BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Maher

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
martje
 martje - zaterdag 15 juni 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Maher gaat op zijn gevoel af,ben benieuwd naar jullie mening,zou het ajax of psv worden
cruyff
 cruyff - zaterdag 15 juni 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Maher moet gewoon naar ajax komen punt
Het is de beste voetbal club in nederland en dat is logisch natuurlijk.
JOOD
 JOOD - zaterdag 15 juni 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Heel graag, anders niet...

Gaan we niet kapot aan, hij mag deel uitmaken van het mooiste voetbalproject ooit. Dus graag of niet.
Kijk maar naar Assaidi en Narsingh. Jammer, hadden ze maar eerder na moeten denken.

Maher is van harte welkom!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zaterdag 15 juni 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Ik denk dat het er aan gaat liggen welke van deze clubs het eerst geld ter beschikking heeft om hem te kunnen contracteren. Wij zouden eerst Eriksen moeten verkopen, en p$v eerst Toivonen of Strootman. Ik hoop dat hij voor ons AJAX kies, maar ik ben bang dat hij naar hier komt.
soccer
 soccer - zaterdag 15 juni 2013 - 19:03   quote  deeplink  
Degene die het meeste betaald.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juni 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 18:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik denk dat het er aan gaat liggen welke van deze clubs het eerst geld ter beschikking heeft om hem te kunnen contracteren. Wij zouden eerst Eriksen moeten verkopen, en p$v eerst Toivonen of Strootman. Ik hoop dat hij voor ons AJAX kies, maar ik ben bang dat hij naar hier komt.
Hou op joh we kunnen hem nu ook al betalen hoor..
Schrijven zwarte cijfers spelen championsleauge dat geld is er heus wel.
Of achter de schermen zijn ze bezig of wachten zoals altijd tot het te laat is..
Hoeveel spelers zijn er na sulejmani afgeketst op 1 a 2 miljoen?
Tuurlijk snap ik dat er ergens een grens is maar als je nu Maher voor 7
6 tot 8 miljoen op kan halen zeg ik maandag presentatie! Erikssen
vertrekt toch voor meer of hij tekent bij dan heb je een extra smaakje in je selectie.
Vertrekt de Jong speel je met erikssen en maher top toch.
Maher is een uitzonderlijk talent die brengt zijn geld wel op!
nora
 nora - zaterdag 15 juni 2013 - 19:37   quote  deeplink  
De discussie loopt al zo lang en iedere Ajax supporter wil Maher, wat me weer opvalt is dat je van Ajax niets maar dan ook helemaal niks hoort of ziet 1 keer heeft de Boer aangegeven de vervanger voor Eriksen is Maher, voor de rest is het stil en hoor je niks ik vind dat Ajax hem ten alle tijden moet kopen alleen al om dat het in geweldige investering is en ten alle tijden zijn geld gaat opleveren.
En mocht Eriksen blijven dan heb je een super middenveld,dus Ajax koop en laat ons genieten van deze AJAX voetballer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2013 door nora --
nora
 nora - zaterdag 15 juni 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Maher mijn god hoeveel bewijs moet je nog hebben Ajax ??
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 juni 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 19:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hou op joh we kunnen hem nu ook al betalen hoor..
Schrijven zwarte cijfers spelen championsleauge dat geld is er heus wel.
Of achter de schermen zijn ze bezig of wachten zoals altijd tot het te laat is..
Hoeveel spelers zijn er na sulejmani afgeketst op 1 a 2 miljoen?
Tuurlijk snap ik dat er ergens een grens is maar als je nu Maher voor 7
6 tot 8 miljoen op kan halen zeg ik maandag presentatie! Erikssen
vertrekt toch voor meer of hij tekent bij dan heb je een extra smaakje in je selectie.
Vertrekt de Jong speel je met erikssen en maher top toch.
Maher is een uitzonderlijk talent die brengt zijn geld wel op!
Niks aan toe te voegen. Van Ginkel, Bas Dost en Narsingh zijn allemaal speler die ze wilden hebben en allemaal misten omdat men veel te lang wachtte. Heerenveen en psv waren rond en toen deed ajax nog een last minute bod op Narsingh en dus piste we naaste de pot. Dost deed men een last minute bod maar war er te weinig tijd om alles te regelen. Chelsea bied op van Ginkel en Ajax deed ook een last minue bod.
Al deze speler hadden er geen ruk mee te maken dat er eerst verkocht moest worden voordat er gekocht gaat worden.
Overmars verteld destijds in VI dat hij snel wilde handelen als hij een speler zag. Zien, beoordelen en kopen. Daar komt vooralsnog geen ene kut van terecht(mede door de rvc)
Let op mijn woorden. Maher gaat gewoon naar psv. Ondanks dat ik nie achter hun beleid sta durven ze daar wel de knip de trekken als het moet!!
Stel Eriksen wordt niet verkocht en loopt volgend jaar gratis de deur uit en je hebt dit jaar ook nog eens Maher laten lopen?? De klap komt dus dubbel zo hard aan. Nu loopt Eriksen in het ergste geval gratis weg maar heb je wel een jaar kunnen genieten van een heerlijk middenveld en je hebt Maher al achter de hand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2013 door Brandje --
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 21:35   quote  deeplink  
En stel Eriksen en de Jong worden niet verkocht??

Wie gaar er dan op de bank zitten?
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Niks mooier dan onvrede in je selectie..
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 juni 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 21:35 schreef remco k het volgende:

Niemand. Je kan met gemak met die drie spelen. In de eredivisie zeker
Maher heeft in zijn eerste jaar geregeld als cvm gespeeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2013 door Brandje --
riveco
 riveco - zaterdag 15 juni 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Jullie denken toch niet dat er een beslissing valt als Maher met jong oranje bezig is he?
Dus wees nu eens even geduldig, de selectie is al 3 jaar aangevuld en 3 jaar zijn we kampioen!
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 juni 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 21:49 schreef riveco het volgende:
Jullie denken toch niet dat er een beslissing valt als Maher met jong oranje bezig is he?
Dus wees nu eens even geduldig, de selectie is al 3 jaar aangevuld en 3 jaar zijn we kampioen!
Dat is niet de discussie. Ook zijn we kampioen wat alleen door de Boer komt is het beleid nog steeds twijfelachtig. Als ajax een heel jaar zonder fatsoenlijke rechtsbuiten heeft gespeeld dan is je beleid niet goed.
Als je weet dat Eriksen voor 80% zeker gaat dan haal je zijn vervanger al vast.
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 21:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niemand. Je kan met gemak met die drie spelen. In de eredivisie zeker
Maher heeft in zijn eerste jaar geregeld als cvm gespeeld
Alleen vergeet je er even bij te vertellen dat dit met twee CVM's was..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 21:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is niet de discussie. Ook zijn we kampioen wat alleen door de Boer komt is het beleid nog steeds twijfelachtig. Als ajax een heel jaar zonder fatsoenlijke rechtsbuiten heeft gespeeld dan is je beleid niet goed.
Het beleid is helemaal niet twijfelachtig. Ajax koopt als het heeft verkocht, en voor een bedrag bepaald door Ajax.. Duidelijker kan niet.. Dat jij het er misschien niet mee eens bent is heel wat anders..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 juni 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Maher maximaal 5 mil......anders lekker naar psv laten gaan.....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 15 juni 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:

Eriksen mocht hij niet bijtekenen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 21:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen. Van Ginkel, Bas Dost en Narsingh zijn allemaal speler die ze wilden hebben en allemaal misten omdat men veel te lang wachtte. Heerenveen en psv waren rond en toen deed ajax nog een last minute bod op Narsingh en dus piste we naaste de pot. Dost deed men een last minute bod maar war er te weinig tijd om alles te regelen. Chelsea bied op van Ginkel en Ajax deed ook een last minue bod.
Al deze speler hadden er geen ruk mee te maken dat er eerst verkocht moest worden voordat er gekocht gaat worden.
Overmars verteld destijds in VI dat hij snel wilde handelen als hij een speler zag. Zien, beoordelen en kopen. Daar komt vooralsnog geen ene kut van terecht(mede door de rvc)
Let op mijn woorden. Maher gaat gewoon naar psv. Ondanks dat ik nie achter hun beleid sta durven ze daar wel de knip de trekken als het moet!!
Stel Eriksen wordt niet verkocht en loopt volgend jaar gratis de deur uit en je hebt dit jaar ook nog eens Maher laten lopen?? De klap komt dus dubbel zo hard aan. Nu loopt Eriksen in het ergste geval gratis weg maar heb je wel een jaar kunnen genieten van een heerlijk middenveld en je hebt Maher al achter de hand
Helemaal mee eens Brandje ze doen geen kut of het moet voor een appel en ei zijn.....of huren...een goed voorbeeld is Narsingh daarna kwamen ze met Sanex....het beleid is nog steeds kut...van Ginkel een fantastische voetballer die de duels niet schuwt legt daar iets mee voor uit en je hebt hem....maar er gebeurd wwer niets....

Ik weet exact wie nu weer gaan reageren op mijn schrijven...met het volgende: we moeten niet te veel geld uitgeven...waarom kopen...Maher,Narsingh, Douglas zijn niet goed genoeg etc...we hebben onze jeugd....

Echt daar gaan we weer niet ver mee komen in de C.L. we moeten net een stapje hoger uitkomen dat betekent iets meer geld uitgeven....en dat geld hebben we...
SPIJKERS MET KOPPEN SLAAAN AJAX!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:

Stel...stel...natuurlijk wordt 1 van deze jongens verkocht en dan ????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 21:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mannentaal brandje al dat afwachten schiet niet op...wij zijn Ajax en moeten niet achter de feiten aanlopen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Het beleid is helemaal niet twijfelachtig. Ajax koopt als het heeft verkocht, en voor een bedrag bepaald door Ajax.. Duidelijker kan niet.. Dat jij het er misschien niet mee eens bent is heel wat anders..
ALS HET TE LAAT IS NET ALS VORIG SEIZOEN!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eriksen mocht hij niet bijtekenen...
Maar hij zegt wel bij te tekenen..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Brandje ze doen geen kut of het moet voor een appel en ei zijn.....of huren...een goed voorbeeld is Narsingh daarna kwamen ze met Sanex....het beleid is nog steeds kut...van Ginkel een fantastische voetballer die de duels niet schuwt legt daar iets mee voor uit en je hebt hem....maar er gebeurd wwer niets....

Ik weet exact wie nu weer gaan reageren op mijn schrijven...met het volgende: we moeten niet te veel geld uitgeven...waarom kopen...Maher,Narsingh, Douglas zijn niet goed genoeg etc...we hebben onze jeugd....

Echt daar gaan we weer niet ver mee komen in de C.L. we moeten net een stapje hoger uitkomen dat betekent iets meer geld uitgeven....en dat geld hebben we...
SPIJKERS MET KOPPEN SLAAAN AJAX!!!
Nee met een vd Hoorn die jij ook graag ziet komen ga je ver komen in de CL..

En niet goed genoeg over Maher heb ik niemand hier zien posten..

Maar wat ga je doen als ze niet verkocht worden en Maher en van Ginkel wel gehaald worden?? Lekker onvrede in je ploeg..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Stel...stel...natuurlijk wordt 1 van deze jongens verkocht en dan ????
Hebben we geweldige talenten achter de hand, loopt iedereen te zeiken dat we te laat zijn en dat er een kut beleid is, en staan we aan het einde van het seizoen, Andersen, Serrero en Fischer de hemel in te prijzen omdat ze zo geweldig zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ALS HET TE LAAT IS NET ALS VORIG SEIZOEN!!!!!
Capslock maakt je post niet meer waar hoor.. En dan gaat ie lekker elders spelen, prima toch.. We hebben echt geweldige talenten voor die posities, en meer dan het zijn van een talent heeft Maher ook nog niet bewezen te zijn..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee met een vd Hoorn die jij ook graag ziet komen ga je ver komen in de CL..

En niet goed genoeg over Maher heb ik niemand hier zien posten..

Maar wat ga je doen als ze niet verkocht worden en Maher en van Ginkel wel gehaald worden?? Lekker onvrede in je ploeg..
Klopt maar helaas nu niet meer Remco die is echt door het ijs gezakt....laat v.d Hoorn lekker weg blijven....komt op hoger niveau te kort ondanks dat hij nog jong is en nog goed kan worden...toch maar niet halen....heb al eerder aangeven dat mijn voorkeur uitgaat naar Douglas en dat weet jij ook....+ hij is tranfervrij....Moisander kan dan op de positie van Alderweireld....

Ik vind dat Ajax een keer op de zaken moet vooruit lopen....ik denk eerder aan van Ginkel als aan Maher....echt een speler die Ajax mist...Cruyff gaf een tijdje geleden ook aan dat we een speler missen die de duels aan gaat....die van Ginkel is er zo een....is van alle markten thuis...wordt een hele grote...geeft iets meer geld uit...

Mocht Eriksen weg gaan hebben we genoeg opties....wat te denken van: Andersen,Fisher,Serero en Meleg...
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 15 juni 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Als Maher niet komt, zetten we gewoon Klaassen neer. Die komt er ook wel hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Hebben we geweldige talenten achter de hand, loopt iedereen te zeiken dat we te laat zijn en dat er een kut beleid is, en staan we aan het einde van het seizoen, Andersen, Serrero en Fischer de hemel in te prijzen omdat ze zo geweldig zijn..
Klopt talenten zat om de positie van Eriksen in te vullen maar we missen een speler zoals onze heer Cruyff al aangaf...een type van Ginkel!!!!
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 15 juni 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Een type Davids. De beuk erin!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Capslock maakt je post niet meer waar hoor.. En dan gaat ie lekker elders spelen, prima toch.. We hebben echt geweldige talenten voor die posities, en meer dan het zijn van een talent heeft Maher ook nog niet bewezen te zijn..
Op rechts hebben we meneer Sana gehaald lekker goedkoop...terwijl we Narsingh naar PSV lieten vertrekken vandaar...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:28 schreef Peterhs het volgende:
Een type Davids. De beuk erin!
Juist, we hebben genoeg voetballertjes als Eriksen rond lopen op links....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Van Ginkel is de man die we nodig hebben...maar dat roep ik al zolang...zit niet op Maher te wachten....voor Eriksen of Maher hebben we toch en dan komt hij nog maar eens een keer::: Andersen, Fisher, Serero en ev. Meleg laten die het uitvechten...op rechts hebben we Siem en Schone....neem van mij aan Siem zien we niet meer terug die vertrekt ndus daarom van Ginkel halen...echt een bikkel...
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar helaas nu niet meer Remco die is echt door het ijs gezakt....laat v.d Hoorn lekker weg blijven....komt op hoger niveau te kort ondanks dat hij nog jong is en nog goed kan worden...toch maar niet halen....heb al eerder aangeven dat mijn voorkeur uitgaat naar Douglas en dat weet jij ook....+ hij is tranfervrij....Moisander kan dan op de positie van Alderweireld....

Ik vind dat Ajax een keer op de zaken moet vooruit lopen....ik denk eerder aan van Ginkel als aan Maher....echt een speler die Ajax mist...Cruyff gaf een tijdje geleden ook aan dat we een speler missen die de duels aan gaat....die van Ginkel is er zo een....is van alle markten thuis...wordt een hele grote...geeft iets meer geld uit...

Mocht Eriksen weg gaan hebben we genoeg opties....wat te denken van: Andersen,Fisher,Serero en Meleg...
Dus een rechtsbenige halen en dan ze dan omruilen van positie?? Wat is daarvan de logica..

En Ajax loopt op de zaken vooruit, daarom lopen alle spelers er die jij in je laatste zinn opnoemt..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt talenten zat om de positie van Eriksen in te vullen maar we missen een speler zoals onze heer Cruyff al aangaf...een type van Ginkel!!!!
Ik denk dat jouw mening over dat wat JC zegt wat we missen erg verschilt van die van JC zelf..

van Ginkel is namelijk ook geen bikkel, is meer een draver met een goede techniek.. Prima voetballer en kan ook op de plek van de Jong uit de voeten.. Maar is gewoon te duur voor ons.. Gaat naar alle waarschijnlijkheid gewoon naar Chelsea... Daarbij heeft Vitesse gewoon heel stellig aangegeven niet te verkopen aan Ajax... Dus is de jongen gewoon onhaalbaar voor ons..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Op rechts hebben we meneer Sana gehaald lekker goedkoop...terwijl we Narsingh naar PSV lieten vertrekken vandaar...
Ja, en wat was iedereen de eerste weken blij met Sana..

Die jongen is een traject ingegaan en gaan we komend seizoen terug zien..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van Ginkel is de man die we nodig hebben...maar dat roep ik al zolang...zit niet op Maher te wachten....voor Eriksen of Maher hebben we toch en dan komt hij nog maar eens een keer::: Andersen, Fisher, Serero en ev. Meleg laten die het uitvechten...op rechts hebben we Siem en Schone....neem van mij aan Siem zien we niet meer terug die vertrekt ndus daarom van Ginkel halen...echt een bikkel...
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat Vitesse niet aan Ajax wil verkopen en dat er voor van Ginkel buitenlandse clubs in de markt zijn die veel meer te besteden hebben..

Daarbij vraagt Ajax voor Siem een vrij hoog bedrag en heeft ie een contract voor twee jaar, de kans is groot dat ie helemaal niet vertrekt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Met kuifje??? Even terug kijken vriend nooit blij geweest met Sanex....Had wel heel blij geweest met Narsingh en dat weet jij ook....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juni 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat Vitesse niet aan Ajax wil verkopen en dat er voor van Ginkel buitenlandse clubs in de markt zijn die veel meer te besteden hebben..

Daarbij vraagt Ajax voor Siem een vrij hoog bedrag en heeft ie een contract voor twee jaar, de kans is groot dat ie helemaal niet vertrekt..
Als Ajax iets meer uittrekt voor van Ginkel hebben ze hem....Vitesse drijft de prijs op met het verhaal Chelsea anders had Chelsea hem al lang gehaald.
Omdat Ajax een vrij hoog bedrag vraagt voor Siem kunnen ze ook van Ginkel halen...Siem speelt volgend jaar in Duitsland heeft zich nu weer in de kijker gespeeld bij het grote Oranje...
riveco
 riveco - zondag 16 juni 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mannentaal brandje al dat afwachten schiet niet op...wij zijn Ajax en moeten niet achter de feiten aanlopen...
Het gaat niet over mannen taal, maar als er iemand in een belangrijk toernooi zit word hij nooit gekocht op dat moment, pa s daarna word er gepraat. Het is jammer dat jullie als Ajax mensen op alles wat aan te merken hebben.
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel allemaal duidelijk zien, en de club altijd steunen.
nora
 nora - zondag 16 juni 2013 - 00:28   quote  deeplink  
quote:

alle drie opstellen!!
nora
 nora - zondag 16 juni 2013 - 00:39   quote  deeplink  
Beste Jack ik begrijp dat je van Ginkel wil maar Vitesse verkoopt hem echt niet aan Ajax dus denk ik als de jong weg gaat Klaasen in beeld komt, en voor het creatieve hebben wij Eriksen, die gaat weg dus moet je een goede vervanger en de enige in Nederland is Maher dus Jack is het super belangrijk om Maher te kopen.De rest kunnen wij in principe allemaal opvangen met jeugd behalve Eriksen dat moet Maher worden.
Brandje
 Brandje - zondag 16 juni 2013 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen vergeet je er even bij te vertellen dat dit met twee CVM's was..
Kan zijn maar op een paar wedstrijden na heb je eigenlijk helemaal geen cvm nodig.
Brandje
 Brandje - zondag 16 juni 2013 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongen is door FdB van zijn favoriete positie gehaald. Toen iedereen zo blij was speelde hij vanaf links. Wel blijven opletten beste man
Brandje
 Brandje - zondag 16 juni 2013 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 00:18 schreef riveco het volgende:

[..]

Het gaat niet over mannen taal, maar als er iemand in een belangrijk toernooi zit word hij nooit gekocht op dat moment, pa s daarna word er gepraat. Het is jammer dat jullie als Ajax mensen op alles wat aan te merken hebben.
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel allemaal duidelijk zien, en de club altijd steunen.
Maher had men ook al voor het jeugd EK kunnen halen. Nu worden bij psv een paar spelers verkocht en die handelen gelijk let maar op. Vorig jaar hebben vele hoop gehad dat Narsingh en Chivu beide zouden komen en ik wist al dat het niet zou gaan gebeuren. Dit jaar gebeurd hetzelfde
Peterhs
 Peterhs - zondag 16 juni 2013 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 08:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan zijn maar op een paar wedstrijden na heb je eigenlijk helemaal geen cvm nodig.
Mee eens. Ik ben al heel lang geen voorstander hoe ze standaard spelen. Heb al zo vaak gezegd dat ze zeer voorspelbaar zijn in hun doen en laten. Stijl is zelfde soms met wat wisselingen van de wacht en meer niet.
Er zijn gewoon genoeg wedstrijden dat je makkelijk met 3 CM's kan spelen dus zonder CVM.
Verder altijd 4 verdedigers steekt mij ook steeds vaker. Wat heb je aan 4 verdedigers en 1 CVM tegenover 1 spits en 1 AM.
Opkomende backs wegen dan niet op als je met meer middenveld zou spelen dan.
Standaard 3 aanvallers vind ik ook geen absolute must, waar ik misschien veel mensen tegen mij in het harnas jaag, maar het is gewoon zo. Soms onverwacht gewoon 2 spitsen zal zeker werken, maar je moet wel durven.
Peterhs
 Peterhs - zondag 16 juni 2013 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 09:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die jongen is door FdB van zijn favoriete positie gehaald. Toen iedereen zo blij was speelde hij vanaf links. Wel blijven opletten beste man
Sana is gewoon een droeftoeter en een schande voor alle egels met zijn kop.
Op het pleintje achter kan hij nog niet mee qua niveau en dat verschilt al snel een jaar of 15. Is gewoon een prutser en zei ik vanaf begin al.
Struikelt gemiddeld 5x per wedstrijd over zijn eigen poten.
joduh
 joduh - zondag 16 juni 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Tsja.... Maar door 'ons' nieuwe beleid zullen we vaker naast potje piesen......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juni 2013 - 10:47   quote  deeplink  
"Op dit moment is het belangrijk dat ik mijn niveau laat zien bij Ajax"
Reageren

Auteur: Sam Borremans 16 Juni 2013 om 09:26

Lucas Andersen hoopt dat hij komend seizoen veelvuldig de kans krijgt om zijn kwaliteiten te tonen bij Ajax. De aanvaller van de Amsterdammers denkt dat hij die kans kan krijgen wanneer Christian Eriksen besluit om te vertrekken bij de club uit Amsterdam.

"Voor mijn ontwikkeling is het belangrijk dat ik volgend seizoen in het eerste speel", aldus Andersen aan TV2. "Ik wil zoveel mogelijk bereiken in mijn carrière en hoop uiteindelijk in een grote competitie te spelen. Op dit moment is het echter belangrijk dat ik mijn niveau laat zien bij Ajax. Een transfer van bijvoorbeeld Christian Eriksen zou een geweldige kans voor mij zijn. Persoonlijk zou ik het erg jammer vinden, ik kan het goed vinden met Eriksen en we wonen zelfs naast elkaar."

Ook sprak Andersen over wat hij uiteindelijk wil bereiken in zijn voetballoopbaan. "Na AaB was het mijn droom om voor Ajax te spelen, deze club biedt jonge spelers veel mogelijkheden voor speeltijd. Mijn ultieme droom is spelen voor Real Madrid", zo besloot de achttienjarige Deen zijn relaas.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/199715/Op_dit_moment_is_het_belangrijk_dat_ik_mijn_niveau_laat_zien_bij_Ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2WMowRQ1Y
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 00:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als Ajax iets meer uittrekt voor van Ginkel hebben ze hem....Vitesse drijft de prijs op met het verhaal Chelsea anders had Chelsea hem al lang gehaald.
Omdat Ajax een vrij hoog bedrag vraagt voor Siem kunnen ze ook van Ginkel halen...Siem speelt volgend jaar in Duitsland heeft zich nu weer in de kijker gespeeld bij het grote Oranje...
Nee daar gaat het helemaal niet om, ze willen niet aan Ajax verkopen omdat ze simpelweg te concurrentie niet sterker willen maken.

Ajax wil daarbij dat bedrag gewoon niet betalen, ze betalen gewoon niet zo veel voor een speler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Maher

0.0083529