BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - donderdag 27 juni 2013 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 10:29 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, jij denkt dat Immers het daar beter doet. Ik denk dat Kuyt het nog beter zou kunnen doen dan Immers. Achter de waarheid gaan we niet komen, zolang Dirk niet komt. Dan de flanken, daar ben ik het niet met je eens. We kunnen weliswaar genoeg afwisselen, maar volgens mij zijn er maar 2 spelers met een echte meerwaarde. En dat zijn Schaken en Boëtius. Verhoek laat nog altijd weinig zien(hopen dat het nog komt), Cissé kan het wel, maar laat het ook niet zien, Manu moet het nog laten zien, hij was niet echt denderend bij Excelsior en pakt ook teveel (rode) kaarten. En Achahbar mag verhuurd worden, omdat hij ervaring op moet doen en nog moet groeien. Dus naar mijn idee hebben we maar 2 basiswaardige spelers voor de flank. En dat is eigenlijk te weinig, wil je voor de titel spelen.

Ja, Kuyt is oud aan het worden en ja, hij zal niet meer brengen wat hij in zijn eerste periode liet zien. Maar dat wil niet zeggen dat Kuyt geen toegevoegde waarde meer heeft. Vergeet niet dat de Eredivisie gewoon een laag niveau is. Hij kon het niveau van de EL ook nog aan, dan kan hij dit ook nog wel. En Kuyt wordt door van Gaal gezien als een optie als pinchitter, dus ziehier, hij kan ook als pinchitter fungeren. En komt alsjeblieft niet aan met Stef Nijland, die gaat nooit het niveau bereiken wat Kuyt over 2 jaar nog heeft. Nijland is gewoon niet goed genoeg. We moeten spelers hebben die er nu staan en niet nog meer spelers die op de bank moeten zitten, want talenten hebben we al genoeg. En Nijland gaat volgens mij nooit echt de top halen. Bovendien hebben we ook nog ene Te Vrede rondlopen. Dan kun je die nog beter de kans geven.
Lets agree to disagree,

Ik denk dat er voldoende kwaliteit is voor de vleugels en dat Kuyt niet van toegevoegde waarde zal zijn op het middenveld, als er al versterkingen moeten komen voor de vleugels dan zie ik veel liever Snijders komen, misschien niet de meest complete voetballer, maar pas 22 jaar oud, kan nog veel leren en is echt een wapen zoals Castelen dat bijv. was.

Wat betreft Nijland denk ik dat dat een uitstekende aankoop zal zijn, kan voor niets tot bijna niets komen, zal weinig eisen hebben. Dat hij bij PSV nooit een kans heeft gekregen zegt me weinig, vond het bij Groningen een zeer bruikbare speler.
VVout
 VVout - donderdag 27 juni 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Als we de poule fase halen in de Europa league, hebben we wel een beetje mankracht nodig dat gaat niet iedereen vol houden. Het is gebleken dat als ze voor Oranje moeten ballen het ze al te veel wordt dus ben ik er van overtuigt dat sowieso iedereen aan het ballen toekomt, de vraag is alleen wie wanneer en voor wat.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 11:40 schreef Milo het volgende:
Immers kan heel veel leren van Kuijt, maar ik denk een combi Immers, Kuijt dodelijk is voor elke tegenstander! samen met Clasie en of Vilhena je fantastisch blok hebt op het middenveld. met Pelle er voor, samen met Schaken en Boetius om te likkenbaarden! met de Vrij, Indi, Janmaat en Nelom worden we lachend KAMPIOEN!!
Maar dan moet je dus wel gaan kiezen tussen Clasie en Vilhena. Of we spelen gewoon zonder doelman, want 12 man op het veld is helaas nog steeds niet toegestaan. Maar zo'n combinatie zie ik zeker zitten. Alleen is dat moeilijk in te passen in het elftal. Dan zal Vilhena eraf moeten, want Clasie is eigenlijk de enige echte controleur. En dat is ook weer zonde voor Vilhena. Die moet spelen en zich doorontwikkelen.
Milo
 Milo - donderdag 27 juni 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Mulder, Janmaat, de Vrij, Indi, Nelom, Immers, Kuijt, Clasie, Boetius, Pelle Vilhena/Schaken.

Maar cardiff is weer in de race voor Immers!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 11:59 schreef moa het volgende:

[..]

Lets agree to disagree,

Ik denk dat er voldoende kwaliteit is voor de vleugels en dat Kuyt niet van toegevoegde waarde zal zijn op het middenveld, als er al versterkingen moeten komen voor de vleugels dan zie ik veel liever Snijders komen, misschien niet de meest complete voetballer, maar pas 22 jaar oud, kan nog veel leren en is echt een wapen zoals Castelen dat bijv. was.

Wat betreft Nijland denk ik dat dat een uitstekende aankoop zal zijn, kan voor niets tot bijna niets komen, zal weinig eisen hebben. Dat hij bij PSV nooit een kans heeft gekregen zegt me weinig, vond het bij Groningen een zeer bruikbare speler.
Haha, dat is wel zo handig, denk ik ja.

Snijders hoeft van mij niet te komen. Snelle speler, dat wel, maar mist in mijn ogen toch wat aan techniek. Denk niet dat hij beter is dan een Cissé. Dus waarom zouden we hem dan halen?

Nijland deed het toen bij Groningen inderdaad aardig, maar daarna is het nooit meer echt wat geworden. Kreeg bij PSV inderdaad geen kansen, maar zal dat ook niet te maken hebben gehad met hoe hij trainde? Bij Willem II en NEC heeft hij nooit potten kunnen breken. En bovendien is hij volgens mij inmiddels vertrokken naar Zwolle. Dus dan is hij niet echt haalbaar meer.

En wat ook gezegd wordt: als we dadelijk de EL-groepsfase halen, dan hebben we echt een brede selectie nodig. Eredivisie, beker, EL en wedstrijden bij Oranje. Dat gaat onze smalle selectie niet houden. En dan is een jongen als Kuyt extra goed bruikbaar. Die is gewend 2 of 3 keer in de week te spelen. Op die manier komt hij goed van pas. Er zal toch af en toe gerouleerd moeten worden, anders houden onze jongens het niet vol.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 12:34 schreef Milo het volgende:
Mulder, Janmaat, de Vrij, Indi, Nelom, Immers, Kuijt, Clasie, Boetius, Pelle Vilhena/Schaken.

Maar cardiff is weer in de race voor Immers!
Jij ziet Vilhena als optie voor op de flank? Valt te proberen, maar ik vind Vilhena meer een echte middenvelder. Maar die opstelling is een goede optie. Al zou ik het toch zonde vinden van Vilhena en eerder Immers eraf halen. Maar iedereen zijn mening natuurlijk ;)
Milo
 Milo - donderdag 27 juni 2013 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 12:37 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Jij ziet Vilhena als optie voor op de flank? Valt te proberen, maar ik vind Vilhena meer een echte middenvelder. Maar die opstelling is een goede optie. Al zou ik het toch zonde vinden van Vilhena en eerder Immers eraf halen. Maar iedereen zijn mening natuurlijk ;)
in combinatie met kuijt, veel positie wisselingen om Pelle heen! ik zeg GOUD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2013 door Milo --
Milo
 Milo - donderdag 27 juni 2013 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 13:09 schreef Milo het volgende:

[..]



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2013 door Milo --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 13:09 schreef Milo het volgende:

[..]

in combinatie met kuijt, veel positie wisselingen om Pelle heen! ik zeg GOUD!
Nou, Zilverwerk is voldoende, hoor ;)
Maar dat zou inderdaad wel eens kunnen werken. Die wisselingen maken het wel moeilijker voor de tegenstander die al moeite an sich hebben met Pellè alleen. Is het proberen waard. Maar dan moet Kuyt eerst terugkomen...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 17:29   quote  deeplink  
'Jol wil Kuyt naar Fulham halen'

kuytjs1600.jpg

Dirk Kuyt keert mogelijk terug naar de Engelse Premier League. De aanvaller van Fenerbahçe staat in de belangstelling van Fulham, meldt Daily Star.

De ervaren kracht zou volgens de berichtgeving niet negatief staan tegenover een vertrek bij zijn Turkse werkgever. Dit mede omdat Fenerbahçe door een straf van de UEFA komend seizoen niet actief mag zijn in de Champions League.

Manager Martin Jol liet in de Engelse media al eerder zijn waardering blijken voor de aanvaller uit Katwijk. Kuyt (32) kwam in het verleden al uit in de Premier League, destijds droeg hij het shirt van Liverpool.
Bron:Voetbalprimeur
craven
 craven - zondag 30 juni 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:
'Jol wil Kuyt naar Fulham halen'

[ afbeelding ]

Dirk Kuyt keert mogelijk terug naar de Engelse Premier League. De aanvaller van Fenerbahçe staat in de belangstelling van Fulham, meldt Daily Star.

De ervaren kracht zou volgens de berichtgeving niet negatief staan tegenover een vertrek bij zijn Turkse werkgever. Dit mede omdat Fenerbahçe door een straf van de UEFA komend seizoen niet actief mag zijn in de Champions League.

Manager Martin Jol liet in de Engelse media al eerder zijn waardering blijken voor de aanvaller uit Katwijk. Kuyt (32) kwam in het verleden al uit in de Premier League, destijds droeg hij het shirt van Liverpool.
Bron:Voetbalprimeur
alsof die thuiskomt...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juni 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Aan die vette Jol heb ik een grote hekel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Me 2..
TheMenace
 TheMenace - zondag 30 juni 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 23:03 schreef craven het volgende:

[..]

alsof die thuiskomt...
mwah als kuyt naar fulham gaat of een andere club dan is het voor hem over voor feyenoord want dan is hij simpelweg te oud.hij heb nu al moeite met een niveau laat staan dan
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 01 juli 2013 - 07:06   quote  deeplink  
Geldwolf! Blijf lekker geld tellen jo nep clubman!
TheMenace
 TheMenace - maandag 01 juli 2013 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 07:06 schreef Nummer Zeven het volgende:
Geldwolf! Blijf lekker geld tellen jo nep clubman!
ook dat jah haha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 juli 2013 - 12:06   quote  deeplink  
Gelukkig, laatste zomer dat dat gelul over terugkeer Kuyt aan de orde komt.
VVout
 VVout - maandag 01 juli 2013 - 12:47   quote  deeplink  
Eerst maar eens afwachten waarheen ie weg wilt gaan, Jol kan zo veel willen. Dirk heeft al een tijdje bekend gemaakt dat een vertrek uit Fener tot de mogelijkheid behoort er staat alleen nog lang niet vast waarheen toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door VVout --
moa
 moa - maandag 01 juli 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:
'Jol wil Kuyt naar Fulham halen'

[ afbeelding ]

Dirk Kuyt keert mogelijk terug naar de Engelse Premier League. De aanvaller van Fenerbahçe staat in de belangstelling van Fulham, meldt Daily Star.

De ervaren kracht zou volgens de berichtgeving niet negatief staan tegenover een vertrek bij zijn Turkse werkgever. Dit mede omdat Fenerbahçe door een straf van de UEFA komend seizoen niet actief mag zijn in de Champions League.

Manager Martin Jol liet in de Engelse media al eerder zijn waardering blijken voor de aanvaller uit Katwijk. Kuyt (32) kwam in het verleden al uit in de Premier League, destijds droeg hij het shirt van Liverpool.
Bron:Voetbalprimeur
Mooie club voor Kuyt, gaat daar meer verdienen dan bij ons en zijn wij van het gezeur af. Perfect.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Feyenoord is een mooiere club..
tomson
 tomson - maandag 01 juli 2013 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 12:06 schreef FR-Henk het volgende:
Gelukkig, laatste zomer dat dat gelul over terugkeer Kuyt aan de orde komt.
Tot hij er volgend jaar weer over begint. pfff
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 17:43   quote  deeplink  
Dan denk ik dat Feyenoord wel zo wijs is er ook niet meer aan te beginnen..
moa
 moa - maandag 01 juli 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord is een mooiere club..
Zeker, maar niet voor Kuyt :)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 juli 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 17:42 schreef tomson het volgende:

[..]

Tot hij er volgend jaar weer over begint. pfff
Nee. Dan kan ie wegblijven en afsluiten bij Utrecht.
JanM
 JanM - maandag 01 juli 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee. Dan kan ie wegblijven en afsluiten bij Utrecht.
Nu overstappen naar Dikke Jol is idd einde verhaal!
moa
 moa - maandag 01 juli 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee. Dan kan ie wegblijven en afsluiten bij Utrecht.
Denk niet dat Utrecht daar op zit te wachten, bovendien is er altijd wel iemand die meer wil betalen dan Utrecht.
van geil
 van geil - zondag 13 oktober 2013 - 14:14   quote  deeplink  
hij leek wel kreupel tegen Hongarije.
was echt n drama
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Dirk Kuijt wil........................ik zeg sluiten
Milo
 Milo - zondag 13 oktober 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2013 - 14:14 schreef van geil het volgende:
hij leek wel kreupel tegen Hongarije.
was echt n drama
Je kan op 1 been mee in onze conmpentitie!
moa
 moa - zondag 13 oktober 2013 - 17:03   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 oktober 2013 door moa --
MMM
 MMM - maandag 14 oktober 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Viel dramatisch in, waardeloze speler inmiddels.

Niet meer terugkomen alsjeblieft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 oktober 2013 - 10:23   quote  deeplink  
....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 oktober 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 10:16 schreef MMM het volgende:
Viel dramatisch in, waardeloze speler inmiddels.

Niet meer terugkomen alsjeblieft.
En ongeloofwaardig bovendien.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 oktober 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Dirk speelt de laatste tijd bij Fener behoorlijk tot goed. Ik vind hem wel degelijk richting zijn oude niveau gaan. Van mij mag hij komen... voor weinig salaris het liefst...
JanM
 JanM - maandag 14 oktober 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Ik ben/was een groot Kuijt-fan en voorstander van zijn komst, maar op enig moment is het gewoon te laat. En wat mij betreft is dat moment vandaag aangebroken! Jammer Dirk! Het had zo mooi kunnen zijn!
moa
 moa - maandag 14 oktober 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 13:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dirk speelt de laatste tijd bij Fener behoorlijk tot goed. Ik vind hem wel degelijk richting zijn oude niveau gaan. Van mij mag hij komen... voor weinig salaris het liefst...
Nee!

Laten we alsjeblieft ophouden hierover, Dirk is al sinds hij naar Turkije is vertrokken aan het afbouwen en zal dat blijven doen. Tegen de zomer zal hij al 34 jaar oud zijn, gewoon niet willen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 oktober 2013 - 15:46   quote  deeplink  
Tenzij hij elke dag Varkenoord wil afsluiten, mag hij best bij de trainingsstaf.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 oktober 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Jaja, die Dirk wil z'n carriëre bij Feyenoord afsluiten.
Hoe kom je nou van hem af?
tomson
 tomson - maandag 14 oktober 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 16:52 schreef FR-Henk het volgende:
Jaja, die Dirk wil z'n carriëre bij Feyenoord afsluiten.
Hoe kom je nou van hem af?
Groene haas supporterstoernooi. Zat teams waar hij gelijk een basisplaats krijgt.
Zonder gein denk ik dat hij uiteindelijk wel bij Utrecht af zal bouwen...waarschijnlijk op zijn 40ste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2013 door tomson --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 oktober 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 17:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Groene haas supporterstoernooi. Zat teams waar hij gelijk een basisplaats krijgt.
Zonder gein denk ik dat hij uiteindelijk wel bij Utrecht af zal bouwen...waarschijnlijk op zijn 40ste.
Goed idee!
Al stel ik voor dat hij afbouwt met een eigen kraam en XXLeugenaar-fricandellen verkoopt bij Utrecht.
Anderen nog met een suggestie?
van geil
 van geil - maandag 14 oktober 2013 - 17:52   quote  deeplink  
bamischijven zijn ook wel lekker.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 oktober 2013 - 18:32   quote  deeplink  
Vis natuurlijk
sevillana
 sevillana - maandag 14 oktober 2013 - 23:11   quote  deeplink  
ach, misschien hebben ze in Katwijk tegen die tijd de boel een beetje verbouwd. is 't ook net alsof ie in een nieuw stadionnetje gaat ballen ...
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 15 oktober 2013 - 00:56   quote  deeplink  
Hou op met die Kuyt man. Huichelaar
van geil
 van geil - dinsdag 15 oktober 2013 - 16:45   quote  deeplink  
K2...KUT KUYT.
Milo
 Milo - dinsdag 15 oktober 2013 - 22:03   quote  deeplink  
Jullie zijn sukkels! Een assist en topscorer in Turkije KUYT///HELD!!!!!
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 22:03 schreef Milo het volgende:
Jullie zijn sukkels! Een assist en topscorer in Turkije KUYT///HELD!!!!!
Troll
Milo
 Milo - woensdag 16 oktober 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 10:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Troll
Dat is gemeen! Alleen omdat ik net zo groot ben als leon? Noem je mij een troll! Dat doet echt zeer!
Milo
 Milo - woensdag 16 oktober 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Bij fener is hij de man en ik schat fener iets hoger in dan onze club! Hij kan net zo lang mee als willempie!
Sensi
 Sensi - woensdag 16 oktober 2013 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 11:52 schreef Milo het volgende:
Bij fener is hij de man en ik schat fener iets hoger in dan onze club! Hij kan net zo lang mee als willempie!
De man? Ik geloof dat hij topscorer is in de turkse competitie met 5(!) doelpunten. Nounou yaaaay. Na die actie met Sneijder gisteren heeft ie niks meer gedaan. Nee ik hoef Kut niet meer bij Feyenoord te zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk kuijt wil afsluiten in het nieuwe stadion..









0.0098040