|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 19:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] dan maar geen Maher... eerst verkopen dan kopen, anders gewoon geen deal. daarbij als Maher een voorkeur voor Ajax heeft dan laat hij PSV nog wel even wachten. als hij een voorkeur voor PSV heeft is er sowieso geen kans. mensen hier doen alsof Maher de enige speler is die Eriksen kan vervangen... ben er van overtuigt dat Ajax meer ijzers in het vuur heeft. niet voor niets hadden ze een lijst van 15 spelers. Iedereen praat elkaar na en wat men bij ajax zegt over dat er eerst verkocht moet worden. Van Ginkel heeft men op geboden maar was Siem al verkocht? Nee. Leg mij dan eens uit dat men eerst zou verkopen alvorens te kopen als dat bij van Ginkel niet aan de orde was. Narsingh wilde men hebben maar dachten hem voor een prikkie te halen. Vervolgens voldeed psv aan de vraagprijs en ajax deed hetzelfde last-minute bod maar Narsingh kreeg een beter gevoel bij psv die slagvaardiger waren. Bas dost wilde men halen maar het bod kwam zo laat dat de papieren niet op tijd rond kwamen. Ik kom met drie voorbeelden van spelers die men heel graag wilde hebben maar door te afwachtend te zijn aan de neus voorbij zijn gegaan. Dus als het om transfers gaat is het beleid nog steeds ruk |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 19:30 schreef remco k het volgende:Overmars is er net een jaar.. Poulsen gehaald, Moisander gehaald wat uiteindelijk volwassen spelers zijn gebleken. Schone transfervrij.. Blind verlengt Cuenca gehuurd wat gewoon een hele goede speler is.. Maar wel fijn dat PSV zo slagvaardig is, dat heeft ze de laatste jaren veel succes gebracht.. Slap excuus. Dat kampioen worden heeft er geen moer mee te maken da de spelers die ze wilden, Narsingh,Ginkel en Dost, niet bij ajax spelen. Dat is de discussie. Niet over hoe een transfer uitpakt want dat weet je nooit. Het gaat om slagvaardigheid en die ontbreekt al een jaar of tien bij ajax. Beenhakker was daar een kei in!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:14 schreef Brandje het volgende:[..] Slap excuus. Dat kampioen worden heeft er geen moer mee te maken da de spelers die ze wilden, Narsingh,Ginkel en Dost, niet bij ajax spelen. Dat is de discussie. Niet over hoe een transfer uitpakt want dat weet je nooit. Het gaat om slagvaardigheid en die ontbreekt al een jaar of tien bij ajax. Beenhakker was daar een kei in!!! Dat is pas onzin. Die slagvaardigheid is er juist wel. Ze kopen namelijk niet.. Ajax wil niet meer betalen en doet pas betalen als er ruimte is binnen de selectie door verkoop..
Dat is het beleid en dat doen ze verdomde goed en ze wijken er ook nog eens niet vanaf.
Dat jij het niet met dat beleid eens bent prima, ga lekker lopen protesteren bij Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:12 schreef Brandje het volgende:[..] Iedereen praat elkaar na en wat men bij ajax zegt over dat er eerst verkocht moet worden. Van Ginkel heeft men op geboden maar was Siem al verkocht? Nee. Leg mij dan eens uit dat men eerst zou verkopen alvorens te kopen als dat bij van Ginkel niet aan de orde was. Narsingh wilde men hebben maar dachten hem voor een prikkie te halen. Vervolgens voldeed psv aan de vraagprijs en ajax deed hetzelfde last-minute bod maar Narsingh kreeg een beter gevoel bij psv die slagvaardiger waren. Bas dost wilde men halen maar het bod kwam zo laat dat de papieren niet op tijd rond kwamen. Ik kom met drie voorbeelden van spelers die men heel graag wilde hebben maar door te afwachtend te zijn aan de neus voorbij zijn gegaan. Dus als het om transfers gaat is het beleid nog steeds ruk Dat is niet zo lastig uit te leggen kerel. Maher en van Ginkel zijn twee verschillende posities, de een is volgens velen hier onder bezet, want blijkbaar zijn er maar weinig jongens die de Jong kunnen opvolgen. Misschien dat de Boer dat ook heeft bedacht en wil hij daar nog een optie hebben.
En Ajax heeft al meerdere malen aangegeven best een uitzondering te willen maken. Misschien dat Ajax het meer ziet zitten in van Ginkel dan Maher als toptalent..
Daarnaast, is dit bericht over van Ginkel en het bod van 7,5 miljoen al bevestigd door Ajax?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Daarnaast, is dit bericht over van Ginkel en het bod van 7,5 miljoen al bevestigd door Ajax?? Ik denk dat er achter de schermen nog steeds met vitesse gepraat wordt over van Ginkel, maar dat is wat mijn gevoel zegt! Daarbij, als er wel bij ons een speler wordt verkocht en Maher blijkt toch voor p$v te kiezen, zou het mij niet verbazen als ajax het bod (als dat al gedaan is) verhoogd. Zeker als van Ginkel zelf ook aangeeft graag CL te willen spelen met ajax i.p.v. EL met vitesse. Van Ginkel heeft alleen nog wel een contract voor 2 jaar....
We zullen het wel zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Dat is niet zo lastig uit te leggen kerel. Maher en van Ginkel zijn twee verschillende posities, de een is volgens velen hier onder bezet, want blijkbaar zijn er maar weinig jongens die de Jong kunnen opvolgen. Misschien dat de Boer dat ook heeft bedacht en wil hij daar nog een optie hebben. En Ajax heeft al meerdere malen aangegeven best een uitzondering te willen maken. Misschien dat Ajax het meer ziet zitten in van Ginkel dan Maher als toptalent.. Daarnaast, is dit bericht over van Ginkel en het bod van 7,5 miljoen al bevestigd door Ajax?? hahahah je weet het niet meer en gaat draaien. Als maher gehaald wordt terwijl Eriksen er nog is dan moet er een op de bank komen met als gevolg ontevreden spelers. Dit zijn je eigen woorden beste Remco. Maar over van Ginkel geldt dit ineens niet meer??? Sorry maar je praat echt onzin in deze!!
De toekomst van Marco van Ginkel lijkt in Engeland te liggen. Dinsdagochtend pakte De Telegraaf uit met het bericht dat Chelsea en Vitesse elkaar gevonden hebben in een transfersom, die ruim 8,5 miljoen euro zou bedragen. Dat is ruim anderhalf miljoen meer dan Ajax over had voor de middenvelder: volgens de krant waren de Amsterdammers bereid om tot zeven miljoen te gaan.
/
In gesprek met Voetbal International wil Ajax' directeur voetbalzaken Marc Overmars niet op bedragen in gaan. Hij zegt wel dat de landskampioen 'veel geld' over had voor Van Ginkel: "Wij waren zeer geïnteresseerd", geeft Overmars toe. "Maar als we moeten concurreren met een Engelse topclub wordt het een lastig verhaal. Tegen het geld van Chelsea kan Ajax niet op."
De twintigjarige Van Ginkel verblijft momenteel in Israël, waar hij met Jong Oranje deelneemt aan het EK voor spelers onder de 21 jaar. De middenvelder zou eind mei al een bezoek hebben gebracht aan Cobham, het trainingscomplex van Chelsea, en daar hebben gesproken met Michael Emenalo, de technisch directeur van de Europa League-winnaar. Beweerd wordt dat Van Ginkel ook een telefonisch onderhoud heeft gehad met José Mourinho.
Zaakwaarnemer Karel Jansen ontkende dinsdag nog dat er al een akkoord was met Chelsea, maar zei wel dat zijn cliënt klaar was voor een stap hogerop: "Dat lijkt mij helder. Kijk naar het afgelopen seizoen bij Vitesse; Marco ontwikkelt zich stormachtig", zei Jansen in de Gelderlander. "Een aantal grotere clubs volgt Marco, maar er is nog niets beslist. Het kan ineens hard gaan, zeker als hij zo goed blijft spelen in Jong Oranje."
Dus voor van Ginkel geldt wel degelijk dat men niet eerst wil verkopen om te kopen. Ok die 7,5 miljoen is niet bevestigd maar er wordt over "veel geld" gesproken. Moet ik Overmars verdedigen dat Vitesse helemaal geen zaken met ajax wilde doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:25 schreef Brandje het volgende:[..] hahahah je weet het niet meer en gaat draaien. Als maher gehaald wordt terwijl Eriksen er nog is dan moet er een op de bank komen met als gevolg ontevreden spelers. Dit zijn je eigen woorden beste Remco. Maar over van Ginkel geldt dit ineens niet meer??? Sorry maar je praat echt onzin in deze!! De toekomst van Marco van Ginkel lijkt in Engeland te liggen. Dinsdagochtend pakte De Telegraaf uit met het bericht dat Chelsea en Vitesse elkaar gevonden hebben in een transfersom, die ruim 8,5 miljoen euro zou bedragen. Dat is ruim anderhalf miljoen meer dan Ajax over had voor de middenvelder: volgens de krant waren de Amsterdammers bereid om tot zeven miljoen te gaan. / In gesprek met Voetbal International wil Ajax' directeur voetbalzaken Marc Overmars niet op bedragen in gaan. Hij zegt wel dat de landskampioen 'veel geld' over had voor Van Ginkel: "Wij waren zeer geïnteresseerd", geeft Overmars toe. "Maar als we moeten concurreren met een Engelse topclub wordt het een lastig verhaal. Tegen het geld van Chelsea kan Ajax niet op." De twintigjarige Van Ginkel verblijft momenteel in Israël, waar hij met Jong Oranje deelneemt aan het EK voor spelers onder de 21 jaar. De middenvelder zou eind mei al een bezoek hebben gebracht aan Cobham, het trainingscomplex van Chelsea, en daar hebben gesproken met Michael Emenalo, de technisch directeur van de Europa League-winnaar. Beweerd wordt dat Van Ginkel ook een telefonisch onderhoud heeft gehad met José Mourinho. Zaakwaarnemer Karel Jansen ontkende dinsdag nog dat er al een akkoord was met Chelsea, maar zei wel dat zijn cliënt klaar was voor een stap hogerop: "Dat lijkt mij helder. Kijk naar het afgelopen seizoen bij Vitesse; Marco ontwikkelt zich stormachtig", zei Jansen in de Gelderlander. "Een aantal grotere clubs volgt Marco, maar er is nog niets beslist. Het kan ineens hard gaan, zeker als hij zo goed blijft spelen in Jong Oranje." Dus voor van Ginkel geldt wel degelijk dat men niet eerst wil verkopen om te kopen. Ok die 7,5 miljoen is niet bevestigd maar er wordt over "veel geld" gesproken. Moet ik Overmars verdedigen dat Vitesse helemaal geen zaken met ajax wilde doen Volgens mij geef ik aan dat het een optie zou kunnen zijn waarom daar wel geboden is. Volgens mij zit ik niet bij Overmars op schoot..
En inderdaad vind ik dat deze spelers geen optie voor de bank zijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 16:18 schreef Ciler het volgende:[..] Sorry maar ik vindt het echt te weinig overtuigend ok Moisander maar we hadden Narsingh moeten hebben dan hadden we nu waarschijnlijk een aardige rechtsbuiten (dus het probleem rechtsbuiten voorlopig opgelost) What ifs... daar koop je helemaal niets voor. Narsingh koos voor het geld. Leuke voetballer, maar had bij Ajax ook het verschil niet gemaakt hoor.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 16:18 schreef Ciler het volgende:Precies zoals jij zegt in het verleden succesvol geweest ja maar dat is niet genoeg in het hedendaagse moderne voetbal. We gaan aankomend jaar de CL in en dan weet je dat als je een rol van betekenis wilt spelen zul je je moeten versterken en niet alleen met jeugdig talent. Hoezo is dat niet voldoende in het hedendaagse voetbal? Alsof het geld nu belangrijker is dan in de jaren 90? Ik zal je sterker zeggen, het financiële gat tussen Ajax en de top was destijds groter dan dat het nu is. Het manco van Ajax is niet de aankopen, maar het onaantrekkelijkheid van de Eredivisie voor oudere spelers om te blijven.
Diezelfde eredivisie gaat gewoon geen spelers trekken die het al gemaakt hebben. je kan niet anders dan inzetten op jong talent, dat dat is wat de Eredivisie wel aantrekt, hele jonge, hele goede voetballer. Daar je ogen voor sluiten is je ogen sluiten voor de werkelijkheid.
De enige kans, maar ook werkelijk de enige kans, die Ajax heeft om aan te sluiten bij de top is om met jonge jongens fris voetbal spelen. Gasten die onbevangen spelen een hun toekomst nog voor zich hebben. iets anders gaat niet gebeuren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
By the way: het is in deze discussie net of ik 6 jaar terug de tijd in ben gegaan toen heel Ajax riep: "Geld moet op het veld staan".
Leverde ons Suleimani op... 23.5 miljoen euro... paar jaar terug financiele malaise. Te hoge salarissen, te hoge transferkosten. Nee, hand op de knip, we gaan geen hoofdprijs meer betalen. Nog geen jaar later weer geneuzel dat Ajax bereid moet zijn om meer geld uit te geven.
Paniekvoetbal. Opportunisme. Ik ben blij dat er een andere weg is ingeslagen, laat ze dit eerst maar eens goed wegzetten en dan praten we over 3 jaar wel weer verder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:50 schreef Eide het volgende:By the way: het is in deze discussie net of ik 6 jaar terug de tijd in ben gegaan toen heel Ajax riep: "Geld moet op het veld staan". Leverde ons Suleimani op... 23.5 miljoen euro... paar jaar terug financiele malaise. Te hoge salarissen, te hoge transferkosten. Nee, hand op de knip, we gaan geen hoofdprijs meer betalen. Nog geen jaar later weer geneuzel dat Ajax bereid moet zijn om meer geld uit te geven. Paniekvoetbal. Opportunisme. Ik ben blij dat er een andere weg is ingeslagen, laat ze dit eerst maar eens goed wegzetten en dan praten we over 3 jaar wel weer verder. Precies hierom snap ik niet dat de helft van de mensen hier alleen maar willen kopen kopen en nog eens kopen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:[..] Precies hierom snap ik niet dat de helft van de mensen hier alleen maar willen kopen kopen en nog eens kopen.. Dus jij zegt nu dat we van Ginkel en Maher niet moeten kopen....volgens mij spreek je jezelf tegen..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:50 schreef Eide het volgende:By the way: het is in deze discussie net of ik 6 jaar terug de tijd in ben gegaan toen heel Ajax riep: "Geld moet op het veld staan". Leverde ons Suleimani op... 23.5 miljoen euro... paar jaar terug financiele malaise. Te hoge salarissen, te hoge transferkosten. Nee, hand op de knip, we gaan geen hoofdprijs meer betalen. Nog geen jaar later weer geneuzel dat Ajax bereid moet zijn om meer geld uit te geven. Paniekvoetbal. Opportunisme. Ik ben blij dat er een andere weg is ingeslagen, laat ze dit eerst maar eens goed wegzetten en dan praten we over 3 jaar wel weer verder. Totaal een andere discussie. Blijf gewoon bij de discussie. Feit is dat ajax spelers wilde hebben en die uiteindelijk niet hebben gekregen Narsingh heeft niet voor het geld gekozen die heeft voor psv gekozen omdat ze slagvaardiger waren. Ajax evenaarde namelijk het bod van psv. Voor van Ginkel wilde men ook "veel geld" betalen dus dit zijn bewijzen dat ze gewoon zitten slapen naar mijn mening wantq als de nood hoog is wil men nog steeds betalen, en dat is logisch. Erg slap om Sulejmani erbij te halen want ik hoor niemand over KJH en Suarez waar flink voor betaald is eb waar een dikke winst op behaald is. Ik hoef geen legio spelers te halen maar ik wil wel een vervanger hebben voor Eriksen. Maher wil de Boer graag hebben. Diezelfde de Boer zet Eriksen min of meer in de etalage. Dus wie A-zegt moet ook B-zeggen. Mij hoor je toch ook niet over van dijk en hoorn als vervangers van Alderweireld. Maher is een fantastisch talent die naar ajax wil dus haal die jongen gewoon!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:[..] Precies hierom snap ik niet dat de helft van de mensen hier alleen maar willen kopen kopen en nog eens kopen.. Wat praat jij raar zeg. De discussie gaat over een zeer groot talent die forumleden willen hebben maar hem ook naar psv zien gaan. Niet over dat andere forumleden alleen maar willen kopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:20 schreef Brandje het volgende:[..] Totaal een andere discussie. Blijf gewoon bij de discussie. Feit is dat ajax spelers wilde hebben en die uiteindelijk niet hebben gekregen Narsingh heeft niet voor het geld gekozen die heeft voor psv gekozen omdat ze slagvaardiger waren. Ajax evenaarde namelijk het bod van psv. Voor van Ginkel wilde men ook "veel geld" betalen dus dit zijn bewijzen dat ze gewoon zitten slapen naar mijn mening wantq als de nood hoog is wil men nog steeds betalen, en dat is logisch. Erg slap om Sulejmani erbij te halen want ik hoor niemand over KJH en Suarez waar flink voor betaald is eb waar een dikke winst op behaald is. Ik hoef geen legio spelers te halen maar ik wil wel een vervanger hebben voor Eriksen. Maher wil de Boer graag hebben. Diezelfde de Boer zet Eriksen min of meer in de etalage. Dus wie A-zegt moet ook B-zeggen. Mij hoor je toch ook niet over van dijk en hoorn als vervangers van Alderweireld. Maher is een fantastisch talent die naar ajax wil dus haal die jongen gewoon!!! Hier kan ik het wel mee eens zijn....er zijn er hier een paar bij die het aankoopbeleid van Ajax de afgelopen jaren steunen....ik heb het niet over exceptionele hoge bedragen wegtikken als voor Sulejmani maar als we op dezelfde voet verder gaan komen we weer met de kont van achter... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dus jij zegt nu dat we van Ginkel en Maher niet moeten kopen....volgens mij spreek je jezelf tegen..... Nee dat doe ik helemaal niet. Ik denk dat we prima zonder zouden kunnen, maar heb al vele malen aangegeven dat beide heren goede voetballers zijn en dat ik denk dat de Jong moeilijker te vervangen is dan Eriksen.
Maar mocht Ajax deze spelers willen hebben, dan moet het dat op hun eigen manier doen.
De meesten hier willen dat van Ginkel, Maher en een verdediger nu gekocht worden en als er dan niet verkocht wordt dat we dan maar pech hebben ofzoiets..
Misschien dus wat beter nadenken voordat je een conclusie over een ander trekt.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:24 schreef Brandje het volgende:[..] Wat praat jij raar zeg. De discussie gaat over een zeer groot talent die forumleden willen hebben maar hem ook naar psv zien gaan. Niet over dat andere forumleden alleen maar willen kopen. Klopt helemaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:24 schreef Brandje het volgende:[..] Wat praat jij raar zeg. De discussie gaat over een zeer groot talent die forumleden willen hebben maar hem ook naar psv zien gaan. Niet over dat andere forumleden alleen maar willen kopen. Misschien even lezen waar ik op reageer, en nee dat betreft niet alleen Maher..
Maar hoe dom is het om te zeggen dat als Maher naar PSV gaat dat Ajax achter het net heeft gevist en te laat is en er een wanbeleid is en dat soort onzin, Ajax doet precies wat het wil en laat zich niet door andere clubs lijdden, en bepaalt wat een speler maximaal mag kosten.
Jij en sommige anderen willen deze speler hebben, en dan moet Ajax zich maar aanpassen omdat jullie dat willen ofzo?? Hoe moet ik dat nu eigenlijk zien??
Ajax heeft een beleid en wil Maher misschien pas halen als Eriksen weg is.. Als ze Maher uberhaubt nog willen halen?? Heb er niet veel meer over gehoord namelijk vanuit Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hier kan ik het wel mee eens zijn....er zijn er hier een paar bij die het aankoopbeleid van Ajax de afgelopen jaren steunen....ik heb het niet over exceptionele hoge bedragen wegtikken als voor Sulejmani maar als we op dezelfde voet verder gaan komen we weer met de kont van achter... Hoezo weer?? Leg dat eens uit als je wilt..
Ajax wil niet meer betalen voor een speler, haakt dus af. Maar dan vist Ajax achter het net?? Dat rijmt niet helemaal met elkaar, eigenlijk zelfs totaal niet. En dat supporters 300% voor 1 speler willen gaan voor een positie, wil niet zeggen dat Ajax datzelfde doet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee klopt helemaal niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maher lijkt mij trouwens nu ook wel wat terug te krabbelen van alleen PSV of Ajax..
Adam Maher wacht rustig af naar welke club hij deze zomer een transfer gaat maken. De middenvelder staat in Nederland in de belangstelling van PSV en Ajax, terwijl er in de wandelgangen wordt gesproken over overzeese interesse.
"Ik weet niet wanneer ik me moet melden na mijn vakantie of waar ik me moet melden", is de reactie van Maher tegenover Eredivisie Live. "Ik wacht het gewoon af en ga lekker vakantie vieren." Het schijnt dat de creatieve speler van AZ ook in de belangstelling staat van clubs uit Engeland.
"Zoals ik wel eerder heb gezegd, denk ik dat ik eerst in Nederland blijf. Maar we zullen wel zien wat er op mijn pad komt", aldus Maher, die naar verluidt in het summum van de Premier League terechtkan. Scouts van Chelsea, Tottenham Hotspur en Arsenal hebben de jongeling bekeken tijdens het jeugd-EK, meldde de Engelse pers onlangs
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/199939/Maher_wacht_rustig_af_en_kan_ook_naar_Engeland?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2WbPELW69 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het woordje "denk ik" en "we zullen wel zien wat er op mijn pad komt" heb ik voorheen niet gezien van Maher..
Toch nu al achter het grote geld aan?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:20 schreef Brandje het volgende:[..] Erg slap om Sulejmani erbij te halen want ik hoor niemand over KJH en Suarez waar flink voor betaald is eb waar een dikke winst op behaald is. Ach hou toch op man. Als je gaat kijken hoeveel lui er wel niet zijn gehaald sinds 95/96 en hoeveel van juist de duurste aankopen hopeloos hebben gefaald. Sinds die periode zijn de spelers die het hebben gemaakt zonder uitzondering jonge gasten geweest. Zlatan was een broekie, Chivu, Maxwell, allemaal gasten die als piepjong talent binnen zijn gekomen en dat zijn altijd de mannen geweest waar Ajax het als aankoop van moest hebben. We hebben in al die jaren quitte gespeeld op transferkosten vs opbrengsten en geen fluit gepresteerd. Wat heeft maximaal aankopen Ajax nu gebracht? 1 landstitel in 15 jaar tot FdB aan het roer kwam. Nee daar moet je trots op zijn...
Natuurlijk zitten er af en toe uitschieters tussen, lui die je niet kan laten lopen. KJH bijvoorbeeld, of Suarez. Nogmaals, FdB en Overmars hebben verschillende keren aangegeven in uitzonderlijke gevallen van de regel af te willen wijken. Als ze Maher als uitzonderlijk beschouwen kan er dus van alles, zo niet.... dan dus niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:28 schreef remco k het volgende:[..] Nee dat doe ik helemaal niet. Ik denk dat we prima zonder zouden kunnen, maar heb al vele malen aangegeven dat beide heren goede voetballers zijn en dat ik denk dat de Jong moeilijker te vervangen is dan Eriksen. Maar mocht Ajax deze spelers willen hebben, dan moet het dat op hun eigen manier doen. De meesten hier willen dat van Ginkel, Maher en een verdediger nu gekocht worden en als er dan niet verkocht wordt dat we dan maar pech hebben ofzoiets.. Misschien dus wat beter nadenken voordat je een conclusie over een ander trekt.. Dat geldt het meest voor jou...jij trekt juist conclusies over een aantal hier....ik wil graag van Ginkel OF Maher zien komen en had graag de tranfervrije Douglas naar Ajax zien komen....Douglas kost geen flapdrol en van Ginkel of Maher nu halen zou een slimme zet zijn....juist voordat Eriksen of Siem verkocht zou worden....wie zegt dat mocht Eriksen blijven ook niet tranfervrij de deur uitloopt volgend jaar...topclubs willen zo'n speler graag... en informeren hem wat hij cash en aan salaris vangt wanneer hij niet bijtekent bij Ajax halen hem dan nu ondertekend volgend jaar op....Ajax moet juist nu kopen dan dwingen ze Eriksen tot nu gaan.(min. 15 miljoen)....straks gaat Eriksen en komen ze weer met zo'n speler als Sana aanzetten omdat Maher en/of van Ginkel hebben gekozen voor slagvaardige ploegen zoals weer PSV of een buitenlandse club....( het gaat dus over de aankoop van 1 speler + 1 tranfervrij....waarbij er misschien 3 of 4 verkocht worden...Alder, Siem, Eriksen en Lukoki...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jack, ik denk niet dat de vraag is of mensen Maher wel of niet graag zien komen. Maher is echt goed en zou prima bij Ajax passen. Daar is Remco het ook wel mee eens. Ik ben het wel met Remco eens dat je niet zomaar voor de muziek uit kan lopen. Zeker niet met een jongen die als je hem haalt, dat doet om de aankomende 2 a 3 jaar het elftal aan op te hangen.
Daar hebben we het namelijk over, iemand die de kapstok wordt waar het het elftal aan gehangen gaat worden. Dat mag echt wel wat kosten, maar je mag natuurlijk nooit in een situatie komen waar je Maher hebt, maar waar bijvoorbeeld Eriksen en De Jong ook nog blijven.
Ten slotte denk ik dat het FdB veel aangelegen is om het huidige elftal zo veel mogelijk bij elkaar te houden. Elk jaar dat ze bij elkaar spelen wordt het voor een coach makkelijker. Als je niemand hoeft te halen, dan doe je dat ook niet. Dat geldt ook achterin waar er zat spelers zijn.
Zolang Ajax Eriksen en De Jong nog heeft lijkt alleen de rechtsbuiten positie wat zorgwekkend en ik kan me best voorstellen dat zolang Eriksen en De Jong niet onder zeer nadrukkelijke interesse staan (lees: een bod) dat Ajax vooral niet een speler gaat binnenhalen van het kaliber Maher. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:12 schreef Brandje het volgende:[..] Iedereen praat elkaar na en wat men bij ajax zegt over dat er eerst verkocht moet worden. Van Ginkel heeft men op geboden maar was Siem al verkocht? Nee. Leg mij dan eens uit dat men eerst zou verkopen alvorens te kopen als dat bij van Ginkel niet aan de orde was. Narsingh wilde men hebben maar dachten hem voor een prikkie te halen. Vervolgens voldeed psv aan de vraagprijs en ajax deed hetzelfde last-minute bod maar Narsingh kreeg een beter gevoel bij psv die slagvaardiger waren. Bas dost wilde men halen maar het bod kwam zo laat dat de papieren niet op tijd rond kwamen. Ik kom met drie voorbeelden van spelers die men heel graag wilde hebben maar door te afwachtend te zijn aan de neus voorbij zijn gegaan. Dus als het om transfers gaat is het beleid nog steeds ruk Iedereen schreeuwde om Narsingh.... wij werden kampioen... Mensen wouden Dost.... wij werden kampioen... Zoals Remco zegt, bod op van Ginkel is van geen van de 3 kampen bevestigt. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Zonder te willen discrimineren ben ik bang dat een huwelijk tussen Maher en Ajax niet een gelukkige zal worden.
Op de 1 of andere manier is er een kloof tussen De Ajaxcultuur en Marokkanen. Wat dat is komen wij niet zomaar achter maar het is voor mij in ieder geval duidelijk dat het nog geen 1 keer echt iets geworden is. Oulida was nog het beste maar kwam er niet definitief, aisatti werd het niet, hamdaoui werd het niet. Het is gewoon geen goede match. Heeft denk ik met cultuurverschil en attitudes te maken.
Vind Mahler mooie speler maar liever niet bij Ajax. Ik zeg: Fischer op plaats eriksen, Andersen op links of switchen met Fischer. Rb hebben we meleg zometeen. Siem zou het mooist door het grootste Nederlandse talent kunnen worden vervangen, van Ginkel. Maar daar zijn we niet toe in staat ben ik bang.
Nee hoor, laat overmars maar schuiven en laat PSV maar kopen... Gaat ze al zo goed af die lampen.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:39 schreef remco k het volgende:Het woordje "denk ik" en "we zullen wel zien wat er op mijn pad komt" heb ik voorheen niet gezien van Maher.. Toch nu al achter het grote geld aan?? Ik denk dat Maher wel een voorkeur heeft om in Nederland te blijven, echter AZ en AJAX komen er wrs niet uit i.v.m. , voor AJAX begrippen, te hoge transferbedrag. En misschien wil hij niet naar p$v vanwege te weinig niveau. Dan is de optie om naar een mooie club in het buitenland nog niet eens zo gek bedacht. Ik geloof niet meteen dat hij voor het geld gaat, maar dat hij eerder voor een club wil spelen op CL niveau. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat geldt het meest voor jou...jij trekt juist conclusies over een aantal hier....ik wil graag van Ginkel OF Maher zien komen en had graag de tranfervrije Douglas naar Ajax zien komen....Douglas kost geen flapdrol en van Ginkel of Maher nu halen zou een slimme zet zijn....juist voordat Eriksen of Siem verkocht zou worden....wie zegt dat mocht Eriksen blijven ook niet tranfervrij de deur uitloopt volgend jaar...topclubs willen zo'n speler graag... en informeren hem wat hij cash en aan salaris vangt wanneer hij niet bijtekent bij Ajax halen hem dan nu ondertekend volgend jaar op....Ajax moet juist nu kopen dan dwingen ze Eriksen tot nu gaan.(min. 15 miljoen)....straks gaat Eriksen en komen ze weer met zo'n speler als Sana aanzetten omdat Maher en/of van Ginkel hebben gekozen voor slagvaardige ploegen zoals weer PSV of een buitenlandse club....( het gaat dus over de aankoop van 1 speler + 1 tranfervrij....waarbij er misschien 3 of 4 verkocht worden...Alder, Siem, Eriksen en Lukoki... Trek een conclusie in zijn algemeenheid. Er wordt door een aantal mensen gewoon heel veel verwacht van ajax op de transfermarkt terwijl het toch voor iedereen nu weleens een keer duidelijk moet zijn dat Ajax niet meer op die manier inkoopt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 23:03 schreef Eide het volgende:Jack, ik denk niet dat de vraag is of mensen Maher wel of niet graag zien komen. Maher is echt goed en zou prima bij Ajax passen. Daar is Remco het ook wel mee eens. Ik ben het wel met Remco eens dat je niet zomaar voor de muziek uit kan lopen. Zeker niet met een jongen die als je hem haalt, dat doet om de aankomende 2 a 3 jaar het elftal aan op te hangen. Daar hebben we het namelijk over, iemand die de kapstok wordt waar het het elftal aan gehangen gaat worden. Dat mag echt wel wat kosten, maar je mag natuurlijk nooit in een situatie komen waar je Maher hebt, maar waar bijvoorbeeld Eriksen en De Jong ook nog blijven. Ten slotte denk ik dat het FdB veel aangelegen is om het huidige elftal zo veel mogelijk bij elkaar te houden. Elk jaar dat ze bij elkaar spelen wordt het voor een coach makkelijker. Als je niemand hoeft te halen, dan doe je dat ook niet. Dat geldt ook achterin waar er zat spelers zijn. Zolang Ajax Eriksen en De Jong nog heeft lijkt alleen de rechtsbuiten positie wat zorgwekkend en ik kan me best voorstellen dat zolang Eriksen en De Jong niet onder zeer nadrukkelijke interesse staan (lees: een bod) dat Ajax vooral niet een speler gaat binnenhalen van het kaliber Maher. Ben het er niet mee eens omdat je toch weet dat er 1 gaat vertrekken. . Of Siem of Erikssen dus Maher had je al moeten halen.. Maar we kunnen nog niet oordelen omdat we niet weten wat er achter de schermen allemaal gebeurt. Misschien komt het gewoon goed als Erikssen- Alder- de Jong verkocht worden Maar het zal zuur zijn als je verkoopt en Djuricic, Douglas, Maher zijn aan je neus voorbij gegaan. En bv plan b is Toornstra, Duarte en vd Hoorn tja dan komt het ook wel goed maar je blijft niet gelijkwaardig en de bedoeling is toch jaarlijks sterker te worden? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 23:42 schreef remco k het volgende:[..] Trek een conclusie in zijn algemeenheid. Er wordt door een aantal mensen gewoon heel veel verwacht van ajax op de transfermarkt terwijl het toch voor iedereen nu weleens een keer duidelijk moet zijn dat Ajax niet meer op die manier inkoopt. Hoop doet leven. . Wil wel weer een keer verwend worden als ik Ajax kijk |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
We gaan qua Maher weer gewoon ouderwets misgrijpen ala Ajax! Doe nou eens die investering! 8 miljoen verdien je over 3-4 jaar ruimschoots terug als Maher voor een giga bedrag naar het buitenland verkast. Dat snapt elke ondernemer toch? Nee met Duarte......daar gaan we de CL mee winnien!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Met de transfer van Jeremain Lens van PSV naar Dinamo Kiev kan ook de transfermarkt in Nederland echt op gang komen. De Eindhovenaren ontvangen naar verluidt negen miljoen euro voor de aanvaller, met dat geld gaat op jacht naar verdediger Jeffrey Bruma én middenvelder Adam Maher.
PSV heeft dinsdag contact opgenomen met AZ over een mogelijke transfer van Maher. "Marcel Brands (technisch manager van PSV, red.) heeft me telefonisch op de hoogte gesteld van de interesse", zegt Earnest Stewart, technisch directeur van AZ, in gesprek met De Telegraaf.
Maher heeft volgens de ochtendkrant een lichte voorkeur voor Ajax, dat inmiddels ook al lange tijd in verband wordt gebracht met het talent. De Amsterdammers zien in de jongeling de ideale opvolger van de naar alle waarschijnlijkheid vertrekkende Christian Eriksen. De regerend landskampioen is volgens de ochtendkrant echter afgehaakt. De vraagprijs is te hoog, bovendien rekent men voorzichtig op een langer verblijf van Siem de Jong.
Bij AZ rekent men in ieder geval niet op het aanblijven van Maher. De club verlangt tien miljoen euro voor Maher, maar lijkt met een bedrag tussen de zeven en acht miljoen euro ook overstag te gaan. Met dat geld haalt men geen vervanger. In de afgelopen winterstop hield men al rekening met een vertrek van Maher, Willie Overtoom werd toen gehaald als opvolger.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/psv-meldt-zich-voor-maher-ajax-haakt-af?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hier was ik al bang voor. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 - 23:42 schreef remco k het volgende:[..] Trek een conclusie in zijn algemeenheid. Er wordt door een aantal mensen gewoon heel veel verwacht van ajax op de transfermarkt terwijl het toch voor iedereen nu weleens een keer duidelijk moet zijn dat Ajax niet meer op die manier inkoopt. Dat blijf jij maar beweren maar voor Van Ginkel wilde men wel veel geld betalen dus....... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Remco, jij lult altijd alsof je alles al weet, althans zo is de toon van je reacties. Maar feit is je weet geen reet! Net als ik overigens.
Logisch verstand en kijkend naar de feiten kom ik tot de conclusie dat sommigen bij ajax enorm veel krediet en stinkmazzel hebben !!!
Wanneer je meerdere keren spelers zegt te willen halen en het lukt niet, sterker nog ze gaan naar je grote concurrent dan heb je gewoon niet slagvaardig gehandeld. En dat zou wel eens arrogantie als oorzaak kunnen hebben.
En kap nu eens om de dikke luie flikker van een Sulemani te misbruiken als voorbeeld, dat was een grote onzin actie voorkomende uit grootheidswaanzin van mensen die alweer weg zijn.
De vraag is wat wil ajax ? CL overwinteren ... dan red je het niet met jeugd alleen aangevuld met talent vanuit Heracles.
Mooi voetbal spelen en de opleider van het europese voetbal zijn met hopen op nationale successen? Dan zijn we goed op weg.
Een mix hiervan? Ook prima, maar dan is een investering tot max 10 mln af en toe in uitzonderlijk talent ook iets waar ruimte voor moet zijn!
Ik vind dat Maher absoluut moet komen ! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 09:27 schreef Stanley het volgende:Remco, jij lult altijd alsof je alles al weet, althans zo is de toon van je reacties. Maar feit is je weet geen reet! Net als ik overigens. Logisch verstand en kijkend naar de feiten kom ik tot de conclusie dat sommigen bij ajax enorm veel krediet en stinkmazzel hebben !!! Wanneer je meerdere keren spelers zegt te willen halen en het lukt niet, sterker nog ze gaan naar je grote concurrent dan heb je gewoon niet slagvaardig gehandeld. En dat zou wel eens arrogantie als oorzaak kunnen hebben. En kap nu eens om de dikke luie flikker van een Sulemani te misbruiken als voorbeeld, dat was een grote onzin actie voorkomende uit grootheidswaanzin van mensen die alweer weg zijn. De vraag is wat wil ajax ? CL overwinteren ... dan red je het niet met jeugd alleen aangevuld met talent vanuit Heracles. Mooi voetbal spelen en de opleider van het europese voetbal zijn met hopen op nationale successen? Dan zijn we goed op weg. Een mix hiervan? Ook prima, maar dan is een investering tot max 10 mln af en toe in uitzonderlijk talent ook iets waar ruimte voor moet zijn! Ik vind dat Maher absoluut moet komen ! +1 |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Hmmmmm, dus Sulemani mag er niet bij gehaald worden maar Nasringh wel? Dat snap ik niet, want heeft die al wat laten zien bij PSV? Sorry jongens we moeten gewoon geduldig zijn en ze lekker d'r gang laten gaan daar bij AJAX en niet naar die onzin van deze topic luisteren want dan hebben we dadelijk 200 maan in het team. En als Sana dadelijk weer de sterren van de hemel speelt wist iedereen opeens dat we het goed hadden gedaan met Sana |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 10:07 schreef riveco het volgende:Hmmmmm, dus Sulemani mag er niet bij gehaald worden maar Nasringh wel? Dat snap ik niet, want heeft die al wat laten zien bij PSV? Sorry jongens we moeten gewoon geduldig zijn en ze lekker d'r gang laten gaan daar bij AJAX en niet naar die onzin van deze topic luisteren want dan hebben we dadelijk 200 maan in het team. En als Sana dadelijk weer de sterren van de hemel speelt wist iedereen opeens dat we het goed hadden gedaan met Sana Lees nou eens kerel. Je weet nooit wat een aankoop doet maar het is en blijft een feit dat Ajax hem wilde hebben. Ze hebben zelfs het bod van psv geevenaard maar toen had Narsingh geen trek meer. Dat is de discussie. Dus die slappe afhoudende houding maar als het mis dreigt te gaan alsnog een last-minute bod doen. Maar vervolgens alsnog misgrijpen!! Snap je het nu?? |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ik denk dat Maher naar Psv gaat. Psv krijgt op korte termijn weer geld binnen van Mertens en dan slaan ze hun slag. Ik heb al langer het gevoel dat Ajax Maher gaat mislopen. Het is een goede speler voor Ajax maar als ze eerst gaan afwachten dat Eriksen verkocht gaat worden dan zijn ze te laat. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 10:07 schreef riveco het volgende:Hmmmmm, dus Sulemani mag er niet bij gehaald worden maar Nasringh wel? Dat snap ik niet, want heeft die al wat laten zien bij PSV? Sorry jongens we moeten gewoon geduldig zijn en ze lekker d'r gang laten gaan daar bij AJAX en niet naar die onzin van deze topic luisteren want dan hebben we dadelijk 200 maan in het team. En als Sana dadelijk weer de sterren van de hemel speelt wist iedereen opeens dat we het goed hadden gedaan met Sana Hoezo? ???
Narsingh is juist het symbolische voorbeeld dat wordt gesteld. De manier van handelen in deze is precies dat wordt bedoeld. En tot slot zijn keuze voor psv omdat hij daar het gevoel had dat hij zeer gewenst was. Lijkt me erg belangrijk bin zo'n beslissing.
Een club die een minimaal bod doet en roept dat spelers blij mogen zijn als ze bij die club mogen spelen loopt niet echt over van warmte. ..
En slagvaardig handelen als vervolgens blijkt dat je als club de speler toch wel heel graag wilt.
Dat deze vervolgens niet helemaal voldoet bij pisvee wil niet zeggen dat hij bij ajax wel goed zou hebben gespeeld. ..
Nee nu hebben we Cuenca voor een hoop centen gehuurd .... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, we weten het niet. We denken het allemaal wel en het zal misschien wel, maar je kan niet voor de muziek uitlopen. Dat is gokken met miljoenen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 10:55 schreef Eide het volgende:[..] Nee, we weten het niet. We denken het allemaal wel en het zal misschien wel, maar je kan niet voor de muziek uitlopen. Dat is gokken met miljoenen. Regeren is vooruit zien en dat wordt dan gokken als het minder goed uitpakt. Maar that's all in the game ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat is er overigens mis met een middenveld van Eriksen, Siem en Maher? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
-------------- Cilessen--------------
.........vanRhijn............Moisander. ......
Ligeon---------------------Denswill
............Maher. ..............Eriksen. .......
---------------Siem---------------
Boerrigter...............................Fischer
--------------Nwe Spits------------ |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: volgens de ochtendkrant....
vorig jaar zijn we: 3x afgehaakt voor Narsingh 5x Akkoord geweest met H'veen 2x Akkoord met Narsingh
zijn allemaal geruchten waar gewoon niks van klopt...
AZ zei dat Ajax zich nog niet gemeld had. Ajax zal een evt strijd om Maher echt niet opgeven zonder te informeren... |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
8 miljoen voor Maher moet je gelijk doen. Is het grootste Nederlandse talent en is niet te vergelijken met de miskoop Sulejmani. Daar hing toch wel even net een ander prijskaartje aan. Natuurlijk is Ajax de goede weg ingeslagen door het nieuwe beleid. Maar van de aankopen Huntelaar en Suarez (beide meer dan 8 miljoen) zijn we toch ook niet slechter geworden. Als Ajax hoger op wil dan moet de ambitie ook zijn om dit soort spelers wel een plek te geven bij Ajax. Duarte is in mijn ogen absoluut geen versterking. Maher daar en tegen absoluut wel. Eens in de zoveel jaar een goede versterking houden moet ook in de filosofie kunnen passen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk dat er achter de schermen nog steeds met vitesse gepraat wordt over van Ginkel, maar dat is wat mijn gevoel zegt! Daarbij, als er wel bij ons een speler wordt verkocht en Maher blijkt toch voor p$v te kiezen, zou het mij niet verbazen als ajax het bod (als dat al gedaan is) verhoogd. Zeker als van Ginkel zelf ook aangeeft graag CL te willen spelen met ajax i.p.v. EL met vitesse. Van Ginkel heeft alleen nog wel een contract voor 2 jaar....
We zullen het wel zien. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Maher of duarte ???? Hmmmmm ff denken........ Ik zou zeggen : duarte! Lekker goedkoop! Goed voor de kas!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 10:57 schreef Stanley het volgende:[..] Regeren is vooruit zien en dat wordt dan gokken als het minder goed uitpakt. Maar that's all in the game ;-) Vooruit zien is contacten leggen met een club, aftasten wat de vraagprijs is, met de speler praten, kijken wat zijn wensen zijn. Maar Maher zou wel gek zijn als hij naar Ajax komt terwijl Eriksen en De Jong er nog zijn. En hetzelfde geldt voor Ajax. En die contacten tussen Ajax en AZ zijn er echt wel, daar ben ik van overtuigd.
Ik deel de angst van de meesten wel hoor, ik zou Maher ook wel bij Ajax willen zien. Zeker nu PSV denkt weer geld te hebben zal de druk wel wat toenemen. Maar Maher wil misschien ook wel CL spelen en heeft een WK om over na te denken.
Ten slotte kunnen we met z'n allen van alles willen, maar we kunnen niet bij Adam Maher in z'n hoofd kijken. Als hij naar Ajax wil, dan gebeurt dat echt wel of PSV moet echt met een waanzinnig bod komen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Helaas Maher gaat het ook niet worden, het is zoals de meeste al aangeven bij Ajax ouwe joden mentaliteit voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, helaas sla je de plank weer mis omdat hij dan gewoon bij PSV gaat voetballen, dan zullen er wel weer een hoop zeggen we zetten er gewoon jeugd in en we hebben genoeg talenten, maar helaas hebben talenten tijd nodig en als je die jongens meteen in het diepe gooit zonder dat ze tijd hebben om te leren gaat je dat punten kosten en kost je dat ook de tweede ronde in de CL. Alleen met buiten categorie kan je hoge ogen gooien, en volgens vele kenners is Maher van buiten categorie en als je dus zo,n man kan kopen tussen de 7 en 9 Miljoen loop je GEEN risico want mocht hij het toch niet helemaal brengen blijft deze speler zeker zijn waarde houden, mocht hij wat ik wel verwacht zijn verwachting waar maken dan kan je dat een vierde landstitel en een vervolg in de CL opleveren, die gok zou ik als ik Ajax was zeker maken, en voor onze bedweters dit heeft helemaal niks te maken met kopen kopen en kopen, maar je zal in sommige gevallen als er een goede speler weg valt(Eriksen) een minimaal zelfde speler binnen moeten halen wil je niet zwakker worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Al dat pessimisme :)
Verkoopt den huid niet voor dat den beer geschoten is beste menschen. |
|
|