|
|
nora
|
|
|
Heren het is over Ajax heeft geen interesse meer in Maher heeft dat inmiddels aangegeven aan Siggi Lens en AZ .Ik vermoed dat er achter de schermen wat anders broeit wat wij niet weten ??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 07:39 schreef nora het volgende:Heren het is over Ajax heeft geen interesse meer in Maher heeft dat inmiddels aangegeven aan Siggi Lens en AZ .Ik vermoed dat er achter de schermen wat anders broeit wat wij niet weten ??? Dat kan maar zo Nora. Ik heb dan stiekem de hoop dat Eriksen bij gaat tekenen. Ik mag hopen dat men zijn eventuele vertrek niet intern op gaat vangen want volgens is geen van de jongens daar klaar voor of goed genoeg voor. Het worden nog 2,5 lange maanden.
Ik wil de heren Remco,Eide,Riveco en NatjosFC bedanken voor de leuke en pittige discussies van de afgelopen dagen. We waren het vaak oneens maar we zijn allen nooit over de scheef gegaan zoals een echte discussie hoort |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 07:39 schreef nora het volgende:Heren het is over Ajax heeft geen interesse meer in Maher heeft dat inmiddels aangegeven aan Siggi Lens en AZ .Ik vermoed dat er achter de schermen wat anders broeit wat wij niet weten ??? Maher is een goede voetballer maar is te duur. Ik denk dat ze Duarte willen kopen, maar ben bang dat dat een miskoop gaat worden. We zien het wel. Ik ben in ieder geval wel blij dat Ajax hun eigen glazen niet ingooit door weer hoge bedragen te gaan betalen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 08:00 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Maher is een goede voetballer maar is te duur. Ik denk dat ze Duarte willen kopen, maar ben bang dat dat een miskoop gaat worden. We zien het wel. Ik ben in ieder geval wel blij dat Ajax hun eigen glazen niet ingooit door weer hoge bedragen te gaan betalen. Ik vind 7,5 miljoen voor iemand van 19 wat ook nog eens een exceptioneel talent is zeker niet te duur. Ik kan mij op geen enkele manier voorstellen dat Duarte de vervanger voor Eriksen gaat worden. Eerder als rechtsbuiten maar dat is toch een totaal andere speler dan Chris. Ik heb het stiekeme vermoeden, of meer hoop, dat Eriksen bij gaat tekenen |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik heb een vermoeden dat ajax bezig is met een talent van barcalona te huren als opvolder van eriksen |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 01:53 schreef Eide het volgende:[..] Ajax. 9 keer namelijk in 20 jaar. PSV werd in diezelfde periode 8 keer kampioen. Edit: De afgelopen 10 jaar natuurlijk een heel ander verhaal, hoewel de laatste 3 kampioenschappen veel verbloemen. Dank Eide. Het was veel te laat om nog research te plegen. En gezien mijn grote hekel aan pisvee zijn zij de laatste 20 jaren veeeeel te vaak kampioen geworden. En op de laatste paar jaar na verliezen wij ook te vaak van hen in onderlinge wedstrijden , al verbaasd het me niet als jij weer met statistieken komt die het tegendeel bewijzen:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 08:56 schreef Stanley het volgende:[..] Dank Eide. Het was veel te laat om nog research te plegen. En gezien mijn grote hekel aan pisvee zijn zij de laatste 20 jaren veeeeel te vaak kampioen geworden. En op de laatste paar jaar na verliezen wij ook te vaak van hen in onderlinge wedstrijden , al verbaasd het me niet als jij weer met statistieken komt die het tegendeel bewijzen:-) Ik moet eerlijk zeggen dat het me wat verbaasde hoor, had eigenlijk vooraf niet gedacht dat Ajax dit lijstje zou aanvoeren.
Weer over Maher: Overmars is wel weer heel open over de wensen van Ajax. Of zou hij een spelletje spelen met AZ aangezien hij iets weet wat wij niet weten. (voorkeur Maher bijvoorbeeld?) Het is natuurlijk gissen maar heb sterk het idee dat dit spelletje nog niet gespeeld is. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 02:34 schreef Peterhs het volgende:[..] Hahahahahaha. Precies. Opbokken Stanley met je dom gezwam. Dan halen ze lekker toch Bruma. Die wilden we al niet eens. Dan halen ze toch Maher. Talent genoeg lopen voor die positie. Pisvee is gewoon een lampenclub. Het lampje ging al bijna uit en dankzij de gemeente konden ze spaarlampen kopen, maar die gaan ook een keer op. Hahaha Peter!
Soms zit je er naast en soms heb je gelijk. En zo is het ook dat mijn aangetoond ongelijk in deze niet betekent dat ik in de rest van mijn zaken ook ongelijk heb. We hebben allemaal onze eigen invulling over hetgeen we waarnemen. En ik sta voor de mijne.
En wat betreft dom gezwam :-)
Wedden dat blijkt dat jij het licht ook niet hebt uitgevonden wanneer we een iq testje zouden houden.
Mijn idee is dat de investering in Maher 10.000 keer beter is dan het eventueel huren van een net nog niet Barça speler!
Ik hoop dat mijn ajaxhart aangenaam wordt verrast door de heer overmars en dat we eindelijk weer eens mogen overwinteren in de CL . |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Boe !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
dvanede
|
|
|
Laten we een beetje vertrouwen hebben in het TH... Tot nu toe doen ze het onder moeilijke omstandigheden geweldig! Ik ben heel benieuwd wat ze uit de hoge hoed toveren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 09:04 schreef Eide het volgende:[..] Ik moet eerlijk zeggen dat het me wat verbaasde hoor, had eigenlijk vooraf niet gedacht dat Ajax dit lijstje zou aanvoeren. Weer over Maher: Overmars is wel weer heel open over de wensen van Ajax. Of zou hij een spelletje spelen met AZ aangezien hij iets weet wat wij niet weten. (voorkeur Maher bijvoorbeeld?) Het is natuurlijk gissen maar heb sterk het idee dat dit spelletje nog niet gespeeld is. Ik weet niet wat er speelt, maar dat er iets speelt is wel zo goed als zeker.... misschien een contract verleniging met Eriksen....?? het aanblijven van de Jong...?? Chadli??? (heeft nog geen contract getekend en wacht op aanbiedingen) of misschien toch ergens iets met van Ginkel???
Het blijft gissen voor ons, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het TH en Overmars met iets gaan komen. We zullen het ongetwijfeld gaan horen en/of zien! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 10:31 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik weet niet wat er speelt, maar dat er iets speelt is wel zo goed als zeker.... misschien een contract verleniging met Eriksen....?? het aanblijven van de Jong...?? Chadli??? (heeft nog geen contract getekend en wacht op aanbiedingen) of misschien toch ergens iets met van Ginkel??? Het blijft gissen voor ons, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het TH en Overmars met iets gaan komen. We zullen het ongetwijfeld gaan horen en/of zien! Of gewoon geen van die...!ja we worden zwakker, maar psv and vitesse ook.. Feyenoord wordt ook niet gelijk veel sterker op, ik denk dat de oplossing gewoon in ajax loopt, je kan wel willen kopen maar dat doen ze dus niet.. Serero op de plek van de jong, fisher daarnaast en aan de zijkant sana en boerrichter? Duarte kan daarom wel eens een slimme zijn maar als dat het niet word zou ajax vast nog andere onverwachte buitenlandse speler halen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Psv middenveld volgendjaar? Schaars Maher Hiljemark.
Wordt er niet warm of koud van eerlijk gezegt... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 08:06 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vind 7,5 miljoen voor iemand van 19 wat ook nog eens een exceptioneel talent is zeker niet te duur. Ik kan mij op geen enkele manier voorstellen dat Duarte de vervanger voor Eriksen gaat worden. Eerder als rechtsbuiten maar dat is toch een totaal andere speler dan Chris. Ik heb het stiekeme vermoeden, of meer hoop, dat Eriksen bij gaat tekenen Gaat ook niet om een vervanger van eriksen persee, de zelfde kwailteit hebben ga je ook niet.. Kijk breder, serero op eriksen plek en daarnaast fisher, een duarte haal je zodat je en zijkant en middenveld kan versterken(middenveld in de breedte) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 10:59 schreef NatjosFC het volgende:Psv middenveld volgendjaar? Schaars Maher Hiljemark. Wordt er niet warm of koud van eerlijk gezegt... Ik ook niet |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 08:06 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vind 7,5 miljoen voor iemand van 19 wat ook nog eens een exceptioneel talent is zeker niet te duur. Ik kan mij op geen enkele manier voorstellen dat Duarte de vervanger voor Eriksen gaat worden. Eerder als rechtsbuiten maar dat is toch een totaal andere speler dan Chris. Ik heb het stiekeme vermoeden, of meer hoop, dat Eriksen bij gaat tekenen Bij Ajax vinden ze Maher geen exceptioneel talent. Ajax wil nog hoger op, en Maher heeft laten zien dat hij daar (nog) te licht voor is. Op het EK O21 viel hij aardig door de mand. Prima beslissing van Ajax. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
We zijn op een punt gekomen dat we bij ajax liever een nobody kopen voor een paar ton dan een gegarandeerde aanstaande topper voor een paar miljoen.
En dat allemaal vanwege een knotgekke actie van een paar op hol geslagen beginnelingen die sulevreetzak voor een belachelijk bedrag moesten halen.
Ik hoop echt dat ze met een heel logisch alternatief komen ipv autistisch uitvoering te geven aan het geformuleerde voornemen om geen te duur betaalde flater meer te begaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 13:40 schreef Stanley het volgende:We zijn op een punt gekomen dat we bij ajax liever een nobody kopen voor een paar ton dan een gegarandeerde aanstaande topper voor een paar miljoen. En dat allemaal vanwege een knotgekke actie van een paar op hol geslagen beginnelingen die sulevreetzak voor een belachelijk bedrag moesten halen. Ik hoop echt dat ze met een heel logisch alternatief komen ipv autistisch uitvoering te geven aan het geformuleerde voornemen om geen te duur betaalde flater meer te begaan. Gegarandeerde aanstaande topper ? Sulejmani was ook zgn een aanstaande topper. En El Hamlap ook.
We hebben Maher niet nodig omdat Ajax gewoon andere mogelijkheden ziet voor die positie en dan vind ik een prima gedachte. Rechtsbuiten en verdedigers.....die moeten we eerst zien te vinden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
verdedigers genoeg, denswil en veltman gaan het overnemen:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 13:40 schreef Stanley het volgende:We zijn op een punt gekomen dat we bij ajax liever een nobody kopen voor een paar ton dan een gegarandeerde aanstaande topper voor een paar miljoen. En dat allemaal vanwege een knotgekke actie van een paar op hol geslagen beginnelingen die sulevreetzak voor een belachelijk bedrag moesten halen. Ik hoop echt dat ze met een heel logisch alternatief komen ipv autistisch uitvoering te geven aan het geformuleerde voornemen om geen te duur betaalde flater meer te begaan. Ik geloof dat 6/7 miljoen voor een topper van az naar ajax geen garatie is tot succes, in o21 heeft hij het niet zo laten zien, ja een paar leuke acties.. Het probleem is ook dat hij het spelletje van ajax moet leren, en dan heeft nog zeker nog een jaar nodig om beter te worden en dan gaat de prijs weer een rol spelen omdat we dan allemaal roepen: "MISKKOOOPP" Narsingh was een aanstaande topper, niks van gezien.. Matavs was een aanstaande topper, niks van gezien. Als die zo goed waren hadden ze het bij psv ook geflikt.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Heren heb vertrouwen in het TH van AJAX. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Correctie.. Ik heb vertrouwen in het th etcetc.. Geloof dat een hoop mensen gewoon vertrouwen hebben.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
We hebben zelf talenten, alleen zijn ze nog niet gearriveerd, maar wie weet wordt het die jonge deen. Begin van vorig seizoen wisten we ook niet dat Fisscher zo belangrijk zou worden, misschien gaat hij daar wel spelen als Eriksen weggaat. Ik denk dat Ajax Maher wilde halen als Siem en Eriksen zouden weggaan, zodat ze toch weer iets meer ervaring terug zouden krijgen op het middenveld. Nu Siem zeker nog een jaar blijft, liggen de kaarten anders, dan heb je al je ervaring en kan je een jonge groeilbriljant ernaast zetten. Ik denk dat Ajax Maher heel graag had willen hebben, maar de timing is beroerd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 13:40 schreef Stanley het volgende:We zijn op een punt gekomen dat we bij ajax liever een nobody kopen voor een paar ton dan een gegarandeerde aanstaande topper voor een paar miljoen. En dat allemaal vanwege een knotgekke actie van een paar op hol geslagen beginnelingen die sulevreetzak voor een belachelijk bedrag moesten halen. Nou ja, Suleimani is natuurlijk het uithangbord van een gefaald transferbeleid geworden. Hij is niet de oorzaak van het nieuwe beleid maar wel de poster waar iedereen steeds weer naar wijst. Ajax heeft jarenlang structureel verlies gedraaid waarbij het hoofd alleen boven water bleef door verkopen van mannen als Babel, KJH en Suarez voor exorbitante bedragen.
Als ik de uitspraken van Overmars moet geloven wil Ajax zich richten op de flanken en het eventuele vertrek van Eriksen opvangen met Fischer en/of Andersen. Beide zijn van origine aanvallende middenvelders die bij Ajax veel op de flanken spelen. Als je Fischer en/of Andersen wil laten doorgroeien is een transfer van een middenvelder inderdaad niet voor de hand liggend.
Dan hebben we het dus over een links- en een rechtsbuiten. Duarte is leuk maar niet meteen een wereldspeler. Sana moet ik maar zien of die door kan zetten, zelfde voor Boerrichter. Cuenca is vooralsnog terug naar Barca en Babel zal wel vertrekken. Op basis van Fischer naar het middenveld houdt Ajax verder Andersen en Meleg over als talenten. Ik vraag me af of het met Fischer, Meleg en Andersen allemaal niet te onervaren en kwetsbaar wordt, zeker ook in verdedigend opzicht.
Zoveel opties en mogelijkheden. Maakt zo'n transferperiode wel aardig. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 09:05 schreef Stanley het volgende:[..] Hahaha Peter! Soms zit je er naast en soms heb je gelijk. En zo is het ook dat mijn aangetoond ongelijk in deze niet betekent dat ik in de rest van mijn zaken ook ongelijk heb. We hebben allemaal onze eigen invulling over hetgeen we waarnemen. En ik sta voor de mijne. En wat betreft dom gezwam :-) Wedden dat blijkt dat jij het licht ook niet hebt uitgevonden wanneer we een iq testje zouden houden. Mijn idee is dat de investering in Maher 10.000 keer beter is dan het eventueel huren van een net nog niet Barça speler! Ik hoop dat mijn ajaxhart aangenaam wordt verrast door de heer overmars en dat we eindelijk weer eens mogen overwinteren in de CL . O, ik heb zeker het licht niet uitgevonden. Dit is namelijk enkele eeuwen geleden gebeurd en zo oud ben ik dus niet. Ik heb ook nooit gezegd dat ik een voorstander ben van huur voor de plek van Erikssen. Ben wel overtuigd dat hij vertrekt. Verder ben ik simpelweg niet overtuigd van de klasse van Maher, maar dit is mijn mening. Gelukkig ben ik niet de enige daarin, maar we zullen zien wat er gaat gebeuren. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 13:57 schreef freakie het volgende:[..] Ik geloof dat 6/7 miljoen voor een topper van az naar ajax geen garatie is tot succes, in o21 heeft hij het niet zo laten zien, ja een paar leuke acties.. Het probleem is ook dat hij het spelletje van ajax moet leren, en dan heeft nog zeker nog een jaar nodig om beter te worden en dan gaat de prijs weer een rol spelen omdat we dan allemaal roepen: "MISKKOOOPP" Narsingh was een aanstaande topper, niks van gezien.. Matavs was een aanstaande topper, niks van gezien. Als die zo goed waren hadden ze het bij psv ook geflikt.. Matavs vond en vind ik nog altijd een goede voetballer al speelt hij bij PSV. Ze hebben alleen op het verkeerde moment gekocht en gebruikte hem voor de verkeerde redenen op de verkeerde positie. Hij was tot hij naar PSV ging een van de betere spelers in de ED. Dit is een speler die Ajax wel kan gebruiken. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 15:01 schreef Peterhs het volgende:[..] Matavs vond en vind ik nog altijd een goede voetballer al speelt hij bij PSV. Ze hebben alleen op het verkeerde moment gekocht en gebruikte hem voor de verkeerde redenen op de verkeerde positie. Hij was tot hij naar PSV ging een van de betere spelers in de ED. Dit is een speler die Ajax wel kan gebruiken. Dit meen je ook nog serieus ? En dan sigthorson maar op de bank zetten,en hoessen naar jong ajax sturen, er is niet veel zeker deze transfer periode,maar ik zal je vast verklappen.., Tim Matav komt echt niet naar ajax ! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wel in de mannen(Jonk,Bergkamp en FdB) op het veld maar wat er op "kantoor" gebeurd vind ik het nog niet heel geweldig. Zoals vorig jaar een heel seizoen zonder fatsoenlijke rechtsbuiten spelen. Nu zo maar Maher afzeggen. Sana en Hoessen wat nu niet de versterkingen zijn waar we op hopen. Schone redelijk maar die is al gehaald voor Overmars er kwam. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Van de ene kant hoop ik dat hij dan naar Arsenal gaat ipv p$v.Dit puur, omdat ik p$v zo'n geweldige voetballer niet gun. Van de andere kant weer de zoveelste getalenteerde voetballer die niet meer in de ED speelt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 15:08 schreef Mike¥¥ het volgende:[..] Dit meen je ook nog serieus ? En dan sigthorson maar op de bank zetten,en hoessen naar jong ajax sturen, er is niet veel zeker deze transfer periode,maar ik zal je vast verklappen.., Tim Matav komt echt niet naar ajax ! Matavs is ook geen echte spits gast.... dat is dus de fout die PSV maakte... Niet bij Ajax voor de spits maar voor Eriksen positie. Hij is namelijk een echte speler die achter de spitsen hangt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 17:16 schreef Peterhs het volgende:[..] Matavs is ook geen echte spits gast.... dat is dus de fout die PSV maakte... Niet bij Ajax voor de spits maar voor Eriksen positie. Hij is namelijk een echte speler die achter de spitsen hangt. Matavz is juist een spits. maar een spits die afhankelijk is van voorzetten. is geen speler die in de bal komt. dat was heel goed te zien toen Ajax vorig jaar met 2-0 won van PSV. toen kreeg PSV geen poot aan de grond in de ArenA omdat Ajax PSV bij de strot greep en Matavz de bal niet kwam halen waardoor PSV de bal niet in de diepte kwijt kon en dus vrijwel niet kon voetballen. Ajax speelde toen overigens erg goed en niet dat PSV daardoor verloor hoor, maar gewoon een voorbeeld van z'n wedstrijd waarin je kunt zien dat het geen spits is voor met de rug naar de goal.
Eriksen is meer een spelverdeler is Matavz ook niet. Matavz vind ik meer killer, zoals hij bij Groningen kon spelen met voorzetten van Tadic en toentertijd ook vaak Bacuna.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja maar volgens mij speelde hij bij Groningen ook niet als diepe spits. Daar speelde hij erachter zover ik weet. Ik kan er ook wel eens naast zitten natuurlijk, maar ik vind dat op die positie echt wel uit de voeten kan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Leg mij maar eens uit waarom van Ginkel op die positie niet zou slagen!! Omdat het een aanvallend denkende speler is en daar liggen juist zijn kwaliteiten. Verdedigend is hij goed genoeg voor de ALM of ARM. Maar te zwak voor de CVM plek. Op die plaatst is verdedigen je eerste primaire taak. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 01:53 schreef Eide het volgende:[..] Ajax. 9 keer namelijk in 20 jaar. PSV werd in diezelfde periode 8 keer kampioen. Edit: De afgelopen 10 jaar natuurlijk een heel ander verhaal, hoewel de laatste 3 kampioenschappen veel verbloemen. Wou het net posten. Whahahahahaha. En die afgelopen 10 jaar is ook 4 om 4 hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 07:55 schreef Brandje het volgende:[..] Dat kan maar zo Nora. Ik heb dan stiekem de hoop dat Eriksen bij gaat tekenen. Ik mag hopen dat men zijn eventuele vertrek niet intern op gaat vangen want volgens is geen van de jongens daar klaar voor of goed genoeg voor. Het worden nog 2,5 lange maanden. Ik wil de heren Remco,Eide,Riveco en NatjosFC bedanken voor de leuke en pittige discussies van de afgelopen dagen. We waren het vaak oneens maar we zijn allen nooit over de scheef gegaan zoals een echte discussie hoort Erg leuk dat je dit zo post. Toch heb ik het vermoeden dat dit een vervolg gaat krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 17:16 schreef Peterhs het volgende:[..] Matavs is ook geen echte spits gast.... dat is dus de fout die PSV maakte... Niet bij Ajax voor de spits maar voor Eriksen positie. Hij is namelijk een echte speler die achter de spitsen hangt. Matavsz is juist een echte spits. Een goalgetter zoals Huntelaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 18:21 schreef Peterhs het volgende:Ja maar volgens mij speelde hij bij Groningen ook niet als diepe spits. Daar speelde hij erachter zover ik weet. Ik kan er ook wel eens naast zitten natuurlijk, maar ik vind dat op die positie echt wel uit de voeten kan. Speelde daar juist als diepe spits. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 17:16 schreef Peterhs het volgende:[..] Matavs is ook geen echte spits gast.... dat is dus de fout die PSV maakte... Niet bij Ajax voor de spits maar voor Eriksen positie. Hij is namelijk een echte speler die achter de spitsen hangt. ================================================================================ Je gaat steeds meer van je padje af,nu wil je Siggi al wissel zetten voor die bankzitter van PSV je begrijpt wel dat we je nu niet serieus meer nemen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 23:08 schreef nora het volgende:[..] ================================================================================ Je gaat steeds meer van je padje af,nu wil je Siggi al wissel zetten voor die bankzitter van PSV je begrijpt wel dat we je nu niet serieus meer nemen. Hij zegt toch juist van niet?
En wat is met die strepen die je maakt..? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 23:08 schreef nora het volgende:[..] ================================================================================ Je gaat steeds meer van je padje af,nu wil je Siggi al wissel zetten voor die bankzitter van PSV je begrijpt wel dat we je nu niet serieus meer nemen. Denk dat jij niet meer serieus te nemen bent wanneer jij niet eens normaal alle posts doorneemt. Als je dit namelijk wel had gedaan had je al lang geweten dat ik hem niet zie als spits. Juist achter de spitsen. Dat ik dacht dat ie dit in het verleden al zo speelde was blijkbaar een fout, maar de spitsen vervangen heb ik nooit geopperd. Ga dus lekker eerst beter lezen in plaats van mensen proberen zwart te praten als je zelf meningen hebt die niemand anders met je deelt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb al aangegeven....volgens mij 2 pagina's terug,maakt niet uit,opbokken met die Maher.
Ajax en Marokanen werkt niet....die gozer pleurt zijn eigen glazen kapot...die stelt eisen waar Ajax niet(meer) intrapt.....het hamlap verhaal.
Laat hem maar lekker maar optyfen naar weet ik veel wie,bovendien een gassie van 19 gaat echt niet een elftal op sleeptouw nemen.....over gehypt gozertje is het
Volgens mij en nu ga ik luchtfietsen stelt hij belachelijke eisen aan Ajax......Ajax trapt daar niet in
Ajax,ben er trots op....niemand staat boven onze club
Duarte is gretig,wil dolgraag voor onze club spelen....kleunt er vol in Maher voelt zich al een vedette......opbokken met die gast
Duarte....je bent een Rotterdammer....soit,heb liever jou man |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] Erg leuk dat je dit zo post. Toch heb ik het vermoeden dat dit een vervolg gaat krijgen. Haha |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Sorry Remco, maar moest eigenlijk bij het stukje van Brandje. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 23:41 schreef Peterhs het volgende:[..] Denk dat jij niet meer serieus te nemen bent wanneer jij niet eens normaal alle posts doorneemt. Als je dit namelijk wel had gedaan had je al lang geweten dat ik hem niet zie als spits. Juist achter de spitsen. Dat ik dacht dat ie dit in het verleden al zo speelde was blijkbaar een fout, maar de spitsen vervangen heb ik nooit geopperd. Ga dus lekker eerst beter lezen in plaats van mensen proberen zwart te praten als je zelf meningen hebt die niemand anders met je deelt. Achter de spitsen bij Ajax dan zou hij geld toe moeten geven, onbegrijpelijk dat je zo,n modale voetballer naar Ajax wil halen.En ik weet zeker in mijn mening echt niet alleen sta. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
Ik lees hier heel veel maher dit maher dat. Voor minder dan 7.5 miljoen zijn er ook nog grote talenten in het buiteland te vinden hoor. daarnaast heb je nog fisher die zowiezo eigenlijk al de positie van Eriksen over ging nemen. daar achter nog serero, Shöne en klaassen(waar ik persoonlijk heel veel vertrouwen in heb). Als beide gaan (de jong en eriksen) heb je ook een aardig bedrag om misschien is uit het buiteland een meer "ervaren" speler op te halen. met een kans in CL. Maar duarte spreekt me juist wel aan. goedkoper hoeft zeker niet altijd slechter te zijn. en een jonge van 22 kan makkelijk groeien. verder denk ik dat duarte ook voor de rechtsvoor positie kan komen. waar je dus een dubbele bezetting kunt creeëren door hem op te halen. geen druk bij een verkoop, maar wanneer niet verkocht een speler voor rechts voor zegmaar. Voor de buiten positie's heb je dan ook nog Sana(speelde in het begin goed dus kans waard) boerigter zelfde verhaal. Andersen en Meleg en Fischer wanneer er dus niet verkocht wordt. Dus zo erg is het allemaal niet:). En dat is zo'n beetje hoe ik er over na denk. |
|
|
|