|
|
FR-Henk
|
|
|
4e seizoen alweer. Gok/reken zelf uit hoeveel punten Feyenoord het nieuwe seizoen uiteindelijk gaat behalen. Ook de eindrangschikking erbij. Kan op het eind meebepalend zijn.
Ik weet het: is nu vooral koffiedik kijken. Daarom: je mag nu al voorspellen op basis van de actualiteit, maar -desnoods- wekelijks bijstellen.
Per 15 september moet je definitieve stem uitgebracht zijn.
De eerdere winnaars: 2011: Martinm70. 2012: FR 4-ever 2013: Hoogvliet en Bosi
Ikzelf voorspel op basis van de huidige stand van zaken (dus zonder noemenswaardige transfers: 74 punten, 2e plek. Maar veranderen mag he...Tot 15 september 2013. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, er zijn weer allerlei leuke dames die een avond/nacht vrij houden voor de winnaar(s). |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wacht tot de transfermarkt dicht is.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fr08kevin
|
|
|
Hoop doet leven, 76 punten, 1e plek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
75 punten..Kampioenen!!!!!!' |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik zal om het eerlijk te houden, als laatste mijn voorspelling door geven... Anders krijgen we wel heel veel winnaars!!! :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
83 Punten en natuurlijk kampioen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beste heren Forumleden, mag ik mij als eerste dame beschikbaar stellen voor een tof avondje plezier voor de prijswinnaar? Tot mei 2014. Ik verlang er nu al naar. En jullie ook natuurlijk. Kusjes, en meer.
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2013 - 14:01 schreef FR-Henk het volgende:Beste heren Forumleden, mag ik mij als eerste dame beschikbaar stellen voor een tof avondje plezier voor de prijswinnaar? Tot mei 2014. Ik verlang er nu al naar. En jullie ook natuurlijk. Kusjes, en meer. [ afbeelding ] Ik pas! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2013 - 14:01 schreef FR-Henk het volgende:Beste heren Forumleden, mag ik mij als eerste dame beschikbaar stellen voor een tof avondje plezier voor de prijswinnaar? Tot mei 2014. Ik verlang er nu al naar. En jullie ook natuurlijk. Kusjes, en meer. [ afbeelding ] Is Kate Upton ook beschikbaar? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nope, alleen als ikzelf win. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh geef Boudewijn ook zijn pleziertje, daar plukken wij dan ook weer de vruchten weer van.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Sorry gays (hahaha) Ik win!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je wel eerst een voorspelling doen Hoogie.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik wacht nog even, anders gaat iedereen het veranderen. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik geen nieuwe voorspelling geeft, hou ik die van vorig jaar aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind dat Roel niet mag voorspellen, die gaat waarschijnLijk voor de zevende plek.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
wel grappig vorig jaar zei ik dat we kampioen werden en werd voor gek verklaard .. maar ik wacht nu wel ff met het aantal punten nog maar Kampioen wordt Feyenoord sowieso |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zonder Erwin Mulder: 79 points, plaats 2 Met Erwin Mulder: 66 points, plaats 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
81 punten Roodwitte Coolsingel.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nog een liefhebber die een wedstrijdtopic opent? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
|
|
|
prins
|
|
|
|
|
|
feyenoord magic
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat om punten én de plek waarop Feyenoord komend seizoen eindigt. Dus meld ook de ranking. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
76 punten en uigeschreven worden uit de competitie in speelderonde 33. Geen klassering. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:76 punten en uigeschreven worden uit de competitie in speelderonde 33. Geen klassering. Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:76 punten en uigeschreven worden uit de competitie in speelderonde 33. Geen klassering. Hahahaha! Topregel! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
78punten, 1ste plek! Dit jaar worden we kampioen! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 14:49 schreef twitch het volgende:wel grappig vorig jaar zei ik dat we kampioen werden en werd voor gek verklaard .. maar ik wacht nu wel ff met het aantal punten nog maar Kampioen wordt Feyenoord sowieso +1 |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Henk maak eens een overzichtje! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
73 punten 3e plaats. Kom het nog wel bijstellen denk ik zo. (transfers?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tussentijds overzicht:
83 1 Wout 81 1 Bosifyable 81 1 Vincent1970 79 1 Nibke 78 1 Sensi 77 3 Stylzz 76 1 Fr08kevin 76 1 FR.rolde 75 1 RenatoBos 75 2 hoogvliet010 74 2 FR-Henk 73 3 ferfan 73 3 tomson 71 2 martinm70 70 3 piet 64 4 Wim2
Je weet, je mag nog altijd wijzigen, tot 15 september. The Menace, Lijdensweg, prins en feyenoord magic hebben punten en ranking nog niet helder gemaakt. Vandaar nog niet op lijst. Opvallend is wel de gegroeide verwachtingen bij eenieder. Zelfs bij Wim2... |
|
|
|