|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2013 - 15:31 schreef Brandje het volgende:[..] Bedankt voor de Nederlandse les maar ook voor Siem zal het bedrag tegen gaan vallen vanwege zijn kortlopende contract wanneer hij volgend jaar vertrekt. jup, maar aan de andere kant zit je zonder een degelijke opvolger in de Eredivisie op dit moment aangezien van Ginkel niet beschikbaar is. of igg dit jaar niet... als van Ginkel bij Vitesse blijft moet hij volgend jaar wel verkocht worden willen ze er nog wat voor vangen. als we Siem dan voor wat minder verkopen hebben we dit jaar nog plezier van hem en volgend jaar wel een mogelijke opvolger bijvoorbeeld hoor. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: Haha ja ben absoluut nie haatdragend en zie dat je vaak een normale kijk op voetbal kan hebben dus dan mag ik je wel... :p
Maar terugkomend op maher zie ik echt nog niet het niveau wat eriksen had. misschien omdat hij bij az speelt en het bij ajax natuurlijk wat lekkerder voetballen is maar veel wedstrijden zakt hij wel heel erg door de ondergrens heen en niet tegen de beste tegenstanders... En natuurlijk maakt ook eriksen nog genoeg fouten hoor dat zie ik ook wel denk maar aan psv uit... alhoewel hij het wel weer briljant goed maakte natuurlijk :) Nee ik denk dat we volgend seizoen af moeten wachten hoe hij het doet hij is dan 21 dus zou dan ook ongeveer hetzelfde jaar als eriksen vorig seizoen moeten kunnen draaien. Ik betwijfel het maar we zien wel.
Daarbuiten denk ik ook dat fischer op die plek nog 3 keer zo goed is dus hebben we hem niet echt nodig. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Fischer moet zich maar eerst bewijzen en is zeker niet beter als Maher (voorlopig) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer: 'Maher is te duur, we trappen er niet meer in'
update Trainer Frank de Boer begrijpt heel goed dat Ajax is afgehaakt in de strijd om Adam Maher. 'Hij is een fantastische voetballer. Dat staat vast. Maar Maher is te duur', zei hij dinsdag na de eerste training van het seizoen.
Het is niet zo dat Ajax de spelmaker van AZ niet kan betalen. De club maakte over de eerste helft van het vorige seizoen maar liefst 27 miljoen euro winst. Daarbij houdt de kampioen nog steeds sterk rekening met het vertrek van Christian Eriksen, Toby Alderweireld en Siem de Jong. AZ vraagt op dit moment zo'n 10 miljoen euro voor Maher.
'Maar we trappen er niet meer in', zegt De Boer. 'Sommige bedragen betalen we gewoon niet. Zo hebben we dat nu eenmaal afgesproken. Ja, daar sta ik helemaal achter. We willen het anders doen. Onze jeugdopleiding moet binnenkort jaarlijks niet 1 maar meerdere voetballers van het kaliber Christian Eriksen voortbrengen. Dan is het niet erg als er een wordt weggekocht. Daarom zijn we hard bezig om onze opleiding te verbeteren. We geloven in die aanpak.' http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3464909/2013/06/25/De-Boer-Maher-is-te-duur-we-trappen-er-niet-meer-in.dhtml
Tja, duidelijk. Jammer, maar wel heel duidelijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 - 17:14 schreef Eide het volgende:De Boer: 'Maher is te duur, we trappen er niet meer in'update Trainer Frank de Boer begrijpt heel goed dat Ajax is afgehaakt in de strijd om Adam Maher. 'Hij is een fantastische voetballer. Dat staat vast. Maar Maher is te duur', zei hij dinsdag na de eerste training van het seizoen. Het is niet zo dat Ajax de spelmaker van AZ niet kan betalen. De club maakte over de eerste helft van het vorige seizoen maar liefst 27 miljoen euro winst. Daarbij houdt de kampioen nog steeds sterk rekening met het vertrek van Christian Eriksen, Toby Alderweireld en Siem de Jong. AZ vraagt op dit moment zo'n 10 miljoen euro voor Maher. 'Maar we trappen er niet meer in', zegt De Boer. 'Sommige bedragen betalen we gewoon niet. Zo hebben we dat nu eenmaal afgesproken. Ja, daar sta ik helemaal achter. We willen het anders doen. Onze jeugdopleiding moet binnenkort jaarlijks niet 1 maar meerdere voetballers van het kaliber Christian Eriksen voortbrengen. Dan is het niet erg als er een wordt weggekocht. Daarom zijn we hard bezig om onze opleiding te verbeteren. We geloven in die aanpak.' http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3464909/2013/06/25/De-Boer-Maher-is-te-duur-we-trappen-er-niet-meer-in.dhtmlTja, duidelijk. Jammer, maar wel heel duidelijk. daarmee spreekt hij Overmars wel tegen, die zei namelijk dat de vraagprijs het probleem niet was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 - 14:45 schreef nora het volgende:Fischer moet zich maar eerst bewijzen en is zeker niet beter als Maher (voorlopig) En toch vind ik dat Fischer afgelopen seizoen meer heeft laten zien dan Maher.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van Ginkel wilde graag naar Ajax, maar Vitesse nam de telefoon niet op
Auteur: Ben Wolters 25 Juni 2013 om 15:02
De eventuele transfer van Marco van Ginkel naar Ajax is louter door Vitesse tegengehouden. Dat heeft Ajax-watcher Simon Zwartkruis dinsdag bevestigd tegenover VI-Radio. De middenvelder zelf zou wel degelijk oren hebben gehad naar een transfer richting de Amsterdam ArenA.
Volgens Zwartkruis wilde Ajax, in tegenstelling tot voor Adam Maher, wél veel geld willen neertellen voor Van Ginkel. Ajax had het plan om een bod van minimaal zeven miljoen euro neer te leggen in Arnhem. Vitesse weigerde echter te luisteren naar het bod vanuit Amsterdam.
"Zaakwaarnemer Karel Janssen probeerde in contact te komen met het management van Vitesse en ook Marc Overmars probeerde ze te bereiken, maar ze namen gewoon de telefoon niet op", aldus Zwartkruis dinsdag over de eventuele transfer van Van Ginkel.
Tussendoor probeerde Vitesse, tot op heden zonder succes, de middenvelder te slijten aan Chelsea. Van Ginkel zou intern te kennen hebben gegeven een overstap naar Ajax te zien als ideale tussenstap en deze te prefereren boven een transfer naar de Engelse topclub.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/200510/Van_Ginkel_wilde_graag_naar_Ajax,_maar_Vitesse_nam_de_telefoon_niet_op?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2XFSMoqIA
Grote kutzooi.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik geloof daar dus geen flikker van..
De telefoon niet opnemen.. Zelfs niet van de zaakwaarnemer die heel toevallig wel met Vitesse over Chelsea spreekt.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Toch zie ik van Ginkel nog naar Ajax komen, maar dit is puur een gevoel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Overigens vind ik een middenveld met van Ginkel en de jong ook mooi... gaan we er creatief misschien iets op achteruit, maar fysiek is Ajax dan een stuk sterker en ook met kopkracht. Daarbij heeft Van Ginkel net als Eriksen veel loopvermmogen. Tov Maher. Zou geweldig zijn als ie kwam! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Weet niet of je er creatief op achteruit gaat, want hij heeft wel degelijk goede inzicht qua aanvallend. Hijs is geen Eriksen natuurlijk, maar de rest vergeleken met van Ginkel had dit nog minder. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 - 22:45 schreef Peterhs het volgende:Weet niet of je er creatief op achteruit gaat, want hij heeft wel degelijk goede inzicht qua aanvallend. Hijs is geen Eriksen natuurlijk, maar de rest vergeleken met van Ginkel had dit nog minder. Wie is de rest? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Tuluk komt van Ginkel naar ajax.....zeker te weten ! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook....roep al zolang om deze bijzondere voetballer....deze jongen verdiend zijn geld dubbel en dwars terug....let maar op staat in de basis van Oranje op het WK..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoop het echt Joduhhhhhh.....hij is de man die we nodig hebben...roep ik al een hele tijd....Maher is een leuk voetballertje maar daar hebben we bij Ajax genoeg van rond lopen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 - 22:36 schreef NatjosFC het volgende:Overigens vind ik een middenveld met van Ginkel en de jong ook mooi... gaan we er creatief misschien iets op achteruit, maar fysiek is Ajax dan een stuk sterker en ook met kopkracht. Daarbij heeft Van Ginkel net als Eriksen veel loopvermmogen. Tov Maher. Zou geweldig zijn als ie kwam! Van Ginkel maakt volgens mij nog meer meters....zag hem zelfs bij Blind opduiken bij Jong Oranje...gaat duels niet uit de weg....denk vooral dat Cruyff gecharmeerd is van hem.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 - 17:14 schreef Eide het volgende:De Boer: 'Maher is te duur, we trappen er niet meer in'update Trainer Frank de Boer begrijpt heel goed dat Ajax is afgehaakt in de strijd om Adam Maher. 'Hij is een fantastische voetballer. Dat staat vast. Maar Maher is te duur', zei hij dinsdag na de eerste training van het seizoen. Het is niet zo dat Ajax de spelmaker van AZ niet kan betalen. De club maakte over de eerste helft van het vorige seizoen maar liefst 27 miljoen euro winst. Daarbij houdt de kampioen nog steeds sterk rekening met het vertrek van Christian Eriksen, Toby Alderweireld en Siem de Jong. AZ vraagt op dit moment zo'n 10 miljoen euro voor Maher. 'Maar we trappen er niet meer in', zegt De Boer. 'Sommige bedragen betalen we gewoon niet. Zo hebben we dat nu eenmaal afgesproken. Ja, daar sta ik helemaal achter. We willen het anders doen. Onze jeugdopleiding moet binnenkort jaarlijks niet 1 maar meerdere voetballers van het kaliber Christian Eriksen voortbrengen. Dan is het niet erg als er een wordt weggekocht. Daarom zijn we hard bezig om onze opleiding te verbeteren. We geloven in die aanpak.' http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3464909/2013/06/25/De-Boer-Maher-is-te-duur-we-trappen-er-niet-meer-in.dhtmlTja, duidelijk. Jammer, maar wel heel duidelijk. Heeft Ajax groot gelijk in..
PSV moet hem ook laten schieten, duurt ook veel te lang en hij is gewoon te duur.
Al is het wel vreemd dat Ajax minimaal 7 Miljoen voor V Ginkel wilt neerleggen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik bedoel de andere spelers die we hebben op die positie. Die zijn allen minder goed in het aanvallend spelen lezen van het spelletje. Spelers als Schone, Poulsen. CVM is met name C en M, maar de omschakeling naar A is toch belangrijk en daar is van Ginkel veel beter in. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2013 - 00:37 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik bedoel de andere spelers die we hebben op die positie. Die zijn allen minder goed in het aanvallend spelen lezen van het spelletje. Spelers als Schone, Poulsen. CVM is met name C en M, maar de omschakeling naar A is toch belangrijk en daar is van Ginkel veel beter in. Op de plek van Eriksen is Poulsen geen optie. Maar ik vind Schone wel meer spelverdeler dan Ginkel. Maar van Ginkel is voor de rest vrijwel overal al beter in en heeft nog potentie. En wat niet is kan nog komen! Zoals Jack zegt exceptioneel talent, jammer dat Vitesse de poot zooooo stijf houdt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2013 - 00:20 schreef infamous psv het volgende:[..] Heeft Ajax groot gelijk in.. PSV moet hem ook laten schieten, duurt ook veel te lang en hij is gewoon te duur. Al is het wel vreemd dat Ajax minimaal 7 Miljoen voor V Ginkel wilt neerleggen Tsja....... Zeg het maar!!
GEDOE - Frank de Boer gaf dinsdag aan dat Ajax afgehaakt is voor Adam Maher omdat de vraagprijs van AZ te hoog is, maar AZ beweert nooit een vraagprijs genoemd te hebben. 'De feiten zijn heel simpel: Ajax heeft nooit officieel belangstelling getoond voor hem', aldus AZ-directeur Toon Gerbrands.
'Wij hebben ook nooit een prijs genoemd', vertelt de sportbestuurder verder in het Algemeen Dagblad. 'Bovendien heeft Marc Overmars een week geleden nog gezegd dat de vraagprijs juist niet de reden is dat ze zijn afgehaakt. Het is een vreemde uitspraak van De Boer.'
Maher ligt nog tot medio 2015 vast bij AZ en moet naar verluidt zo'n acht miljoen euro gaan kosten. De negentienjarige middenvelder wil graag een binnenlandse transfer maken. PSV lijkt de enige overgebleven kandidaat.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/71310/az-vreemde-uitspraak-de-boer-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik hoop dat Ajax eindelijk is open naar buiten komt waarom zij geen interesse meer hebben in Maher, het zou zo veel vragen beantwoorden waarom altijd zo duister in dit soort dingen.Volgens AD zou Maher snel tekenen bij PSV maar mijn gevoel en ook totaal geen commentaar van PSV en ook de ontkenning van AZ dat er meer achter de schermen speelt. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 09:09 schreef nora het volgende:Ik hoop dat Ajax eindelijk is open naar buiten komt waarom zij geen interesse meer hebben in Maher, het zou zo veel vragen beantwoorden waarom altijd zo duister in dit soort dingen.Volgens AD zou Maher snel tekenen bij PSV maar mijn gevoel en ook totaal geen commentaar van PSV en ook de ontkenning van AZ dat er meer achter de schermen speelt. Volgens het artikel in de VI heeft Ajax eenvoudigweg andere prioriteiten dan het aantrekken van Maher. Men zag in Van Ginkel kennelijk meer als in Maher. Waar Ajax bereid was 7 miljoen te betalen voor Van Ginkel heeft men dit kennelijk zeker niet over voor Maher.
Ajax heeft niet eens contact gehad met AZ. Het is dus niet eens dat Ajax geen interesse meer heeft, Ajax heeft nooit serieuze interesse gehad.
De absolute prioriteit zou bij een rechtsbuiten liggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ach... het blijft gissen. Ik hoop dat ze weten waar ze mee bezig zijn en een slim plan hebben om te krijgen wat we nodig hebben.
Ik ben en was vóór stroming Cruijff en heb geleerd dat welke stroming ook de macht heeft, er altijd goede en slechte dingen gebeuren.
Persoonlijk bekruipt mij en ook al eerder dat er weinig daadkracht in de onderhandeling zit.
On my watch zou Maher naar Ajax komen! Winst maken is belangrijk maar dat hoeft niet persé op iedere positie. Soms moet je naar het grotere geheel kijken en daar je winst halen. Door bijvoorbeeld te overwinteren in de CL.
Aan de andere kant is het ook zo dat ajax de laatste jaren veelvuldig talentvolle middenvelders heeft aangetrokken. Zo vaak dat ik weleens dacht : alwéér een middenvelder.....
Dus ja, zeg het maar ..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk niet dat het met gebrek aan daadkracht heeft te maken. Men wil Maher niet, dat is wat anders dan daadkracht. Afgelopen jaar bleek die daadkracht er echt wel te zin toen Vertonghen toch nog werd weggekocht maar Moisander zo binnen was.
Om daadkrachtig op te treden moet er noodzaak zijn. Kennelijk ziet Ajax geen noodzaak. Blijf het jammer vinden, had Maher graag in ons shirt zien spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar wat betreft Maher is er ook nog niets rond met psv. Het blijft idd gissen wat er gaat gebeuren, maar ik denk dat er achter de schermen dus echt wel het e.e.a. speelt. Maar ook ik ben wel erg nieuwsgierig naar wat er zich allemaal binnenskamers afspeelt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Definitief naar PSV dus. Ben benieuwd naar het salaris van hem, aangezien dat waarschijnlijk de reden is waardoor Ajax niet door ging. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Denk niet dat dat de reden was hoor... Eriksen is nog lang niet weg en Siem en Toby ook niet... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 21:43 schreef NatjosFC het volgende:Denk niet dat dat de reden was hoor... Eriksen is nog lang niet weg en Siem en Toby ook niet... Waarom uberhaupt dan zo'n lange tijd ermee bezig zijn? De transfer periode duurt nog lang maar nu is het te laat mocht er toch nog wat bepalende spelers weg gaan.
Gokken ze er zo op dat dat laatste niet zal gebeuren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 21:43 schreef NatjosFC het volgende:Denk niet dat dat de reden was hoor... Eriksen is nog lang niet weg en Siem en Toby ook niet... Idd Natjos..
Zou juist gek zijn als Ajax Maher koopt en dat achteraf zowel Eriksen als De Jong gewoon blijven..
Maher is te duur om op de bank te zetten en je zou ook raar zijn als 1 van die 2 zomaar op de bank komen te zitten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 21:54 schreef infamous psv het volgende:[..] Idd Natjos.. Zou juist gek zijn als Ajax Maher koopt en dat achteraf zowel Eriksen als De Jong gewoon blijven.. Maher is te duur om op de bank te zetten en je zou ook raar zijn als 1 van die 2 zomaar op de bank komen te zitten.. Yup, en Ajax heeft met Fischer en Andersen nog 2 spelers die p die positie ook uit de voeten kunnen, zeker als sterkhouder Siem blijft. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 21:56 schreef Eide het volgende:[..] Yup, en Ajax heeft met Fischer en Andersen nog 2 spelers die p die positie ook uit de voeten kunnen, zeker als sterkhouder Siem blijft. Precies..
Lens en Mertens zijn al weg en het schijnt dat maandag of dinsdag dat Toivonen ook zijn handtekening zal zetten bij Norwich dus moet er creativiteit bij moet komen.
Met alleen Wijnaldum op die positie is het dan dun gezaaid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch vind ik Wijnaldum echt een goede speler. Maar op rechtsbuiten staat hij te verpieteren. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 22:05 schreef Eide het volgende:En toch vind ik Wijnaldum echt een goede speler. Maar op rechtsbuiten staat hij te verpieteren. Is hij ook mr stel dat hij wegvalt door n blessure dan is er niemand die hem kan vervangen wat betreft dezelfde kwaliteiten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 22:07 schreef infamous psv het volgende:[..] Is hij ook mr stel dat hij wegvalt door n blessure dan is er niemand die hem kan vervangen wat betreft dezelfde kwaliteiten.. Dat probleem heeft Ajax feitelijk ook gehad met Eriksen natuurlijk. Schone is een goede stand-in maar de creativiteit en het loopvermogen van Eriksen kan hij niet aan tippen.
Van wissels wordt geen enkel team sterker. 22 gelijkwaardige spelers is een illusie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 22:20 schreef Eide het volgende:[..] Dat probleem heeft Ajax feitelijk ook gehad met Eriksen natuurlijk. Schone is een goede stand-in maar de creativiteit en het loopvermogen van Eriksen kan hij niet aan tippen. Van wissels wordt geen enkel team sterker. 22 gelijkwaardige spelers is een illusie. je mag blij zijn met 15 gelijkwaardige spelers.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat ik lees is dat Ajax nooit met Maher is bezig geweest en ook nooit een bod hebben gedaan op hem en daarom door verschillende mensen op dit forum gewoon werd beweerd dat Ajax wel degelijk transparant is in transfer zaken.Maar ik heb toch wel degelijk gelezen dat Overmars met Adam heeft gebeld, waarom dan als je niet van plan bent om Maher te kopen, en ook de opmerking van de Boer hij is te duur ? dus echt transparant lijkt mij dat allemaal niet maar meer duister toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 22:05 schreef Eide het volgende:En toch vind ik Wijnaldum echt een goede speler. Maar op rechtsbuiten staat hij te verpieteren. Is ook een goede voetballer alleen heeft hij vaak geen geluk met het afronden.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
EINDHOVEN - Einde van deze transfer site over Maher !!! helaas
PSV heeft met AZ een akkoord bereikt over de transfer van Adam Maher. De 19-jarige international ondergaat maandag de medische keuring en zet daarna zijn handtekening onder een contract voor 5 jaar bij de club uit Eindhoven. Dat maakte technisch manager Marcel Brands zondag bekend |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 23:10 schreef nora het volgende:Wat ik lees is dat Ajax nooit met Maher is bezig geweest en ook nooit een bod hebben gedaan op hem en daarom door verschillende mensen op dit forum gewoon werd beweerd dat Ajax wel degelijk transparant is in transfer zaken.Maar ik heb toch wel degelijk gelezen dat Overmars met Adam heeft gebeld, waarom dan als je niet van plan bent om Maher te kopen, en ook de opmerking van de Boer hij is te duur ? dus echt transparant lijkt mij dat allemaal niet maar meer duister toch ? Idd vreemd Nora....misschien is Ajax niet netjes bezig geweest....met het belangstelling tonen schroef je de prijs wat op zodat PSV flink in de buidel moest....anders zou ik het ook niet weten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 23:10 schreef nora het volgende:Wat ik lees is dat Ajax nooit met Maher is bezig geweest en ook nooit een bod hebben gedaan op hem en daarom door verschillende mensen op dit forum gewoon werd beweerd dat Ajax wel degelijk transparant is in transfer zaken.Maar ik heb toch wel degelijk gelezen dat Overmars met Adam heeft gebeld, waarom dan als je niet van plan bent om Maher te kopen, en ook de opmerking van de Boer hij is te duur ? dus echt transparant lijkt mij dat allemaal niet maar meer duister toch ? Er wordt met zo veel spelers gesproken. MOet ieder gesprek dan naar buiten komen?? Het is nooit tot een bod gekomen, er is niet gesproken met AZ over Maher.. Dus is Maher voor Ajax nooit een transferzaak geweest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph