BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 14:04 schreef Stylzz het volgende:
Gerucht staat er he.
Ik las ook het gerucht Tom de Sutter,dat gerucht bevalt mij heel erg...Vind ik leuk :-)
VVout
 VVout - maandag 24 juni 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 14:00 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Opvallende is wel dat ze allemaal uitgaan van één bron uit Turkije: ene Fanatik. Dus of het waar is?

En als reactie op MMM: ik heb het al eerder aangegeven, maar je kunt Kuyt ook gewoon op de plek van Immers laten spelen. Probleem opgelost.
Dus de kogel is door de moskee, nu maar afwachten dan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 juni 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Kuyt brengt inzet en passie mee. Daar hebben we nu gebrek aan.
En roepen dat ie terugkomt is NU terugkomen.
salemi
 salemi - maandag 24 juni 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 14:00 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Opvallende is wel dat ze allemaal uitgaan van één bron uit Turkije: ene Fanatik. Dus of het waar is?

En als reactie op MMM: ik heb het al eerder aangegeven, maar je kunt Kuyt ook gewoon op de plek van Immers laten spelen. Probleem opgelost.
Hmmm, het is wel opvallend dat zowel Martin van Geel als Ronald Koeman al iets over Kuijt hebben gezegd. Dan heeft er misschien toch een gesprek plaatsgevonden. Fenerbace is ook betrokken bij een schandaal dat hen misschien als straf uitsluit van Europees voetbal. Kan zo maar zijn dat Dirk dat als een ontbindende clausule in zijn contract beschouwt. Voetbaltechnisch gezien moet je het altijd doen. Het is wel een speler die wat ouder is, maar nooit de kantjes er af zal lopen. Heeft wel twee EK's en een WK gespeeld en ik weet niet hoeveel interlands. Dan kan je bij Feyenoord nog goed meekomen, lijkt mij.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 19:05   quote  deeplink  
In de eredivisie en Uefa jazeker
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2013 - 20:42   quote  deeplink  
zonde van het geld
VVout
 VVout - maandag 24 juni 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 20:42 schreef van geil het volgende:
zonde van het geld
dagobert-poetst-geld.jpg
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Krabbendam over Kuyt: 'Geen sprake van transfer' http://www.headlines.nl/nieuws/12/1838077 #rotterdam #voetbalnieuws #voetbal
ar
 ar - maandag 24 juni 2013 - 21:13   quote  deeplink  
Dus wordt binnenkort afgerond...
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 20:49 schreef VVout het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zo ja.:)
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 21:17   quote  deeplink  
Gehuurd met optie tot koop.
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 24 juni 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 21:13 schreef ar het volgende:
Dus wordt binnenkort afgerond...
Haha, klopt....
JanM
 JanM - maandag 24 juni 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Gehuurd met optie tot koop.
Niets is onmogelijk ... ik herinner me nog jaren geleden: Vagner Love zou komen en we kregen Chari!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Ach er leefde weer even iets vandaag....
1 dag speculaties en het is weer over
PieterBos
 PieterBos - maandag 24 juni 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Zou wel een stunt zijn als hij komt.
Kuyt Welkom, maar dan wel dit jaar.
Anders krijg je een herhaling van aantal jaar terug (Makaay van Bronckhorst en Hofland), met dure en aardig oude spelers ff kampioen worden maar toch niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 21:38   quote  deeplink  
@Mkrabby @henkveugelink @knechtje Je moet Kuyt ook geen contract voor 3 jr. geven. Een jaar + een optie daarna trainerscursus.

@FRGerardo @henkveugelink @knechtje Was de bedoeling wat ik weet, maar was t de best betaalde jeugdtrainer aller tijden geworden
sevillana
 sevillana - maandag 24 juni 2013 - 22:16   quote  deeplink  
blablablablabla, ... ik kijk uit naar zondagmiddag 4 aug. 2013 als de bal weer gaat rollen, en aansluitend 2 weken verder ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2013 door sevillana --
moa
 moa - maandag 24 juni 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 09:21 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie, maar wie zegt dat hij daar alleen maar voor het geld naar toe ging? Misschien is het een combinatie van avontuur plus lekker veel geld. Daar kan ik hem niet voor veroordelen. Hij verwacht misschien wel dat hij, zodra hij klaar is bij Fener, nog van toegevoegde waarde zal zijn voor Feyenoord? Indien hij dit goed ziet, heeft hij toch groot gelijk? Ik denk trouwens dat hij niet goed ziet, maaar ik denk ook dat hij nu veroordeeld wordt omdat hij naar Turkije is gegaan, terwijl niemand hem veroordeeld had, als hij een zelfde periode in Liverpool had bijgetekend... Kortzichtig en iedereen lult elkaar maar na. We mogen blij zijn als hij komt. Hij is zeker wel van toegevoegde waarde, maar het moet daarentegen weer niet te lang duren...
Kuyt ging voor circa 1 miljoen euro naar fenerbahce, dat was een haalbare kaart geweest voor Feyenoord. (Zie transfer Pelle)

Naar die zandbak gaan voor het avontuur/uitdaging gaat er voor mij niet in, Dirk kon bij Feyenoord waarsch. max 500.000-750.000 verdienen, en bij Fener 3.000.000 per jaar.
VVout
 VVout - dinsdag 25 juni 2013 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 23:39 schreef moa het volgende:

[..]

Kuyt ging voor circa 1 miljoen euro naar fenerbahce, dat was een haalbare kaart geweest voor Feyenoord. (Zie transfer Pelle)

Naar die zandbak gaan voor het avontuur/uitdaging gaat er voor mij niet in, Dirk kon bij Feyenoord waarsch. max 500.000-750.000 verdienen, en bij Fener 3.000.000 per jaar.
En wie laat er nou 2,5 Milj. liggen, praktisch niemand toch! Dus voor mij wel te begrijpen en helaas jammer voor Feyenoord maar dat pak je gewoon ff mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2013 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 23:39 schreef moa het volgende:

[..]

Kuyt ging voor circa 1 miljoen euro naar fenerbahce, dat was een haalbare kaart geweest voor Feyenoord. (Zie transfer Pelle)

Naar die zandbak gaan voor het avontuur/uitdaging gaat er voor mij niet in, Dirk kon bij Feyenoord waarsch. max 500.000-750.000 verdienen, en bij Fener 3.000.000 per jaar.
nee
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 juni 2013 - 07:42   quote  deeplink  
Als ie komt gaan ze m huren, met optie.

Maar t gebeurt niet. Of wel.
/care
Bijna eerste training. Gaat t tenminste langzaam weer over voetbal of echte transfers. Dirk is zeg maar de komkommer van Feyenoord ondertussen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2013 - 08:30   quote  deeplink  
Hahaha
moa
 moa - dinsdag 25 juni 2013 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 06:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee
Clown
moa
 moa - dinsdag 25 juni 2013 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 00:49 schreef VVout het volgende:

[..]

En wie laat er nou 2,5 Milj. liggen, praktisch niemand toch! Dus voor mij wel te begrijpen en helaas jammer voor Feyenoord maar dat pak je gewoon ff mee.
Vanuit financieel oogpunt is dat idd prima te begrijpen voor een broodvoetballer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 09:51 schreef moa het volgende:

[..]

Vanuit financieel oogpunt is dat idd prima te begrijpen voor een broodvoetballer.
Ja
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 25 juni 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja
Pipo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 10:14 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Pipo
Mamaloe is lekker
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 juni 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 15:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik las ook het gerucht Tom de Sutter,dat gerucht bevalt mij heel erg...Vind ik leuk :-)
Dat gerucht is er al een tijdje hoor.... Maar dat is volgens mij een best goede spits... Ik hoop in elk geval dat we niet alleen maar afhankelijk zijn van Pellè, dus zou De Sutter wel welkom zijn, Achahbar moet spelen, maar die wil ik zekers niet afschrijven. Ik zeg contract verlengen met een jaar plus een optie voor nog een jaar (voor de club)en verhuren aan Heracles, met nog wat talenten van ons (Van Beek en hoe heet dat andere ventje ook alweer (ben even zijn naam kwijt; deed in de winter ook mee op linksback), want die zijn leeggekocht en kunnen wel wat jongens gebruiken... Schenkeveld zit er al, dus ze komen wel wat bekenden tegen, wat een leuke bijkomstigheid is...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 juni 2013 - 12:11   quote  deeplink  
Woudenberg..
VVout
 VVout - dinsdag 25 juni 2013 - 14:55   quote  deeplink  
DnF.png
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 25 juni 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Fenerb.. uitgesloten van europees voetbal.
Dan wil Kuyt weg, weg ligt open,zeker als Zenit pelle koopt voor rond de 10 miljoen (zal ws 8 worden)
ar
 ar - dinsdag 25 juni 2013 - 21:30   quote  deeplink  
minder voor 10 gaat hij niet weg.
moa
 moa - dinsdag 25 juni 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 20:21 schreef PieterBos het volgende:
Fenerb.. uitgesloten van europees voetbal.
Dan wil Kuyt weg, weg ligt open,zeker als Zenit pelle koopt voor rond de 10 miljoen (zal ws 8 worden)
Is niet te hopen, 27 doelpunten en 9 assists verkopen voor 8 miljoen euro, meer dan 50% van onze doelpuntenproductie.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 26 juni 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 09:51 schreef moa het volgende:

[..]

Vanuit financieel oogpunt is dat idd prima te begrijpen voor een broodvoetballer.
zijn er andere voetballers dan?
het is topsport, dus ze moeten in relatief korte tijd zoveel mogelijk verdienen.
zou jij "nee" zeggen tegen 2 miljoen meer salaris bij een andere baas?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 26 juni 2013 - 10:59   quote  deeplink  
Kans dat Dirk terug wil keren is wel groter nu Fenerbahce Europees is uitgesloten, lijkt me...
VVout
 VVout - woensdag 26 juni 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 10:59 schreef feyenoord!!! het volgende:
Kans dat Dirk terug wil keren is wel groter nu Fenerbahce Europees is uitgesloten, lijkt me...
Als ie mazzel heeft staat er nog een clausule in zijn contract dat bij onregelmatigheden zoals nu bij Fener hij transfervrij weg mag plus uitbetaling van een vergoeding.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 26 juni 2013 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 11:49 schreef VVout het volgende:

[..]

Als ie mazzel heeft staat er nog een clausule in zijn contract dat bij onregelmatigheden zoals nu bij Fener hij transfervrij weg mag plus uitbetaling van een vergoeding.
Laten we het hopen, dan zou de weg nu vrij zijn. Maar het is afwachten, vrees ik
moa
 moa - woensdag 26 juni 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 10:35 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zijn er andere voetballers dan?
het is topsport, dus ze moeten in relatief korte tijd zoveel mogelijk verdienen.
zou jij "nee" zeggen tegen 2 miljoen meer salaris bij een andere baas?
Er zijn helaas weinig andere voetballers idd.

Ik zou die 2 miljoen idd weigeren als ik voor een kwart van dat bedrag bij feyenoord kon spelen, en ik denk de meesten hier. Zeker als het alternatief de turkse zandbak is, maarja wij zijn dan ook supporters.
moa
 moa - woensdag 26 juni 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 11:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Laten we het hopen, dan zou de weg nu vrij zijn. Maar het is afwachten, vrees ik
Welk talent, jong international of topscorer gaan we op de bank laten verpieteren zodat Dirk een seizoen lang op zn 33e ererondjes kan maken in de waan dat hij een clubmens is en mog van waarde kan zijn?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 10:35 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zijn er andere voetballers dan?
het is topsport, dus ze moeten in relatief korte tijd zoveel mogelijk verdienen.
zou jij "nee" zeggen tegen 2 miljoen meer salaris bij een andere baas?
Als ik al 20 miljoen op mijn rekening staat en ik kan (want dat is hem geboden)
bij Feyenoord een miljoen per jaar pakken twee seizoenen lang met een optie op nog
seizoen ? Ja ik zou dat doen ja.
Als je jou "liefde" voor die paar centen laat barsten ,dan zit het gewoon niet diep..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 11:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat gerucht is er al een tijdje hoor.... Maar dat is volgens mij een best goede spits... Ik hoop in elk geval dat we niet alleen maar afhankelijk zijn van Pellè, dus zou De Sutter wel welkom zijn, Achahbar moet spelen, maar die wil ik zekers niet afschrijven. Ik zeg contract verlengen met een jaar plus een optie voor nog een jaar (voor de club)en verhuren aan Heracles, met nog wat talenten van ons (Van Beek en hoe heet dat andere ventje ook alweer (ben even zijn naam kwijt; deed in de winter ook mee op linksback), want die zijn leeggekocht en kunnen wel wat jongens gebruiken... Schenkeveld zit er al, dus ze komen wel wat bekenden tegen, wat een leuke bijkomstigheid is...
Even afwachten denk ik Arie..
Komen vast nog wel wat verrassingen tegen voor t nieuwe seizoen..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 26 juni 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 18:56 schreef moa het volgende:

[..]

Welk talent, jong international of topscorer gaan we op de bank laten verpieteren zodat Dirk een seizoen lang op zn 33e ererondjes kan maken in de waan dat hij een clubmens is en mog van waarde kan zijn?
Geen talent, geen jong international en topscorer is allen Pellè en ook die blijft staan. Mijn eerste optie blijft gewoon de plek van Immers. Dirk op de zijkant zie ik in eigenlijk niet als optimale benutting van zijn kwaliteiten. Maar Koeman zal waarschijnlijk Immers willen laten staan en in dat geval kan je nog overwegen om Dirk toch op de flank te zetten. Speelde hij bij het Nederlands elftal ook vaak. En hoewel hij geen mannetje zal passeren heeft hij wel een goede voorzet in huis, wat bruikbaar kan zijn. Liet hij bij Nederland ook geregeld zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2013 door feyenoord!!! --
moa
 moa - woensdag 26 juni 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 19:22 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Geen talent, geen jong international en topscorer is allen Pellè en ook die blijft staan. Mijn eerste optie blijft gewoon de plek van Immers. Dirk op de zijkant zie ik in eigenlijk niet als optimale benutting van zijn kwaliteiten. Maar Koeman zal waarschijnlijk Immers willen laten staan en in dat geval kan je nog overwegen om Dirk toch op de flank te zetten. Speelde hij bij het Nederlands elftal ook vaak. En hoewel hij geen mannetje zal passeren heeft hij wel een goede voorzet in huis, wat bruikbaar kan zijn. Liet hij bij Nederland ook geregeld zien.
Tja blijf het een verzwakking vinden van de basis 11, op de flanken hebben we betere rondlopen, in de spits een killer in bloedvorm en op het middenveld heeft dirk nog nooit gespeeld en zijn Immers en Vilhena beter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 19:31   quote  deeplink  
Is Finbogason nog bij heerenveen?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 26 juni 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 19:26 schreef moa het volgende:

[..]

Tja blijf het een verzwakking vinden van de basis 11, op de flanken hebben we betere rondlopen, in de spits een killer in bloedvorm en op het middenveld heeft dirk nog nooit gespeeld en zijn Immers en Vilhena beter.
Immers heeft het prima gedaan dit jaar, begrijp me niet verkeerd. Maar iemand die dit jaar nog de halve finale EL speelde is toch echt niet minder dan een speler die bijna geen bal goed kan aannemen. Met alle respect. Ik vind Kuyt gewon een stuk beter. Hij heeft daar nog nooit gespeeld, maar Dirk heeft practisch alles wat Immers ook heeft, alleen heeft Kuyt een veel betere balcontrole. Kuyt is beter dan menig speler in onze selectie. Op de flanken lopen snellere spelers rond die beter een man kunnen uitspelen. Alles bij elkaar is Kuyt een betere voetballer. Het kan alleen zijn dat je een ander type speler op de flank wil hebben. In mijn ogen is Kuyt beter dan het grootste gedeelte van ons huidige team.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 26 juni 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 19:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is Finbogason nog bij heerenveen?
Jep, Finnbogason zit nog altijd bij Heerenveen. Maar is voor ons toch niet te betalen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 20:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Jep, Finnbogason zit nog altijd bij Heerenveen. Maar is voor ons toch niet te betalen.
Pelle weg ,Heerenveen pech !
moa
 moa - woensdag 26 juni 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 20:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Immers heeft het prima gedaan dit jaar, begrijp me niet verkeerd. Maar iemand die dit jaar nog de halve finale EL speelde is toch echt niet minder dan een speler die bijna geen bal goed kan aannemen. Met alle respect. Ik vind Kuyt gewon een stuk beter. Hij heeft daar nog nooit gespeeld, maar Dirk heeft practisch alles wat Immers ook heeft, alleen heeft Kuyt een veel betere balcontrole. Kuyt is beter dan menig speler in onze selectie. Op de flanken lopen snellere spelers rond die beter een man kunnen uitspelen. Alles bij elkaar is Kuyt een betere voetballer. Het kan alleen zijn dat je een ander type speler op de flank wil hebben. In mijn ogen is Kuyt beter dan het grootste gedeelte van ons huidige team.
Natuurlijk is Kuyt een betere speler (geweest) dan een Immers, maar ik zou het een slechte keuze vinden om een goed functionerende middenvelder zoals Immers, Clasie of Vilhena op de bank te laten belanden omdat Kuyt opgesteld moet worden. Bovendien denk ik dat Immers op zijn positie sterker is dan Kuyt.

Op de flanken hebben we met Schaken, Boetius, Verhoek, Cisse en mogelijk Manu of Achabar voldoende kwaliteit en mogelijkheid tot afwisseling voor de hand.

Het grootste nadeel aan Kuyt op dit moment is gewoon dat hij al 33 jaar is en dat hij hoogstwaarschijnlijk geen schim meer kan brengen van wat hij voorheen heeft gedaan, had hij een rentree willen maken dan had hij moeten komen voordat hij ver over de top was. Daarnaast is er in de huidige selectie niet echt behoefte aan een type voetballer als Kuyt denk ik, ik zou liever een pinchhitter zien komen of een jonge spits die op termijn het stokje van Pelle kan overnemen. ( Stef Nijland, of Snijders voor de vleugel ) Dat zijn spelers die kunnen groeien, die genoegen nemen met een plek achter de huidige basis 11 en waar we in de toekomst nog aan kunnen verdienen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 22:52 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk is Kuyt een betere speler (geweest) dan een Immers, maar ik zou het een slechte keuze vinden om een goed functionerende middenvelder zoals Immers, Clasie of Vilhena op de bank te laten belanden omdat Kuyt opgesteld moet worden. Bovendien denk ik dat Immers op zijn positie sterker is dan Kuyt.

Op de flanken hebben we met Schaken, Boetius, Verhoek, Cisse en mogelijk Manu of Achabar voldoende kwaliteit en mogelijkheid tot afwisseling voor de hand.

Het grootste nadeel aan Kuyt op dit moment is gewoon dat hij al 33 jaar is en dat hij hoogstwaarschijnlijk geen schim meer kan brengen van wat hij voorheen heeft gedaan, had hij een rentree willen maken dan had hij moeten komen voordat hij ver over de top was. Daarnaast is er in de huidige selectie niet echt behoefte aan een type voetballer als Kuyt denk ik, ik zou liever een pinchhitter zien komen of een jonge spits die op termijn het stokje van Pelle kan overnemen. ( Stef Nijland, of Snijders voor de vleugel ) Dat zijn spelers die kunnen groeien, die genoegen nemen met een plek achter de huidige basis 11 en waar we in de toekomst nog aan kunnen verdienen.
Tsja, jij denkt dat Immers het daar beter doet. Ik denk dat Kuyt het nog beter zou kunnen doen dan Immers. Achter de waarheid gaan we niet komen, zolang Dirk niet komt. Dan de flanken, daar ben ik het niet met je eens. We kunnen weliswaar genoeg afwisselen, maar volgens mij zijn er maar 2 spelers met een echte meerwaarde. En dat zijn Schaken en Boëtius. Verhoek laat nog altijd weinig zien(hopen dat het nog komt), Cissé kan het wel, maar laat het ook niet zien, Manu moet het nog laten zien, hij was niet echt denderend bij Excelsior en pakt ook teveel (rode) kaarten. En Achahbar mag verhuurd worden, omdat hij ervaring op moet doen en nog moet groeien. Dus naar mijn idee hebben we maar 2 basiswaardige spelers voor de flank. En dat is eigenlijk te weinig, wil je voor de titel spelen.

Ja, Kuyt is oud aan het worden en ja, hij zal niet meer brengen wat hij in zijn eerste periode liet zien. Maar dat wil niet zeggen dat Kuyt geen toegevoegde waarde meer heeft. Vergeet niet dat de Eredivisie gewoon een laag niveau is. Hij kon het niveau van de EL ook nog aan, dan kan hij dit ook nog wel. En Kuyt wordt door van Gaal gezien als een optie als pinchitter, dus ziehier, hij kan ook als pinchitter fungeren. En komt alsjeblieft niet aan met Stef Nijland, die gaat nooit het niveau bereiken wat Kuyt over 2 jaar nog heeft. Nijland is gewoon niet goed genoeg. We moeten spelers hebben die er nu staan en niet nog meer spelers die op de bank moeten zitten, want talenten hebben we al genoeg. En Nijland gaat volgens mij nooit echt de top halen. Bovendien hebben we ook nog ene Te Vrede rondlopen. Dan kun je die nog beter de kans geven.
Milo
 Milo - donderdag 27 juni 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Immers kan heel veel leren van Kuijt, maar ik denk een combi Immers, Kuijt dodelijk is voor elke tegenstander! samen met Clasie en of Vilhena je fantastisch blok hebt op het middenveld. met Pelle er voor, samen met Schaken en Boetius om te likkenbaarden! met de Vrij, Indi, Janmaat en Nelom worden we lachend KAMPIOEN!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..









0.0076658