BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 juni 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Hahaha dan is hij 44 ...
Zeker een stoeptegel gekopt op dat tarkimplein in Istanbul...wat een lul
van geil
 van geil - zaterdag 15 juni 2013 - 23:42   quote  deeplink  
de paling is slecht gevallen bij Dirk
ar
 ar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:45   quote  deeplink  
Slaat idd nergens op.We hebben toch geen fokking veteranenclub.
VVout
 VVout - zondag 16 juni 2013 - 08:06   quote  deeplink  
Als ie tegen de tijd beter is als de rest spreekt dat voor hem, zou leuk voor Dirk zijn als hij het waar kan maken.

Liever een opa aan de bal die het kan, dan een jonkie die bij voorbaat al staat te schreeuwen dat ie geld wil verdienen in het buitenland en er niks van bakt.
aad 64
 aad 64 - zondag 16 juni 2013 - 09:57   quote  deeplink  
Wat een verwende kwast is dat geworden zeg, of nou ja 1x als ballen jongen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 16 juni 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Zie hem graag komen
kan wat van geleerd worden. Die gaat Boetius bijpraten dat hij pas met zen 23ste moet vertrekken
Salaris inleveren alles. En niet als Mathijsen de jood de volle mep eisen bij zen holmaat van Geel.
Daarbij noem mij een speler in onze aanval die btr is dan Kuyt?
Niet een dus. Schaken niet. Verhoek niet Pelle niet en Boetius niet.
Kuyt is nog lang niet naar de klote. Kuyt het werkpaard gaat mee tot zen 40
MMM
 MMM - zondag 16 juni 2013 - 11:03   quote  deeplink  
Misschien wat voor de catering.
prins
 prins - zondag 16 juni 2013 - 11:13   quote  deeplink  
zuster zuster hij doet het weer
dennie
 dennie - zondag 16 juni 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Whahahahah wat een komisch bericcht... Dirk Kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion... machtig als caberatier zeker.
tomson
 tomson - zondag 16 juni 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Is dit niet gewoon zo'n nonsensbericht uit de Turkse voetbal roddelpers ?
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 juni 2013 - 11:29   quote  deeplink  
Dirk ik heb je hoog zitten nog steeds, maar ik word moe van je. maak een keuze nu of nooit. Dit seizoen of anders laat maar
dennie
 dennie - zondag 16 juni 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 11:24 schreef tomson het volgende:
Is dit niet gewoon zo'n nonsensbericht uit de Turkse voetbal roddelpers ?
Moet wel toch? Of een vertalingsfout of iets.. Lijkt me sterk dat Kuyt serieus meent dat ie op z'n 38e in het nieuwe stadion wilt afsluiten..
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 16 juni 2013 - 11:34   quote  deeplink  
hij had afgelopen jaar moeten komen nu mag hij van mij blijven hij wil komen als hij 34 is dan is hij niet meer nodig vind ik
dennie
 dennie - zondag 16 juni 2013 - 11:36   quote  deeplink  
Alleen als hij dit seizoen komt is ie nog van waarde..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 16 juni 2013 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 11:36 schreef dennie het volgende:
Alleen als hij dit seizoen komt is ie nog van waarde..
Ja dat zowiezo. Moet zkr niet langer wachten.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 16 juni 2013 - 11:43   quote  deeplink  
Mag hij gelijk ff Kalou bellen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 juni 2013 - 11:45   quote  deeplink  
Kijk een verdediger van 38 tja moeilijk maar kan, maar een speler als dirk kan niet meer,jammer
ferfan
 ferfan - zondag 16 juni 2013 - 12:25   quote  deeplink  
Die gast is nog topfit man.. Ik weet zeker dat hij nog 6 jaar mee kan.
Wat ik ook zeker weet is dat iedereen dalijk weer op de banken staat voor die gozer. Zeker als hij er de 1 na de ander er weer in schiet.. Tuurlijk is iedereen sceptisch, heb ik ook, maar vergeet niet dat deze gozer de eredivisie op zijn sloffen aan kan natuurlijk... En hij neemt een zooi ervaring en power mee die we altijd kunnen gebruiken. Verder zal hij ook weer voor de club behouden worden... Ik zeg: laat maar komen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juni 2013 - 12:28   quote  deeplink  
Simpel Dirk. Koop je contract af en lever 2.5 miljoen per jaar in.
Zie ik je op de open dag.
Tot dan!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 16 juni 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Zelfoverschatting
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 10:50 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Zie hem graag komen
kan wat van geleerd worden. Die gaat Boetius bijpraten dat hij pas met zen 23ste moet vertrekken
Salaris inleveren alles. En niet als Mathijsen de jood de volle mep eisen bij zen holmaat van Geel.
Daarbij noem mij een speler in onze aanval die btr is dan Kuyt?
Niet een dus. Schaken niet. Verhoek niet Pelle niet en Boetius niet.
Kuyt is nog lang niet naar de klote. Kuyt het werkpaard gaat mee tot zen 40
Vind ze eerlijk gezegd allemaal beter dan Kuyt, Pelle is een veel sterker aanspeelpunt en vele malen productiever dan Kuyt. Boetius en Schaken zijn vele malen beter dan Kuyt op de vleugel en waarsch. zijn zelfs onze reservers Verhoek en Manu dat ook.
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 12:28 schreef Stylzz het volgende:
Simpel Dirk. Koop je contract af en lever 2.5 miljoen per jaar in.
Zie ik je op de open dag.
Tot dan!
Moeten we helemaal niet meer willen, vorig jaar had hij terug kunnen komen, hij is de laatste jaren al minder geworden en had vorig jaar kunnen komen voordat Pelle gehaald werd.
Kuyt nu halen en Pelle op de bank zetten is het slechtste wat Feyenoord kan doen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 16 juni 2013 - 14:07   quote  deeplink  
Rechtsback.
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 14:07 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Rechtsback.
Lol, ja sturen we Janmaat gewoon naar Excelsior, uitstekend :)
johanmeijer
 johanmeijer - zondag 16 juni 2013 - 15:24   quote  deeplink  
op 1 april was het een leuke grap geweest
VVout
 VVout - zondag 16 juni 2013 - 15:39   quote  deeplink  
Giggs en Seedorf, zeker geen verdedigers zijn ook zeker de jongste niet meer en spelen ook nog op respectabel niveau.

Kuit is fysiek ook sterk, is er vrijwel altijd en nauwelijks geblesseerd. Dirk zal er best nog een paar jaartjes aan kunnen trekken, het is een vergissing die zo snel af te schrijven.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juni 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 14:03 schreef moa het volgende:

[..]

Moeten we helemaal niet meer willen, vorig jaar had hij terug kunnen komen, hij is de laatste jaren al minder geworden en had vorig jaar kunnen komen voordat Pelle gehaald werd.
Kuyt nu halen en Pelle op de bank zetten is het slechtste wat Feyenoord kan doen.
Wat een gekke gedachtenkronkel
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 juni 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 14:03 schreef moa het volgende:

[..]

Moeten we helemaal niet meer willen, vorig jaar had hij terug kunnen komen, hij is de laatste jaren al minder geworden en had vorig jaar kunnen komen voordat Pelle gehaald werd.
Kuyt nu halen en Pelle op de bank zetten is het slechtste wat Feyenoord kan doen.
Ja, en hij is reserve bij Oranje omdat van gaal hem slecht vindt.
Neem ff een sterke bak koffie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juni 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat een gekke gedachtenkronkel
Is chronisch ben ik bang...:(
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat een gekke gedachtenkronkel
Sterke inhoudelijke reactie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juni 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 19:26 schreef moa het volgende:

[..]

Sterke inhoudelijke reactie.
Geen punt, maar Kuyt zal nooit voor de spitspositie in aanmerking komen.
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 17:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, en hij is reserve bij Oranje omdat van gaal hem slecht vindt.
Neem ff een sterke bak koffie.
Vertel, waarom gaat deze uitgerangeerde reserve Oranje speler het beter doen dan Graziano Pelle?

Afgelopen seizoen heeft hij 31 wedstrijden nodig gehad om tot 8 doelpunten te voorkomen, dit terwijl Fener tot de topploegen behoort in de Turkse competitie die doorgaans een stuk minder hoog wordt aangeslagen dan de Nederlandse eredivisie. (Namelijk de elfde competitie van europa, ruim achter Belgie, Oekraine, Rusland en Nederland (7e).

Onze Pelle, die vijf jaar jonger is had dit seizoen 29 wedstrijden nodig om 27 doelpunten te maken in een zwaarder bezette competitie.
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 19:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen punt, maar Kuyt zal nooit voor de spitspositie in aanmerking komen.
In de spits komt hij het meest tot zijn recht, rechter, en misschien linker vleugel valt te overwegen, maar waarom zou je Schaken of Boetius voor hem uit het veld halen?

Op zo'n positie wil je juist iemand met flair, snelheid en een indiviuele actie + voorzet hebben, Boetius en Schaken hebben die kwaliteiten allebei meer dan Kuyt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 juni 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Omdat Kuyt geen spits is. Opkomend vanaf rechterkant wil nog wat zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juni 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:
Omdat Kuyt geen spits is. Opkomend vanaf rechterkant wil nog wat zijn.
Ook dat, plus het rendement van Schaken is ook maar laag.
Schaken verkopen, Dirk voor weinig komen. Prima.
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:
Omdat Kuyt geen spits is. Opkomend vanaf rechterkant wil nog wat zijn.
Hij is altijd spits geweest in de jaren dat hij voor ons en Utrecht speelde, zelfs door Liverpool is hij in beginsel gehaald om in de spits te spelen.

Anyway, dan gaan we dus Schaken op de bank zetten? De man die afgelopen seizoen is bekroond tot koning van de assist, afgelopen seizoen goed was voor 15 assists en met zijn acties elke verdediger een vervelende middag bezorgd ?
tomson
 tomson - zondag 16 juni 2013 - 19:52   quote  deeplink  
De snelheid van Schaken is inderdaad prettig om in huis te hebben.
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook dat, plus het rendement van Schaken is ook maar laag.
Schaken verkopen, Dirk voor weinig komen. Prima.
Ik zie het voordeel er niet van, Dirk heeft een waarschijnlijk lager rendement dan Schaken op dit moment en is bovendien langzamer, heeft geen goede passeer beweging en is een jaar ouder.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 16 juni 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 14:10 schreef moa het volgende:

[..]

Lol, ja sturen we Janmaat gewoon naar Excelsior, uitstekend :)
Als Juventus serieus wordt anders op de bank.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 juni 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:
Omdat Kuyt geen spits is. Opkomend vanaf rechterkant wil nog wat zijn.
Hahaha, Kuyt geen spits? Vandaar dat hij er altijd op los scoorde bij ons toen hij in de spits staat. Het lagere rendement van hem de laatste jaren is puur omdat hij steevast op de flank wordt geposteerd. Kuyt is op de flank gewoon niet wat wij zoeken. Wij hebben snelle buitenspelers nodig met een actie en een goede voorzet. Die voorzet heeft hij wel, maar de snelheid en actie niet. Ik zou Kuyt dan ook niet op de flank zetten. Dit nu even terzijde.

Allereerst vind ik dat Kuyt eigenlijk vorig jaar had moeten komen. Achteraf gezien maakt het niets uit, want Pellè heeft het gewoon geweldig gedaan. Geen enkele reden om Pellè te vervangen. We hebben echter een bredere selectie nodig. En wat ervaring is ook nooit weg. Kuyt heeft die ervaring en kan op eredivisieniveau beslist nog mee. Vergeet niet dat Kuyt een zeer behoorlijke techniek heeft. En dan met name in de zin van balcontrole e.d. Er is geen bal die ver van zijn voet zal stuiteren. Waarom niet gewoon Kuyt halen als het mogelijk is - tegen een niet al te hoog salaris natuurlijk. En dan kan je Kuyt toch ook gewoon op de plek van Immers zetten. Hij heeft dezelfde werklust, is beslist bereid om mee te verdedigen en heeft een betere balcontrole. Zijn passes zullen beter zijn en nog belangrijker: hij kan veel beter afmaken dan Immers. Bovendien heeft hij als oud spits een neusje voor de goal en kan hij zo prima samenspelen met Pellè. En als Pellè er dan een keer niet bij is, kan Kuyt in de spits en zet je Immers er weer achter. Is dat probleem ook gelijk opgelost. Ik vind gewoon dat je een speler als Kuyt altijd moet halen als dat mogelijk, mits het wel tegen een redelijk salaris gaat natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juni 2013 door feyenoord!!! --
moa
 moa - zondag 16 juni 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 20:09 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hahaha, Kuyt geen spits? Vandaar dat hij er altijd op los scoorde bij ons toen hij in de spits staat. Het lagere rendement van hem de laatste jaren is puur omdat hij steevast op de flank wordt geposteerd. Kuyt is op de flank gewoon niet wat wij zoeken. Wij hebben snelle buitenspelers nodig met een actie en een goede voorzet. Die voorzet heeft hij wel, maar de snelheid en actie niet. Ik zou Kuyt dan ook niet op de flank zetten. Dit nu even terzijde.

Allereerst vind ik dat Kuyt eigenlijk vorig jaar had moeten komen. Achteraf gezien maakt het niets uit, want Pellè heeft het gewoon geweldig gedaan. Geen enkele reden om Pellè te vervangen. We hebben echter een bredere selectie nodig. En wat ervaring is ook nooit weg. Kuyt heeft die ervaring en kan op eredivisieniveau beslist nog mee. Vergeet niet dat Kuyt een zeer behoorlijke techniek heeft. En dan met name in de zin van balcontrole e.d. Er is geen bal die ver van zijn voet zal stuiteren. Waarom niet gewoon Kuyt halen als het mogelijk is - tegen een niet al te hoog salaris natuurlijk. En dan kan je Kuyt toch ook gewoon op de plek van Immers zetten. Hij heeft dezelfde werklust, is beslist bereid om mee te verdedigen en heeft een betere balcontrole. Zijn passes zullen beter zijn en nog belangrijker: hij kan veel beter afmaken dan Immers. Bovendien heeft hij als oud spits een neusje voor de goal en kan hij zo prima samenspelen met Pellè. En als Pellè er dan een keer niet bij is, kan Kuyt in de spits en zet je Immers er weer achter. Is dat probleem ook gelijk opgelost. Ik vind gewoon dat je een speler als Kuyt altijd moet halen als dat mogelijk, mits het wel tegen een redelijk salaris gaat natuurlijk.
Kuyt opstellen ter vervanging van Immers is denk ik ook een verzwakking voor dit elftal, Immers maakte afgelopen seizoen 12 doelpunten als middenvelder tegenover 8 van Kuyt als aanvaller.

Immers is vijf! jaar jonger dan Kuyt, daarnaast is Kuyt een speler die het vooral altijd moest hebben van zijn inzet, doorzettingsvermogen en loopvermogen, hij is nooit een erg technisch vaardige speler geweest maar vooral een harde werker. Een Type speler als Kuyt is snel over de top omdat zijn voornaamste kwaliteit, het harde werken steeds zwaarder voor hem zal worden naarmate hij ouder wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juni 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 20:09 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hahaha, Kuyt geen spits? Vandaar dat hij er altijd op los scoorde bij ons toen hij in de spits staat. Het lagere rendement van hem de laatste jaren is puur omdat hij steevast op de flank wordt geposteerd. Kuyt is op de flank gewoon niet wat wij zoeken. Wij hebben snelle buitenspelers nodig met een actie en een goede voorzet. Die voorzet heeft hij wel, maar de snelheid en actie niet. Ik zou Kuyt dan ook niet op de flank zetten. Dit nu even terzijde.

Allereerst vind ik dat Kuyt eigenlijk vorig jaar had moeten komen. Achteraf gezien maakt het niets uit, want Pellè heeft het gewoon geweldig gedaan. Geen enkele reden om Pellè te vervangen. We hebben echter een bredere selectie nodig. En wat ervaring is ook nooit weg. Kuyt heeft die ervaring en kan op eredivisieniveau beslist nog mee. Vergeet niet dat Kuyt een zeer behoorlijke techniek heeft. En dan met name in de zin van balcontrole e.d. Er is geen bal die ver van zijn voet zal stuiteren. Waarom niet gewoon Kuyt halen als het mogelijk is - tegen een niet al te hoog salaris natuurlijk. En dan kan je Kuyt toch ook gewoon op de plek van Immers zetten. Hij heeft dezelfde werklust, is beslist bereid om mee te verdedigen en heeft een betere balcontrole. Zijn passes zullen beter zijn en nog belangrijker: hij kan veel beter afmaken dan Immers. Bovendien heeft hij als oud spits een neusje voor de goal en kan hij zo prima samenspelen met Pellè. En als Pellè er dan een keer niet bij is, kan Kuyt in de spits en zet je Immers er weer achter. Is dat probleem ook gelijk opgelost. Ik vind gewoon dat je een speler als Kuyt altijd moet halen als dat mogelijk, mits het wel tegen een redelijk salaris gaat natuurlijk.
Wat mij betreft heb je een sterk punt alleen wil Dirkie pas afsluiten als het nieuwe stadion klaar is hahahahaha..
De laatste tijd niet meer zo'n goede grap gelezen man...
tomson
 tomson - zondag 16 juni 2013 - 21:29   quote  deeplink  
Het verhaal is ergens totaal uit z'n verband gerukt , dat kan niet missen.Hij weet toch hoe het werkt.
Dirkie heeft toch onderhand wel geleerd dat z'n woorden in Rotterdam op een goudschaaltje komen te liggen..
van geil
 van geil - zondag 16 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
verkopen
VVout
 VVout - maandag 17 juni 2013 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 21:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat mij betreft heb je een sterk punt alleen wil Dirkie pas afsluiten als het nieuwe stadion klaar is hahahahaha..
De laatste tijd niet meer zo'n goede grap gelezen man...
Wat valt er te lachen dan, hij is er nu 32 als de Kuip in 2018 klaar is is ie er 37 een haalbare leeftijd voor zijn uitzwaaiwedstrijd in HNS.
craven
 craven - maandag 17 juni 2013 - 09:39   quote  deeplink  
Jullie begrijpen het allemaal verkeerd, Dirk wil gewoon letterlijk het nieuwe stadion s 'avonds afsluiten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 juni 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 07:42 schreef VVout het volgende:

[..]

Wat valt er te lachen dan, hij is er nu 32 als de Kuip in 2018 klaar is is ie er 37 een haalbare leeftijd voor zijn uitzwaaiwedstrijd in HNS.
Hahahahahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 juni 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 09:39 schreef craven het volgende:
Jullie begrijpen het allemaal verkeerd, Dirk wil gewoon letterlijk het nieuwe stadion s 'avonds afsluiten
Pffff dat word veel salaris inleveren dan..
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 juni 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 09:39 schreef craven het volgende:
Jullie begrijpen het allemaal verkeerd, Dirk wil gewoon letterlijk het nieuwe stadion s 'avonds afsluiten
de bar.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juni 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 07:42 schreef VVout het volgende:

[..]

Wat valt er te lachen dan, hij is er nu 32 als de Kuip in 2018 klaar is is ie er 37 een haalbare leeftijd voor zijn uitzwaaiwedstrijd in HNS.
Wat is Dirkie zonder actieradius? Benedenmodaal.
Die is op z'n 34e opgebrand.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..









0.0079560