voor de rest verandert er niet zo veel, behalve dat we nu dus een abbonement moeten nemen op FOX ipv EDl... of blijft het EDL heten??
Geen idee Natjos. Ik zit ook maar wat te speculeren op basis van de situatie in andere landen. De ervaring van het eerdere uitstapje van de samenvattingen naar een ander kanaal was dat iets ander dan Studio Sport, 19.00 met het bord op schoot heel slecht viel in Nederland. Lijkt me dat FOX die traditie niet snel opkegeld.

Wat er met EDL gaat gebeuren weet ik niet. De merknaam is ondertussen best heel sterk in Nederland.Misschien gaat het FOX EDL heten of zo. Who knows.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 11:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog geen speler gezien dit EK -21 die echt met kop en schouders beter was dan alle anderen. Maher en Van Ginkel bijvoorbeeld zouden in het Spanje van gister prima tot hun recht komen.
Sorry maar ik vind alle namen die ik opnemen een stuk beter. En met name thiaggo en Isco zij. Nu al echt geweldig goed.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind alle namen die ik opnemen een stuk beter. En met name thiaggo en Isco zij. Nu al echt geweldig goed.
Ik vind ze erg wisselvallig als ik eerlijk ben. Ook een Thiago bijvoobeeld. Hij is goed, maar niet geweldig. Kan ook amper, die gasten zijn allemaal niet gewend om een dragende speler te zijn. Ze mogen allemaal rustig rijpen in de luwte en liften bij hun clubs mee op de klasse van anderen. Die Nederlandse gasten zijn met 19 sterspeler bij hun club en worden wekelijks geacht het verschil te maken. Een vergelijk dat altijd scheef gaat.

De pot van gister is niet maatgevend. Tegen Rusland en Duitsland was Spanje alles behalve overtuigend, net als de spelers die jij noemde. Wel beter dan die ploegen, maar niet overtuigend. Pas tegen de reserves van Nederland voetbalde ze makkelijk. Ook dat zegt iets.

Ik denk dat dat verschil veel kleiner is dan dat jij suggereert.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Oke dat kan jouw mening zijn. Ik vind dat ze wel degelijk een stuk verder zijn..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

van Ginkel is in mijn ogen de beste nederlander, oogt heel volwassen!!
Vitesse zonder van Ginkel en Bony is een elftal dat onderin gaat meedraaien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 11:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

De laatste 2 zijn buitensporig goed tav alle jongeren op het EK....van Ginkel en Maher zijn gewoon goed en hebben een zeer goede toekomst!!
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

van Ginkel is in mijn ogen de beste nederlander, oogt heel volwassen!!
Vitesse zonder van Ginkel en Bony is een elftal dat onderin gaat meedraaien.
Onderin zal wel wat overdreven zijn, maar ze worden er allicht minder van.. Maar ja, dat zou Ajax ook worden na het vertrek van Urby en Suarez, of Stekelenburg, of Vertonghen Anita en Janssen..
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 22:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De laatste 2 zijn buitensporig goed tav alle jongeren op het EK....van Ginkel en Maher zijn gewoon goed en hebben een zeer goede toekomst!!
Toch heb je een of twee mega voetballers nodig om mee te doen om de titels..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Onderin zal wel wat overdreven zijn, maar ze worden er allicht minder van.. Maar ja, dat zou Ajax ook worden na het vertrek van Urby en Suarez, of Stekelenburg, of Vertonghen Anita en Janssen..
Jij weet ook dat wij wel iets meer kwaliteit in huis hebben als Vitesse....

Ik weet pertinent zeker dat als de Boer Suarez had gehad of Huntelaar we al veel eerder kampioen hadden geweest de laatste 2 seizoenen....jammer voor beide spelers is wel dat de trainers van Ajax destijds niet het niveau hadden van de Boer....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch heb je een of twee mega voetballers nodig om mee te doen om de titels..
Zeker weten....1 0f 2 megaspelers maken het verschil...
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Ach, tegen Italië is de echte test. Oranje in de sterkste opstelling, Italië ook. We zullen zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:05 schreef Eide het volgende:
Ach, tegen Italië is de echte test. Oranje in de sterkste opstelling, Italië ook. We zullen zien.
Ben benieuwd....als het achterin maar dicht zit....vond de Vrij tegen Duitsland niet vlekkeloos....komt naar mijn inziens echt snelheid te kort....voor het A-team toch zeker... liever Heitinga opstellen...
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 23:18   quote  deeplink  
Zowel tegen Rusland als tegen Duitsland vond ik met name het uitstappen slecht. Als de bal op 20-25 meter rond ging stapte er te laat iemand uit. Daardoor viel er ruimte. De goal van Rusland bijvoorbeeld kwam puur tot stand door te laat uitstappen.
nora
 nora - donderdag 13 juni 2013 - 23:30   quote  deeplink  
Onze zwakte ligt de laatste jaren nog steeds achterin, de Vrij en Indy zijn nog jong ik hoop dat ze nog gaan groeien qua niveau dan ziet het er best redelijk uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:18 schreef Eide het volgende:
Zowel tegen Rusland als tegen Duitsland vond ik met name het uitstappen slecht. Als de bal op 20-25 meter rond ging stapte er te laat iemand uit. Daardoor viel er ruimte. De goal van Rusland bijvoorbeeld kwam puur tot stand door te laat uitstappen.
Klopt helemaal!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:30 schreef nora het volgende:
Onze zwakte ligt de laatste jaren nog steeds achterin, de Vrij en Indy zijn nog jong ik hoop dat ze nog gaan groeien qua niveau dan ziet het er best redelijk uit.
Over precies 1 jaar spelen we het WK....ben bang voor met name de CVM en onze Centrale Verdedigers...maar ook voor Blind want die komt naar mijn inziens snelheid te kort....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey Mouse liga?

0.0077362