BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juni 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:20 schreef van geil het volgende:

[..]

misschien.
maar er waren er maar twee of drie hoger in de eredivisie
jep, alleen Eriksen en Mertens (17). Tadic had er evenveel als Schaken. 15 dus.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 juni 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 13:44 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Haha, van mij mag hij gerust komen. Graag zelfs. Ik denk alleen niet dat het deze zomer gaat gebeuren. Ik denk dat Dirk nog zeker een jaar bij Fenerbahce blijft. Zijn transfersom zal ook nog wel een paar miljoen bedragen. Hij heeft helaas denk ik geen clausule dat hij gratis naar Feyenoord kan.
Geen clausule, maar wie weet wil Fener graag van hem af.... Hij kost toch het nodige... Als Feyenoord hem enigszins goedkoop kan halen en hij ziet af van een aanzienlijk deel van zijn huidige salaris... (wat hij vast niet zal doen, maar wie weet hoort hij bij het zeldzame deel wat wel een keer tevreden is met zijn bankrekening en daarom kiest voor geluk/ambitie?)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 15:32 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Geen clausule, maar wie weet wil Fener graag van hem af.... Hij kost toch het nodige... Als Feyenoord hem enigszins goedkoop kan halen en hij ziet af van een aanzienlijk deel van zijn huidige salaris... (wat hij vast niet zal doen, maar wie weet hoort hij bij het zeldzame deel wat wel een keer tevreden is met zijn bankrekening en daarom kiest voor geluk/ambitie?)
Tsja, wie weet wil Fenerbahce inderdaad van hem af. Laten we het hopen. Maar als Kuyt wil terugkeren zal hij wel moeten toegeven op zijn salaris. Ik geloof niet dat van Geel hem 2 miljoen salaris gaat betalen. Ik denk dat 1 miljoen ongeveer wel het maximale is. Maar we zullen het dan wel zien. Maar dan moet Kuyt zelf willen en moet Fenerbahce enigszins meewerken.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 20 juni 2013 - 16:56   quote  deeplink  
Als een Turk al van je af wil.......bedenkelijk ik zie ze altijd bij de vuilnisbak spullen die onbruikbaar zijn meenemen!!!!!
aad 64
 aad 64 - donderdag 20 juni 2013 - 17:31   quote  deeplink  
samen met van beukering in de spits
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 juni 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 16:56 schreef piet de paler het volgende:
Als een Turk al van je af wil.......bedenkelijk ik zie ze altijd bij de vuilnisbak spullen die onbruikbaar zijn meenemen!!!!!
...en vervolgens bruikbaar maken.
Slim.
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 18:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

...en vervolgens bruikbaar maken.
Slim.
En verkopen aan de Hollandse buurman om de hoek, :)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 juni 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 18:15 schreef VVout het volgende:

[..]

En verkopen aan de Hollandse buurman om de hoek, :)
Die vervolgens gaat pochen dat ie het goedkoop op de kop heeft getikt.
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die vervolgens gaat pochen dat ie het goedkoop op de kop heeft getikt.
En dan maar zeiken Godallahmachtig.
MMM
 MMM - zondag 23 juni 2013 - 11:26   quote  deeplink  
Afgelopen week werd bekend dat de deur voor Kuyt altijd open stond bij Feyenoord. Er schijnt al een gesprek geweest te zijn met van Geel.
sevillana
 sevillana - zondag 23 juni 2013 - 12:28   quote  deeplink  
moet het allemaal nog maar zien ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 juni 2013 - 12:33   quote  deeplink  
Nu of nooit.
MMM
 MMM - zondag 23 juni 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 12:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nu of nooit.
Dat was het voor mij vorig seizoen al.
craven
 craven - zondag 23 juni 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 12:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat was het voor mij vorig seizoen al.
dan: nooit of never!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 juni 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 11:26 schreef MMM het volgende:
Afgelopen week werd bekend dat de deur voor Kuyt altijd open stond bij Feyenoord. Er schijnt al een gesprek geweest te zijn met van Geel.
Ja, met van Geel en de kranten, ja, zodat hij kon melden dat de deur altijd open stond...
Volgens mij gebeurt er verder erg weinig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 juni 2013 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 12:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat was het voor mij vorig seizoen al.
Ja voor mij eigenlijk ook ,maar als de deur (volgens van Geel) toch altijd open staat?
Dan maar dit seizoen anders lijkt Dirk mij erg overbodig..
VVout
 VVout - zondag 23 juni 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Gaan we weer,welles of nietes, misschien.

Yes-No-Blog.jpeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juni 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Dirkie is nog 10% geloofwaardig, in 2013.
ONNO
 ONNO - zondag 23 juni 2013 - 18:13   quote  deeplink  
hij koos voor het geld en niet voor FEYENOORD , toen wij hem nodig hadden , IK WIL HEM NIET MEER
aad 64
 aad 64 - zondag 23 juni 2013 - 19:16   quote  deeplink  
Ik hoop dat een andere club een tientje meer bied voor €irk
VVout
 VVout - zondag 23 juni 2013 - 19:43   quote  deeplink  
En weer 3 aspirant aanhangers van Dirk, ze weten het alleen zelf nog niet.
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 juni 2013 - 19:44   quote  deeplink  
Geef Dirk de sleutel en laat hem na elke thuiswedstrijd het stadion afsluiten
VVout
 VVout - zondag 23 juni 2013 - 19:46   quote  deeplink  
En een verloren ziel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 juni 2013 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 18:13 schreef ONNO het volgende:
hij koos voor het geld en niet voor FEYENOORD , toen wij hem nodig hadden , IK WIL HEM NIET MEER
Dat is jouw interpretatie, maar wie zegt dat hij daar alleen maar voor het geld naar toe ging? Misschien is het een combinatie van avontuur plus lekker veel geld. Daar kan ik hem niet voor veroordelen. Hij verwacht misschien wel dat hij, zodra hij klaar is bij Fener, nog van toegevoegde waarde zal zijn voor Feyenoord? Indien hij dit goed ziet, heeft hij toch groot gelijk? Ik denk trouwens dat hij niet goed ziet, maaar ik denk ook dat hij nu veroordeeld wordt omdat hij naar Turkije is gegaan, terwijl niemand hem veroordeeld had, als hij een zelfde periode in Liverpool had bijgetekend... Kortzichtig en iedereen lult elkaar maar na. We mogen blij zijn als hij komt. Hij is zeker wel van toegevoegde waarde, maar het moet daarentegen weer niet te lang duren...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 juni 2013 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 19:43 schreef VVout het volgende:
En weer 3 aspirant aanhangers van Dirk, ze weten het alleen zelf nog niet.
Talking 'bout?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 juni 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 09:21 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie, maar wie zegt dat hij daar alleen maar voor het geld naar toe ging? Misschien is het een combinatie van avontuur plus lekker veel geld. Daar kan ik hem niet voor veroordelen. Hij verwacht misschien wel dat hij, zodra hij klaar is bij Fener, nog van toegevoegde waarde zal zijn voor Feyenoord? Indien hij dit goed ziet, heeft hij toch groot gelijk? Ik denk trouwens dat hij niet goed ziet, maaar ik denk ook dat hij nu veroordeeld wordt omdat hij naar Turkije is gegaan, terwijl niemand hem veroordeeld had, als hij een zelfde periode in Liverpool had bijgetekend... Kortzichtig en iedereen lult elkaar maar na. We mogen blij zijn als hij komt. Hij is zeker wel van toegevoegde waarde, maar het moet daarentegen weer niet te lang duren...
Dirkie niet te snel in de ban zetten nee.
Maar is alweer 3e/4e zomer dat z'n terug(?)keer ter sprake komt.
Hier spelen kan nu nog, voor max. salaris van 9 ton, twee seizoenen. Alleen dan nog waardevol. Waardevol vooral ook door z'n enorme inzet. Voorbeeld voor de andere spelers.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 09:58   quote  deeplink  
Volgens mij zegt Dirk aldoor hetzelfde.
Hij wilt graag terug. Zegt alleen niet wanneer.
Dat is toch prima?
Feyenoord kon eerder geen transfersom betalen. Volgens mij is Dirk vorig jaar niet gratis weggegaan bij Liverpool. Hij is naar een club gegaan waar hij meer zou spelen, op redelijk niveau. Plus de munten tellen ook.

Wat had je dan verwacht, dat Dirk vorig jaar zijn contact afkocht, 2 miljoen minder per jaar wilde verdienen vanwege niets anders dan clubliefde?

Er zijn maar weinig mensen die zouden zeggen, ja natuurlijk!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 juni 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij zegt Dirk aldoor hetzelfde.
Hij wilt graag terug. Zegt alleen niet wanneer.
Dat is toch prima?
Feyenoord kon eerder geen transfersom betalen. Volgens mij is Dirk vorig jaar niet gratis weggegaan bij Liverpool. Hij is naar een club gegaan waar hij meer zou spelen, op redelijk niveau. Plus de munten tellen ook.

Wat had je dan verwacht, dat Dirk vorig jaar zijn contact afkocht, 2 miljoen minder per jaar wilde verdienen vanwege niets anders dan clubliefde?

Er zijn maar weinig mensen die zouden zeggen, ja natuurlijk!
Die munten zijn het punt niet.
Dirk heeft het over zichzelf afgeroepen door z'n terugkomst -bij zijn afscheid van De Kuip- aan te geven. Verwachtingen wekken.
En áls je dan kiest voor meer munten in het buitenland, zeg dat dan ook. En wees ook duidelijk over het seizoen erop.
Dirk doet aan onduidelijkheid. Al 3 jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij zegt Dirk aldoor hetzelfde.
Hij wilt graag terug. Zegt alleen niet wanneer.
Dat is toch prima?
Feyenoord kon eerder geen transfersom betalen. Volgens mij is Dirk vorig jaar niet gratis weggegaan bij Liverpool. Hij is naar een club gegaan waar hij meer zou spelen, op redelijk niveau. Plus de munten tellen ook.

Wat had je dan verwacht, dat Dirk vorig jaar zijn contact afkocht, 2 miljoen minder per jaar wilde verdienen vanwege niets anders dan clubliefde?

Er zijn maar weinig mensen die zouden zeggen, ja natuurlijk!
Dirk had een clausule waarin hij gratis naar Feyenoord kon..
Feyenoord had hem een 3 jarige contract aangeboden voor 3 jaar..
Dirk wou een 5 jarig contract waarin hij net zoveel zou gaan verdienen als bij Fener..
Uiteindeljjk gaat t om een bedrag van 2 miljoen...Is natuurlijk knap geld
voor iemand die er 20 op z'n rekening heeft?
JanM
 JanM - maandag 24 juni 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dirk had een clausule waarin hij gratis naar Feyenoord kon..
Feyenoord had hem een 3 jarige contract aangeboden voor 3 jaar..
Dirk wou een 5 jarig contract waarin hij net zoveel zou gaan verdienen als bij Fener..
Uiteindeljjk gaat t om een bedrag van 2 miljoen...Is natuurlijk knap geld
voor iemand die er 20 op z'n rekening heeft?
Ik had eigenlijk wel verwacht dat lijdensweg hier iets in zou betekenen, maar die is ons in Barcelona (of waar hij in zijn fantasie ook aan het rentenieren is) blijkbaar al vergeten ;-)
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 24 juni 2013 - 10:53   quote  deeplink  
van mij mag tie lekker in katwijk afbouwen , geen woorden maar daden is niet aan hem besteed!geef de jeugd maar een kans i.p.v. een volgevreten dirk met 20.000.000€ in zijn oude sok .
craven
 craven - maandag 24 juni 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 10:53 schreef broer van Ted het volgende:
van mij mag tie lekker in katwijk afbouwen , geen woorden maar daden is niet aan hem besteed!geef de jeugd maar een kans i.p.v. een volgevreten dirk met 20.000.000€ in zijn oude sok .
Wat vindt Ted daarvan?
VVout
 VVout - maandag 24 juni 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 09:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Talking 'bout?
Doe niet zo zout :), en denk over Dirk niet zo fout.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 24 juni 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Dirk heb vorig jaar de kans gehad hij koos voor geld
Dat is ze goed recht maar hij moet ook weten dat ie niet tot ze 50ste doorkan voetballen
Zie liever Kalou terugkeren
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 juni 2013 - 12:47   quote  deeplink  
Iedereen roept nu doodleuk dat Dirk vorig jaar voor het geld koos. Mij lijkt dat wij vanaf hier niet kunnen beoordelen of hij daadwerkelijk voor het geld koos of toch voor het avontuur. Met Fenerbahce haalde hij immers bijna de finale van de EL. Iets wat men van Feyenoord momenteel absoluut (nog) niet kan en mag verwachten. Daarbij lijkt iedereen ook opeens vergeten dat Dirk bijtekende bij Feyenoord zodat de club meer geld aan hem kon verdienen. En voor hem was het toen nog maar de vraag of hij dan wel zijn droomtransfer zou krijgen. Dus ook al koos Dirk voor het geld, hij bracht ook geld naar Feyenoord! Wat mij betreft nog altijd van harte welkom!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 12:47 schreef feyenoord!!! het volgende: Met Fenerbahce haalde hij immers..
Nee Feyenoord haalde immers...
Verders hebben we de onderhandelingen kunnen volgen...
Begrijp mij niet verkeerd hoor maar Feyenoord heeft veel aan hem te danken idd..
Maar telkens roepen van ik wil naar Feyenoord jaar in jaar uit gaat bij een
echte Kuyt fan op een gegeven moment zeer doen..Dit word echt zijn aller aller laatste kans op eer herstel..
Ondanks ik nooit zal vergeten dat ondanks de belangstelling toen hij nog even bijtekende.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 10:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk wel verwacht dat lijdensweg hier iets in zou betekenen, maar die is ons in Barcelona (of waar hij in zijn fantasie ook aan het rentenieren is) blijkbaar al vergeten ;-)
lol
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 11:11 schreef craven het volgende:

[..]

Wat vindt Ted daarvan?
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 13:36   quote  deeplink  
http://feyenoordreport.nl/2013/06/24/gerucht-feyenoord-meldt-zich-bij-fenerbahce-voor-dirk-kuyt/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
http://www.soccernews.nl/news/200380/Koeman_ziet_rol_weggelegd_voor_Kuyt_bij_Feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

het spel is op de wagen.
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 24 juni 2013 - 13:46   quote  deeplink  
ik weet het niet , zal het aan hem vragen ,weet wel dat tie 100% tegen een nieuw stadion is !
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2013 - 13:50   quote  deeplink  
En waar moet deze dure jongen gaan spelen? Pellè is nummer 1 in de spits en als buitenspeler heb je helemaal niets aan Kuyt. Dan koop je hem voor de breedte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2013 door MMM --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 juni 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee Feyenoord haalde immers...
Verders hebben we de onderhandelingen kunnen volgen...
Begrijp mij niet verkeerd hoor maar Feyenoord heeft veel aan hem te danken idd..
Maar telkens roepen van ik wil naar Feyenoord jaar in jaar uit gaat bij een
echte Kuyt fan op een gegeven moment zeer doen..Dit word echt zijn aller aller laatste kans op eer herstel..
Ondanks ik nooit zal vergeten dat ondanks de belangstelling toen hij nog even bijtekende.
Tsja, tuurlijk doet dat pijn. Bij mij ook. Wat heb ik toentertijd al niet zitten hopen dat hij gewoon zou blijven ipv naar Liverpool te gaan. En nog altijd hoop ik dat hij terugkomt, ook na al die jaren. Bij zit de irratie minder diep dan het fan-zijn. Ik hoop ook dat hij dit jaar komt. Hoe eerder, hoe beter. Maar mocht Dirk toch niet komen en hij is volgend jaar nog altijd fit en goed genoeg voor onze club, dan is hij wederom welkom. Maar het moge duidelijk zijn dat het moment nadert dat het niet meer hoeft.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 juni 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Opvallende is wel dat ze allemaal uitgaan van één bron uit Turkije: ene Fanatik. Dus of het waar is?

En als reactie op MMM: ik heb het al eerder aangegeven, maar je kunt Kuyt ook gewoon op de plek van Immers laten spelen. Probleem opgelost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2013 door feyenoord!!! --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 14:04   quote  deeplink  
Gerucht staat er he.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juni 2013 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 13:50 schreef MMM het volgende:
En waar moet deze dure jongen gaan spelen? Pellè is nummer 1 in de spits en als buitenspeler heb je helemaal niets aan Kuyt. Dan koop je hem voor de breedte.
Dan moet je 4-4-2 gaan spelen o.i.d...
JanM
 JanM - maandag 24 juni 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Gewoon komend seizoen (+1) of niet!
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 14:00 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Opvallende is wel dat ze allemaal uitgaan van één bron uit Turkije: ene Fanatik. Dus of het waar is?

En als reactie op MMM: ik heb het al eerder aangegeven, maar je kunt Kuyt ook gewoon op de plek van Immers laten spelen. Probleem opgelost.
Mwah... Nee, laten we dat niet doen.. Zal ook niet gebeuren want Koeman is fan van Immers.
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2013 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dan moet je 4-4-2 gaan spelen o.i.d...
En Boëtius dan? Gewoon 4-3-3 blijven spelen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 juni 2013 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dan moet je 4-4-2 gaan spelen o.i.d...
Maar dan moeten er wel spelers op de flank staan die opstomen en een goede voorzet afleveren. Anders is het weer zonde van Pellè. En als je centraal dan waarschijnlijk met Clasie en Vilhena speelt, zit Immers dus alsnog op de bank.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juni 2013 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 15:51 schreef MMM het volgende:

[..]

En Boëtius dan? Gewoon 4-3-3 blijven spelen.
Vind ik ook. Kuyt heeft zijn kans gehad. Er is nu geen plek voor hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..









0.0092170