|
|
nora
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Slaat nergens op Nora. het moet allemaal nog mr blijken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: hij doet het alleen niet... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan faalt jouw PC.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nee, ik en vele anderen hebben geen account op het motor forum dus zien er niets van of hebben het niet in onze browser cache staan. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je mist er niets aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Vond het ook al een onnodige post |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maher moet het gat opvullen dat Mertens, van Bommel, lens en Toivonen na gaan laten. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 01:01 schreef remco k het volgende:Maher moet het gat opvullen dat Mertens, van Bommel, lens en Toivonen na gaan laten. Je kan hem mr 1 x opstellen natuurlijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik bedoel meer in het zijn van een gearriveerde voetballer waar veel van verwcht wordt. Er wordt in Eindhoven bijvoorbeeld nu meer van hem verwacht dan van Fischer bij ajax. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 01:15 schreef remco k het volgende:Ik bedoel meer in het zijn van een gearriveerde voetballer waar veel van verwcht wordt. Er wordt in Eindhoven bijvoorbeeld nu meer van hem verwacht dan van Fischer bij ajax. Hij heeft het ook prima gedaan in een wat minder elftal en was daar de uitblinker. Wat Fischer overigens niet bij Ajax was. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mooi zo, eindelijk dat gezeik over die overhypte speler ook weer voorbij.
Groot slot op dit topic en geen aandacht meer aan schenken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 01:35 schreef Ajax Warrior het volgende:Mooi zo, eindelijk dat gezeik over die overhypte speler ook weer voorbij. Groot slot op dit topic en geen aandacht meer aan schenken. alles goed |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 01:35 schreef Ajax Warrior het volgende:Mooi zo, eindelijk dat gezeik over die overhypte speler ook weer voorbij. Groot slot op dit topic en geen aandacht meer aan schenken. ook n bakkie kamillethee! |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 01:35 schreef Ajax Warrior het volgende:Mooi zo, eindelijk dat gezeik over die overhypte speler ook weer voorbij. Groot slot op dit topic en geen aandacht meer aan schenken. neem n kop thee |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja hoor, maar dat gezeik over die Marokkaan heeft lang genoeg geduurd! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doe maar koffie, lust geen thee! En van koffie ga je beter schijten! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Dag Maher.. succes met het behalen van de 2e plek. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote: Zal Feyenoord dan eindelijk kampioen worden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
In de Telegraaf staat:
quote:Met Maher haalt technisch manager Marcel Brands van PSV de belangrijkste bouwsteen binnen van het nieuwe elftal, dat hij deze zomer in recordtempo aan het samenstellen is. PSV heeft ver moeten gaan voor Maher. De eindafrekening komt te liggen op een transfersom rond 7 miljoen euro met bonussen en een doorverkooppercentage, zodat de prijs die moet worden betaald hoog is. Zo hoog, dat Ajax dat aanvankelijk de beste papieren leek te hebben om Maher binnen te halen afhaakte. De Telegraaf is binnen Ajax altijd goed ingelicht, dus toch een geldkwestie? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 04:48 schreef Boudewijn het volgende:In de Telegraaf staat: [..] De Telegraaf is binnen Ajax altijd goed ingelicht, dus toch een geldkwestie? Duh.. Zolang er niet verkocht is willen ze dat gewoon niet uitgeven.. Nu als Erikssen blijft en niet bijtekent heb je een probleem. . Als hij vertrekt heb je tweede plan Duarte die vele malen minder is dan Maher. Of we vangen het op met Fischer en hebben transfervrije Babel laten vertrekken. Klasse Ajax! |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 06:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Duh.. Zolang er niet verkocht is willen ze dat gewoon niet uitgeven.. Nu als Erikssen blijft en niet bijtekent heb je een probleem. . Als hij vertrekt heb je tweede plan Duarte die vele malen minder is dan Maher. Of we vangen het op met Fischer en hebben transfervrije Babel laten vertrekken. Klasse Ajax! Als, als , als , als, pffffff wat word ik moe van die lui. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat is afwachten maar ik zou wel heel graag willen weten wat de echte rede nu is waarom ajax geen interesse meer had in Maher. Het eerst kopen dan verkopen verhaal gaat niet op want men heeft ook 7 miljoen voor Van Ginkel geboden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Normaal reageren is heel moeilijk voor jou of niet?? |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Ik reageer op mijn manier, of moet ik aan jou toestemming vragen? Het gaat erom dat er hier zoveel negatief gesproken wordt door sommige, en dat je daar soms wel eens moe van wordt. En wie de schoen past, trekken hem aan. Ik heb m'n bedenkingen bij dat negatieve gedoe, misschien zijn het wel geen echte AJAX supporters. Ook dit zal me niet in dank worden afgenomen, maar dat is wat ik er van denk. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 08:19 schreef Brandje het volgende:[..] Dat is afwachten maar ik zou wel heel graag willen weten wat de echte rede nu is waarom ajax geen interesse meer had in Maher. Het eerst kopen dan verkopen verhaal gaat niet op want men heeft ook 7 miljoen voor Van Ginkel geboden. Er is helemaal niet geboden op Maher, omdat die niet in de categorie valt waar AJAX meer als gemiddeld voor wil betalen, omdat ze zo'n soort speler misschien al in huis hebben, en dat in tegenstelling met v.Ginkel. P.S OOk ik had Maher wel graag bij AJAX gezien, maar ik heb geen inzicht in de gedachten van het technisch hart, en ben WEL tevreden als mijn favorieten niet allemaal komen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 08:29 schreef riveco het volgende:[..] Ik reageer op mijn manier, of moet ik aan jou toestemming vragen? Het gaat erom dat er hier zoveel negatief gesproken wordt door sommige, en dat je daar soms wel eens moe van wordt. En wie de schoen past, trekken hem aan. Ik heb m'n bedenkingen bij dat negatieve gedoe, misschien zijn het wel geen echte AJAX supporters. Ook dit zal me niet in dank worden afgenomen, maar dat is wat ik er van denk. Zoveel negatief is niet waar. Een aantal forumleden wil Maher heel graag hebben en een andere niet tenzij er eerst verkocht wordt. Ik hoor bij de eerste groep want Maher moet Ajax altijd proberen te halen ongeacht wie er blijven of weg gaan. We willen toch gaan overwinteren in de cl dus als jij dan een speler voor een speler haalt dan wordt je dus nooit sterker |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Waarom ik graag Maher wilde hebben is dat als er een buitengewoon talent rond loopt buiten Ajax, je als Ajax zijnde ten alle tijde moet proberen hem te kopen. Uiteraard niet ten koste van alles zoals met Sulejmani, maar deze prijs voor Maher is in mijn ogen redelijk, en ja ik vind het jammer dat hij naar PSV is. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Maar als je een speler haalt die je niet nodig hebt ( voor veel geld ) omdat je zo'n zelfde speler al hebt lopen ( ook een Zweed ) dan wordt je er niet wijzer van. Dus vind ik het niet zo gek dat ze voor v.Ginkel wel geld hadden willen geven, als dat een aanvulling is op het tem. En ik vind dat iedereen zijn voorkeur kenbaar kan maken, maar ook men moet ook beseffen dat niet alles gaat zoals wij dat graag hebben. Dit omdat het technisch hart dagelijks inzicht heeft in de spelersgroep van jong en oud, en wij dat niet hebben. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 09:12 schreef riveco het volgende:Maar als je een speler haalt die je niet nodig hebt ( voor veel geld ) omdat je zo'n zelfde speler al hebt lopen ( ook een Zweed ) dan wordt je er niet wijzer van. Dus vind ik het niet zo gek dat ze voor v.Ginkel wel geld hadden willen geven, als dat een aanvulling is op het tem. En ik vind dat iedereen zijn voorkeur kenbaar kan maken, maar ook men moet ook beseffen dat niet alles gaat zoals wij dat graag hebben. Dit omdat het technisch hart dagelijks inzicht heeft in de spelersgroep van jong en oud, en wij dat niet hebben. Een zelfde speler als Van Ginkel hebben we al dat is Siem. Siem heeft nog een contract tot 2015 dus hoeft niet verkocht te worden. Eriksen is de vergelijken met Maher en heeft nog maar een eenjarig contract dus de noodzaak om te verkopen is eigenlijk groter. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ik wil het wel uitleggen al denk dat jullie het wel weten, wat ik bedoel is dat er niet zo vaak buitengewone talenten rond lopen en dat je dan als topclub ten alle tijden zo,n talent moet kopen daar wordt je normaliter altijd beter van en de topclubs van dit moment zijn Ajax en PSV en PSV heeft hem binnen dus in mijn ogen gescoord, zullen jullie het wel niet mee eens zijn maar dit is mijn mening. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 09:39 schreef nora het volgende:[..] Ik wil het wel uitleggen al denk dat jullie het wel weten, wat ik bedoel is dat er niet zo vaak buitengewone talenten rond lopen en dat je dan als topclub ten alle tijden zo,n talent moet kopen daar wordt je normaliter altijd beter van en de topclubs van dit moment zijn Ajax en PSV en PSV heeft hem binnen dus in mijn ogen gescoord, zullen jullie het wel niet mee eens zijn maar dit is mijn mening. Mijn mening is dat het geen score is, alleen een aankoop na een verkoop. En bij AJAX is er niets verkocht, dus ook geen mogelijkheid om te scoren. En er was ook geen interesse om te schieten, en Johan zei wel eens "Als je niet schiet, kun je ook niet scoren" |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Brandje, ik denk dat voor de plek van Siem alleen Klaassen er is, en dat we voor de plek Eriksen ook Serero, Andersen, Fischer en in mindere maten Meleg hebben lopen. En dat Eriksen heeft aangegeven dat hij weg wilde voor 1 juli en anders bij zou tekenen, dus wacht ik dat nog even af. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 00:14 schreef Boudewijn het volgende:[..] Nee, ik en vele anderen hebben geen account op het motor forum dus zien er niets van of hebben het niet in onze browser cache staan. Ik ook niet.. Heb het gewoon random van Google Images gehaald. In principe hoor je het dan gewoon te zien. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 09:39 schreef nora het volgende:[..] Ik wil het wel uitleggen al denk dat jullie het wel weten, wat ik bedoel is dat er niet zo vaak buitengewone talenten rond lopen en dat je dan als topclub ten alle tijden zo,n talent moet kopen daar wordt je normaliter altijd beter van en de topclubs van dit moment zijn Ajax en PSV en PSV heeft hem binnen dus in mijn ogen gescoord, zullen jullie het wel niet mee eens zijn maar dit is mijn mening. Sorry he... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 09:08 schreef nora het volgende:Waarom ik graag Maher wilde hebben is dat als er een buitengewoon talent rond loopt buiten Ajax, je als Ajax zijnde ten alle tijde moet proberen hem te kopen. Uiteraard niet ten koste van alles zoals met Sulejmani, maar deze prijs voor Maher is in mijn ogen redelijk, en ja ik vind het jammer dat hij naar PSV is. Ik vind het zelfs klote, voor zo'n ventje ga je naar het stadion en past perfect in ons spel. Daarintegen is de visie wat voorop staat, Maher zou weer voor bijvoorbeeld een Andersen of welk talent dan ook in de weg staan.
Voor Psv houdt het hier nog niet op, tis bijna misdadig wat die gasten doen. Zullen ze wel weer zeggen dat met transfer inkomsten rechtgetrokken kan worden, geld brand in Brandts zijn handjes. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 17:54 schreef Mokum1 het volgende:[..] Ik vind het zelfs klote, voor zo'n ventje ga je naar het stadion en past perfect in ons spel. Daarintegen is de visie wat voorop staat, Maher zou weer voor bijvoorbeeld een Andersen of welk talent dan ook in de weg staan. Voor Psv houdt het hier nog niet op, tis bijna misdadig wat die gasten doen. Zullen ze wel weer zeggen dat met transfer inkomsten rechtgetrokken kan worden, geld brand in Brandts zijn handjes. Inderdaad vindt het ook zonde dat ie naar Eindhoven vertrekt.. Ok je hebt hem nu nog niet heel hard nodig maar hij tekent voor 5 jaar daar.. Had je mooi Erikssen onder druk kunnen zetten.. Of bijtekenen of je beland op de bank . Tekent ie bij kon je Maher laten wennen aan de club en na een jaar Erikssen opvolgen.. Het is ook niet zo een ramp dat ie niet komt.. Voorhoede heeft meer prioriteit. . |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 18:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad vindt het ook zonde dat ie naar Eindhoven vertrekt.. Ok je hebt hem nu nog niet heel hard nodig maar hij tekent voor 5 jaar daar.. Had je mooi Erikssen onder druk kunnen zetten.. Of bijtekenen of je beland op de bank . Tekent ie bij kon je Maher laten wennen aan de club en na een jaar Erikssen opvolgen.. Het is ook niet zo een ramp dat ie niet komt.. Voorhoede heeft meer prioriteit. . sorry hoor, maar daarom komt hij juist niet... Frank de Boer snapt ook dat Maher niet op de bank gaat zitten en daarom wachten ze tot Eriksen vertrekt... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 19:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] sorry hoor, maar daarom komt hij juist niet... Frank de Boer snapt ook dat Maher niet op de bank gaat zitten en daarom wachten ze tot Eriksen vertrekt... Die nu waarschijnlijk niet meer weg mag omdat er geen goede vervanger gehaald kan worden tegen het salaris wat Ajax wil bieden? Dus dat wordt druk zetten met contract verlengen en uiteindelijk met de beloften meetrainen als hij dat niet wil doen. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 19:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] sorry hoor, maar daarom komt hij juist niet... Frank de Boer snapt ook dat Maher niet op de bank gaat zitten en daarom wachten ze tot Eriksen vertrekt... Dat is gewoon slim. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 19:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Die nu waarschijnlijk niet meer weg mag omdat er geen goede vervanger gehaald kan worden tegen het salaris wat Ajax wil bieden? Dus dat wordt druk zetten met contract verlengen en uiteindelijk met de beloften meetrainen als hij dat niet wil doen. hij vertrekt of verlengt. ik denk niet dat ze Eriksen zo behandelen als Leerdam, hij kan ook op het laatste moment nog weg hé. in Augustus. dan zetten ze hem in de etalage als hij ng niet heeft verlengt. overigens hebben we echt wel een lijstje met vervangers voor Eriksen, alleen worden we daar nog niet meegelinkt omdat we ze nog niet nodig zijn en dus hoeven we ons nergens te melden... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 19:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Die nu waarschijnlijk niet meer weg mag omdat er geen goede vervanger gehaald kan worden tegen het salaris wat Ajax wil bieden? Dus dat wordt druk zetten met contract verlengen en uiteindelijk met de beloften meetrainen als hij dat niet wil doen. Dit speelt helemaal niet met Eriksen en Ajax, Eriksen wilt dat Ajax geld aan hem verdiend, en Ajax wilt graag of geld verdienen of een dat ie bijtekend.
Geloof nooit dat hij zijn contract uitdient, doet hij dit wel speelt ie denk ik gewoon. De Boer heeft gezegd als de concurrerende spelers dicht bij elkaar liggen qua niveau diegene met een jaar contract op het bankie mag gaan zitten. Heeft de 1 jarige speler meer kwaliteit dan speelt ie. Lijkt mij logisch... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 21:41 schreef Mokum1 het volgende:[..] Dit speelt helemaal niet met Eriksen en Ajax, Eriksen wilt dat Ajax geld aan hem verdiend, en Ajax wilt graag of geld verdienen of een dat ie bijtekend. Geloof nooit dat hij zijn contract uitdient, doet hij dit wel speelt ie denk ik gewoon. De Boer heeft gezegd als de concurrerende spelers dicht bij elkaar liggen qua niveau diegene met een jaar contract op het bankie mag gaan zitten. Heeft de 1 jarige speler meer kwaliteit dan speelt ie. Lijkt mij logisch... Voorlopig moeten we maar afwachten. . Erikssen behouden is natuurlijk het mooiste maar als hij vertrekt had ik het liefst Maher gezien.. We zullen zien.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Mooie speler maar ander type toch, we hebben een spelverdeler nodig misschien denkt Ajax die wel al in huis te hebben. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Voorlopig moeten we maar afwachten. . Erikssen behouden is natuurlijk het mooiste maar als hij vertrekt had ik het liefst Maher gezien.. We zullen zien.. Absoluut zonde van Maher, iemand op die leeftijd met zoveel kwaliteit behoort bij Ajax te voetballen. Beter voor het Nederlands voetbal in het algemeen. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Daar noem je dr 1! Denk alleen dat die voor het geld gaat. |
|
|
|