|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax contracteert Duitse spits Höner (Officiële Ajax Clubsite)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax contracteert Duitse spits Höner
Ajax heeft de Duitse jeugdinternational Marvin Höner gecontracteerd. De 19-jarige spits tekent een contract dat loopt van 1 juli 2013 tot en met 30 juni 2015. Höner werd op 4 mei 1994 geboren in het Duitse Bielefeld. De aanvaller is afkomstig van Arminia Bielefeld en maakt deel uit van de nationale jeugdselectie onder 19 jaar. Het tweebenige talent voegt zich dinsdag bij de selectie van Ajax.
Afgelopen seizoen liep Höner al stage bij Ajax. Tijdens de Copa Amsterdam speelde hij drie duels in het shirt van Ajax waarin hij een keer scoorde. Ook sprak hij in die periode met Edwin van der Sar en Frank de Boer. ,,Prachtig om zulke grote namen uit het internationale voetbal te ontmoeten. Ik kijk ernaar uit om bij Ajax te beginnen. Ik heb komend seizoen twee doelen: doelpunten maken en Nederlands leren", aldus Höner die de vijfde Duitser ooit is bij Ajax. Horst Blankenburg, Werner Schaaphok, Arno Steffenhagen en Peter Lübeke gingen hem in de jaren zestig en zeventig voor in Amsterdam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk eens aan, eentje uit de hoge hoed die we niet zagen aankomen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hoessen,Van Kessel, Hendriks, Honer en Siggi
het wordt druk in de spits maar dit geeft helaas wel aan dat er voorlopig geen spits uit de opleiding komt of is dat te voorbarig!? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2013 - 19:16 schreef Brandje het volgende:[..] Hoessen,Van Kessel, Hendriks, Honer en Siggi het wordt druk in de spits maar dit geeft helaas wel aan dat er voorlopig geen spits uit de opleiding komt of is dat te voorbarig!? Er komen wel spitsen aan.. maar je moet er genoeg hebben natuurlijk. In de komende A2 (misschien A1) zitten 3 supertalenten die in de spits kunnen spelen. (Nouri, Walian, Dekker) Hoewel Dekker eigenlijk linksbuiten is en Nouri CAM |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2013 - 19:16 schreef Brandje het volgende:[..] Hoessen,Van Kessel, Hendriks, Honer en Siggi het wordt druk in de spits maar dit geeft helaas wel aan dat er voorlopig geen spits uit de opleiding komt of is dat te voorbarig!? Wat mij wel duidelijk is geworden is dat Ajax niet meer gokt op het doorbreken van 1 talent op een positie.. Er lopen er nog wel meer rond bij Ajax, van Kessel, Walian, nu deze twee jongens Siggie Hoessen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Jup, en als ze doorbreken noemen we het eigen jeugd ;p |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
En maar kopen inderdaad. Verschil is alleen dat er bij ons meer binnenkomt dan eruit gaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat wordt smullen voor ons op voetbal gebied....zowel in de Jupiler league als in de eredivisie kampioen worden....voetbal en nog eens voetbal....opleiding van de jeugd vindt plaats in de Jupiler League...vrouwtje zal het niet gemakkelijk krijgen....hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2013 - 22:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dat wordt smullen voor ons op voetbal gebied....zowel in de Jupiler league als in de eredivisie kampioen worden....voetbal en nog eens voetbal....opleiding van de jeugd vindt plaats in de Jupiler League...vrouwtje zal het niet gemakkelijk krijgen....hahahaha In de JL kunnen wij geen kampioen worden Sjakie.....te volle kweekvijvers vreten ze elkaar op.....onzinnig plan Bovendien is het een experiment dat JL gebeuren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2013 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] In de JL kunnen wij geen kampioen worden Sjakie.....te volle kweekvijvers vreten ze elkaar op.....onzinnig plan Bovendien is het een experiment dat JL gebeuren You never know gap.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Maar een 2 jarig contract dus niet echt veel vertrouwen lijkt mij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mijn post was niet echt duidelijk.....Ajax kan en mag niet promoveren in de JL |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2013 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mijn post was niet echt duidelijk.....Ajax kan en mag niet promoveren in de JL Niet promoveren, maar wel kampioen worden.. Zullen ze een oplossing voor moeten verzinnen voor stel dat het gebeurt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als ze allemaal 1, 2 en 3 eindigen promoveert nummer 4 gewoon rechtstreeks. Valt niet veel voor te verzinnen. Degradatie en promotie gaat gewoon door hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2013 - 23:36 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Niet promoveren, maar wel kampioen worden.. Zullen ze een oplossing voor moeten verzinnen voor stel dat het gebeurt. Is al gebeurt. Dan promoveert de eerst volgende. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kijk er wel naar uit deze jongens ook erns op tv te zien, en op niveau. Fysiek ook goed voor ze. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Maar 2 jarig contract weinig vertrouwen nogmaals maar effe posten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Weet niet, is gewoon kijken als ie doorbreekt daar heeft namelijk wel de leeftijd voor komende 2 seizoenen. Maar met al die opties in de spits zou ik deze verhuren. |
|
|
|