BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 17 juni 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 11:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat is Dirkie zonder actieradius? Benedenmodaal.
Die is op z'n 34e opgebrand.
Kan je van jaar tot jaar bekijken, ik heb ook geschreven dat het hooguit voor een normaal salaris interressant kan zijn en anders kan ie beter thuis blijven.

Je hebt natuurlijk gelijk dat technisch gezien hij niet de sterkste is en hij het van zijn inzicht, actieradius en niet te vergeten zijn strijdlustigheid moet hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 juni 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Contract per jaar aanbieden..
craven
 craven - maandag 17 juni 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 12:24 schreef RenatoBos het volgende:
Contract per jaar aanbieden..
per maand...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 juni 2013 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 12:24 schreef craven het volgende:

[..]

per maand...
Haha juist ja, nog ff per doelpunt d:-)
VVout
 VVout - maandag 17 juni 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Uitzendcontract per uur, via Randstad of zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 juni 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 12:24 schreef RenatoBos het volgende:
Contract per jaar aanbieden..
Alleen vanaf aankomend seizoen,anders gaat tie maar naar quickboys
adje
 adje - maandag 17 juni 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Als er interesse is voor Pelle voor een bedrag hoger dan 7 miljoen zou Dirk mijn aangaand een optie zijn met Lex erachter.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 juni 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 20:39 schreef moa het volgende:

[..]

Kuyt opstellen ter vervanging van Immers is denk ik ook een verzwakking voor dit elftal, Immers maakte afgelopen seizoen 12 doelpunten als middenvelder tegenover 8 van Kuyt als aanvaller.

Immers is vijf! jaar jonger dan Kuyt, daarnaast is Kuyt een speler die het vooral altijd moest hebben van zijn inzet, doorzettingsvermogen en loopvermogen, hij is nooit een erg technisch vaardige speler geweest maar vooral een harde werker. Een Type speler als Kuyt is snel over de top omdat zijn voornaamste kwaliteit, het harde werken steeds zwaarder voor hem zal worden naarmate hij ouder wordt.
Ik zou niet weten waarom het een verzwakking is. Allereerst vind ik de Turkse competitie sterker dan de eredivisie. Niet voor niets komen Fenerbahce en Galatasaray verder in Europa dan welke Nederlandse ploeg dan ook. Daarnaast is Kuyt inderdaad een aanvaller, maar speelt hij wel op de flank. Ga jij in de eredivisie maar eens kijken welke flankspeler er meer dan 8 gescoord heeft. Bij Feyenoord hebben we ze in elk geval niet rondlopen. En Immers scoorde dan wel 12 keer, je moet ook kijken naar wat voor kansen hij heeft gehad. Zoveel kansen, dat hadden er minstens 20 moeten zijn. En daarbij zitten er bij die 12 goals nog een aantal strafschoppen. Ik weet niet of Kuyt die ook mocht nemen bij Fenerbahce? Dan ga jij waarschijnlijk aanvoeren dat Immers zelf steeds op de goede plek staat en daardoor zoveel kansen heeft, maar dat kan Kuyt ook. Die heeft immers ook dat inzicht, zeker als ex-spits.

Dan zeg je dat Kuyt niet technisch vaardig is? In de zin van een man uitspelen en trucjes e.d. is hij dat inderdaad niet. Maar qua balcontrole wel degelijk. Kuyt heeft een betere balcontrole dan menig speler in onze huidige selectie. En daarbij moet je het dan vergelijken met Immers. En die vind je wel technisch vaardig? Die laat pas elke bal gelijk twee meter van zijn voet springen. Om over zijn handelingssnelheid nog maar te zwijgen. Niettemin vind ik Immers een hele nuttige speler, maar volgens mij kan Kuyt dit alles ook en waarschijnlijk nog beter zelfs. Maar ga eens kijken hoeveel wedstrijden Dirk nog speelt? Hij is vrijwel nooit geblesseerd en zijn harde werken heeft hij nog steeds. Tuurlijk wordt hij ouder en zal het langzaam maar zeker moeilijker worden. Maar Kuyt kan echt nog wel mee op eredivisie-niveau. En Immers is vijf jaar jonger, maar heeft niet de ervaring van een Kuyt. Niet de ervaring van een CL-finale te hebben gespeeld, een WK-finale te hebben meegemaakt. Allemaal nuttige ervaring die ons jonge elftal goed kan gebruiken. Dirk is zeker bruikbaar voor ons, maar het moet natuurlijk wel tegen een normaal salaris.

En wat anderen ook al opmerkten: waarschijnlijk is het totaal uit zijn verband gerukt. Ik geloof ook niet dat Kuyt nu terug wil komen, dus in feite is deze discussie vrij zinloos. Kuyt zal alleen nu terugkomen als hij weg moet van Fenerbahce. En dan moet hij heel goedkoop zijn, anders is het niet eens een optie, want dan kunnen wij hem niet betalen. Niettemin is hij wat mij betreft deze zomer nog van harte welkom. Maar over twee seizoenen hoeft het eigenlijk toch echt niet meer.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 juni 2013 - 14:16   quote  deeplink  
Edit: bericht stond er twee keer. Deze kan weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juni 2013 door feyenoord!!! --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 17 juni 2013 - 14:59   quote  deeplink  
als ie nog komt word het voor beide partijen een teleurstelling....moeten wij niet willen en moet Dirk niet willen
moa
 moa - maandag 17 juni 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 14:16 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom het een verzwakking is. Allereerst vind ik de Turkse competitie sterker dan de eredivisie. Niet voor niets komen Fenerbahce en Galatasaray verder in Europa dan welke Nederlandse ploeg dan ook. Daarnaast is Kuyt inderdaad een aanvaller, maar speelt hij wel op de flank. Ga jij in de eredivisie maar eens kijken welke flankspeler er meer dan 8 gescoord heeft. Bij Feyenoord hebben we ze in elk geval niet rondlopen. En Immers scoorde dan wel 12 keer, je moet ook kijken naar wat voor kansen hij heeft gehad. Zoveel kansen, dat hadden er minstens 20 moeten zijn. En daarbij zitten er bij die 12 goals nog een aantal strafschoppen. Ik weet niet of Kuyt die ook mocht nemen bij Fenerbahce? Dan ga jij waarschijnlijk aanvoeren dat Immers zelf steeds op de goede plek staat en daardoor zoveel kansen heeft, maar dat kan Kuyt ook. Die heeft immers ook dat inzicht, zeker als ex-spits.

Dan zeg je dat Kuyt niet technisch vaardig is? In de zin van een man uitspelen en trucjes e.d. is hij dat inderdaad niet. Maar qua balcontrole wel degelijk. Kuyt heeft een betere balcontrole dan menig speler in onze huidige selectie. En daarbij moet je het dan vergelijken met Immers. En die vind je wel technisch vaardig? Die laat pas elke bal gelijk twee meter van zijn voet springen. Om over zijn handelingssnelheid nog maar te zwijgen. Niettemin vind ik Immers een hele nuttige speler, maar volgens mij kan Kuyt dit alles ook en waarschijnlijk nog beter zelfs. Maar ga eens kijken hoeveel wedstrijden Dirk nog speelt? Hij is vrijwel nooit geblesseerd en zijn harde werken heeft hij nog steeds. Tuurlijk wordt hij ouder en zal het langzaam maar zeker moeilijker worden. Maar Kuyt kan echt nog wel mee op eredivisie-niveau. En Immers is vijf jaar jonger, maar heeft niet de ervaring van een Kuyt. Niet de ervaring van een CL-finale te hebben gespeeld, een WK-finale te hebben meegemaakt. Allemaal nuttige ervaring die ons jonge elftal goed kan gebruiken. Dirk is zeker bruikbaar voor ons, maar het moet natuurlijk wel tegen een normaal salaris.

En wat anderen ook al opmerkten: waarschijnlijk is het totaal uit zijn verband gerukt. Ik geloof ook niet dat Kuyt nu terug wil komen, dus in feite is deze discussie vrij zinloos. Kuyt zal alleen nu terugkomen als hij weg moet van Fenerbahce. En dan moet hij heel goedkoop zijn, anders is het niet eens een optie, want dan kunnen wij hem niet betalen. Niettemin is hij wat mij betreft deze zomer nog van harte welkom. Maar over twee seizoenen hoeft het eigenlijk toch echt niet meer.
Tja, de cijfers liegen niet, de Turkse competitie ligt mijlenver achter de Nederlandse eredivisie. Het is niet 1 of 2 topclubs die bepalen hoe sterk een competitie is, het zijn juist de subtoppers, de middenmoot en de laagvliegers die bepalen hoe sterk de competitie is. Nederland heeft met Feyenoord, Ajax, PSV, Twente, AZ, Vitesse, Heerenveen, Groningen en Utrecht een heel aantal ploegen die over een behoorlijk niveau en een goede jeugdopleiding en/of scoutingapparaat beschikken. In de Turkse competitie heb je na Galatasaray en Fenerbahce eigenlijk vrijwel helemaal niets.

Wat betreft de doelpunten productie van Kuyt vergeet je op te merken dat Fenerbahce geen klassiek Nederlands 4-3-3 speelt maar meestal gewoon 4-4-2. In een competitie met ploegen als Karabukspor, Sivasspor, Orduspor, en een tiental andere ploegen van Jupiler league niveau is 8 doelpunten uit 31 wedstrijden zwaar onder de maat. Ben benieuwd waarom je verwacht dat Dirk ineens meer doelpunten gaat scoren wanneer hij in een veel sterkere competitie gaat spelen en ook nog eens een linie terug moet zakken.
moa
 moa - maandag 17 juni 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 14:59 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
als ie nog komt word het voor beide partijen een teleurstelling....moeten wij niet willen en moet Dirk niet willen
Wil er nog aan toevoegen dat Dirk de laatste jaren sowieso al een teleurstelling was, verder eens :)
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 juni 2013 - 16:14   quote  deeplink  
hahahahahahaa dirk is wel grappig
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 juni 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 16:07 schreef moa het volgende:

[..]

Tja, de cijfers liegen niet, de Turkse competitie ligt mijlenver achter de Nederlandse eredivisie. Het is niet 1 of 2 topclubs die bepalen hoe sterk een competitie is, het zijn juist de subtoppers, de middenmoot en de laagvliegers die bepalen hoe sterk de competitie is. Nederland heeft met Feyenoord, Ajax, PSV, Twente, AZ, Vitesse, Heerenveen, Groningen en Utrecht een heel aantal ploegen die over een behoorlijk niveau en een goede jeugdopleiding en/of scoutingapparaat beschikken. In de Turkse competitie heb je na Galatasaray en Fenerbahce eigenlijk vrijwel helemaal niets.

Wat betreft de doelpunten productie van Kuyt vergeet je op te merken dat Fenerbahce geen klassiek Nederlands 4-3-3 speelt maar meestal gewoon 4-4-2. In een competitie met ploegen als Karabukspor, Sivasspor, Orduspor, en een tiental andere ploegen van Jupiler league niveau is 8 doelpunten uit 31 wedstrijden zwaar onder de maat. Ben benieuwd waarom je verwacht dat Dirk ineens meer doelpunten gaat scoren wanneer hij in een veel sterkere competitie gaat spelen en ook nog eens een linie terug moet zakken.
Tsja, wat dat betreft staat die competitie wellicht lager aangeschreven, maar vergeet niet at je ook nog een Besiktas hebt, een bursaspor, een Kayserispor. En nu komt Kasimpasa eraan. Zo slecht zijn die teams onder de top ook weer niet. Feyenoord moet nog maar van zulke teams zien te winnen, want zo'n makkie is het ook weer niet. Maar goed, aangenomen dat die competitie inderdaad minder is dan de Nederlandse, valt 8 doelpunten inderdaad tegen.

Nu heb ik niet het hele jaar de Turkse competitie gevolgd, maar volgens mij stond Kuyt regelmatig op de flank. En ook bij een 4-4-2 kan je op de flank spelen. Vaak spelen er dan ook twee op de flank alleen iets verder naar achter. Wat betreft die linie terugzakken, zijn we het dus niet eens. En waarom hij meer gaat scoren? Simpelweg omdat hij gewoon 2 klasses beter is dan Immers. Met alle respect, Immers heeft het goed gedaan, maar de kansen die hij verprutst, die schiet Kuyt gewoon binnen. Kuyt heeft een betere balcontrole en zal zo minder kansen verprutsen plus dat hij een betere afmaker is. Vergeet niet dat Kuyt niet voor niks nog altijd bij Oranje zit he. Hij kan echt nog wel wat. Ook al speelt hij bij Oranje niet, omdat van Gaal voor de pure buitenspeler kiest. En voor de spitspositie is hij gewoon kansloos met een van Persie voor hem. Maar Kuyt kan wel degelijk van toegevoegde waarde zijn. Zijn harde werken e.d. is hij nog niet kwijt. Zijn balcontrole ook niet. Eigenlijk alles wat Immers kan heeft hij ook. Hij is alleen iets kleiner, maar dat is geen punt. Als je Immers zo ziet missen, denk jij dan niet dan Kuyt zo'n bal er gewoon inschiet? Naar mijn idee heeft Kuyt een hoger niveau dan menig eredivisiespeler. Kijk hoe Mathijsen het uiteindelijk heeft gedaan. Dan kan Kuyt dat toch ook. Totaal verschillende spelers en posities, maar ik geloof echt niet dat Dirk een lager niveau heeft dan de rest van Feyenoord. Volgens mij is hij nog altijd beter dan de meeste andere van onze club, laat staan de rest van de eredivisie.
JanM
 JanM - maandag 17 juni 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Immers naar Cardiff, dan kan Kuijt mooi op #10. Kuijt zou Cardiff al geweigerd hebben, al blijft het natuurlijk fr-fanatic ...

Cardiff City wil na de promotie naar de Premier League wel graag serieus meedoen en richt zich dan ook op versterkingen.

De Welshe club verzekerde zich al van enkele nieuwe namen, maar ving bot bij Dirk kuyt. Omdat een nieuwe aanvallende middenvelder nog steeds ontbreekt, blijft men zoeken: naar verluidt staan Lex Immers, Chris Eagles en Almen Abdi alle drie hoog op het lijstje.
moa
 moa - maandag 17 juni 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 16:30 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, wat dat betreft staat die competitie wellicht lager aangeschreven, maar vergeet niet at je ook nog een Besiktas hebt, een bursaspor, een Kayserispor. En nu komt Kasimpasa eraan. Zo slecht zijn die teams onder de top ook weer niet. Feyenoord moet nog maar van zulke teams zien te winnen, want zo'n makkie is het ook weer niet. Maar goed, aangenomen dat die competitie inderdaad minder is dan de Nederlandse, valt 8 doelpunten inderdaad tegen.

Nu heb ik niet het hele jaar de Turkse competitie gevolgd, maar volgens mij stond Kuyt regelmatig op de flank. En ook bij een 4-4-2 kan je op de flank spelen. Vaak spelen er dan ook twee op de flank alleen iets verder naar achter. Wat betreft die linie terugzakken, zijn we het dus niet eens. En waarom hij meer gaat scoren? Simpelweg omdat hij gewoon 2 klasses beter is dan Immers. Met alle respect, Immers heeft het goed gedaan, maar de kansen die hij verprutst, die schiet Kuyt gewoon binnen. Kuyt heeft een betere balcontrole en zal zo minder kansen verprutsen plus dat hij een betere afmaker is. Vergeet niet dat Kuyt niet voor niks nog altijd bij Oranje zit he. Hij kan echt nog wel wat. Ook al speelt hij bij Oranje niet, omdat van Gaal voor de pure buitenspeler kiest. En voor de spitspositie is hij gewoon kansloos met een van Persie voor hem. Maar Kuyt kan wel degelijk van toegevoegde waarde zijn. Zijn harde werken e.d. is hij nog niet kwijt. Zijn balcontrole ook niet. Eigenlijk alles wat Immers kan heeft hij ook. Hij is alleen iets kleiner, maar dat is geen punt. Als je Immers zo ziet missen, denk jij dan niet dan Kuyt zo'n bal er gewoon inschiet? Naar mijn idee heeft Kuyt een hoger niveau dan menig eredivisiespeler. Kijk hoe Mathijsen het uiteindelijk heeft gedaan. Dan kan Kuyt dat toch ook. Totaal verschillende spelers en posities, maar ik geloof echt niet dat Dirk een lager niveau heeft dan de rest van Feyenoord. Volgens mij is hij nog altijd beter dan de meeste andere van onze club, laat staan de rest van de eredivisie.
Ik heb er grote twijfels bij, Immers is in mijn ogen niet alleen jonger en fitter maar beschikt ook over een beter loopvermogen dan Kuyt. Dit natuurlijk voornamelijk omdat Kuyt aan het aftakelen is, in zijn topdagen was Kuyt vanzelfsprekend van een andere klasse.

Ook denk ik niet dat Kuyt meer gaat scoren dan Immers, juist vanwege zijn lage rendement staat hij ook bij Fenehrace onder druk, het klopt dat fener europees vaak 4-3-3 speelt, maar in de competitie spelen ze vaak gewoon met een 4-4-2 systeem waarbij Kuyt 1 van de diepe spitsen is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juni 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 13:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Alleen vanaf aankomend seizoen,anders gaat tie maar naar quickboys
Daarna is het naar mijn mening ook niet meer nodig, nu gun ik hem nog de voordeel, Laar het hem maar zien toch..
Ti's en blijft een echte Feyenoorder en die kunnen we goed gebruiken..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 juni 2013 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 19:22 schreef moa het volgende:

[..]

Ik heb er grote twijfels bij, Immers is in mijn ogen niet alleen jonger en fitter maar beschikt ook over een beter loopvermogen dan Kuyt. Dit natuurlijk voornamelijk omdat Kuyt aan het aftakelen is, in zijn topdagen was Kuyt vanzelfsprekend van een andere klasse.

Ook denk ik niet dat Kuyt meer gaat scoren dan Immers, juist vanwege zijn lage rendement staat hij ook bij Fenehrace onder druk, het klopt dat fener europees vaak 4-3-3 speelt, maar in de competitie spelen ze vaak gewoon met een 4-4-2 systeem waarbij Kuyt 1 van de diepe spitsen is.
Tsja, dan verschillen wij duidelijk van gedachten daarover. Ik denk echt dat Kuyt nog altijd hetzelfde kan brengen qua loopvermogen als een Immers. En zijn rendement gaat vast weer omhoog. Vergeet niet dat Kuyt er in het begin bij Fenerbahce ook op los scoorde. Waarom dat nu minder is, weet ik niet, aangezien ik ook de competitie niet volledig volg. Ik denk dat Kuyt in zijn vertrouwde omgeving met de steun van ons publiek weer opleeft en zo weer goed is voor 15-20 goals. Daarnaast kan hij met zijn ervaring anderen helpen en weet je dat Kuyt nimmer zal verzaken. Maar goed, ik hoop van harte dat hij komt, maar eerlijk gezegd denk ik gewoon dat hij in Turkije blijft en dit allemaal nodeloze speculaties zijn.
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2013 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 11:30 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, dan verschillen wij duidelijk van gedachten daarover. Ik denk echt dat Kuyt nog altijd hetzelfde kan brengen qua loopvermogen als een Immers. En zijn rendement gaat vast weer omhoog. Vergeet niet dat Kuyt er in het begin bij Fenerbahce ook op los scoorde. Waarom dat nu minder is, weet ik niet, aangezien ik ook de competitie niet volledig volg. Ik denk dat Kuyt in zijn vertrouwde omgeving met de steun van ons publiek weer opleeft en zo weer goed is voor 15-20 goals. Daarnaast kan hij met zijn ervaring anderen helpen en weet je dat Kuyt nimmer zal verzaken. Maar goed, ik hoop van harte dat hij komt, maar eerlijk gezegd denk ik gewoon dat hij in Turkije blijft en dit allemaal nodeloze speculaties zijn.
Ben bang dat je gelijk hebt en als het niet komend seizoen niet gebeurt kan het er maar beter niet meer van komen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 juni 2013 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 13:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Ben bang dat je gelijk hebt en als het niet komend seizoen niet gebeurt kan het er maar beter niet meer van komen.
Ik vind dat je dat eigenlijk per seizoen moet bekijken. Wellicht heeft Dirk dadelijk een geweldig jaar en is iedereen blij als hij alsnog komt. Zoiets kun je niet met zekerheid zeggen. Neemt niet weg dat naarmate de tijd vordert het toch steeds minder belangrijk is of hij komt. En er is natuurlijk een moment dat het te laat is en inderdaad niet meer hoeft.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 18 juni 2013 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 14:03 schreef moa het volgende:

[..]

Moeten we helemaal niet meer willen, vorig jaar had hij terug kunnen komen, hij is de laatste jaren al minder geworden en had vorig jaar kunnen komen voordat Pelle gehaald werd.
Kuyt nu halen en Pelle op de bank zetten is het slechtste wat Feyenoord kan doen.
Jij ben niet goed gast!
Schaken heeft op zijn cv jupiler Leguea en Feyenoord.
Mag de veters nog niet strikken van Kuyt. Verhoek al helemaal!
Pelle is een totaal andere speler!
Boeitius en Manu zijn nog niet zo goed. Hebben de potentie wel.
Eredivisie is appeltje eitje voor Kuyt!
Als ze allemaal btr als Kuyt waren, waren we kampioen.
Enige goeie aanvallers in de eredivisie zijn chadli van Twente. Lens van de lampe.
En ook Pelle en Bony maar eigenlijk niet vergelijkbaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 13:41 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Jij ben niet goed gast!
Schaken heeft op zijn cv jupiler Leguea en Feyenoord.
Mag de veters nog niet strikken van Kuyt. Verhoek al helemaal!
Pelle is een totaal andere speler!
Boeitius en Manu zijn nog niet zo goed. Hebben de potentie wel.
Eredivisie is appeltje eitje voor Kuyt!
Als ze allemaal btr als Kuyt waren, waren we kampioen.
Enige goeie aanvallers in de eredivisie zijn chadli van Twente. Lens van de lampe.
En ook Pelle en Bony maar eigenlijk niet vergelijkbaar.
Kuyt zat bij oranje op de bank toen Schaken speelde...
Maar ik denk dat Dirk idd ook beter is dan Schaken.
ar
 ar - dinsdag 18 juni 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Schaken is sneller.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 juni 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 19:43 schreef ar het volgende:
Schaken is sneller.
Precies, en daarom staat hij bij Oranje op de flank. En staat hij er in plaats van Kuyt. Kuyt moet je niet op de flank zetten, maar centraal, waar hij het beste tot zijn recht komt.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 18 juni 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 14:03 schreef moa het volgende:

[..]

Moeten we helemaal niet meer willen, vorig jaar had hij terug kunnen komen, hij is de laatste jaren al minder geworden en had vorig jaar kunnen komen voordat Pelle gehaald werd.
Kuyt nu halen en Pelle op de bank zetten is het slechtste wat Feyenoord kan doen.
Uuuh en Kuyt als schaduw spits?
Lijkt me wel een goed combi.
Zeker als we Immers slijten aan die engelsen die interesse schijnen te hebben.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 18 juni 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook dat, plus het rendement van Schaken is ook maar laag.
Schaken verkopen, Dirk voor weinig komen. Prima.
Tel je de assist voor het gemak niet mee?
Is vaak belangrijk geweest!
Henkus88
 Henkus88 - dinsdag 18 juni 2013 - 20:50   quote  deeplink  
op gebied van mentaliteit en werklust kan ie
onze jochies van feyenoord nog tot zijn 60e in de leer nemen,dat hebben we weer gezien op EK u-21
van geil
 van geil - dinsdag 18 juni 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:45 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Tel je de assist voor het gemak niet mee?
Is vaak belangrijk geweest!
veruit de meeste assist...meen 12.
tegen 2 van onze nr 10 Immers.

on topic..
Kuyt wordt te oud.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 juni 2013 - 21:03   quote  deeplink  
dat wordt een afscheid als Andre Hazes in 020 dan
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 01:57   quote  deeplink  
In 020?
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 11:08   quote  deeplink  
Als het aan Martin van Geel ligt is Dirk Kuyt nog steeds van harte welkom bij Feyenoord. De speler die vorig seizoen het Turkse Fenerbahce verkoos boven een terugkeer naar De Kuip, liet in de Turkse media weten toch ooit weer voor Feyenoord te willen spelen. 'De deur voor Dirk staat altijd open', zegt het directielid. Toen hij voor Fenerbahce koos, hebben wij zijn keuze gerespecteerd, maar het is duidelijk dat deze club voor altijd een band heeft met Dirk.'
'Alleen moet hij zelf wel willen en dan nog wel een leeftijd hebben dat hij nog van waarde kan zijn voor Feyenoord.' Van Geel weet niet of een terugkeer van Kuyt op korte termijn mogelijk is. 'Misschien komt dat aan de orde, maar misschien ook niet.'
FR 12
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 juni 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 19:43 schreef ar het volgende:
Schaken is sneller.
Ben Johnson ook....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 juni 2013 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:50 schreef van geil het volgende:

[..]

veruit de meeste assist...meen 12.
tegen 2 van onze nr 10 Immers.

on topic..
Kuyt wordt te oud.
Ja, maar nu nog niet. Hij is nog steeds van toegevoegde waarde en met een beetje mazzel volgend jaar ook nog wel... Oftewel, een contract voor twee jaar met een optie voor een derde (stel dat hij toch nog fit genoeg blijft?). Ik zou het in elk geval enorm toejuichen, want dan kun je veeeeel meer variëren in je opstelling...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juni 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:50 schreef van geil het volgende:

[..]

veruit de meeste assist...meen 12.
tegen 2 van onze nr 10 Immers.

on topic..
Kuyt wordt te oud.
11 assists in 31 competitie wedstrijden. 1 op 3. Dat vind ik maar matig hoor.
moa
 moa - woensdag 19 juni 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:50 schreef van geil het volgende:

[..]

veruit de meeste assist...meen 12.
tegen 2 van onze nr 10 Immers.

on topic..
Kuyt wordt te oud.
Schaken had er 15, 1op2 dus.
ar
 ar - woensdag 19 juni 2013 - 17:29   quote  deeplink  
Kuyt komt niet en hoeft ook niet te komen,hij heeft veel betekend voor feyenoord.Maar nu hij uit de picture raakt loopt ie te vissen.Te veel blabla...laat maar,het is best zo.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 19 juni 2013 - 17:42   quote  deeplink  
Help me forum, moeten we nu blij zijn of onverschillig ik weet niet wat ik vindt Kuijt nu tja naast Pelle, Immers verkopen ? valse hoop ? ik neem maar een biertje
De Pater
 De Pater - woensdag 19 juni 2013 - 17:54   quote  deeplink  
Kuyt op 10 met Pelle ervoor en Goossens en Schaken op de flanken en Clasie en Vilhena erachter
ar
 ar - woensdag 19 juni 2013 - 17:54   quote  deeplink  
Heb ik net op,tijd voor de 2e:)
ar
 ar - woensdag 19 juni 2013 - 17:55   quote  deeplink  
Kuyt kan alleen in de spits of event. op rechts.
kootje8
 kootje8 - woensdag 19 juni 2013 - 17:57   quote  deeplink  
wil hij net zo als die oude toppers het geld weer op gaan maken net nu de club uit een diep dal kom laat hij lekker weg blijven,of komt hij soms gratis spelen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 juni 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:
Help me forum, moeten we nu blij zijn of onverschillig ik weet niet wat ik vindt Kuijt nu tja naast Pelle, Immers verkopen ? valse hoop ? ik neem maar een biertje
Kuyt op de plaats van Immers. Immers als reserve, die kun je altijd gebruiken. Bovendien kan Kuyt dan in de spits in het geval Pellè geblesseerd raakt of geschorst is (al gaat hij dit seizoen denk ik de 5 gele kaarten niet halen). Op dit moment zou ik, indien het haalbaar is, altijd vol voor Kuyt gaan. Vrees alleen wel dat het valse hoop is en Dirk nog een jaartje (of 2) bij Fenerbahce blijft.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 19 juni 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 20:36 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Precies, en daarom staat hij bij Oranje op de flank. En staat hij er in plaats van Kuyt. Kuyt moet je niet op de flank zetten, maar centraal, waar hij het beste tot zijn recht komt.
Kuyt komt het beste tot zijn recht op de tribune....Tijd van Dirkie is volgens mij ECHT WEL geweest..
van geil
 van geil - woensdag 19 juni 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

11 assists in 31 competitie wedstrijden. 1 op 3. Dat vind ik maar matig hoor.
misschien.
maar er waren er maar twee of drie hoger in de eredivisie
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 juni 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:
Help me forum, moeten we nu blij zijn of onverschillig ik weet niet wat ik vindt Kuijt nu tja naast Pelle, Immers verkopen ? valse hoop ? ik neem maar een biertje
Usual thing: als Kuyt gekocht wordt begint het gezeik op Feyenoord, als Kuyt niet gekocht begint het gezeik op Feyenoord ook.
Vinden mensen lekker.
tomson
 tomson - donderdag 20 juni 2013 - 10:11   quote  deeplink  
1014341_674852059197387_1634546785_n.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door tomson --
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2013 - 10:55   quote  deeplink  
Whahaha............haha.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 19:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Kuyt komt het beste tot zijn recht op de tribune....Tijd van Dirkie is volgens mij ECHT WEL geweest..
Tsja, eens gaan we het toch niet worden. Kan ik wel weer zeggen dat ik denk dat het niet zo is, maar dan blijven we met een welles-nietes spelletje bezig.
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2013 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 12:28 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, eens gaan we het toch niet worden. Kan ik wel weer zeggen dat ik denk dat het niet zo is, maar dan blijven we met een welles-nietes spelletje bezig.
Is ook niet zo, Dirk moet gewoon nog ff voor Feyenoord gaan ballen en gaat het gewoon lekker doen.

Dan hoor je die andere nog het hardst zingen over Dirk, wacht maar af.

DUS WELLES, :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 13:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Is ook niet zo, Dirk moet gewoon nog ff voor Feyenoord gaan ballen en gaat het gewoon lekker doen.

Dan hoor je die andere nog het hardst zingen over Dirk, wacht maar af.

DUS WELLES, :)
Haha, van mij mag hij gerust komen. Graag zelfs. Ik denk alleen niet dat het deze zomer gaat gebeuren. Ik denk dat Dirk nog zeker een jaar bij Fenerbahce blijft. Zijn transfersom zal ook nog wel een paar miljoen bedragen. Hij heeft helaas denk ik geen clausule dat hij gratis naar Feyenoord kan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..









0.0069181