BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2013-2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - donderdag 13 juni 2013 - 14:28   quote  deeplink  
Beste Ajacieden!

Bij deze mijn ideale opstelling om het volgende seizoen mee af te trappen en de argumenten voor deze keuzes.

Fischer - Sigthorsson - Aankoop

Maher - De Jong

Blind

Boilesen - Moisander - Veltman - Van Rhijn

Cillessen

Fischer - Gewoon laten staan, wordt alleen maar beter.
Sigthorsson - Is sterk, snel en behendig. Moet wel op gaan letten voor Hoessen.
Aankoop - Rechtsbuiten moet er een basiswaardige aankoop komen, ik zie zo snel geen jeugdspeler op deze positie.
Maher - Vervanger voor Eriksen.
De Jong - Staat nog 2 jaar onder contract en is wederom uberbelangrijk geweest voor de titel.
Blind - In mijn ogen heeft hij de kwaliteiten voor een echte ajax cvm.
Boilessen - Hopen dat hij fit blijft, maar hij kan het wel.
Moisander - Goed eerste jaar gedraaid. Laat maar lekker staan.
Veltman - Gooi maar voor de leeuwen. Kan hij makkelijk aan.
Van Rhijn - Goede speler met veel diepgang.
Cillessen - In potentie beter dan Vermeer denk ik en Vermeer mag van mij ook een mooie transfer maken.

Mooie eerste elf dacht ik zo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door JOOD --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 juni 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 14:28 schreef JOOD het volgende:
Beste Ajacieden!

Bij deze mijn ideale opstelling om het volgende seizoen mee af te trappen en de argumenten voor deze keuzes.

Maher - De Jong

Blind

Cillessen

Aankoop - Rechtsbuiten moet er een basiswaardige aankoop komen, ik zie zo snel geen jeugdspeler op deze positie.
De Jong - Staat nog 2 jaar onder contract en is wederom uberbelangrijk geweest voor de titel.
Cillessen - In potentie beter dan Vermeer denk ik en Vermeer mag van mij ook een mooie transfer maken.

ik ga mee ;-)

maar zou mij niet verbazen als Derk Boerigter rechts buiten komt te staan, maar iemand er bij voor de concurentie kan zeker geen kwaad en dan ook nog ff kijken hoe Cuenca hersteld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door Ronald 1960 --
Twanus
 Twanus - donderdag 13 juni 2013 - 14:39   quote  deeplink  
Ik ga ook mee. Ik vind wel dat er een goede back up voor Veltman gehaald moet worden. Laat het seizoen maar beginnen.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 14:53   quote  deeplink  
Ik zou me prima in deze opstelling kunnen vinden. Boilesen is wel een risico, we weten niet hoe hij terug komt maar dingetjes hou je altijd. Als Vermeer blijft zie ik Cilissen geen eerste keeper worden.

Duit in het zakje doen vwb de reserves
- Andersen
- Poulsen
- Schone
- Hoesen
- Denswil
- Vermeer/Cillisen

Meleg en Bazoer regelmatig inschuiven als er plek is en zeker Meleg speelminuten laten maken.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Misschien. Meleg al als rechtsbuiten ??
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juni 2013 - 16:16   quote  deeplink  
dacht ik ook aan Remco, hij zal zich wel mogen gaan bewijzen in de voorbereiding van Ajax 1. als hij het net zo leuk doet als Fischer maar dan gelijk doorzet komt hij er wel bij denk ik. hij is ook een jaar ouder als Fischer toen volgens mij.

maar Meleg hoopte dat hij bij de selectie zat? of zit hij bij de selectie? want bijv. Bazoer weet het al wel.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 16:46   quote  deeplink  
Ik denk dat De Boer met een hele ruime selectie gaat begonnen. Het is natuurlijk wel enigzins afhankelijk wie er nog gaan vertrekken. De nemen nu allemaal Boerrichter en Lukoki niet meer mee, maar vooralsnog zijn ze er nog wel. Ben benieuwd.
Ajacied 410
 Ajacied 410 - donderdag 13 juni 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Ajax 2013-2014 zoals ik het graag zie

Cillessen
Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind
Boccara of Sporkslede
Van Ginkel (is die niet haalbaar dan Maher), Fischer
Cuenca, Siggy, Babel of Deulofeu

Stel dat V Ginkel en Maher allebei niet haalbaar zijn dan gwn daar Schöne of een ander talent neerzetten.
Denswil als stand-in voor Moisander en Veltman, die jongen moet nu een kans krijgen.
Verder misschien Poulsen nog, maar die zou ik alleen gebruiken in wedstrijden dat je hem echt nodig hebt.
Deulofeu is niet noodzakelijk aangezien we Andersen, Babel, Lukoki, De Sa en Boerrigter ook nog hebben, maar toch een leuke speler om erbij te hebben.
Boilesen als stand-in van Daley en Ligeon zou ik de taken van Ricardo laten overnemen als hij niet beschikbaar is.
Voor Vermeer gewoon wat centen vangen en Jasper lekker 1e doelman laten worden. 2e keeper Leeuwenburg of Vd Hart

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door Ajacied 410 --
kruislandertje
 kruislandertje - donderdag 13 juni 2013 - 18:55   quote  deeplink  
mijn opstelling is :
vermeer
van rhijn -koulibaly-moisander-blind
maher-sana-fischer
cuenca-sigthorson=assaidi
stand in: bazoer, , boilesen, veltman,boerigter, boccara, meleg, hoesen,cilessen.
Blade85
 Blade85 - donderdag 13 juni 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Dit kan nu nog helemaal niet gezegd worden laten we eerst kijken hoe de selectie eruit ziet. Wie er echt daadwerkelijk weggaan en of we wel de verwachte aankopen er bij gaan krijgen... want niemand die aan poulsen, babel of hoesen had gedacht vorig jaar...

maar voorop gesteld dat de verwachte drie en misschien vermeer weg gaan zou ik met de spelers die we nu hebben zoiets krijgen...

--------------------------------Cillessen

Van Rhijn-------------Veltman--------------Moisander-----------Blind

--------------------------------Poulsen

--------------------Serrero----------------Fischer

------Schone-----------------Sigthorson--------------Boerrigter

Bank: Van der Hart, Denswil, Bazoer, Boccara, Klaassen, Andersen, Meleg, Hoessen...

Uiteraard is dit in de breedte veelste jong maar zolang er nog geen nieuwe namen beschikbaar zijn hou ik het hierop...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juni 2013 - 20:14   quote  deeplink  
mijne zou zijn:
Cillesen
Rhijn Veltman Moisander Blind - de muur van Amsterdam
Poulsen/Schöne in 1e instantie maar eerst de ontwikkeling van de talenten afwachten.
De Jong(bij vertrek Klaassen/Serero) Maher(als Eriksen vertrekt of niet bijtekent)
*RB* Sigthorsson (goalgetter) Fischer (is meer een aanvaller.)

*rb* voor de rechtsbuiten de ontwikkeling van Meleg afwachten in de voorbereiding en anders kijken of het mogelijk is om een versterking te halen, zoals van Barca of United huren. misschien van Velzen transfervrij optie?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 juni 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 16:46 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat De Boer met een hele ruime selectie gaat begonnen. Het is natuurlijk wel enigzins afhankelijk wie er nog gaan vertrekken. De nemen nu allemaal Boerrichter en Lukoki niet meer mee, maar vooralsnog zijn ze er nog wel. Ben benieuwd.
kijk de eerste reactie (m.b.t. Boerichter)op de post maar even terug! ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door Ronald 1960 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Ik kan wel mee gaan in alle opstellingen hier....
Er wordt door jullie uit gegaan dat Eriksen vertrekt maar ook Alderweireld want die zie ik werkelijk nergens terug....willen jullie misschien dat Alderweireld vertrekt??? Ik liever niet....
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 13 juni 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 17:03 schreef Ajacied 410 het volgende:
Ajax 2013-2014 zoals ik het graag zie

Cillessen
Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind
Boccara of Sporkslede
Van Ginkel (is die niet haalbaar dan Maher), Fischer
Cuenca, Siggy, Babel of Deulofeu

Stel dat V Ginkel en Maher allebei niet haalbaar zijn dan gwn daar Schöne of een ander talent neerzetten.
Denswil als stand-in voor Moisander en Veltman, die jongen moet nu een kans krijgen.
Verder misschien Poulsen nog, maar die zou ik alleen gebruiken in wedstrijden dat je hem echt nodig hebt.
Deulofeu is niet noodzakelijk aangezien we Andersen, Babel, Lukoki, De Sa en Boerrigter ook nog hebben, maar toch een leuke speler om erbij te hebben.
Boilesen als stand-in van Daley en Ligeon zou ik de taken van Ricardo laten overnemen als hij niet beschikbaar is.
Voor Vermeer gewoon wat centen vangen en Jasper lekker 1e doelman laten worden. 2e keeper Leeuwenburg of Vd Hart
Babel is toch al weg? of was dat alleen een gerucht?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 13 juni 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Beste Ajacieden!

Maher - De Jong

Blind

Cillessen

Ik ben voor, maar van mij mogen ze Boerrighter nog wel testen. Hij moet het nu laten zien!
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Volgens mij hebben ze hem ook een nieuw contract aangeboden, dus dan zal die wel blijven, hij heeft ook een tijd gewoon erg goed gespeeld bij Ajax. Maar ik ben niet zo blij met zijn mentaliteit..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Hallo waarom zie ik Alderweireld niet terug in jullie opstellingen....die is toch nog steeds niet verkocht ???
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juni 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hallo waarom zie ik Alderweireld niet terug in jullie opstellingen....die is toch nog steeds niet verkocht ???
Wil niet verlengen en moet dus worden verkocht...
Er is zelfs al interesse...

Snappie?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 juni 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Mijn vriend Sjakie H op rechts.....komt alles goed,wel ff trainen bolle
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wil niet verlengen en moet dus worden verkocht...
Er is zelfs al interesse...

Snappie?
Ja maar er is nog steeds niets concreets....dus??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juni 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Mijn vriend Sjakie H op rechts.....komt alles goed,wel ff trainen bolle
Hahahaha trainen wat is dat ?? Was wel atijd een rechtsbuiten overigens....hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 juni 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha trainen wat is dat ?? Was wel atijd een rechtsbuiten overigens....hahahaha
Hehehehe.....tis zo serieus hiero,sorry gap kon het niet laten ;-)
Blade85
 Blade85 - vrijdag 14 juni 2013 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

dus speelt hij in jong ajax volgend jaar want hij heeft ook niet bijgetekend... wel ff aan het nieuwe beleid denken he... en zoals ik bij mijn opstelling aan gaf heb ik de verwachte transfers er buiten gelaten... staat er toch duidelijk vermeld
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 14 juni 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mooi dat jij en Joduh er dan toch zijn want anders is het hier wel erg grijs...hahaha
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 juni 2013 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Speelde ook altijd rechtsbuiten..:)
Nu op laag niveau ben overal inzetbaar haha
Twanus
 Twanus - vrijdag 14 juni 2013 - 13:41   quote  deeplink  
Het is zaak dat AJAX tijdig handelt in deze transferperiode omdat het zwaartepunt van de competitie voor AJAX in het begin ligt. Ik zou proberen spoedig zaken te doen met Maher en een rechtsbuiten aantrekken. Op 24 juni begint de voorbereiding, het zou praktisch zijn als AJAX begin juli de selectie (voor het grootste gedeelte)voor elkaar heeft!
Eide
 Eide - vrijdag 14 juni 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Dat zou inderdaad mooi zijn, en het zal ook de insteek zijn maar de ervaring leert dat dat nauwelijks mogelijk is. Moisander was vorig seizoen het meest prominente voorbeeld daarvan. FdB zal waarschijnlijk wel weer een moment aanduiden waarop er niet meer met clubs onderhandeld wordt zodat de selectie vanaf dat moment in ider geval gee cruciale spelers meer kwijt raakt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 14 juni 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Labyad huren???
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 14 juni 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 14:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
Labyad huren???
dan zie ik toch liever Maher...
Lijkt me beter en Labyad is huur dus die ben je dan volgend jaar weer kwijt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 14 juni 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 14:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Labyad huren is om de selectie te verbreden met een jaarsalarisje extra...je kan Maher nu toch niet kopen....Eriksen is nog lang niet weg...mocht Eriksen in een later stadium vertrekken speelt Maher wellicht in Engeland....dus vind ik dit een goede stap van Ajax...ik snap jou wel want zelf vind ik huren ook maar niks....
Twanus
 Twanus - vrijdag 14 juni 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat ze Labyad willen halen als rechtsbuiten i.p.v. aanvallende middenvelder omdat ik Maher nog steeds graag zie komen.
Eide
 Eide - vrijdag 14 juni 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Waarom Labyad? Was bij PSV aardig maar niet geweldig. Lijkt niet beter te zijn geworden. Wordt een huur verhaal, dus als hij bij Ajax wel stappen maakt gaat hij gratis en voor niets weg, terwijl Ajax het hele seizoen daar een speler had kunnen hebben die wel goed was geweest voor de toekomst van Ajax.

Een incidentele huurling als Cuenca is prima, het moet in mijn ogen niet de nieuwe mode gaan worden want je wordt op termijn niet beter van huurlingen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 14 juni 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 22:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik kan wel mee gaan in alle opstellingen hier....
Er wordt door jullie uit gegaan dat Eriksen vertrekt maar ook Alderweireld want die zie ik werkelijk nergens terug....willen jullie misschien dat Alderweireld vertrekt??? Ik liever niet....
ik ga er wel vanuit dat hij vertrekt, net als Eriksen denk ik
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 14 juni 2013 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 14:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Het zou dan worden één jaar huren met optie tot koop.
ik hoop overigens wel dat cuenca weer snel fit wordt en kan spelen. Misschien kunnen we hem dan wel definitief overnemen van Barca.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 14 juni 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Als geen mooie club komt voor eriksen dan blijft hij en tekent hij bij. Dat heeft hij gezegt. De boer zei de clubs zijn gek als ze eriksen niet gaan halen.
Vermeer heeft het liever dat hij bij ajax blijft. Dat is logisch want er is geen mooiere club dan ajax. Real of barca zitten niet op hem te wachten.
Alderweireld wil het liefst naar engeland en dat gebeurd denk ik ook.
Maher halen kunnen we makkelijk alleen is het nu niet nodig omdat we eriksen nog hebben.

Huren is niet slecht. Want het is voor een jaar. Ik wil wel elk jaar een kampioensschap vieren. Als dat het makkelijkst is met een huurling omdat er geen betere alternatief is dan is dat maar zo.

Verder ben ik van overtuigd dat ajax een breede slectie nodig heeft omdat ajax nu 2 teams heeft waar switchen heel lastig is.
Je wilt ook geen 40 man voor ajax en 30 voor jong ajax. Dat is wel nodig Met zo veel wedstrijden.
Je zal het moeten aanvullen met huurlingen. Zeker in een overgangsjaar voor jong ajax.

1 ding is wel zeker volgend jaar staan we weer met de schaal. Maakt niet uit met welke slectie. Ajax blijft de beste van nederland.

Nu is het wachten op dat we ook met de cup met de grote oren weer in ontvangst kunnen nemen.
Het blijft namelijk een spel waar het beste team die goed voetbal speelt het meeste kans maakt op de overwinning.
Het is niet een spel wie het meest uitgeeft ook de winnaar is.

Dus volgend jaar staan we met 3 prijzen op het museumplein.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 14 juni 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey Nenam :-)
Soms is ie er en soms is ie er niet...
hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 juni 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 18:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey Nenam :-)
Soms is ie er en soms is ie er niet...
hahahaha
Wie Joduh ???....die is zo gek als een deur ouwe ;-)
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Beste Ajacieden!

Maher - De Jong

Blind

Cillessen

Waarom moet Blind ineens van velen als CVM gaan spelen terwijl hij als LB in Oranje is gekomen en Ajacied van het jaar is geworden.
Maher zullen we heel snel mee moeten zijn want in Eindhoven is men aan het cashen. Dus ik voorspel een zelfde scenario als met Narsingh.
Van Rhijn begin ik echt mijn twijfels over te krijgen. Weliicht is het kwaliteit of dat er geen concurrentie is maar ik vind het eerder minder worden dan beter
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 14:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Labyad huren is om de selectie te verbreden met een jaarsalarisje extra...je kan Maher nu toch niet kopen....Eriksen is nog lang niet weg...mocht Eriksen in een later stadium vertrekken speelt Maher wellicht in Engeland....dus vind ik dit een goede stap van Ajax...ik snap jou wel want zelf vind ik huren ook maar niks....
Maher gaat niet naar Engeland want hij wil naar ajax of psv. En ik voorspel je nu alvast dat hij niet naar ons komt want in endhoven is men aan het cashen.
Mocht dit waar zijn dan leren ze dus niks van het verleden. Eriksen gaat voor 80%. Dus haal nu vast Maher. Maar wij gaan pas kopen als er verkocht is.
Labyad zal voor de flanken worden gehaald en niet voor aanvallende middenvelder
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nog steeds??? Je doet net alsof de transferperiode bijna voorbij is.. Maar die is nog niet eens begonnen.. Daarbij is volgens mij Leverkussen wel degelijk vrij serieus volgens de geruchten.
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax kan Maher prima kopen, Ajax wil Maher nu nog niet kopen. Daarbij huurt Ajax niet om de selectie te verbreden, maar enkel en alleen om een plek op te vangen die niet met eigen spelers of een aankoop binnen het budget..

Daarbij lijkt het mij een hele domme zet om deze jongen uberhaubt te halen. Vraagt overal waar hij komt alleen maar om problemen.
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 18:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maher gaat niet naar Engeland want hij wil naar ajax of psv. En ik voorspel je nu alvast dat hij niet naar ons komt want in endhoven is men aan het cashen.
Mocht dit waar zijn dan leren ze dus niks van het verleden. Eriksen gaat voor 80%. Dus haal nu vast Maher. Maar wij gaan pas kopen als er verkocht is.
Labyad zal voor de flanken worden gehaald en niet voor aanvallende middenvelder
Volgens mij is het ons prima vergaan zonder Narsingh afgelopen seizoen en blijkt ons beleid zich wel uit te betalen..
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is het ons prima vergaan zonder Narsingh afgelopen seizoen en blijkt ons beleid zich wel uit te betalen..
Volgens mij is de rechtsbuiten vanaf de eerste wedstrijd ons zorgenkind geweest en gebleven tot op de dag van vandaag. Dus Narsingh had ik er graag bij gehad.
Dan kan je wel beginnen over beleid maar als jij als Ajax, de grootste club van nederland, geen fatsoenlijk rechtsbuiten dan is je beleid niet goed!!!!
De Boer zet Eriksen duidelijk in de etalage met zijn uispraken over dat hij niet te houden is en dat hij het raar vind als clubs Eriksen niet halen of interesse tonen.
Verder geeft hij ook aan dat Maher eigenlijk de enige vervanger is in Nederland voor Eriksen dus wat mij betreft had maher allang gehaald moeten zijn want in Eindhoven gaat men cashen dus die halen hem gewoon.
Trouwens waarom bood Ajax dan wel 7 miljoen voor Van Ginkel terwijl Siem ook nog steeds onder contract staat??? Ze deden weer een last-minute bod. precies wat men bij Narsingh ook deed en dus beide spelers aan je neus voorbij.
Dit gaat ook met Maher gebeuren en Eriksen gaat worden verkocht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2013 door Brandje --
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax kan Maher prima kopen, Ajax wil Maher nu nog niet kopen. Daarbij huurt Ajax niet om de selectie te verbreden, maar enkel en alleen om een plek op te vangen die niet met eigen spelers of een aankoop binnen het budget..

Daarbij lijkt het mij een hele domme zet om deze jongen uberhaubt te halen. Vraagt overal waar hij komt alleen maar om problemen.
Deze jongen heeft nergens om problemen gevraagd. Heeft bij psv tot de dag dat hij weg ging met een jeugdcontract gespeeld wat achteraf ongeldig was. PSV bood hem vervolgens een laag contract aan waar hij ontevreden over was en vertrok vervolgens dus wat heeft jongen nu voor problemen gemaakt???
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 21:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deze jongen heeft nergens om problemen gevraagd. Heeft bij psv tot de dag dat hij weg ging met een jeugdcontract gespeeld wat achteraf ongeldig was. PSV bood hem vervolgens een laag contract aan waar hij ontevreden over was en vertrok vervolgens dus wat heeft jongen nu voor problemen gemaakt???
Lastig in de kleedkamer, deed moeilijk bij een aantal wissels, ondermijnde het gezag van de trainer wat ik er destijds een aantal keer over hoorde..

Daarbij vond ik het helemaal geen goede voetballer.
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Lastig in de kleedkamer, deed moeilijk bij een aantal wissels, ondermijnde het gezag van de trainer wat ik er destijds een aantal keer over hoorde..

Daarbij vond ik het helemaal geen goede voetballer.
lastig in de kleedkamer??? Je gaat weer dingen verzinnen om een punt te maken? Labyad was met afstand het grootste talent van psv toen hij weg ging en jij vind het geen goede voetballer
Wat jij er over hoorde? Ja dat is een zeer betrouwbare bron
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 14 juni 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 21:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

lastig in de kleedkamer??? Je gaat weer dingen verzinnen om een punt te maken? Labyad was met afstand het grootste talent van psv toen hij weg ging en jij vind het geen goede voetballer
Wat jij er over hoorde? Ja dat is een zeer betrouwbare bron
Als er helemaal niks aan de hand zou zijn waarom verdedigd hij zichzelf dan zo??
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 22:18   quote  deeplink  
En inderdaad. Ik vind het geen goede voetballer. Waarom slaagt ie niet in Portugal dan en mag ie weg??
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 14 juni 2013 - 22:59   quote  deeplink  
verkeerde topic?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2013-2014

0.0075361