BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duarte

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 15:59   quote  deeplink  
Er zijn veel speculaties over Duarte de laatste tijd.
maar is dit werkelijk een speler die wij nodig hebben/
Duarte kan uit de voeten als rechtsbuiten, Aanvallende middenvelder en centrale middenvelder.

duarte%20groot.jpg

Duarte wordt in verschillende nieuwsberichten aangegeven als opvolger van Christian Eriksen. hij zou een goedkoper alternatief zijn voor de dure Adam Maher. hij zou na het afbellen van Maher Ajax' topprioriteit zijn bij een vertrek van Christian Eriksen

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/21661150/__Duarte_topprioriteit_Ajax__.html

Duarte zelf wil graag naar Ajax en noemt Ajax een fantastische club. Ajax heeft zelf al een bod uitgebracht op de Heraclied maar dit werd geweigert. Ajax gaf hier op aan dat dit het 1e en laatste bod zou zijn. Duarte zelf houd hoop dat Ajax nog terugkomt. maar gaf ook aan verrast te zijn door de interesse van Ajax.

Bron: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/236248/duarte-hoopt-op-ajax-natuurlijk-zou-dat-mooi-zijn/

Bron 2: http://www.ajaxlife.nl/updates/duarte-hoopt-dat-ajax-heracles-het-alsnog-eens-worden

conclusie die ik hier zelf uit zou willen trekken is dat (nog) niet met Duarte gesproken was.

Duarte speelt nu 2 seizoenen bij Heracles en scoorde afgelopen seizoen 6x en gaf ook 6x een assist. Maher wist 7x het net te vinden en gaf 5x een assist maar had hier 200(!) minuten meer voor nodig.

ik denk zelf dat Duarte geen echte versterking is voor het Ajax middenveld. als rechtsbuiten zie ik hem wel graag komen. ik denk dat hij zeker genoeg potentie heeft om het op die positie een aantal concurrenten erg lastig te maken.

ik zie Duarte graag komen. denk niet dat hij zo goed is als Maher, maar zeker als rechtsbuiten lijkt het me een prima speler. daarnaast is hij goedkoper dan Maher en denk ik zelfs beter dan Labyad.

ik hoor hier graag jullie mening over deze speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door NatjosFC --
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 17:14   quote  deeplink  
Zoals ik eerder al zei is het een leuke speler. Geen wereldtalent, maar je weet het nooit. Als deze in beeld is dan aub enkel alleen voor rechtsbuiten. Afronding vind ik niet sterk, maar daar kan je op trainen.
Als middenvelder zou ik hem niet willen.
JOOD
 JOOD - donderdag 20 juni 2013 - 17:35   quote  deeplink  
Gevalletje Schone??

Let's hope so :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door JOOD --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 18:11   quote  deeplink  
zal zeker stappen moeten maken om het Ajax niveau te halen maar ik denk dat als hij die stappen maakt dat hij in de Eredivisie zeker voor Ajax een versterking is. snel, creatief en een goede dribbel. prima speler, lijkt me beter dan Sana was.
joduh
 joduh - donderdag 20 juni 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Tsja.......... Past in ieder geval in aankoopbeleid....
nora
 nora - donderdag 20 juni 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Tja als je Maher niet koopt dan koop je Duarte
joduh
 joduh - donderdag 20 juni 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 21:48 schreef nora het volgende:
Tja als je Maher niet koopt dan koop je Duarte
Goed voor de kas ;-(
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 21:55   quote  deeplink  
Ik denk toch echt dat Duarte voor de rechtsbuiten plek wordt gekocht, en dus helemaal niet de andere optie t.o.v. Maher is.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 21:55   quote  deeplink  
Tja, als ze spelers niet halen die je zelf wilt, dan ga je zielig in een hoekje huilen.
Ze hebben alleen maar mijn vermoeden bevestigd. Dat zijn mijn twijfels omtrent Maher. Ik geloof niet dat ze Duarte als vervanger zien, maar voor rechtsbuiten.
joduh
 joduh - donderdag 20 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 21:55 schreef Peterhs het volgende:
Tja, als ze spelers niet halen die je zelf wilt, dan ga je zielig in een hoekje huilen.
Ze hebben alleen maar mijn vermoeden bevestigd. Dat zijn mijn twijfels omtrent Maher. Ik geloof niet dat ze Duarte als vervanger zien, maar voor rechtsbuiten.
Heb je het tegen mij?
frankdribben
 frankdribben - donderdag 20 juni 2013 - 22:18   quote  deeplink  
Maher moet je halen, deze man wordt zeker 3x meer waard .

Als Siem niet blijft dan zou he terg zonde zijn.
jolanpalma
 jolanpalma - donderdag 20 juni 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Kapitaal vernietiging, maher is naar anderhalf jaar het dubbele waard.. duarte? Ik heb zo mijn twijfels
abcdef
 abcdef - donderdag 20 juni 2013 - 23:20   quote  deeplink  
mensen als maher zo goed is als iederen hier loop de te roepen waarom staat az dit jaar dan 15 de en waarom schoot die nederland die na de finale
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 juni 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 23:09 schreef jolanpalma het volgende:
Kapitaal vernietiging, maher is naar anderhalf jaar het dubbele waard.. duarte? Ik heb zo mijn twijfels
Tja, en Duarte is na 1,5 jaar misschien wel 10 x zoveel waard. En als dan blijkt dat hij (als hij echt wordt gehaald tenminste) als rechtsbuiten de sterren van de hemel speelt en we zijn weer een kampioenschap rijker, dan is iedereen Maher vergeten en heeft het TH het toch wel weer erg goed gezien.
Ik zelf ga trouwens ook voor een buiten speler i.p.v Maher en ik zou dan liever nog van Ginkel zien bij ajax dan Maher (Als we dan toch veel geld uit gaan geven). Dat is zoals ik er over denk.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 21:57 schreef joduh het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij?
Een aantal mensen passen die schoen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 23:42 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Joduh heeft geen schoenen(meer) maar klompen,net als ik
Amsterdam verlaten om in het klei te gaan wonen....is als oude schoenen weggooien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Nenam_tiL --
joduh
 joduh - vrijdag 21 juni 2013 - 05:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 23:42 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Politiek antwoord ..... Oftewel nikszeggend....
joduh
 joduh - vrijdag 21 juni 2013 - 05:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Joduh heeft geen schoenen(meer) maar klompen,net als ik
Amsterdam verlaten om in het klei te gaan wonen....is als oude schoenen weggooien
Klompen???? Hahaha daar kan je niet op sluipen ouwe! ;-)
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 05:24 schreef joduh het volgende:

[..]

Politiek antwoord ..... Oftewel nikszeggend....
Nou het zegt zoveel, dat jij jezelf anders flink aangesproken voelt.
riveco
 riveco - vrijdag 21 juni 2013 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 23:09 schreef jolanpalma het volgende:
Nou je krijgt eerder het dubbele van 1 miljoen als van 8 miljoen! Als hij 1 dag bij AJAX heeft gespeelt is hij door de naam AJAX al het 3 dubbele waard. En als Maher nu al iets in zijn contract heeft staan om bij verkoop zelf rijker te worden, hoe denken we dan dat het bij AJAX is?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 08:47   quote  deeplink  
De kans van meer winst ligt bij Duarte vele malen hoger als bij Maher.
Duarte is namelijk nu heel goedkoop. Als deze echt veel beter word en veel laat zien is het gewoon een jackpotje. Daarnaast is hij in salaris veel goedkoper en zal hij alles doen om te slagen als je hem zo hoort. Dat is bij die flapdrol nog maar te bezien die Ajax in Hamlaptijd door het slijk haalde. Dan hoef je niet eens meer te komen.
nora
 nora - vrijdag 21 juni 2013 - 10:44   quote  deeplink  
Een aankoop moet een meerwaarde zijn t/o onze jeugd en volgens mij is Duarte dat niet en Maher wel.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 21 juni 2013 - 11:03   quote  deeplink  
Oneens Nora op de aanvallende middenvelder positie hebben we in de jeugd genoeg opties
Op rechtsbuiten niet. Daar zijn er veel minder opties.
Alleen Meleg en Lukoki wordt waarschijnlijk verhuurt.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Ja en Sana wil ik niet eens meetellen die egel.
nora
 nora - vrijdag 21 juni 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Klopt Sana is een dravertje maar Duarte als rechterspits tja ik hoop dat hij dat waar kan maken ik zelf zie liever Cucenca daar, maar ja het is maar de vraag of wij deze Barca speler nog ooit terug zien bij Ajax ik hoop in iedergeval van wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 juni 2013 - 12:00   quote  deeplink  
We zullen Cuenca waarschijnlijk wel terug zien, het is alleen te hopen dat hij dan verstoken blijft van blessures :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 05:25 schreef joduh het volgende:

[..]

Klompen???? Hahaha daar kan je niet op sluipen ouwe! ;-)
Sluipen doen wij niet vriend.....full metal jacket.....ze zullen weten met wie ze te maken hebben ouwe...BOKS gappie ;-)
f-side
 f-side - vrijdag 21 juni 2013 - 16:18   quote  deeplink  
beste ajacieden mag ik ff ik was vandaag met een vriend mee op de vrachtwagen naar hengelo hij rijd van die garagedeuren dat doet er nu niet toe het gaat over ajax hij was daar aan het lossen en 3 jongens stonden over tadic van twente te praten ik vroeg wat er met tadic was de jongens zijden dat ajax en twente met elkaar in onderhandeling is over tadic ik wou het niet geloven en ze lieten het op lokale tv zien van hengelo en daar stond inderdaad op dat ajax bezig is om tadic tehalen ik kon me geluk niet op want tadic is de rechtsbuiten die we nodig hebben 1 van die jongens was zelf voor fc twente hij gaf mij een hand en zij jullie ajacieden veel plezier met tadic.terwijl van mij ook cuenca mag komen als rechtsbuiten en nog wat over duarte ik vindt het een goeie voetballer maar fischer kan op de plek van eriksen spellen voor die plek is hij gehaald en derk moet je op linksbuiten laten spelen
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2013 - 18:39   quote  deeplink  
Vraag me af hoe je daarbij komt..

http://www.rtvoost.nl/

Op Tv Oost staat hier helemaal niks over, ook niet bij de uitzendingen van vandaag.. Verder is er volgens mij geen lokale zender..
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2013 - 18:39   quote  deeplink  
Daarbij verlangt Twente 12 miljoen voor Tadic..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 juni 2013 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:39 schreef remco k het volgende:
Daarbij verlangt Twente 12 miljoen voor Tadic..
dan moet je een tweejarig contract afkopen.....
lijkt mij niet dat ajax dat gaat/wil doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2013 door Ronald 1960 --
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 21 juni 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Type Schöne.. je denkt dat het niks is, maar het pakt goed uit.

Halen!
rikellen
 rikellen - maandag 24 juni 2013 - 13:37   quote  deeplink  
Ajax zal toch ook wat ervaring moeten halen als de verwachtte spelers idd weggaan. bij psv hebben ze het makkelijker, daar weten ze nu al wie er weg gaan en wat ze opbrengen, dat geld kunnen ze weer uitgeven. Bij ajax zal je zien dat er weer eind augustus plotseling kopers komen en dan vist ajax qua vervanging achter het net. Overigens vindt ik Duarte geen oplossing voor ajax, leuke speler voor de Graafschap, AZ, Heerenveen e.d. maar geen echte topper.
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 21:59 schreef Grasmaaier het volgende:
Type Schöne.. je denkt dat het niks is, maar het pakt goed uit.

Halen!
Schone ben ik nog steeds geen fan van. Alles in een tempo.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:28   quote  deeplink  
morgen keuring!
ben bebnieuwd naar deze aanwinst(!
freakie
 freakie - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 13:37 schreef rikellen het volgende:
Ajax zal toch ook wat ervaring moeten halen als de verwachtte spelers idd weggaan. bij psv hebben ze het makkelijker, daar weten ze nu al wie er weg gaan en wat ze opbrengen, dat geld kunnen ze weer uitgeven. Bij ajax zal je zien dat er weer eind augustus plotseling kopers komen en dan vist ajax qua vervanging achter het net. Overigens vindt ik Duarte geen oplossing voor ajax, leuke speler voor de Graafschap, AZ, Heerenveen e.d. maar geen echte topper.
Beter voor een speler als Duarte, hele hoge verwachtingen inlossen is lastig. Geen verwachting is een stuk makkelijker en als je Maher nu ziet voetballen hadden we hier gelijk allemaal weer gezegd dat het niks is..

Duarte is een prima speler en een speler die Ajax al langer wou, Maher is nooit heel concreet geweest. Duarte daarentegen is wel altijd serieus geweest, ik denk dat we allemaal willen dat Ajax echte toppers haalt, spelers waarvan we zogenaamd direct beter van worden, Ajax word niet direct beter van een aangekochte speler. Alleen als deze bekend is met het Ajax spel en anders duurt het heel lang tot het ingepast en volledig mee kan.
bully
 bully - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:55   quote  deeplink  
persoonlijk denk ik niet dat dit nou een versterking is.
denk eerder weer een tweede keus.
hoop echt dat ik het mis heb.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 00:04   quote  deeplink  
Wie denk je dat de eerste keus was bully?? Ik denk dat Ajax vanaf het begin heeft gezegd interesse te hebben in Duarte. Ik denk ook dat we over 5 wedstrijden dan ineens weer 5/6 mensen hier Duarte gaan afzeiken, gelukkig kan dat als je iemand haalt die niet al te duur is, had je Maher of Van Ginkel gehaald/kunnen halen. Had hij gelijk moeten presteren dat gaat nou eenmaal niet, gaat wel een wedstrijdje of 9/10 overheen wil een speler echt goed meekunnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Ben blij met Duarte...heb ergens contact met familie van hem...zij zijn zeer trots op hem....vandaar dat ik heeeeel blij ben voor hem en zijn familie....ik weet zeker dat deze jongen zijn voeten zal laten spreken al moet hij het Ajax spelletje nog onder de knie krijgen....zelf denk ik dat hij het best speelt op de positie van de Jong...speelt de Jong dan zal hij zeker wel op een andere positie spelen.....

Duarte speelde in zijn jeugd bij Sparta...destijds was de Boer al onder de indruk van hem...Frankie was toen trainer van de jeugd...

Ik heb er een goed gevoel bij....hij zal natuurlijk nog moeten wennen...hoop daarom dat hij zich snel thuis voelt...Frank help hem wel naar een hoger niveau ben ik niet bang voor....denk zelf dat hij belangrijk voor ons wordt...

Lerin Duarte welkom bij Ajax!!!!

Oooooooh wat ben ik blij....zie het in hem zitten!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Jack Huntelaar --
bully
 bully - zondag 01 september 2013 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:04 schreef freakie het volgende:
Wie denk je dat de eerste keus was bully?? Ik denk dat Ajax vanaf het begin heeft gezegd interesse te hebben in Duarte. Ik denk ook dat we over 5 wedstrijden dan ineens weer 5/6 mensen hier Duarte gaan afzeiken, gelukkig kan dat als je iemand haalt die niet al te duur is, had je Maher of Van Ginkel gehaald/kunnen halen. Had hij gelijk moeten presteren dat gaat nou eenmaal niet, gaat wel een wedstrijdje of 9/10 overheen wil een speler echt goed meekunnen.
eerste keus was van Ginkel.
en denk dat ze zeker wel met meer spelers bezig zijn geweest.
niet elk bericht kan je serieus nemen maar heb toch heel wat spelers voorbij zien komen waar ajax met bezig was.
denk toch niet dat het allemaal geruchten waren.
en de Boer heeft meermaals aangegeven Maher graag bij ajax tezien.
en ik heb ook nergens gezegt dat een nieuwe speler gelijk gaat presteren.
ik denk dat Duarte telicht is maar wat ik al eerder zei,ik hoop dat ik het mis heb.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:15 schreef bully het volgende:

[..]

eerste keus was van Ginkel.
en denk dat ze zeker wel met meer spelers bezig zijn geweest.
niet elk bericht kan je serieus nemen maar heb toch heel wat spelers voorbij zien komen waar ajax met bezig was.
denk toch niet dat het allemaal geruchten waren.
en de Boer heeft meermaals aangegeven Maher graag bij ajax tezien.
en ik heb ook nergens gezegt dat een nieuwe speler gelijk gaat presteren.
ik denk dat Duarte telicht is maar wat ik al eerder zei,ik hoop dat ik het mis heb.
van Ginkel hebben ze geprobeerd zelf met man en macht, maar Duarte is al vanaf het begin van de transferperiode geopperd. Meer spelers kan je niet noemen en als er wat meer is zeggen de Boer of Overmars dat ook. Maher was een lichte interesse maar eigenlijk zijn ze daar dus niet vol voor gegaan. Duarte is een prima speler, maar ik wil je over 18 wdstrijden nog een keer horen want die tijd moet je elke nieuwe speler geven.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 01:22   quote  deeplink  
Zoek het trouwens nog eens op de opties waren van Ginkel, Duarte en Maher. Allemaal totaaaal verschillende spelers, en allemaal gelijk in het begin van de transferperiode gezegd. van Ginkel was een optie maar ik denk dat van Ginkel en Duarte dan waren gekomen omdat van Ginkel dan een huur speler was geworden en je altijd wil bouwen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:20 schreef freakie het volgende:

[..]

van Ginkel hebben ze geprobeerd zelf met man en macht, maar Duarte is al vanaf het begin van de transferperiode geopperd. Meer spelers kan je niet noemen en als er wat meer is zeggen de Boer of Overmars dat ook. Maher was een lichte interesse maar eigenlijk zijn ze daar dus niet vol voor gegaan. Duarte is een prima speler, maar ik wil je over 18 wdstrijden nog een keer horen want die tijd moet je elke nieuwe speler geven.
Volledig mee eens...zijn volgens mij allebei fantastische voetballers...van Ginkel is meer een de Jong type met nog meer loopvermogen...Duarte is meer artistiek...een meer Eriksen type...maar de volgorde die jij opnoemt is correct!!
bully
 bully - zondag 01 september 2013 - 01:35   quote  deeplink  
ook in Chadli van twente had ajax interesse
en als van Ginkel van Vitesse was gekomen zou hij gekocht worden.
ajax had daar 7 miljoen voor klaarstaan.
nadat het duidelijk werd dat Eriksen vertrok heeft Ajax bij Chelsea geinformeert of ze van Ginkel konden huren.
is allemaal door Overmars zelf gezegt.
maar we zullen afwachten ik heb mijn twijfels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door bully --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 01:36   quote  deeplink  
Burp
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:35 schreef bully het volgende:
als van Ginkel van Vitesse was gekomen zou hij gekocht worden.
ajax had daar 7 miljoen voor klaarstaan.
nadat het duidelijk werd dat Eriksen vertrok heeft Ajax bij Chelsea geinformeert of ze van Ginkel konden huren.
is allemaal door Overmars zelf gezegt.
maar we zullen afwachten ik heb mijn twijfels.
Ja en als je goed leest had ajax meer voor van Ginkel klaar liggen dan de geruchten(waarschijnlijk 10/15 miljoen) maar Vitesse wou hem niet verkopen aan Ajax.. Beetje klaar dan he?

Dat is inderdaad allemaal door Overmars gezegd, ook als dat ze vanaf het begin van de transferperiode Duarte wilde, alleen er niet word aangekocht als je de spelers hebt.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Burp
Blup
Blop
Blep
Blip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door freakie --
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens...zijn volgens mij allebei fantastische voetballers...van Ginkel is meer een de Jong type met nog meer loopvermogen...Duarte is meer artistiek...een meer Eriksen type...maar de volgorde die jij opnoemt is correct!!
Mm Duarte zal niet een rol krijgen zoals Eriksen had, als de Jong terug komt zal hij denk ik naar de zijkanten gaan en een speler aan de zijkant naaar het middenveld(Bojan of fischer) of Serero blijft spelen als hij het goed doet in deze 4/5 weken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Blup
Hey teacher...leaf us kids alone....hehehe
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 01:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey teacher...leaf us kids alone....hehehe
Mmmm NOOO

haha moet even 2 weken de orde houden hier he, even laten zien dat ik er ook nog ben.. Ik waaaaaak over jullie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duarte

0.0057020