|
|
NatjosFC
|
|
|
is een transfer Chadli trouwens helemaal uitgesloten??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 19:32 schreef Peterhs het volgende:Lachen met Dennie. Hoesen is al bijna beter dan Siggie, dus ja daar durf ik wel de CL mee in. Siem gaat niet meer in de spits met de 2 spitsen die we nu hebben. Verder sta ik volledig achter eerst verkopen. We zijn 3x kampioen geworden en moeten dit ineens ieder seizoen worden. Het was een lange termijn planning en we zijn nog maar net begonnen. Oftewel de jeud die door moet breken en uiteindelijk de dragers moeten gaan worden, dat is termijnwerk. Wanneer zij dus gebracht worden kan het qua prestaties minder worden, maar op lange termijn moet dit het systeem van Ajax worden en blijven. Dat jullie te pas en te onpas voordat er uberhaupt iets verkocht is miljoenen willen uitgeven dat is jullie korte termijn planning. Daarom zitten jullie niet op die posities. Voor je het weet heb je dan weer een dikke kostenpost met slarissen en spelers die je niet op kan stellen door aankopen. Daarnaast zakt de verkoopwaarde van spelers die verkocht moeten worden maar nog niet verkocht zijn. Als Maher nu aangekocht word gaat Eriksen misschien voor 10 mil weg hooguit. Dan spoel je dus 5 mil door de wc. Nee jullie denken echt in dienst van Ajax! Bij AZ weten ze ook hoe dit werkt. Ze weten ook de voorkeur van Maher. Ze gaan echt niet meteen vol in de verkoop richting pisvee hoor. Al zal het al zo zijn, so be it. Dit heeft niets te maken met achter het net vissen, maar simpel gezond zaken doen. Jullie gaan toch ook geen garage bij je huis bouwen omdat je misschien wel over 2 jaar deze pas nodig hebt, mits je dan die betere baan en die 2de auto hebt? Wat een kolder en dom gelul. AZ verkoop aan diegende die betaald wat ze voor Maher mwillen hebben. Dat gelul over huizen, garageg kan ik alleen maar om lachen. Je zou zo langzamerhand moeten weten dat de voetbalwereld op zich staat en met niks anders is te vergelijken. Hoe vaak gaan clubs de mist in omdat ze worden geleid door mensen uit het bedrijfsleven?? Dus die bokkesprongen die jij maakt om onzin te verkopen neem ik totaal niet serieus. Maher is ten alle tijde een versterking voor dit ajax. Of Eriksen nu blijft of gaat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 19:44 schreef remco k het volgende:[..] Je kan niet met drie aanvallende middenvelders spelen, zo aanvallend kan zelfs Barca niet spelen en doet dat zelfs niet.. Je komt verdedigend gewoon onnodig veel onder druk te staan en gaat veel tegengoals krijgen op deze manier, kijk maar terug naar de periode Jansen als CVM en ook met Schone op die plek een aantal flink onnodige tegengoals.. Geen van deze drie kan daar nu spelen. Kolder en onzin. Tegen PSV wisselde FdB aanvallend door Schone op cvm te zetten. daar vonden schone de meeste het beste spelen. In de eredivisie kan je makkelijk met maher,De Jong en Eriksen spelen. Wat mij opvalt is dat wanneer jullie het niet meer weten dan ineens met de raarste vergelijken komen. Huizen,banen, garages. Bljf gewoon bij het topic ipv rare bokkensprogen te maken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:13 schreef NatjosFC het volgende:[..] iedereen wou Schöne omdat dat af en toe redelijk goed ging, daarbij was er met Poulsen een gebrek aan beter. maar volgens mij had iedereen het liefst een normale CVM als Anita gezien... Anit?? Nee ik heb het liefst Davids..zucht... jezus weer van die bokkensprongen als men het niet meer weet. Anita was weg en schone bracht voetbal in de ploeg. Welke ploeg in de eredivisie zet ajax onder druk?? En welke ploeg die dat doet kan dat zo doen dat wj met Maher,Eriksen en De Jong ons daar niet onderuit kunnen voetballen? Geen een zeg ik. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Denk het wel. Zal wel gaan verpieteren op een Italiaanse bank |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Grappig dat jij anders alles onzin vind Brandje. Dat denk ik namelijk bij de meeste posts die jij maakt. Wel typisch dat ik op jou na alleen maar goede reacties krijg op mijn post. Zegt dus denk ik meer over jou dan over mij. Ga dus maar lekker in je hoekje uithuilen met je ezelsorenmuts op je hoofd net als vroeger toen je stout was in de klas.
Je zeikt alles en iedereen af, maar of jij het verstand van Ajax hebt is zeker weten een tweede.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:11 schreef Brandje het volgende:[..] Ten koste van wie gaat het dan??? iedereen ziet/zag Schone het liefst als CVM spelen en dat wat toch ook een aanvallende middenvelder of niet. Dus ook hier lullen jullie maar zo wat. Jullie verwijten diegene die Maher willen dat ze alleen maar willen kopen. lees nou eens want we hebben het hier over een exceptioneel talent die voor realtief weinig geld te halen is. Nee jij lult hier maar zo wat, een aantal hier hebben hem daar het liefst gezien, maar veel meer vonden hem daar juist niet goed spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:12 schreef Brandje het volgende:[..] Ok en Vilhena maar die niet haalbaar. lees wat vaker het nieuws zou ik zeggen. Frank de Boer rekent erop dat hij de komende maanden afscheid neemt van Christian Eriksen. Na vier jaar in het eerste wil de spelmaker het graag op een hoger niveau laten zien en bijna iedereen is het met de Deen eens dat het moment nu daar is om het te proberen. Ter vervanging van Eriksen zal De Boer moeten zoeken naar een nieuwe man op zijn plek. Die lopen echter niet in veelvoud rond. / De Boer zegt in gesprek met ELF Voetbal dat het aanbod van goede spelers op de plek van Eriksen schaars is. Van Ginkel is een uitstekende middenvelder, maar hij is meer een type-Siem de Jong. Dus kom je snel uit bij Maher, hem kun je wel een type-Eriksen noemen. Vilhena vind ik op die plek overigens ook erg goed, die heeft het ook in zich. Maar verder houdt het dan wel op, aldus de trainer. Donderdag nog zei Eriksens landgenoot Viktor Fischer in de Deense media dat hij Eriksen als de grootste ster van Ajax ziet. Een vertrek zou de club pijn doen, maar tegelijkertijd maakte Fischer zich niet al teveel zorgen. Als Christian weg is, zal er wel iemand zijn die zijn plaats inneemt. Ik zou het niet erg vinden als ik diegene ben, maar we zullen het wel zien, zulke dingen gebeuren vanzelf op het veld. Dit lijkt in de verste verte niet op wat jij zegt.. Misschien dus eens nadenken voordat je wat post.. Je loopt mij altijd af te zeiken als er iets niet klopt aan mijn post, zorg er dan in ieder geval wel voor dat jij je eigen zooi wel op orde hebt.
Die onderste alinea en dan met name de persoon die het zegt kan nog wel eens een veel groter talent voor die positie zijn dan Maher.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:16 schreef Brandje het volgende:[..] Wat een kolder en dom gelul. AZ verkoop aan diegende die betaald wat ze voor Maher mwillen hebben. Dat gelul over huizen, garageg kan ik alleen maar om lachen. Je zou zo langzamerhand moeten weten dat de voetbalwereld op zich staat en met niks anders is te vergelijken. Hoe vaak gaan clubs de mist in omdat ze worden geleid door mensen uit het bedrijfsleven?? Dus die bokkesprongen die jij maakt om onzin te verkopen neem ik totaal niet serieus. Maher is ten alle tijde een versterking voor dit ajax. Of Eriksen nu blijft of gaat. Die laatste zin klopt helemaal..
Maher is voor iedere ploeg een versterking.. Maar bij Ajax is nu geen plek voor hem.. Je haalt zelf maar al te graag aan dat Maher de enige vervanger voor Eriksen is, en volgens mij ben je ook vaak geirriteerd als er spelers op niet eigen posities komen te spelen.. Ga dan ook niet met de Jong Maher en Eriksen spelen want dan moet er wel degelijk heel veel worden aangepast en speelt er weer iemand op een voor hem niet bekende plek..
Daarbij is de CVM plek bij Ajax helemaal niet te vergelijken met andere ploegen aangezien ze daar allemaal met twee controlerende middenvelders spelen waarvan er 1 verdedigend denkt en de andere meer aanvallend.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 14:32 schreef Jesper11 het volgende:Maher is dus volgens Overmars geen prioriteit maar wel een optie. Zolang kan ik niet wachten :(. Ik spring zo op de fiets naar Diemen, bind Maher vast op de bagagedrager en lever hem persoonlijk af bij de Toekomst. Ik neem hem pas weer mee als hij zijn handtekening heeft gezet! Hahaha....hij is goed...
Heren ik blijf het maar zeggen....van Ginkel zie ik liever naar Ajax komen als Maher...beter iets meer geld uitgeven voor hem....leuke technische voetballertjes hebben we genoeg lopen voor Eriksen...ze verwachten veel van Fisher, Serero, Andersen en Meleg...genoeg tovenaars in de selectie....mocht Siem vertrekken van Ginkel halen voor 8 miljoen want rechts op het middenveld hebben we een groter probleem als op links... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:18 schreef Brandje het volgende:[..] Kolder en onzin. Tegen PSV wisselde FdB aanvallend door Schone op cvm te zetten. daar vonden schone de meeste het beste spelen. In de eredivisie kan je makkelijk met maher,De Jong en Eriksen spelen. Wat mij opvalt is dat wanneer jullie het niet meer weten dan ineens met de raarste vergelijken komen. Huizen,banen, garages. Bljf gewoon bij het topic ipv rare bokkensprogen te maken Richt dat laatste in ieder geval aan de mensen over wie het gaat, ik praat alleen over voetbal en haal er verder niks bij. Zoek dat dan bij mij in ieder geval ook niet als excuus om weer te gaan lopen zeiken over blijkbaar iets dat bij de persoon aan wie je het richt helemaal niet aan de hand is..
En ja, Ajax heeft goede momenten gehad met Schone op CVM, maar vrijwel allemaal als wissel in een wedstrijd, was ook vaak een reactie op een wissel van de tegenstander.. Daarbij was de wissel tegen PSV een kwartier voor tijd en speelde Ajax die hele wedstrijd gewoon goed, ondanks de twee twee stand wist PSV dat er niks te winnen viel tegen Ajax op dat moment. vlak daarna maak je de 3-2 en is de wedstrijd eigenlijk gespeeld ik vind niet dat Schone toen op de CVM plek het verschil heeft gemaakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha....hij is goed... Heren ik blijf het maar zeggen....van Ginkel zie ik liever naar Ajax komen als Maher...beter iets meer geld uitgeven voor hem....leuke technische voetballertjes hebben we genoeg lopen voor Eriksen...ze verwachten veel van Fisher, Serero, Andersen en Meleg...genoeg tovenaars in de selectie....mocht Siem vertrekken van Ginkel halen voor 8 miljoen want rechts op het middenveld hebben we een groter probleem als op links... je laatste 12 woorden ben ik het helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Jack. Ik denk dat bijna iedereen op Brandje na liever van Ginkel ziet komen. Het punt is alleen dat het waarschijnlijk niet uitmaakt hoeveel Ajax neerlegt voor hem. Ze willen hem niet aan Ajax verkopen. Dat is dus spijtig, maar veel meer kan je er niet van maken. Hopelijk is het een spel van ze, maar ben bang van niet. Met van Ginkel heb je meteen een rots in het elftal staan. Binnen een paar jaar is die onbetaalbaar belangrijk voor het elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat van Ginkel de enige is die de Jong kan vervangen die nu in de ED speelt.. Klaassen is ook zon type speler maar nog te licht.. Ik denk dat ie er best al wel zou kunnen spelen, maar dan moet men wel weer het geduld op kunnen brengen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey Brandje??
iets dat ik me oprecht afvraag.. Wil jij uberhaubt wel jeugd in passen?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Klaassen is een prima voetballer vind ik. Als van Ginkel niet haalbaar is, kan je het beste denk ik nog met hem verder gaan. Naast van Ginkel is er niemand anders, dus dan sowieso geen aankoop maar jeugd. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:53 schreef remco k het volgende:Hey Brandje?? iets dat ik me oprecht afvraag.. Wil jij uberhaubt wel jeugd in passen?? Jeugd? Wat is dat? :-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: aldus Marcel Brands....
hahaha, nadat ik dat typte maakte ik zelf het bruggetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:21 schreef Brandje het volgende:[..] Anit?? Nee ik heb het liefst Davids..zucht... jezus weer van die bokkensprongen als men het niet meer weet. Anita was weg en schone bracht voetbal in de ploeg. Welke ploeg in de eredivisie zet ajax onder druk?? En welke ploeg die dat doet kan dat zo doen dat wj met Maher,Eriksen en De Jong ons daar niet onderuit kunnen voetballen? Geen een zeg ik. helemaal geen bokkensprong. Poulsen werd gewoon aangetrokken als vervanger van Anita en kon het niet bolwerken. daarom mocht Schöne daarna goede ervaringen in de voorbereiding spelen. daarbij is een CVM heel belangrijk in het druk zetten en onderscheppen van passes. dat kan Maher niet, zoals Remco zo vaak benadrukt is bijv. Busquets heel belangrijk in het druk zetten van Barca en dat is een cvm... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jaja brandje....je mening geven is best wel grappig......maar dat betweterige gedoe van je ...pfffffffff ik krijg altijd de drang om te poepen als ik jouw posts lees man...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hi vriend! kan het beste alleen nog met jou lullen hiero ouwe.....hahahahaha we zijn zelfde nivo !!!!! snappen allebei geen reet van voetbal vinden alleen rellen leuk!!!!vond ik vroeger al trouwens.....hahahahhaah |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 21:08 schreef joduh het volgende:jaja brandje....je mening geven is best wel grappig......maar dat betweterige gedoe van je ...pfffffffff ik krijg altijd de drang om te poepen als ik jouw posts lees man...... Forumkakkert.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eh, laat ook maar. Heb m'n mening wel gegeven. Maher graag, maar om de juiste reden en in de juiste rol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Brandje wil het liefst Isco morgen halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 20:52 schreef remco k het volgende:Ik denk dat van Ginkel de enige is die de Jong kan vervangen die nu in de ED speelt.. Klaassen is ook zon type speler maar nog te licht.. Ik denk dat ie er best al wel zou kunnen spelen, maar dan moet men wel weer het geduld op kunnen brengen.. Klopt van Ginkel is de enige op niveau om Siem op te volgen, op C.L. niveau komt Klaassen nog te kort...en we willen vooruitgang toch?? het zou helemaal niet gek of dom zijn om Van Ginkel nu te halen....omdat van Ginkel best wel eens een goede CVM zou kunnen zijn mocht Siem blijven...zag hem bij Oranje ook vaak zeer goed meeverdedigen...opkomend is hij sowieso erg sterk....
Middenveld:
.....Eriksen.......de Jong..... .........van Ginkel............ |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Isco of een lekkere IJsco? Dat laatste verdiend de lieve kleine jongen wel na al dat gekrijs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt van Ginkel is de enige op niveau om Siem op te volgen, op C.L. niveau komt Klaassen nog te kort...en we willen vooruitgang toch?? het zou helemaal niet gek of dom zijn om Van Ginkel nu te halen....omdat van Ginkel best wel eens een goede CVM zou kunnen zijn mocht Siem blijven...zag hem bij Oranje ook vaak zeer goed meeverdedigen...opkomend is hij sowieso erg sterk.... Middenveld: .....Eriksen.......de Jong..... .........van Ginkel............ Dan ga je van Ginkel zijn kwaliteiten afstoppen, hij moet juist lekker blijven opduiken in de 16 van de tegenstander.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 19:32 schreef Peterhs het volgende:Lachen met Dennie. Hoesen is al bijna beter dan Siggie, dus ja daar durf ik wel de CL mee in. Siem gaat niet meer in de spits met de 2 spitsen die we nu hebben. Verder sta ik volledig achter eerst verkopen. We zijn 3x kampioen geworden en moeten dit ineens ieder seizoen worden. Het was een lange termijn planning en we zijn nog maar net begonnen. Oftewel de jeud die door moet breken en uiteindelijk de dragers moeten gaan worden, dat is termijnwerk. Wanneer zij dus gebracht worden kan het qua prestaties minder worden, maar op lange termijn moet dit het systeem van Ajax worden en blijven. Dat jullie te pas en te onpas voordat er uberhaupt iets verkocht is miljoenen willen uitgeven dat is jullie korte termijn planning. Daarom zitten jullie niet op die posities. Voor je het weet heb je dan weer een dikke kostenpost met slarissen en spelers die je niet op kan stellen door aankopen. Daarnaast zakt de verkoopwaarde van spelers die verkocht moeten worden maar nog niet verkocht zijn. Als Maher nu aangekocht word gaat Eriksen misschien voor 10 mil weg hooguit. Dan spoel je dus 5 mil door de wc. Nee jullie denken echt in dienst van Ajax! Bij AZ weten ze ook hoe dit werkt. Ze weten ook de voorkeur van Maher. Ze gaan echt niet meteen vol in de verkoop richting pisvee hoor. Al zal het al zo zijn, so be it. Dit heeft niets te maken met achter het net vissen, maar simpel gezond zaken doen. Jullie gaan toch ook geen garage bij je huis bouwen omdat je misschien wel over 2 jaar deze pas nodig hebt, mits je dan die betere baan en die 2de auto hebt? Hallelujah....prise the lord.....ehhh Peet bedoel ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 21:11 schreef joduh het volgende:[..] hi vriend! kan het beste alleen nog met jou lullen hiero ouwe.....hahahahaha we zijn zelfde nivo !!!!! snappen allebei geen reet van voetbal vinden alleen rellen leuk!!!!vond ik vroeger al trouwens.....hahahahhaah Hehehehehe.....worden we weer als nono's afgeschilderd.....scheit an ouwe.....trek er nog 1 open op jou....proost pik ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Respect voor (bijna) iedereen! Iedereen z'n mening! Mijn mening? Niet belangrijk, maar geef hem toch nog even.
Liever van Ginkel dan Maher.......!!!
Fijne avond allemaal. Doeiiii |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 22:15 schreef Ronald 1960 het volgende:Respect voor (bijna) iedereen! Iedereen z'n mening! Mijn mening? Niet belangrijk, maar geef hem toch nog even. Liever van Ginkel dan Maher.......!!! Fijne avond allemaal. Doeiiii Doeiii man.....de prut ouwe;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 22:04 schreef remco k het volgende:[..] Dan ga je van Ginkel zijn kwaliteiten afstoppen, hij moet juist lekker blijven opduiken in de 16 van de tegenstander.. Helemaal mee eens....maar mocht Siem blijven dan kan hij ook van uit de CVM positie goed opduiken zoals Anita ook regelmatig deed.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een aankoop van van Ginkel voordat Eriksen of de Jong verkocht zijn zou logischer zijn als dat ze nu al Maher kopen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:Een aankoop van van Ginkel voordat Eriksen of de Jong verkocht zijn zou logischer zijn als dat ze nu al Maher kopen... Logica Sjakie???......niks kopen ouwe,wat Joduh zegt.
Muntjes voor een jaar of twee in the pocket houden,even geen landskampioen....de jeugd filteren...plus een aankoop en dan keihard toeslaan.
Geduld is een schone zaak....opbokken met die Maher,over gehypte speler,liet niets zien terwijl hij er moest staan op dat ek,is bovendien mocro....en dat bijt elkaar bij Ajax |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 19:09 schreef Brandje het volgende:[..] Je kan wel met uitroeptekens komen maar ben totaal niet onder de indruk van je gezwam. Wij spreken elkaar nog wel en dan speelt Eriksen elders en Maher in Eindhoven en Fdb heeft een nog mindere selectie dan de afgelopen twee jaar. De concurrentie blijft geen punten verspelen zoals de laatste jaren + 1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Helemaal mee eens geen maher maar wel een van Ginkel halen en laat de jeugd maar doorstromen...dat roep ik toch gap....wij hebben genoeg jonge jongens die op de positie van Eriksen/ Maher kunnen spelen...denk dan in eerste instantie aan Fisher daarna komen Serero en Andersen....Meleg mag het gaan uitvechten met boerrigter op de links buiten positie...op rechtsmidden dus van Ginkel....Boerrigter kan ook op rechts mocht Meleg op links goed uit de verf komen...misschien voor een miljoentje Duarte ophalen ...1 0f twee aankopen kan genoeg zijn om de jeugd te laten doorstromen...en natuurlijk moet Ajax voor het kampioensschap blijven strijden 1e prioriteit....al is het alleen maar om de kakkerlakken voor te blijven.....we moet aansluiting krijgen met de europese top...vraag het maar aan een zekere Johan Cruyff....we moeten niet stil blijven zitten...niet homo's worden al spelen ze in het rose....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 19:43 schreef remco k het volgende:[..] Dt is niet wat ie gezegd heeft "De enige" heb ik hem nergens horen zeggen, wel dat Ajax altijd geintereseerd is in dit soort spelers en dat hij een iedeale vervanger van Eriksen zou zijn.. Is volgens mij iets anders.. En tsjaa, misschien komt er dan wel een speler uit het buitenland.. De enige uit de eredivisie |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Je bent wel heel naief als je denkt dat Eriksen niet weg gaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent naief.....transfers gaat niet alleen over sportieve of financiele verbeteringen. Ga maar eens voetballen in de krochten van rusland voor een hoop poen....tering ik ga na een maand al dood.....remember Abe.....en Felten,die hadden ruggegraad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal mee eens....maar mocht Siem blijven dan kan hij ook van uit de CVM positie goed opduiken zoals Anita ook regelmatig deed.... Nee man. Gaat hem echt niet worden. Goed meeverdedign is heel iets anders dan cvm zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij bent naief.....transfers gaat niet alleen over sportieve of financiele verbeteringen. Ga maar eens voetballen in de krochten van rusland voor een hoop poen....tering ik ga na een maand al dood.....remember Abe.....en Felten,die hadden ruggegraad Ja. En wie nog meer van de 100.000 profvoetballers?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 23:32 schreef remco k het volgende:[..] Nee man. Gaat hem echt niet worden. Goed meeverdedign is heel iets anders dan cvm zijn. Leg mij maar eens uit waarom van Ginkel op die positie niet zou slagen!! |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 22:00 schreef Peterhs het volgende:[..] Isco of een lekkere IJsco? Dat laatste verdiend de lieve kleine jongen wel na al dat gekrijs. Haha |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Je bent wel heelllllllll naief als je al die lul verhalen gelooft in de pers. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Psv haalt straks gewoon Bruma en Maher binnen.
Wat een oeverloos gelul. Hoezo is vooruit zien contacten leggen. ... vooruit zien lijkt mij je vervanger al in huis hebben !
Want als je later te eerk gaat moet je paniekvoetbal spelen en gaat de prijs omhoog....
Ajax heeft altijd al meer talent in huis gehad en Psv heeft altijd al beter gehandeld in de aan en verkoop van spelers en zijn tot mijn grote verdriet al meerdere jaren superieur in het kampioen worden met uitzondering van de laatste drie jaar. Waarbij ongelofelijke schijtmazzel een grote rol speelde!
Kijk naar de laatste twintig jaar dn wie behaalde de meeste kampioenschappen?
Maher laten lopen is een grote fout! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ajax.
9 keer namelijk in 20 jaar. PSV werd in diezelfde periode 8 keer kampioen.
Edit: De afgelopen 10 jaar natuurlijk een heel ander verhaal, hoewel de laatste 3 kampioenschappen veel verbloemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Hahahahahaha. Precies. Opbokken Stanley met je dom gezwam. Dan halen ze lekker toch Bruma. Die wilden we al niet eens. Dan halen ze toch Maher. Talent genoeg lopen voor die positie. Pisvee is gewoon een lampenclub. Het lampje ging al bijna uit en dankzij de gemeente konden ze spaarlampen kopen, maar die gaan ook een keer op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Peterhs -- |
|
|
|