BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Maher

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 23 juni 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 00:46 schreef Stanley het volgende:
Het blijft gissen!

En nu maar hopen dat we ons niet vergissen.

In mijn ajax zou Schöne twaalfde of dertiende man zijn tikkie breed Poulsen, zou er niet eens instaan.

Verder laat ik me graag verrassen door de heren. Overigens wel vreemd dat er lange tijd zo veel openlijke interesse is geweest in Maher door metname FdB en nu ineens de prioriteiten op andere posities liggen.

Iedereen heeft zijn mening en uitleg over de recente handel en wandel. Maar ik zou nu weleens een daadkrachtige actie willen zien van Marcje miep miep Overmars waaruit een logische en een duidelijk elftal versterkende aankoop rolt. Jeugd hebben we genoeg. Toch? Of toch niet, want het niveau Duarte loopt blijkbaar niet rond of is niet op korte termijn naar voren te brengen. ... Aldus de geformuleerde voorwaarden voor een aankoop door Johan Cruijff destijds bij Pauw en Witteman...
De enige reden die ik kan verzinnen dat ze maher niet meer willen is dat Eriksen blijft en dus bijtekend. Een andere rede kan ik haast niet bedenken wamt met Serrero,Fisher,Klassen of Andersen op die plek heb je wel degelijk veel talent maar zeker niet klaar voor de CL. Plus dta het strookt met dat ze zeggen dat ze een rol van betekenis willen spelen in de CL
De Dappere Strijder
 De Dappere Strijder - zondag 23 juni 2013 - 10:46   quote  deeplink  
Heeft Maher eigenlijk al iets van zich laten horen? maw; wil hij wel écht naar psv?
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 10:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat mij bij ajax opvalt. Dat was bij Narsingh zo en nu bij Maher ook zo dat men gaat kijken of men winst kan maken op een speler. Op zich is dat een aardige gedachte maar stel je verliest een paar miljoen op een speler maar hij is wel belangrijk bij een titel dan krijg je dat geld toch weer terug als je CL speelt??
Dat klopt, alleen is dat niet te meten, je kan namelijk simpelweg niet meten of je wel niet kampioen zou worden door de aanwezigheid van 1 speler.. Ik bedoel kijk naar Suarez, een geweldige speler, extreem veel goals en assists, maar nooit kampioen met Ajax.. Daarna 3 keer kampioen terwijl er niemand meer dan 13 goals heeft gemaakt..

Financieel moet alles te meten zijn, anders kun je namelijk geen beleid voeren.

Want stel dat je die speler koopt, geen kampioen wordt en er verlies op maakt.. En dan?
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 10:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

De enige reden die ik kan verzinnen dat ze maher niet meer willen is dat Eriksen blijft en dus bijtekend. Een andere rede kan ik haast niet bedenken wamt met Serrero,Fisher,Klassen of Andersen op die plek heb je wel degelijk veel talent maar zeker niet klaar voor de CL. Plus dta het strookt met dat ze zeggen dat ze een rol van betekenis willen spelen in de CL
Ik denk dat de Jong eerder blijft nu, ik heb het vermoeden dat die een gesprek met van Gaal heeft gehad over het Wk en dat de Jong besloten heeft nog een jaar in Nederland te blijven.

1 speler van het middenveld kun je namelijk prima opvangen met eigen jeugd..

Boerrigter kan ook niet nog een jaar uit vorm zijn, die zal echt weer beter gaan spelen, en Fischer is denk ik wel CL waardig naast de Jong..
Blade85
 Blade85 - zondag 23 juni 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 18:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ook Eriksen was op zijn leeftijd niet in staat om Ajax bij de hand te nemen en er liepen toen bij Ajax betere spelers als bij AZ..
Maher is prima voetballer met specifieke kwaliteiten mr er hangt [ Naar mijn mening ] een te groot prijskaartje aan.
Maar elke club in Nederland zou hem graag toevoegen aan selectie dus ook Ajax..
Maar als Overmars groen licht geeft dan druist dat tegen de regels in bij de club en zet hij zichzelf en de clublijn te kakken.
Beste vriend... ze schelen maar een jaartje Eriksen uit 92 maher uit 93 ga mij nu niet zeggen dat Maher hetzelfde heeft weten te presteren als eriksen op zijn 20ste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door Blade85 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen is dat niet te meten, je kan namelijk simpelweg niet meten of je wel niet kampioen zou worden door de aanwezigheid van 1 speler.. Ik bedoel kijk naar Suarez, een geweldige speler, extreem veel goals en assists, maar nooit kampioen met Ajax.. Daarna 3 keer kampioen terwijl er niemand meer dan 13 goals heeft gemaakt..

Financieel moet alles te meten zijn, anders kun je namelijk geen beleid voeren.

Want stel dat je die speler koopt, geen kampioen wordt en er verlies op maakt.. En dan?
Met Suarez onder de Boer hadden we al veel eerder kampioen geweest....jammer dat de Boer nu niet zo spits heeft....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de Jong eerder blijft nu, ik heb het vermoeden dat die een gesprek met van Gaal heeft gehad over het Wk en dat de Jong besloten heeft nog een jaar in Nederland te blijven.

1 speler van het middenveld kun je namelijk prima opvangen met eigen jeugd..

Boerrigter kan ook niet nog een jaar uit vorm zijn, die zal echt weer beter gaan spelen, en Fischer is denk ik wel CL waardig naast de Jong..
Dat denk ik ook!!
nora
 nora - zondag 23 juni 2013 - 12:45   quote  deeplink  
Al met al denk ik als een topper weg gaat dan moet je een nieuwe topper daar voor aantrekken zodat je niet zwakker wordt, en je kan dan je talenten met invalbeurten langzaam laten wennen aan het niveau van Ajax 1.
Eide
 Eide - zondag 23 juni 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 12:45 schreef nora het volgende:
Al met al denk ik als een topper weg gaat dan moet je een nieuwe topper daar voor aantrekken zodat je niet zwakker wordt, en je kan dan je talenten met invalbeurten langzaam laten wennen aan het niveau van Ajax 1.
Jawel, maar Ajax heeft natuurlijk 3 hele jonge talentvolle spelers zelf in huis die op die plek uit de voeten kunnen. Dan kan je natuurlijk ook een hele goede speler voor een andere plek aantrekken.
nora
 nora - zondag 23 juni 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 13:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Jawel, maar Ajax heeft natuurlijk 3 hele jonge talentvolle spelers zelf in huis die op die plek uit de voeten kunnen. Dan kan je natuurlijk ook een hele goede speler voor een andere plek aantrekken.
Klopt maar als je Eriksen kwijtraakt dan verlies je niveau, dan moet je ergens op het middenveld een gelijkwaardige speler aantrekken om minimaal op niveau te blijven,dat hoeft niet op de zelfde positie te zijn maar toch wel ergens op het middenveld en dat zou ook een creatieve speler moeten zijn om de openingen te maken.Je zou met Fischer op Eriksen zijn plaats kunnen spelen, maar daar naast zou een type Eriksen moeten staan en of we die hebben in de jeugd daar twijfel ik nog over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door nora --
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 12:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met Suarez onder de Boer hadden we al veel eerder kampioen geweest....jammer dat de Boer nu niet zo spits heeft....
Dat heeft toch niks met de post te maken?
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 13:31 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt maar als je Eriksen kwijtraakt dan verlies je niveau, dan moet je ergens op het middenveld een gelijkwaardige speler aantrekken om minimaal op niveau te blijven,dat hoeft niet op de zelfde positie te zijn maar toch wel ergens op het middenveld en dat zou ook een creatieve speler moeten zijn om de openingen te maken.Je zou met Fischer op Eriksen zijn plaats kunnen spelen, maar daar naast zou een type Eriksen moeten staan en of we die hebben in de jeugd daar twijfel ik nog over.
We verloren Vertonghen Anita en Janssen, en zijn afgelopen seizoen voetballend beter geworden.. En toch was Moisander een mindere speler dan Vertonghen, Poulsen heel wat minder dan Anita, en de Jong (speelde toen Janssen er speelde bijna alles in de spits en is dus eigenlijk de vervanger van Janssen) minder dan Janssen..

Toch werd het collectief weer beter..
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 13:43   quote  deeplink  
Daarbij moet er niet naast Fischer een type Eriksen staan maar een type de Jong/van Ginkel. Fischer is namelijk een type Eriksen.. Niet dezelfde speler, maar ook een creatieve actieve, technisch en tactisch goed onderlegde speler die veel risico in zijn spel legt met passes en acties..
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 13:43   quote  deeplink  
Om hetzelfde type speler te zijn hoef je niet exact dezelfde kwaliteiten te hebben.
Brandje
 Brandje - zondag 23 juni 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

We verloren Vertonghen Anita en Janssen, en zijn afgelopen seizoen voetballend beter geworden.. En toch was Moisander een mindere speler dan Vertonghen, Poulsen heel wat minder dan Anita, en de Jong (speelde toen Janssen er speelde bijna alles in de spits en is dus eigenlijk de vervanger van Janssen) minder dan Janssen..

Toch werd het collectief weer beter..
Beste Remco, jij weet heel goed dat we normaal gesproken nooit kampioen waren geworden als de concurrentie niet zoveel punten liet liggen.
Het ajax met Anita,Vertonghen en Janssen heb ik wel van genoten.
Voor de winterstop was het voetbal niet eens slecht maar echt dramatisch. PSV was te wisselvallig na de winterstop maar die hebben echt veel betere wedstrijden gespeeld dan Ajax. Ik kan mij voetballend een paar wedstrijden herinneren waar ik echt van Ajax heb genoten en dat was Twente uit,psv thuis en City thuis en misschien city uit. Voor de rest kon mij het overloos rondspelen zelden bekoren.
De titels vergoede uiteindelijk heel veel maar sprankelend was het zelden en nogmaals als twente en psv wat stabieler waren dan was je geen kampioen geworden en dat weet iedere ajacied.
Als Eriksen weg gaat en je haal niet iemand die gelijkwaardig is dan wordt het een zwaar seizoen waar ik na drie titels best mee kan leven overigens.
Zuinig zijn en/of op de centen letten is prima maar je moet ook weer niet doorslaan en dat doen ze nu wel vind ik. Ik vraag geen 5/6 spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door Brandje --
frankdribben
 frankdribben - zondag 23 juni 2013 - 14:11   quote  deeplink  
Heel simpel, als je alles uit de jeugd wilt halen, strijd je heus wel mee om de titel, maar in de CL heb je weinig te zoeken dan.

Als het goed is Frank De Boer duidelijkk geweest dat ie nu dit jaar wilt overwinteren,hier is wel wat ervaring voor nodig en kwaliteit en stabiliteit.Laat nou net die 3 dingen verminderen als Eriksen,ALderwereld en De Jong weg gaan.
Eide
 Eide - zondag 23 juni 2013 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 13:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Remco, jij weet heel goed dat we normaal gesproken nooit kampioen waren geworden als de concurrentie niet zoveel punten liet liggen.
Nou... het is dat AJAX punten liet liggen zodat de tegenstand wat uitzicht behield. De verschillen waren dit seizoen doorlopend kleiner als in de voorgaande seizoen.
frankdribben
 frankdribben - zondag 23 juni 2013 - 16:16   quote  deeplink  
de transfermarkt is nog lang ,maar verwacht dat er meer sterkte verdwijnt dan bij komt en het doel is overwinteren in de CL
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Voor de winterstop was het voetbal niet eens slecht maar echt dramatisch. PSV was te wisselvallig na de winterstop maar die hebben echt veel betere wedstrijden gespeeld dan Ajax. Ik kan mij voetballend een paar wedstrijden herinneren waar ik echt van Ajax heb genoten en dat was Twente uit,psv thuis en City thuis en misschien city uit. Voor de rest kon mij het overloos rondspelen zelden bekoren.
De titels vergoede uiteindelijk heel veel maar sprankelend was het zelden en nogmaals als twente en psv wat stabieler waren dan was je geen kampioen geworden en dat weet iedere ajacied.
Als Eriksen weg gaat en je haal niet iemand die gelijkwaardig is dan wordt het een zwaar seizoen waar ik na drie titels best mee kan leven overigens.
Zuinig zijn en/of op de centen letten is prima maar je moet ook weer niet doorslaan en dat doen ze nu wel vind ik. Ik vraag geen 5/6 spelers.
Sorry, maar zelden heb ik iets gelezen dat zo onwaar is geweest..

Mag jij mij vertellen tegen welke ploegen Ajax in de problemen is gekomen?? Ajax met de minste tegengoals en op PSV na de meeste treffers gemaakt. Of mag jij me vertellen welke wedstrijden Ajax met geluk heeft gewonnen?? Ik kan ze namelijk niet opnoemen..

Ajax heeft heel veel punten zelf uit handen gegeven terwijl het een aantal keren zelfs met twee goals verschil voor heeft gestaan.

Er is geen enkele andere ploeg geweest afgelopen seizoen in de ED die na een voorsprong zoveel punten heeft weggegeven..

Fischer zal als hij op de plek van Eriksen gaat spelen dar echt belangrijk zijn en gewoon bij de top 5 ED spelers horen mits de Jong blijft..

Jij doet net alsof Ajax een matige ploeg heeft die als het niet oppast zomaar niet bij de beste 3 had gekomen afgelopen seizoen. Sorry hoor maar dat is echt de grootste kolder die ik hier gelezen heb. Ajax was zelfs veruit de beste ploeg afgelopen seizoen in de ED en is echt volkomen terecht kampioen geworden.

Jij zegt dat Ajax kampioen is geworden door dat andere ploegen niet constant waren, ik zeg dat Ajax kampioen is geworden omdat ze juist zo constant zijn geweest, herkenbaar hebben gespeeld, vrijwel tegen niemand in de problemen is gekomen en met overmacht kampioen is geworden, tegen vrijwel iedere tegenstander gedomineerd..
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 16:16 schreef frankdribben het volgende:
de transfermarkt is nog lang ,maar verwacht dat er meer sterkte verdwijnt dan bij komt en het doel is overwinteren in de CL
Als men anders verwacht vraag ik mij eigenlijk af of die mensen wel weten waar Ajax eigenlijk voor staat..

Als het namelijk niet zal gebeuren heeft Ajax echt een heel groot probleem.. ajax staat er namelijk voor om grote talenten op te leidden tot volwaardige spelers om die vervolgens te verkopen, zodat het volgende talent weer de kans krijgt.. En ja dan boet je in aan kwaliteit.. Maar daarvoor zullen andere spelers gaan opstaan.. Lees een van Rhijn, een Blind, een Fischer, een Hoessen, een Sigthorson, een Moisander..

Spelers worden ook beter, ze blijven niet allemaal net zo goed als afgelopen jaar..
Brandje
 Brandje - zondag 23 juni 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 16:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar zelden heb ik iets gelezen dat zo onwaar is geweest..

Mag jij mij vertellen tegen welke ploegen Ajax in de problemen is gekomen?? Ajax met de minste tegengoals en op PSV na de meeste treffers gemaakt. Of mag jij me vertellen welke wedstrijden Ajax met geluk heeft gewonnen?? Ik kan ze namelijk niet opnoemen..

Ajax heeft heel veel punten zelf uit handen gegeven terwijl het een aantal keren zelfs met twee goals verschil voor heeft gestaan.

Er is geen enkele andere ploeg geweest afgelopen seizoen in de ED die na een voorsprong zoveel punten heeft weggegeven..

Fischer zal als hij op de plek van Eriksen gaat spelen dar echt belangrijk zijn en gewoon bij de top 5 ED spelers horen mits de Jong blijft..

Jij doet net alsof Ajax een matige ploeg heeft die als het niet oppast zomaar niet bij de beste 3 had gekomen afgelopen seizoen. Sorry hoor maar dat is echt de grootste kolder die ik hier gelezen heb. Ajax was zelfs veruit de beste ploeg afgelopen seizoen in de ED en is echt volkomen terecht kampioen geworden.

Jij zegt dat Ajax kampioen is geworden door dat andere ploegen niet constant waren, ik zeg dat Ajax kampioen is geworden omdat ze juist zo constant zijn geweest, herkenbaar hebben gespeeld, vrijwel tegen niemand in de problemen is gekomen en met overmacht kampioen is geworden, tegen vrijwel iedere tegenstander gedomineerd..
Rustig opgewonden standje. Dus als je drie jaar op rij met tien of meer punten achterstand de winterstop in gaat dan vind jij dat geen geluk hebben als je alsnog kampioen wordt???
Aangezien je twee keer tegen elkaar speelt heb je het dus als snel niet meer in eigen hand dus hebben die andere ploegen het gewoon laten liggen. Dus je speelt na de winterstop nog maar een keer tegen een Twente en PSV als die dan zoveel punten lagen is dat ons geluk. Zo moeilijk is dat niet hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 23 juni 2013 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 14:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou... het is dat AJAX punten liet liggen zodat de tegenstand wat uitzicht behield. De verschillen waren dit seizoen doorlopend kleiner als in de voorgaande seizoen.
Deze mag je mij uitleggen want Ajax tot aan de winterstop zwaar klote gespeeld. Na de winterstop was het ook zelden sprankelend maar wel degelijk en heeft men meerdere malen(ADO en Roda thuis) verzuimt om de leiding te pakken. Thuis tegen Zwolle(of NEC) lukte dat uiteindelijk wel maar met zeer pover spel. Toen men de leiding had is deze alleen thuis tegen Heerenveen enigszins in gevaar gekomen dus op welk punt heeft ajax ervoor gezorgd da de concurrentie uitzicht hield???
Brandje
 Brandje - zondag 23 juni 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Als men anders verwacht vraag ik mij eigenlijk af of die mensen wel weten waar Ajax eigenlijk voor staat..

Als het namelijk niet zal gebeuren heeft Ajax echt een heel groot probleem.. ajax staat er namelijk voor om grote talenten op te leidden tot volwaardige spelers om die vervolgens te verkopen, zodat het volgende talent weer de kans krijgt.. En ja dan boet je in aan kwaliteit.. Maar daarvoor zullen andere spelers gaan opstaan.. Lees een van Rhijn, een Blind, een Fischer, een Hoessen, een Sigthorson, een Moisander..

Spelers worden ook beter, ze blijven niet allemaal net zo goed als afgelopen jaar..
Van Rhijn?? Die wordt zowel in de competitie als bij jong oranje aan alle kanten voorbij gelopen. Verder zie ik een hoop matige passes, dramatische veel te lage voorzettenb en schiet elke wedstrijd de bal wel een keer onder zijn voeten door!!
Ik vind Van Rhijn, op dit moment, echt een aanfluiting
Eide
 Eide - zondag 23 juni 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 17:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deze mag je mij uitleggen
Laten we hier eens mee beginnen:
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/70538/-ajax-mist-12-punten-door-arbitrale-fouten-.html

Bovendien moet het eens afgelopen zijn met die flauwekul van "als de tegenstander". Als je aan het einde de meeste punten hebt, heb je het gewoon het beste gedaan. Was het goed? Nee, maar nog altijd onnoemelijk veel beter dan PSV.
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 juni 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 12:04 schreef Blade85 het volgende:

[..]

Beste vriend... ze schelen maar een jaartje Eriksen uit 92 maher uit 93 ga mij nu niet zeggen dat Maher hetzelfde heeft weten te presteren als eriksen op zijn 20ste
BESTE VRIEND?

Ik ben vereerd..
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 17:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Rustig opgewonden standje. Dus als je drie jaar op rij met tien of meer punten achterstand de winterstop in gaat dan vind jij dat geen geluk hebben als je alsnog kampioen wordt???
Aangezien je twee keer tegen elkaar speelt heb je het dus als snel niet meer in eigen hand dus hebben die andere ploegen het gewoon laten liggen. Dus je speelt na de winterstop nog maar een keer tegen een Twente en PSV als die dan zoveel punten lagen is dat ons geluk. Zo moeilijk is dat niet hoor
En dat Ajax voor de winterstop punten heeft laten liggen is dan het geluk van Twente en PSV geweest, zo kan je nog wel even doorgaan.. Een competitie duurt een heel seizoen..

En je wordt altijd kampioen omdat concurrenten punten laat liggen..
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 17:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Van Rhijn?? Die wordt zowel in de competitie als bij jong oranje aan alle kanten voorbij gelopen. Verder zie ik een hoop matige passes, dramatische veel te lage voorzettenb en schiet elke wedstrijd de bal wel een keer onder zijn voeten door!!
Ik vind Van Rhijn, op dit moment, echt een aanfluiting
Inderdaad, matig seizoen gedraaid, kan dus net als Blind dat nu gaan laten zien en dus opstaan.. Een aanfluiting vind ik wat ver gaan, als dat zo was zou van Gaal hem ook niet op blijven roepen..
nora
 nora - zondag 23 juni 2013 - 21:53   quote  deeplink  
Dus als Eriksen wordt verkocht en Fisher gaat daar spelen wordt je niet zwakker begrijp ik uit jou post Remco ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heeft toch niks met de post te maken?
Ik wil er mee zeggen dat de Boer Ajax aan het voetballen heeft gekregen niet zoals onder Jol op zijn engels...alle ballen op Suarez....het spelbeeld is veranderd naar het vroegere Ajax....en dat heeft zijn vruchten afgeworpen....het spelbeeld is wel meetbaar...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 13:43 schreef remco k het volgende:
Daarbij moet er niet naast Fischer een type Eriksen staan maar een type de Jong/van Ginkel. Fischer is namelijk een type Eriksen.. Niet dezelfde speler, maar ook een creatieve actieve, technisch en tactisch goed onderlegde speler die veel risico in zijn spel legt met passes en acties..
Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

t/m dat weet iedere ajacied helemaal mee eens....maar ik denk wel dat we Eriksen kunnen opvangen met Fisher,Serero en met name Andersen....mocht Siem weggaan moeten we wel een gelijkwaardige speler halen....een type van Ginkel....geen Duarte want die komt tekort...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 juni 2013 - 22:21   quote  deeplink  
Van Ginkel komt niet helaas.....Maher gelukkig ook niet
Ik zeg Johnny Hoogerland halen,zoals die gozer fietst.....die gaat van box naar box en dat 90 minuten lang.....en niet af te stoppen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
Van Ginkel komt niet helaas.....Maher gelukkig ook niet
Ik zeg Johnny Hoogerland halen,zoals die gozer fietst.....die gaat van box naar box en dat 90 minuten lang.....en niet af te stoppen ;-)
Maar die be(land) soms wel eens Hoog het prikkeldraad in....jammer dat Johnny geen bal kan raken op zijn fiets....dan maar die andere Johnny...Heitinga...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 juni 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar die be(land) soms wel eens Hoog het prikkeldraad in....jammer dat Johnny geen bal kan raken op zijn fiets....dan maar die andere Johnny...Heitinga...
Nog beter Sjakie....een echte Jood....we rollen de rode loper uit....van mij mag hij komen ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nog beter Sjakie....een echte Jood....we rollen de rode loper uit....van mij mag hij komen ouwe
Van mij ook....ik zie hem wel als een goede CVM...maar het is net als met Dirk Kuyt....als ze bejaard zijn willen ze terug naar hun cluppie....eerst nog even een paar miljoentjes binnen harken Rusland of Turkeye.... ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 juni 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van mij ook....ik zie hem wel als een goede CVM...maar het is net als met Dirk Kuyt....als ze bejaard zijn willen ze terug naar hun cluppie....eerst nog even een paar miljoentjes binnen harken Rusland of Turkeye.... ;-)
Tsja....als je bij mij een ton kan verdienen....en bij Remco een miljoen...ga je naar Remco,terwijl ik liever ben ;-)
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 18:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Laten we hier eens mee beginnen:
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/70538/-ajax-mist-12-punten-door-arbitrale-fouten-.html

Bovendien moet het eens afgelopen zijn met die flauwekul van "als de tegenstander". Als je aan het einde de meeste punten hebt, heb je het gewoon het beste gedaan. Was het goed? Nee, maar nog altijd onnoemelijk veel beter dan PSV.
Ik bepaal altijd zelf nog wat ik wel en niet schrijf. Daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig. Ik weet dat jij en Remco zich ver boven andere forumleden verheven voelen met jullie hooghartige reacties na andere leden toe!!
Ik zeg nergens dat ajax het niet het beste heeft gedaan of wel?? lezen dus ipv meteen te bleren.
Ik zeg dat ik psv wedstrijden heb zien voetballen die ik ajax niet heb zien voetballen. Waar zijn de zevenklappers van weleer??
Maar als jij en Remco het geen geluk vinden dat je drie jaar op rij tien of meer punten inloopt op meerdere ploegen die boven je staan dan zijn we snel uitgepraat.
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

t/m dat weet iedere ajacied helemaal mee eens....maar ik denk wel dat we Eriksen kunnen opvangen met Fisher,Serero en met name Andersen....mocht Siem weggaan moeten we wel een gelijkwaardige speler halen....een type van Ginkel....geen Duarte want die komt tekort...
Ik denk da Duarte voor rechtsbuiten wordt gehaald en niet voor aanvallende middenvelder.
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 juni 2013 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 08:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik bepaal altijd zelf nog wat ik wel en niet schrijf. Daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig. Ik weet dat jij en Remco zich ver boven andere forumleden verheven voelen met jullie hooghartige reacties na andere leden toe!!
Ik zeg nergens dat ajax het niet het beste heeft gedaan of wel?? lezen dus ipv meteen te bleren.
Ik zeg dat ik psv wedstrijden heb zien voetballen die ik ajax niet heb zien voetballen. Waar zijn de zevenklappers van weleer??
Maar als jij en Remco het geen geluk vinden dat je drie jaar op rij tien of meer punten inloopt op meerdere ploegen die boven je staan dan zijn we snel uitgepraat.
Daar heb je wel een beetje gelijk in....
Eide
 Eide - maandag 24 juni 2013 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 08:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zeg anders nergens wat je wel of niet mag. Of leren lezen gesproken. En verder... tja. Calimero of zo? Hooghartig? Omdat ik een andere manier van schrijven dan jij heb? Je kent me niet maar hebt wel je oordeel lekker makkelijk klaar. Rn waarom eigenlijk, omdat ik het niet met je eens ben? Is dat dan zo erg? Daar laat ik het dan ook maar bij, want je kent me niet. Ik heb in ieder geen zin jou van allerlei toewensingen te voorzien. Daar sta ik dan in ieder geval wel boven.

En nee, geluk was het niet nee. Als je dat 3 jaar aaneengesloten kampioen wordt is dat geen geluk. Als je 3 achtereen dat met puntentotalen doet die normaliter ook voldoende zijn om kampioen te worden kan dat ook geen geluk zijn. Dat Ajax niet van syart tot finish bovenaan staat betekent nog altijd niet dat geluk er iets mee te maken heeft.

En verder... ben er wel klaar mee. Je doet je best maar. Op de man spelen is zo zwak.
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 juni 2013 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 08:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk da Duarte voor rechtsbuiten wordt gehaald en niet voor aanvallende middenvelder.
Ik hoop van wel, want die plaats is nu zwaar onderbezet en ik vind dat hij alleen daar tot zijn recht komt van wat ik er tot nu toe van gezien heb.
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 09:49 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik hoop van wel, want die plaats is nu zwaar onderbezet en ik vind dat hij alleen daar tot zijn recht komt van wat ik er tot nu toe van gezien heb.
Cuenca erbij en je bent op de vleugels klaar. Fisher en BoerRigter op links. Duarte en Cuenca op rechts.
remco k
 remco k - maandag 24 juni 2013 - 10:40   quote  deeplink  
Hey Brandje.

Kap eens met dag calimero gedrag van je man. We hebben een andere mening thats all. Je lijkt wel een klein kind met dat gezeik van je man.

Je klaagt over ons maar ondertussen is er niemand op dit forum die meer dan jij over de persoon praat.

Dat iemand het niet met je eens is maakt die persoon niet direct hooghartig kerel. Het is alleen een andere mening. We weten aan het einde namelijk allemaal net zo veel.

Je bent een leuke gast om een discussie mee te voeren, hou dat dan ook zo man.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 juni 2013 - 10:55   quote  deeplink  
ook goedemorgen allemaal......
Eide
 Eide - maandag 24 juni 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Mogguh Ronald ;)
freakie
 freakie - maandag 24 juni 2013 - 11:50   quote  deeplink  
<3<3
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 24 juni 2013 - 14:35   quote  deeplink  
ik zat eens te denken of we nou echt wel winst kunnen maken op Maher.
als we het eens zo bekijken, weet niet of het een waterdichte analyse is hoor maar goed:

Maher kost volgens bronnen na bij de 7 miljoen euro
daarnaast moeten we het percentage van Maher ook voor onze rekening nemen. dat ligt zo rond de 1.3 miljoen euro bij een transfersom van rond de 7 miljoen.
dat kost de transfer ons al 8.3 miljoen
met oog op de toekomst zal Ajax Maher voor 5 jaar willen binden en laten we er voor het gemak van uitgaan dat we hem na 4 jaar verkopen. dan zulllen we Maher 4 jaar een salaris moeten betalen van (naar verluidt) ongeveer 1 miljoen. + salaris kost Maher ons dus al 12.3.
als we er voor het gemak even van uit gaan dan Frank de boer blijft en we dus de aankomende 4 jaar hopelijk 1x kampioen worden kost Maher ons al 12.6 miljoen met een kampioenspremie.
na 4 jaar heeft Maher nog 1 jaar contract en zal Ajax hem dus willen verkopen. op dat moment heeft Maher ons 12.6 miljoen gekost. voor een speler met 1 jaar contract zal Ajax waarschijnlijk tussen de 13 en 15 miljoen vragen. laten we voor het gemak dan 14 miljoen nemen en er van uitgaan dat Az daar ongeveer 5 ton van ontvangt. dan kom je uit op een bedrag van 13.5. daarnaast wil Maher misschien weer een deel van het transfergeld net als nu. als dat dan rond de 1 miljoen ligt kom je uit op 12.5

kort samen gevat kost in dit geval ons Maher 1 ton meer dan dat hij oplevert. natuurlijk is dit niet messcherp maar ik wil gewoon stellen dat Ajax echt niet zo maar winst maakt op Maher en dat we best risico lopen verlies te maken op Maher.
aan de andere kant is hij wel beter dan een Duarte ofzo maar die zie ik komen als rechtsbuiten.
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:
ik zat eens te denken of we nou echt wel winst kunnen maken op Maher.
als we het eens zo bekijken, weet niet of het een waterdichte analyse is hoor maar goed:

Maher kost volgens bronnen na bij de 7 miljoen euro
daarnaast moeten we het percentage van Maher ook voor onze rekening nemen. dat ligt zo rond de 1.3 miljoen euro bij een transfersom van rond de 7 miljoen.
dat kost de transfer ons al 8.3 miljoen
met oog op de toekomst zal Ajax Maher voor 5 jaar willen binden en laten we er voor het gemak van uitgaan dat we hem na 4 jaar verkopen. dan zulllen we Maher 4 jaar een salaris moeten betalen van (naar verluidt) ongeveer 1 miljoen. + salaris kost Maher ons dus al 12.3.
als we er voor het gemak even van uit gaan dan Frank de boer blijft en we dus de aankomende 4 jaar hopelijk 1x kampioen worden kost Maher ons al 12.6 miljoen met een kampioenspremie.
na 4 jaar heeft Maher nog 1 jaar contract en zal Ajax hem dus willen verkopen. op dat moment heeft Maher ons 12.6 miljoen gekost. voor een speler met 1 jaar contract zal Ajax waarschijnlijk tussen de 13 en 15 miljoen vragen. laten we voor het gemak dan 14 miljoen nemen en er van uitgaan dat Az daar ongeveer 5 ton van ontvangt. dan kom je uit op een bedrag van 13.5. daarnaast wil Maher misschien weer een deel van het transfergeld net als nu. als dat dan rond de 1 miljoen ligt kom je uit op 12.5

kort samen gevat kost in dit geval ons Maher 1 ton meer dan dat hij oplevert. natuurlijk is dit niet messcherp maar ik wil gewoon stellen dat Ajax echt niet zo maar winst maakt op Maher en dat we best risico lopen verlies te maken op Maher.
aan de andere kant is hij wel beter dan een Duarte ofzo maar die zie ik komen als rechtsbuiten.
Wat ik al eerder zei is dat ze bij ajax ook zo denken. Ik denk liever dat een Maher ons kampioen kan maken of in ieder geval een grote bijdrage kan leveren en als een Maher twee topseizoenen draait kan en hij heeft nog een contract van meer dan een jaar dan kan hij ook 20+ miljoen opleveren en je speelt CL.
Al onze topspelers vetrekken allemaal, Anita, Vertonghen, Wiel,Stekelenburg,Eriksen(waarschijnlijk) Alderweireld, Boerrigter, met nog maar een jaar contract waardoor je KJH-achtige en Suarez-achtige bedragen kan vergeten. Dus contracten moeten veel eerder open gebroken als je het mij vraagt!!!
Dus sorry dat ik nog niet zo enthousiast ben wat er op bestuurlijk niveau gebeurd. Kan met de erfenis te maken hebben zeg ik erbij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2013 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 24 juni 2013 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 14:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei is dat ze bij ajax ook zo denken. Ik denk liever dat een Maher ons kampioen kan maken of in ieder geval een grote bijdrage kan leveren en als een Maher twee topseizoenen draait kan en hij heeft nog een contract van meer dan een jaar dan kan hij ook 20+ miljoen opleveren en je speelt CL.
Al onze topspelers vetrekken allemaal, Anita, Vertonghen, Wiel,Stekelenburg,Eriksen(waarschijnlijk) Alderweireld, Boerrigter, met nog maar een jaar contract waardoor je KJH-achtige en Suarez-achtige bedragen kan vergeten. Dus contracten moeten veel eerder open gebroken als je het mij vraagt!!!
Dus sorry dat ik nog niet zo enthousiast ben wat er op bestuurlijk niveau gebeurd. Kan met de erfenis te maken hebben zeg ik erbij
heel irritant dit, maar ik heb dit met Nederlands nu op school:)
dus bij deze:
'al onze top spelers vetrekken allemaal'
is geen goed Nederlands.
is namelijk een verkeerde herhaling.
je zou zeggen:
'al onze topspelers vertrekken'
of
'onze topspelers vertrekken allemaal'

ik denk dat dit met die contracten juist ook gaat gebeuren, alleen Eriksen gaf aan nog niet te willen verlengen. daarnaast kun je kiezen of je een speler als Eriksen met 2 jaar contract houdt en dus meer zekerheid hebt dan met een Maher of Eriksen voor iets meer geld verkoopt en dan bijvoorbeeld Maher haalt. ik vind het niet zo gek dat we dan voor het laatste gaan. ik bedoel kijk naar Siem de Jong we hebben nu de mogelijkheid om hem nog een jaar te houden. als Eriksen vertrekt moeten we hopen dat de Jong blijft want we kunnen niet ontkennen dat hij gewoon de belangrijkste is als aanvoerder en topscorer.
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 14:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

heel irritant dit, maar ik heb dit met Nederlands nu op school:)
dus bij deze:
'al onze top spelers vetrekken allemaal'
is geen goed Nederlands.
is namelijk een verkeerde herhaling.
je zou zeggen:
'al onze topspelers vertrekken'
of
'onze topspelers vertrekken allemaal'

ik denk dat dit met die contracten juist ook gaat gebeuren, alleen Eriksen gaf aan nog niet te willen verlengen. daarnaast kun je kiezen of je een speler als Eriksen met 2 jaar contract houdt en dus meer zekerheid hebt dan met een Maher of Eriksen voor iets meer geld verkoopt en dan bijvoorbeeld Maher haalt. ik vind het niet zo gek dat we dan voor het laatste gaan. ik bedoel kijk naar Siem de Jong we hebben nu de mogelijkheid om hem nog een jaar te houden. als Eriksen vertrekt moeten we hopen dat de Jong blijft want we kunnen niet ontkennen dat hij gewoon de belangrijkste is als aanvoerder en topscorer.
Bedankt voor de Nederlandse les maar ook voor Siem zal het bedrag tegen gaan vallen vanwege zijn kortlopende contract wanneer hij volgend jaar vertrekt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Maher

0.0095300