|
|
Fischer_020
|
|
|
Het aantal clubs dat Zakaria Labyad wil van Sporting Portugal neemt met de dag toe. Nadat eerder FC Porto en Vitesse in verband werden gebracht met Labyad meldt nu het Portugese O Bola dat ook Ajax aast op het jeugdproduct van PSV.
http://transferzone.nl/na-vitesse-aast-ook-ajax-op-zakaria-labyad/
Lijkt mij een meesterzet...Sporting wil graag van hem af en deze Utrechter is een enorm talent!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Huren las ik? Zal wel met optie to t koop zijn dan? Tja waarom niet weet niet wat ie verdient? |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
Volgens zijn contract gaat vanaf komend seizoen 2 miljoen euro bruto verdienen.
Sporting heeft hem vorig jaar voor een prikkie opgepikt in eindhoven en kon hem daarom een leuk salaris aanbieden. Alleen heeft Sporting nu zware problemen met de financien.
Ik denk niet dat Ajax 2 miljoen aan salaris betaalt voor Labyad..ik heb alle vertrouwen in OVermars die laat zich niet gek maken.
Als hij voor max 3 miljoen is op te halen zou ik het doen. Die jongen heeft veel potentie..Die kunnen we gebruiken in CL op de Flanken met Fischer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Sorry, ik zou hem nie willen...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ken die hele gozer niet.....maar ga blind met je mee.....ergo:wij willen hem niet,dus die komt niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die jongen die bij PSV helemaal niks heeft laten zien, die heeft lopen zeiken en zeuren en een moeilijke jongen in de groep was??? Die met een hoop bombarie naar het buitenland is vertrokken??
Nee laat maar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ohw van PSV ??....kijk ik nooit,krijg ik het zuur van |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je zit er vol mee toch? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee.....dat is tetesteron |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Testosteron bedoel je??
Jij??
Half zachte eitjes hebben daar toch niet al te veel van? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:25 schreef remco k het volgende:[..] Testosteron bedoel je?? Jij?? Half zachte eitjes hebben daar toch niet al te veel van? Pfffff ik heb meer borsthaar als jij haar op je kanus ouwe,plus een wolk van een dochter,zie dat maar eens na te doen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfffff ik heb meer borsthaar als jij haar op je kanus ouwe,plus een wolk van een dochter,zie dat maar eens na te doen hahahaha, ik heb ook borsthaar en 3!!! wolken van dochters ;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfffff ik heb meer borsthaar als jij haar op je kanus ouwe,plus een wolk van een dochter,zie dat maar eens na te doen Ken ook vrouwen met borsthaar en dochters.. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: .....ennngggg...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Baas boven baas ouwe.....respect ronnieboy ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Laat maar Hummel.....geen interesse....had al het zuur |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sorry verneuk weer een topic......maar die labieleyad hoef ik er toch niet bij |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik ben dan ook een paar jaartjes ouder dan jij, dus ook jij kan het nog redden vriend... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfffff ik heb meer borsthaar als jij haar op je kanus ouwe,plus een wolk van een dochter,zie dat maar eens na te doen Ach kom op man, je bent een klein zeikwijf... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb je weer een slechte dronk blaauwvinger ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 21:11 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ik ben dan ook een paar jaartjes ouder dan jij, dus ook jij kan het nog redden vriend... Nope.....een knoop en dichtgebrand,vindt het goed zo |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax en Marokanen werkt niet....nu niet,nooit niet,bij mij ook niet.... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Het Portugese A Bola maakte vrijdag melding van interesse van Ajax in Zakaria Labyad. De belangstelling van de Amsterdammers voor de ex-middenvelder van PSV blijkt gemeend; zijn zaakwaarnemer laat in de avond aan Mais Futebol weten contact te hebben gehad met directeur voetbalzaken Marc Overmars. Een terugkeer van Labyad naar de Eredivisie zit er echter niet in.
Labyad, twintig jaar en met 64 wedstrijden als profvoetballer in de benen, verdient bij zijn huidige club Sporting Portugal het enorme bedrag van twee miljoen euro per seizoen. Hij drukt daarmee zwaar op de begroting van os Leões, die hem wel willen verhuren. Ajax toonde interesse, bevestigt zaakwaarnemer Marcel Veerman namens Labyad. Ja, Overmars heeft ons benaderd, zegt hij. Hij gaf aan dat Ajax vertrouwen had in Labyad en vroeg of wij geïnteresseerd zouden zijn. Maar zover gaat het eigenlijk niet eens; het maximale salaris binnen Ajax is één miljoen euro en we zijn niet bereid in te leveren ten aanzien van de twee miljoen die Labyad nu hier verdient. Het is een enorm verschil en dus denk ik dat de kans nul is dat Labyad teruggaat naar Nederland en voor Ajax gaat spelen, aldus Veerman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2013 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mooi....opbokken met die berber |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
't zijn maar geruchten, hoewel het mij toch niet zou verbazen als hij alsnog wel naar ons cluppie komt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:'t zijn maar geruchten, hoewel het mij toch niet zou verbazen als hij alsnog wel naar ons cluppie komt Die komt niet Ron.....wil ik namelijk niet ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En dat is natuurlijk doorslaggevend ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja....einde discussie vriend ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moccro's....sorry ben in Amsterdam opgegroeid.....Amsterdammers en Moccro's pffffff Woon nu in brabant...is een wereld van verschil.
Ben ik een racist ???.....Ja,sorry....Turken prima,Berbers....kolerelijers.
Ik schaam me er niet voor.....ik heb altijd bonje met die gasten gehad,ga een weekendje in Mokum zitten...geheid dat je ze tegen komt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik nee hoor. Jij? Af en toe moet je een beetje tegengas krijgen he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Moccro's....sorry ben in Amsterdam opgegroeid.....Amsterdammers en Moccro's pffffff Woon nu in brabant...is een wereld van verschil. Ben ik een racist ???.....Ja,sorry....Turken prima,Berbers....kolerelijers. Ik schaam me er niet voor.....ik heb altijd bonje met die gasten gehad,ga een weekendje in Mokum zitten...geheid dat je ze tegen komt Turken prima?? Sinds wanneer? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Alleen als ze baklava voor me maken, want dat is toch wel erg lekker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En een goede shoarma boer mag blijven.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Yep Turkse pizza doet het ook wel. Flink knoflook erover en meuren maar uit die giegel :-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|