|
|
Ard van Peppen
|
|
|
Laat die gast maar lekker naar pisvee gaan. Daar staat ie straks te zwemmen op het middenveld. Niemand die zijn vuile werk gaat opknappen zoals nu bij AZ. Straks zijn Strontman en die vervelende Toivonen weg. Die lopen alles normaal dicht. Heeft hij ook geen Van Bommel meer die hem kan coachen.
Lekker voor hem. Laat hem maar zwemmen. 9 miljoen voor een gozer die zo overhypt is als ik weet niet wat. Gewoon Fischerop de plek van Eriksen zetten en Derk op links. Niks aan het handje. Frankie wordt gewoon voor de vierde keer op rij kampioen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 13:34 schreef Ard van Peppen het volgende:Laat die gast maar lekker naar pisvee gaan. Daar staat ie straks te zwemmen op het middenveld. Niemand die zijn vuile werk gaat opknappen zoals nu bij AZ. Straks zijn Strontman en die vervelende Toivonen weg. Die lopen alles normaal dicht. Heeft hij ook geen Van Bommel meer die hem kan coachen. Lekker voor hem. Laat hem maar zwemmen. 9 miljoen voor een gozer die zo overhypt is als ik weet niet wat. Gewoon Fischerop de plek van Eriksen zetten en Derk op links. Niks aan het handje. Frankie wordt gewoon voor de vierde keer op rij kampioen. Hahaha wereldpost...en nog wel je eerste,dat beloofd wat.....en helemaal met je eens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 13:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahaha wereldpost...en nog wel je eerste,dat beloofd wat.....en helemaal met je eens +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind het wel meevallen met die post..
Maher is gewoon een heel groot talent dat het geld best kan opbrengen en het zelfs misschien wel waard is.. Alleen Ajax betaald die bedragen niet en daarom zal die ook niet komen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:41 schreef remco k het volgende:Vind het wel meevallen met die post.. Maher is gewoon een heel groot talent dat het geld best kan opbrengen en het zelfs misschien wel waard is.. Alleen Ajax betaald die bedragen niet en daarom zal die ook niet komen.. Dacht al waar blijf je......zeikwijf |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat is nu een wereldpost ;-)
tjonge jonge, nu ga ik ook al slap mee lullullen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:41 schreef remco k het volgende:Vind het wel meevallen met die post.. Maher is gewoon een heel groot talent dat het geld best kan opbrengen en het zelfs misschien wel waard is.. Alleen Ajax betaald die bedragen niet en daarom zal die ook niet komen.. Het is niet dat Ajax dat soort bedragen uitsluit, Ajax legt de prioriteit ergens anders. Op mij komt dat over als een interne oplossing voor een vertrek van Eriksen en dan heb je het dus over Fischer en/of Andersen en/of Klaassen. Dan gaat Ajax dus logischerwijs verder kijken voor evrsterkingen op de flanken en niet op het middenveld.
Boerrichter heeft nog maar 1 jaar op z'n contract. Verlengen of bankzitten dus. Cuenca is onzeker, Babel vertrekt. Lukoki mag weg. Blijven over Fischer/Andersen en Meleg voor die posities. Dat is wel heel erg dun. Dan zou een Duarte (linksbuiten) + iemand voor rechtsbuiten een logische aankoop zijn.
Bovendien gaat Ajax mee doen in de Eredivisie, de Eerste Divisie, de Youthleague (-19) en de Nextgen serie (-18). Ajax heeft dus nog wel wat mensen nodig. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
maher is een fantastisch talent maar zou ook groei van bepaalde spelers kunnen belemmeren als ie wel had gekomen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maher is een mocro....die gooien hun eigen glazen in....opbokken met die gozer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:20 schreef Eide het volgende:[..] Het is niet dat Ajax dat soort bedragen uitsluit, Ajax legt de prioriteit ergens anders. Op mij komt dat over als een interne oplossing voor een vertrek van Eriksen en dan heb je het dus over Fischer en/of Andersen en/of Klaassen. Dan gaat Ajax dus logischerwijs verder kijken voor evrsterkingen op de flanken en niet op het middenveld. Boerrichter heeft nog maar 1 jaar op z'n contract. Verlengen of bankzitten dus. Cuenca is onzeker, Babel vertrekt. Lukoki mag weg. Blijven over Fischer/Andersen en Meleg voor die posities. Dat is wel heel erg dun. Dan zou een Duarte (linksbuiten) + iemand voor rechtsbuiten een logische aankoop zijn. Bovendien gaat Ajax mee doen in de Eredivisie, de Eerste Divisie, de Youthleague (-19) en de Nextgen serie (-18). Ajax heeft dus nog wel wat mensen nodig. Helemaal juist!! Dat betekent dus eigenlijk dat Overmars en zijn technische staf er niet in geloven dat onze beide belangrijkste spelers van de afgelopen jaren weggaan....ik doel op Eriksen en de Jong...mocht dit wel zo zijn moet er minimaal 1 middenvelder aangetrokken worden....Duarte is in mijn optiek te licht....voor Eriksen geen speler aantrekken voor die positie hebben we genoeg opties...maar mocht Siem vertrekken dan moeten we voor hem toch een kanjer binnen halen ....ik zeg het nog maar eens een keer van Ginkel...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:Maher is een mocro....die gooien hun eigen glazen in....opbokken met die gozer Hahahaha mag jou wel maar is wel erg kortzichtig pik....er zijn echt uitzonderingen...heb je hier ook namelijk de brabanders.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:Maher is een mocro....die gooien hun eigen glazen in....opbokken met die gozer Onzin, als ie dat laat zien wat een Affelay bij PSV heeft laten zien is het voor iedere Nederlandse club een meerwaarde, ook voor Ajax..
Alleen hebben wij prima opties lopen voor die positie.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal juist!! Dat betekent dus eigenlijk dat Overmars en zijn technische staf er niet in geloven dat onze beide belangrijkste spelers van de afgelopen jaren weggaan....ik doel op Eriksen en de Jong...mocht dit wel zo zijn moet er minimaal 1 middenvelder aangetrokken worden....Duarte is in mijn optiek te licht....voor Eriksen geen speler aantrekken voor die positie hebben we genoeg opties...maar mocht Siem vertrekken dan moeten we voor hem toch een kanjer binnen halen ....ik zeg het nog maar eens een keer van Ginkel... Eens. Denk dat de bepaaldende factor in deze Siem de Jong is. Hij is toch de fundering van dit elftal. Zolang Siem er is, en Ajax met Poulsen en Schone twee zekerheidjes heeft rond Siem is doorzetten met eigen talent ook niet helemaal vreemd natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 00:04 schreef Eide het volgende:[..] Eens. Denk dat de bepaaldende factor in deze Siem de Jong is. Hij is toch de fundering van dit elftal. Zolang Siem er is, en Ajax met Poulsen en Schone twee zekerheidjes heeft rond Siem is doorzetten met eigen talent ook niet helemaal vreemd natuurlijk. Dat denk ik ook...alleen denk ik dat alleen Schone en Klaassen die positie kunnen overnemen....echter worden we dan niet beter op korte termijn....en we willen toch een stapje hogerop....beter is om Siem te behouden of iemand binnen halen die wel zijn niveau haalt.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Eide: Je spreekt over Duarte op linksbuiten, maar dat filmpje die ik zag van hem sprak anders. Hij speelde steeds op beeld vanaf of centraal midden of vanaf rechts. heb hem zo goed als niet op links gezien. Iedereen roept hem als nieuwe rechtsbuiten en jij zet hem ineens op links. Dat vind ik wel een beetje vreemd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Rechtsbuiten dan. De vent is me eigenlijk nooit opgevallen. Snap niet helemaal wat Ajax met hem wil... maar dat had ik met Hoessen ook.
@Jack Je wordt altijd tijdelijk minder als er een vaste kracht vertrekt. We gaan echt geen speler vinden die net zo goed is als Eriksen. Het gaat om dat de achterblijvers weer beter worden. Dat Fischer beter en stabieler wordt, dat Van Rhijn beter en stabieler wordt. Dat er een presterende rechtsbuiten komt. Noem het maar op.
Als er 3 man vertrekken, moeten de anderen 8 beter worden. En die 3 nieuwen dan weer in een groeitraject zetten. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Kreeg gisteravond laat heel apart nieuwtje te horen. Ik kan het me niet voorstellen dat het waar is maar toch Heeft dit wel iets verklaarbaars; Ajax wil inderdaad niet maher meer vanwege voor Ajax moverende redenen maar.... Ajax wil óf toivonen óf wijnaldum overnemen als maher naar PSV gaat... Toivonen ligt al op ramkoers en wijnaldum wil niet nog een jaar als de vaste wissel en manusje van alles fungeren. Plus dat ze veel goedkoper zijn en meer ervaring hebben.
Nogmaals ik geloof het niet maar vond het toch wel ergens passen in deze situatie. Ik hoop ook niet op toivonen maar op zich zou wijnaldum wel kunnen..
Beter blijf ik bij, Fischer op plaats eriksen Andersen op links. Klaar zijn we dan en trek gewoon een keer de buidel voor Ginkel; wordt wereldtopper, maher gewoon niet. Heeft hij de mentaliteit niet voor. Wordt tweede aissaiti.
Heb dit gehoord van iemand die goed bevriend is met twee medewerkers van Ajax. Wil niet zeggen dat dit meteen klopt maar toch..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Enigma -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 08:26 schreef Enigma het volgende:Kreeg gisteravond laat heel apart nieuwtje te horen. Ik kan het me niet voorstellen dat het waar is maar toch Heeft dit wel iets verklaarbaars; Ajax wil inderdaad niet maher meer vanwege voor Ajax moverende redenen maar.... Ajax wil óf toivonen óf wijnaldum overnemen als maher naar PSV gaat... Toivonen ligt al op ramkoers en wijnaldum wil niet nog een jaar als de vaste wissel en manusje van alles fungeren. Plus dat ze veel goedkoper zijn en meer ervaring hebben. Nogmaals ik geloof het niet maar vond het toch wel ergens passen in deze situatie. Ik hoop ook niet op toivonen maar op zich zou wijnaldum wel kunnen.. Beter blijf ik bij, Fischer op plaats eriksen Andersen op links. Klaar zijn we dan en trek gewoon een keer de buidel voor Ginkel; wordt wereldtopper, maher gewoon niet. Heeft hij de mentaliteit niet voor. Wordt tweede aissaiti. Heb dit gehoord van iemand die goed bevriend is met twee medewerkers van Ajax. Wil niet zeggen dat dit meteen klopt maar toch.. Gewoon ff een nieuwtje Wijnaldum is een Rotterdammer!! Zie je het voor je? En Toivonen heeft nog nooit gepresteerd in top wedstrden. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 08:26 schreef Enigma het volgende:Kreeg gisteravond laat heel apart nieuwtje te horen. Ik kan het me niet voorstellen dat het waar is maar toch Heeft dit wel iets verklaarbaars; Ajax wil inderdaad niet maher meer vanwege voor Ajax moverende redenen maar.... Ajax wil óf toivonen óf wijnaldum overnemen als maher naar PSV gaat... Toivonen ligt al op ramkoers en wijnaldum wil niet nog een jaar als de vaste wissel en manusje van alles fungeren. Plus dat ze veel goedkoper zijn en meer ervaring hebben. Nogmaals ik geloof het niet maar vond het toch wel ergens passen in deze situatie. Ik hoop ook niet op toivonen maar op zich zou wijnaldum wel kunnen.. Beter blijf ik bij, Fischer op plaats eriksen Andersen op links. Klaar zijn we dan en trek gewoon een keer de buidel voor Ginkel; wordt wereldtopper, maher gewoon niet. Heeft hij de mentaliteit niet voor. Wordt tweede aissaiti. Heb dit gehoord van iemand die goed bevriend is met twee medewerkers van Ajax. Wil niet zeggen dat dit meteen klopt maar toch.. Ik geloof ook niet dat deze twee komen, maar (daar zou ik wel alleen in staan) ik zou ze graag naar ons AJAX zien komen. Vooral Wijnaldum. Wat ik me overigens afvraag is Affelay niets voor ons? Ik heb geen flauw idee waar hij nu speelt, maar wel een creatieve links buiten. Dan kan Fischer mooi op de plaats van Eriksen spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Affelay is eigenlijk ook geen linksbuiten maar een aanvallende middenvelder die daar weleens een leuk potje heeft gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toivonen zou de plek van de jong wel aan kunnen denk ik. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 08:26 schreef Enigma het volgende:Kreeg gisteravond laat heel apart nieuwtje te horen. Ik kan het me niet voorstellen dat het waar is maar toch Heeft dit wel iets verklaarbaars; Ajax wil inderdaad niet maher meer vanwege voor Ajax moverende redenen maar.... Ajax wil óf toivonen óf wijnaldum overnemen als maher naar PSV gaat... Toivonen ligt al op ramkoers en wijnaldum wil niet nog een jaar als de vaste wissel en manusje van alles fungeren. Plus dat ze veel goedkoper zijn en meer ervaring hebben. Nogmaals ik geloof het niet maar vond het toch wel ergens passen in deze situatie. Ik hoop ook niet op toivonen maar op zich zou wijnaldum wel kunnen.. Beter blijf ik bij, Fischer op plaats eriksen Andersen op links. Klaar zijn we dan en trek gewoon een keer de buidel voor Ginkel; wordt wereldtopper, maher gewoon niet. Heeft hij de mentaliteit niet voor. Wordt tweede aissaiti. Heb dit gehoord van iemand die goed bevriend is met twee medewerkers van Ajax. Wil niet zeggen dat dit meteen klopt maar toch.. Dit gaat niemand geloven en ik zeker niet hahahaha
BRON??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Lekker in Eindhoven laten, voegt niets toe. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
1 speler binnen halen...1 speler voor het volgende seizoen maakt ons beter...van Ginkel...trekt daar je portemonee iets verder voor open....als je 3 spelers kan verkopen moet dit geen probleem zijn....ik denk dat hij voor 8 miljoen ajacied is...kom op Overmars!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk oprecht dat Vitesse gewoon niet met Ajax in onderhandeling gaat. Voor geen enkel geld. Niet deze zomerstop. Van Ginkel heeft een 2 jarig contract, staat op de drempel van Oranje en gaat volgend jaar geen cent goedkoper zijn. Vitesse heeft geen enkele reden om onderhandelingen met Ajax ook maar te overwegen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 08:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gewoon ff een nieuwtje Wijnaldum is een Rotterdammer!! Zie je het voor je? En Toivonen heeft nog nooit gepresteerd in top wedstrden. Die Wijnaldum moet op atletiek gaan die loopt alleen maar, past totaal niet in het Ajax spel.Barbie en Mertens zijn de meest irritante spelers van de Eredivisie maar zijn wel in mijn ogen de beste spelers geweest van PSV met Lens.Dus als ik zou moeten kiezen denk ik dat Barbie zeker goed bruikbaar zou zijn bij Ajax hij is gemeen en scoort veel en dat soort middenvelders kunnen wij wel gebruiken. |
|
|
|
|
de liefhebber
|
|
|
Het moet hier nog maar eens gezegd worden. Maher zou een sensatie zijn bij Ajax. Ik heb zo een vermoeden dat ajax grote moeite heeft om serieus zaken te doen met meneer Sigi Lens. Het verleden heeft aangetoond dat deze meneer niet altijd integer is en bovendien heel goed is voor zijn eigen portemonnee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 11:50 schreef de liefhebber het volgende:Het verleden heeft aangetoond dat deze meneer niet altijd integer is en bovendien heel goed is voor zijn eigen portemonnee. Voor welke zaakwaarnemer gaat dat wel op vraag ik me af. Vanwege het vreemde constructie waarop dit soort mannen functioneren (waar ik in het verleden al eens over schreef (mezelf weer eens schaamteloos pluggen :) )) wordt een bepaalde handelwijze ook wel heel erg in de hand gewerkt. De makelaar wordt uiteindelijk alleen maar beter van een hoger salaris van de speler. Rara politiepet wat er dan gebeurt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 10:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:1 speler binnen halen...1 speler voor het volgende seizoen maakt ons beter...van Ginkel...trekt daar je portemonee iets verder voor open....als je 3 spelers kan verkopen moet dit geen probleem zijn....ik denk dat hij voor 8 miljoen ajacied is...kom op Overmars!! Van Ginkel is in gesprek met Chelsea zoals het lijkt. Denk je dan echt dat ie nog naar Ajax zou willen dan? Daar in heeft Vitesse toch echt gewoon keihard gezegd niet aan Ajax te verkopen. Mag jij mij vertellen waar overmaats dan beter zijn best op moet doen. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
Maher is 1 groot opgeblazen hype geworden, en daardoor zwaar overschat!
Vele mensen die hier posten, en zeggen dat hij bij Ajax in het systeem past, durf ik te wedden dat zij alleen maar de media volgen en niet wekelijks kijkt naar meneer Maher.
Hij wilt ook bij PSV aan de slag, dat zegt voor mij al genoeg! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
En wat nou als Van Ginkel tegen Vitesse zegt: het buitenland is te vroeg, ik wil eerst naar Ajax als die interesse hebben. Dan heeft Vitesse weinig meer te zeggen volgens mij. De interesse van Ajax is er op zeker. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 12:26 schreef Oceanu het volgende:En wat nou als Van Ginkel tegen Vitesse zegt: het buitenland is te vroeg, ik wil eerst naar Ajax als die interesse hebben. Dan heeft Vitesse weinig meer te zeggen volgens mij. De interesse van Ajax is er op zeker. Als Vitesse Van Ginkel gewoon aan z'n contract houdt hoeft Vitesse helemaal niets. Niet met Ajax, niet met Chelsea, niet met niemand. Als een club niet wil praten over een transfer houdt het echt helemaal op.
En ja, er zijn zijwegen via beroepszaken op basis van financiële en/of sportieve verbetering. Ja kan werkweigering toepassen... maar dat wil van Ginkel zelf terecht niet (heeft veel aan Vitesse te danken) en je moet dat als Ajax ook niet willen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Waar ik vooral nieuwsgierig naar ben wat er achter de schermen bij Ajax gebeurt, ik ben er van overtuigd dat zij niet gokken op onze opties uit eigen jeugd. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Klopt wat je zegt. Al denk ik wel dat ook Vitesse (ondanks alle toegestopte centjes) zal willen verkopen als Van Ginkel aangeeft niet te willen verlengen en naar Ajax te willen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:41 schreef remco k het volgende:Vind het wel meevallen met die post.. Maher is gewoon een heel groot talent dat het geld best kan opbrengen en het zelfs misschien wel waard is.. Alleen Ajax betaald die bedragen niet en daarom zal die ook niet komen.. Heeft Ajax ook gelijk in..
Ik vind hem ook te duur voor PSV |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 11:19 schreef Eide het volgende:Ik denk oprecht dat Vitesse gewoon niet met Ajax in onderhandeling gaat. Voor geen enkel geld. Niet deze zomerstop. Van Ginkel heeft een 2 jarig contract, staat op de drempel van Oranje en gaat volgend jaar geen cent goedkoper zijn. Vitesse heeft geen enkele reden om onderhandelingen met Ajax ook maar te overwegen. Ik denk het wel mits van Ginkel aan geeft graag voor Ajax te willen uitkomen en liever niet langer vij Vitesse wilt blijven... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 12:14 schreef remco k het volgende:[..] Van Ginkel is in gesprek met Chelsea zoals het lijkt. Denk je dan echt dat ie nog naar Ajax zou willen dan? Daar in heeft Vitesse toch echt gewoon keihard gezegd niet aan Ajax te verkopen. Mag jij mij vertellen waar overmaats dan beter zijn best op moet doen. Die gesprekken zijn er volgens mij niet meer omdat Kevin de Bruyne graag bij Chelsea wilt blijven...Chelsea wilt de Bruyne pertinent niet laten gaan naar Dortmund....denk niet dat van Ginkel op de bank wil gaan zitten bij Chelsea....is een nuchtere jongen...als van Ginkel graag naar Ajax komt moeten ze contact met hem opnemen...wel in het achterhoofd dat hij niet voor 5 miljoen is op te halen... |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Het mooiste is team behoud.
Het verhaal Maher mag wel afgekapt worden want die gaat toch naar Psv. Als brands op zo'n manier gaat praten dat doet hij juist omdat ie alles op alles wilt zetten voor MAher en hoopt dat Ajax niet weer terug voor Maher komt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 16:51 schreef frankdribben het volgende:Het mooiste is team behoud. Het verhaal Maher mag wel afgekapt worden want die gaat toch naar Psv. Als brands op zo'n manier gaat praten dat doet hij juist omdat ie alles op alles wilt zetten voor MAher en hoopt dat Ajax niet weer terug voor Maher komt. Ik moet het nog zien.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
tja als Barbie en Wijnaldum en Strootman niet weg gaan hebben ze een heerlijk overbezet middenveld. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
Ik vind het eigenlijk maar wat prima dat maher niet komt. Uiteindelijk vind ik hem toch wel zwaar overschat. hij heeft zijn momenten maar over het algemeen zie ik hem niet... Hij heeft az niet bij de hand kunnen nemen en nu tijdens het ek vond ik hem ontzichtbaar... ja tegen de russen wou het wel maar das een team van niks... en dan 8 miljoen???? ik snap het niet hoor. Uiteindelijk heeftie nog helemaal niks gepresteerd.. en hij is nou toch al 20 geloof ik dan had hij verder moeten zijn naar mijn mening is het niet te vergelijken met sneijder, vd vaart en nu eriksen op die positie... Laat maar lekker eigen spelers spelen ik denk dat er groter talent in de jeugd rond loopt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 18:31 schreef Blade85 het volgende:Ik vind het eigenlijk maar wat prima dat maher niet komt. Uiteindelijk vind ik hem toch wel zwaar overschat. hij heeft zijn momenten maar over het algemeen zie ik hem niet... Hij heeft az niet bij de hand kunnen nemen en nu tijdens het ek vond ik hem ontzichtbaar... ja tegen de russen wou het wel maar das een team van niks... en dan 8 miljoen???? ik snap het niet hoor. Uiteindelijk heeftie nog helemaal niks gepresteerd.. en hij is nou toch al 20 geloof ik dan had hij verder moeten zijn naar mijn mening is het niet te vergelijken met sneijder, vd vaart en nu eriksen op die positie... Laat maar lekker eigen spelers spelen ik denk dat er groter talent in de jeugd rond loopt. Ook Eriksen was op zijn leeftijd niet in staat om Ajax bij de hand te nemen en er liepen toen bij Ajax betere spelers als bij AZ.. Maher is prima voetballer met specifieke kwaliteiten mr er hangt [ Naar mijn mening ] een te groot prijskaartje aan. Maar elke club in Nederland zou hem graag toevoegen aan selectie dus ook Ajax.. Maar als Overmars groen licht geeft dan druist dat tegen de regels in bij de club en zet hij zichzelf en de clublijn te kakken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 18:14 schreef nora het volgende:tja als Barbie en Wijnaldum en Strootman niet weg gaan hebben ze een heerlijk overbezet middenveld. Liever teveel dan te weinig.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Denk dat je van die blonde idioot op de bank meer last dan lust hebt. Hij is tussen de lijnen al niet te peren. Wijnaldum vind ik overigens best een hele goede voetballer.
PSV is ook nog niet zomaar rond met Maher trouwens. Schijnt een nogal fors eisenpakket te hebben. Doet dat ons niet denken aan een andere AZ speler van noord Afrikaanse afkomst?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 19:11 schreef Eide het volgende:[..] Denk dat je van die blonde idioot op de bank meer last dan lust hebt. Hij is tussen de lijnen al niet te peren. Wijnaldum vind ik overigens best een hele goede voetballer. PSV is ook nog niet zomaar rond met Maher trouwens. Schijnt een nogal fors eisenpakket te hebben. Doet dat ons niet denken aan een andere AZ speler van noord Afrikaanse afkomst? Dat klopt maar beter wat te kiezen dan dat je spelers er moet neerzetten die er niet klaar voor zijn.
Dat van PSV met Maher had ik ook al geschreven ja..Het is graag of niet en anders blijft hij maar weg |
|
|
|
|
patmany
|
|
|
Wat lezen/luisteren hier een hoop mensen slecht dat az 7.5 miloen wil hebben voor Maher. Az wil er 7.5 miljoen voor hem en daarbij dat de kopende club een fors deel van de transfersom betaald dat in zijn contrakt staat voor Maher/Sigi Lens dus kom je uit op 9 a 10 miljoen! Dus ben blij dat Ajax het niet doet. Dan is net zo duur als Suarez terwijl Suarez 20x beter is als Maher. Als je dan toch geld uit wil geven haal dan Van Ginkel a. Is beter als Maher b. Vitesse laat hem niet naar Ajax gaan. Anders haal je Tadic voordat geld! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het blijft gissen!
En nu maar hopen dat we ons niet vergissen.
In mijn ajax zou Schöne twaalfde of dertiende man zijn tikkie breed Poulsen, zou er niet eens instaan.
Verder laat ik me graag verrassen door de heren. Overigens wel vreemd dat er lange tijd zo veel openlijke interesse is geweest in Maher door metname FdB en nu ineens de prioriteiten op andere posities liggen.
Iedereen heeft zijn mening en uitleg over de recente handel en wandel. Maar ik zou nu weleens een daadkrachtige actie willen zien van Marcje miep miep Overmars waaruit een logische en een duidelijk elftal versterkende aankoop rolt. Jeugd hebben we genoeg. Toch? Of toch niet, want het niveau Duarte loopt blijkbaar niet rond of is niet op korte termijn naar voren te brengen. ... Aldus de geformuleerde voorwaarden voor een aankoop door Johan Cruijff destijds bij Pauw en Witteman... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Wijnaldum.... Toivonen...... Brrrrrr k moet er nie aan denken om die gasten in ons shirt te zien man...... Ik gok nog steeds op van Ginkel ..... Wil zelf dolgraag naar ajax, is jong en zijn vrouwtje moet nog 1 jaar naar school..... Is een familiemannetje..... Niet graag van huis dus(Engeland) Maar meestal gebeuren de dingen niet zoals ik het wil haha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 13:34 schreef Ard van Peppen het volgende:Laat die gast maar lekker naar pisvee gaan. Daar staat ie straks te zwemmen op het middenveld. Niemand die zijn vuile werk gaat opknappen zoals nu bij AZ. Straks zijn Strontman en die vervelende Toivonen weg. Die lopen alles normaal dicht. Heeft hij ook geen Van Bommel meer die hem kan coachen. Lekker voor hem. Laat hem maar zwemmen. 9 miljoen voor een gozer die zo overhypt is als ik weet niet wat. Gewoon Fischerop de plek van Eriksen zetten en Derk op links. Niks aan het handje. Frankie wordt gewoon voor de vierde keer op rij kampioen. Strootman en Toivonen die alles dicht lopen?? Sorry maar dat is echt kolder. Juist Bommel en Strootman waren diegene die andere lieten zwemmen wat je in de wedstrijden tegen ajax heel goed kon zien. Laat Strootman daar maar lekker blijven en zichzelf heel belangrijk vinden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:41 schreef remco k het volgende:Vind het wel meevallen met die post.. Maher is gewoon een heel groot talent dat het geld best kan opbrengen en het zelfs misschien wel waard is.. Alleen Ajax betaald die bedragen niet en daarom zal die ook niet komen.. Wat mij bij ajax opvalt. Dat was bij Narsingh zo en nu bij Maher ook zo dat men gaat kijken of men winst kan maken op een speler. Op zich is dat een aardige gedachte maar stel je verliest een paar miljoen op een speler maar hij is wel belangrijk bij een titel dan krijg je dat geld toch weer terug als je CL speelt?? |
|
|
|