|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 01:44 schreef freakie het volgende:[..] Mmmm NOOO haha moet even 2 weken de orde houden hier he, even laten zien dat ik er ook nog ben.. Ik waaaaaak over jullie. Hoezo 2 weken.....jij bent weken weg geweest teacher....zijn een hoop Ciske's hiero |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 00:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ben blij met Duarte...heb ergens contact met familie van hem...zij zijn zeer trots op hem....vandaar dat ik heeeeel blij ben voor hem en zijn familie....ik weet zeker dat deze jongen zijn voeten zal laten spreken al moet hij het Ajax spelletje nog onder de knie krijgen....zelf denk ik dat hij het best speelt op de positie van de Jong...speelt de Jong dan zal hij zeker wel op een andere positie spelen..... Duarte speelde in zijn jeugd bij Sparta...destijds was de Boer al onder de indruk van hem...Frankie was toen trainer van de jeugd... Ik heb er een goed gevoel bij....hij zal natuurlijk nog moeten wennen...hoop daarom dat hij zich snel thuis voelt...Frank help hem wel naar een hoger niveau ben ik niet bang voor....denk zelf dat hij belangrijk voor ons wordt... Lerin Duarte welkom bij Ajax!!!! Oooooooh wat ben ik blij....zie het in hem zitten!!!! Hij is linker middenvder. Geen rechter middenvelder. Daarnaast zijn de posities identiek aan elkaar dus waarom zou je hem daar neerzetten. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 08:11 schreef remco k het volgende:[..] Hij is linker middenvder. Geen rechter middenvelder. Daarnaast zijn de posities identiek aan elkaar dus waarom zou je hem daar neerzetten. Ik hoop met grote hopen ! |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Toen sulemany gekocht werd was iedereen enthousiast inclusief mezelf, we weten nu wel beter. Misschien pakt die wel goed uit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 09:32 schreef Danielson 1448 het volgende:Toen sulemany gekocht werd was iedereen enthousiast inclusief mezelf, we weten nu wel beter. Misschien pakt die wel goed uit. Daarom beter drie talentvolle spelers kopen a 4 miljoen dan bv. Tadic voor 12 miljoen. Ook ik was blij met Sulejmani en twijfel nog steeds niet aan zijn kwaliteiten. Alleen je kan niet in spelers hun kopppie kijken! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 01:44 schreef freakie het volgende:[..] Mmmm NOOO haha moet even 2 weken de orde houden hier he, even laten zien dat ik er ook nog ben.. Ik waaaaaak over jullie. We don't need no education ^^ |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 10:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daarom beter drie talentvolle spelers kopen a 4 miljoen dan bv. Tadic voor 12 miljoen. Ook ik was blij met Sulejmani en twijfel nog steeds niet aan zijn kwaliteiten. Alleen je kan niet in spelers hun kopppie kijken! Duarte is een prima aankoop hoor.. mannetje kan aardig voetballen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Tja mijn voorkeur heb ik meermaals gegeven daar zal ik niemand meer mee vervelen. Duarte wens ik veel succes! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Prima aankoop wat mij betreft. Zowel voetbaltechnisch als economisch. Prima voetballer waar Ajax weinig financieel risico mee neemt. Stel dat ie voor 4 jaar tekent en hij voldoet niet dan verkopen ze hem wel weer voor 3 à 4 miljoen en heeft het alleen salaris gekost. Heb van Halst een keer een analyse zien geven van Duarte en dat zag er prima uit. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 11:42 schreef Oceanu het volgende:Prima aankoop wat mij betreft. Zowel voetbaltechnisch als economisch. Prima voetballer waar Ajax weinig financieel risico mee neemt. Stel dat ie voor 4 jaar tekent en hij voldoet niet dan verkopen ze hem wel weer voor 3 à 4 miljoen en heeft het alleen salaris gekost. Heb van Halst een keer een analyse zien geven van Duarte en dat zag er prima uit. Denk dat hij nog wel eens kan verrassen.. Helaas .. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Duarte is gehaald voor de rechterkant van het middenveld. De jong vertrekt volgend jaar. Dan kan je beter de vervanger al in huis hebben. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 11:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Duarte is gehaald voor de rechterkant van het middenveld. De jong vertrekt volgend jaar. Dan kan je beter de vervanger al in huis hebben. hoezo is hij gehaald voor de rechterkant van het middenveld? hij is toch duidelijk de opvolger van Eriksen lijkt me... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja heb wel 7 weken vrij.. Ik kijk dan meestal niet hier, alleen de laatste paar weken en dan ga ik weer op niet reageren:p |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou, als je soms reacties leest hier, lijkt education nogal belangrijk |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 11:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoezo is hij gehaald voor de rechterkant van het middenveld? hij is toch duidelijk de opvolger van Eriksen lijkt me... Denk eerder als een extra speler op het middenveld bij Ajax, ik denk dat Duarte gaat afwisselen met Serero en dat Serero het voetballen van Eriksen gaat spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 11:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Duarte is gehaald voor de rechterkant van het middenveld. De jong vertrekt volgend jaar. Dan kan je beter de vervanger al in huis hebben. Dat mag je mij eens uitleggen als je wilt aangezien de Boer toch echt Duarte wou als opvolger van Eriksen. Misschien weet jij iets dat de Boer nog niet weet?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Serrero komt ook het meest in de buurt van Eriksen. Wat is die goed in de combinatie zeg!! Hoop nog steeds dat ze Bakkal halen. Weet iemand of Ajax nog een speler wilde halen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer schijnt vandaag aan te hebben gegeven een buitenspeler te willen, dit betreft een Nederlandse jongen uit het buitenland.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 12:29 schreef Loetje het volgende:Serrero komt ook het meest in de buurt van Eriksen. Wat is die goed in de combinatie zeg!! Hoop nog steeds dat ze Bakkal halen. Weet iemand of Ajax nog een speler wilde halen? Bakkal? We zijn toch geen afvalbak voor spelers die het ergens anders niet redden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 11:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoezo is hij gehaald voor de rechterkant van het middenveld? hij is toch duidelijk de opvolger van Eriksen lijkt me... De boer zei in het begin van het seizoen dat duarte pas gehaald zou worden als siem en eriksen vertrekken. Allebei dus. Siem is nu 5 weken geblesseerd en van de hoorn heeft aanpassing problemen en dat kan hij ook hebben. Dat wil je niet hebben dan kan je beter duarte nu halen. Fisher andersen en serrero komen denk ik in aanmerking voor de positie van eriksen. Duarte en schone voor de plek van siem.
Duarte speelt bij heracles ook van de rechter kant dacht ik |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Yehhhh! Pink Floyd. The best band on earth. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 12:29 schreef remco k het volgende:De Boer schijnt vandaag aan te hebben gegeven een buitenspeler te willen, dit betreft een Nederlandse jongen uit het buitenland.. Dat was labyad dat had overmars gezegd dacht ik.. hij wou terug komen met waarschijnlijk de gerantie dat hij speelt en dat kan ajax niet geven dus dat werd hem niet |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
In het begin zei de boer op een vraag of ajax versterkingen ging halen als de grote 3 zouden vertrekken. Siem gaf daarna aan dat hij blijft. Dat hij nu gehaald is heeft te maken met dat siem geblessseerd is en een lastige blessure is. Volgend jaar is siem vertrokken en een nieuwe speler heeft altijd tijd nodig om te wennen. Dus kan je beter hem nu halen dan volgend jaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 12:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat was labyad dat had overmars gezegd dacht ik.. hij wou terug komen met waarschijnlijk de gerantie dat hij speelt en dat kan ajax niet geven dus dat werd hem niet Nee want Overmars heeft duidelijk aangegeven dat daar een streep door kon bij VI.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Jawel overmars zei dat de boer labyad bedoelde bij college tour. Blijkbaar heeft fox niet gekeken naar vi. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Van mij mag hij best iemand anders bedoelen. Opties te over.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:Ik denk toch echt dat Duarte voor de rechtsbuiten plek wordt gekocht, en dus helemaal niet de andere optie t.o.v. Maher is. En jij zegt later tegen mij dat Duarte links midden komt te spelen..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gezien het verschil van datum en jou reactie....twijfel ik aan de versheid van ons forum....pfffff.....Sjakie.....mafkees |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het eerste was een gedachte van mij. Het andere dat wat er door ajax is gezegd. Volgens mij was dat rechtsbuiten verhaal zelfs nog van voordat Bojan er was. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 13:16 schreef remco k het volgende:[..] Het eerste was een gedachte van mij. Het andere dat wat er door ajax is gezegd. Volgens mij was dat rechtsbuiten verhaal zelfs nog van voordat Bojan er was. Klopt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 13:16 schreef remco k het volgende:[..] Het eerste was een gedachte van mij. Het andere dat wat er door ajax is gezegd. Volgens mij was dat rechtsbuiten verhaal zelfs nog van voordat Bojan er was. Klopt...hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 02:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gezien het verschil van datum en jou reactie....twijfel ik aan de versheid van ons forum....pfffff.....Sjakie.....mafkees We moeten scherp blijven pik...hahaha...valt voor mij niet mee.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Speelt Duarte direct in de basis ?....ik hoop het want ik heb er een goed gevoel bij.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
tja ik hoop dat de Boer Bojan gaat proberen centraal achter de spits met Duarte en Schone/Andersen er achter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 13:55 schreef nora het volgende:tja ik hoop dat de Boer Bojan gaat proberen centraal achter de spits met Duarte en Schone/Andersen er achter. Helaas, FdB heeft heel nadrukkelijk gezegd dat hij Bojan niet op 10 gaat gebruiken. Fischer ook niet trouwens. Heeft hij bij College Tour gezegd meen ik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 14:05 schreef Eide het volgende:[..] Helaas, FdB heeft heel nadrukkelijk gezegd dat hij Bojan niet op 10 gaat gebruiken. Fischer ook niet trouwens. Heeft hij bij College Tour gezegd meen ik. De Boer heeft een bepaalde visie, veranderd nooit veel.... |
|
|
|