BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: David Endt slachtoffer van buitenstaander Kinschberge r of n

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - dinsdag 25 juni 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Handen af van deze man lijkt me. ..

Zestien jaar probleemloos functioneren en dan nu dit...

Vreemde actie!
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 25 juni 2013 - 11:49   quote  deeplink  
Ik weet niet of David Endt professioneel genoeg is voor zijn baan maar de manier waarop hij nu zijn baan verliest is zelf niet professioneel te noemen!
Eide
 Eide - dinsdag 25 juni 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Dat is dan wel weer nieuws waar je van op kijkt.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/71290/david-endt-niet-langer-teammanager.html

[Update] Endt 'not amused' om nieuwe functie

ENDT KRIJGT NIEUWE FUNCTIE BIJ AJAX - David Endt is niet langer de teammanager van Ajax, zo meldt De Telegraaf dinsdag. Omdat de club een professionelere invulling van zijn taken verwacht, zal het op korte termijn oud-honkballer Tjerk Smeets of oud-hockeyer Mark Teeuwisse aanstellen als opvolger.

Voor Endt zal een passende functie binnen Ajax worden gezocht, terwijl de andere teammanager Herman Pinkster de rol van spelersbegeleider krijgt. Een rol die Pinkster al eerder binnen de club vervulde.

Smeets is de zoon van tv presentator Marts Smeets. Hij was als catcher international van het Nederlands Elftal honkbal en volgde een opleiding voor teammanager aan de Cruyff University. Tevens was hij actief als commercieel manager van de Nederlandse honkbalbond.

Teeuwisse is momenteel teammanager van Hockeyclub Amsterdam. Beide kandidaten komen op voorspraak van directeur Michael Kinsbergen en voerden al een gesprek met hoofdtrainer Frank de Boer.

Update 10.06 uur
In een eerste reactie aan AT5 laat David Endt weten niet blij te zijn met het nieuws van vandaag. 'Edwin van der Sar heeft me medegedeeld dat ik een andere functie krijg. Ik ben not amused, geschokt en verrast. Ik ga nu rustig luisteren wat de club met me wil'.

Ik ben benieuwd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 juni 2013 - 12:19   quote  deeplink  
Zoals het nu naar buiten is gekomen klinkt niet netjes, maar laten we eerst afwachten met reageren tot we zowel van ajax als van Endt zelf iets horen. Tot die tijd weten we niet wat de exacte reden is van dit 'slechte' nieuws.
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 25 juni 2013 - 12:45   quote  deeplink  
David stond dus op de transferlijst zonder dat hij er zelf van wist!

In het gewone bedrijfsleven zou dit niet kunnen: je krijgt altijd eerst een functioneringsgesprek. Daar doen ze bij Ajax dus niet aan: je hoort pas achteraf dat je niet functioneert. Rare gang van zaken.
soccer
 soccer - dinsdag 25 juni 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 12:45 schreef Jesper11 het volgende:
David stond dus op de transferlijst zonder dat hij er zelf van wist!

In het gewone bedrijfsleven zou dit niet kunnen: je krijgt altijd eerst een functioneringsgesprek. Daar doen ze bij Ajax dus niet aan: je hoort pas achteraf dat je niet functioneert. Rare gang van zaken.
Nou in het bedrijfsleven hoor je ook regelmatig dat je het goed doet. Plotsklaps is er dan ook geen plaats meer voor je. Dus niets uit het bedrijfsleven is Ajax vreemd,tenslotte is het ook gewoon een beursgenoteerd bedrijf.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 juni 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Hele rare gang van zaken zelfs. Dit kan Ajax wel eens heel veel geld gaan kosten.
Oftewel een hele domme actie.
Sorry, maar ik zal het misschien wel niet snappen. Of hij wel of niet presteerd kan ik niet over oordelen, maar dat de potentiele vervangers een of andere sukkel uit de hockey of honkbal moet zijn... sorry flikker op man met die vriendjespolitiek.
Brandje
 Brandje - dinsdag 25 juni 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 12:55 schreef soccer het volgende:

[..]

Nou in het bedrijfsleven hoor je ook regelmatig dat je het goed doet. Plotsklaps is er dan ook geen plaats meer voor je. Dus niets uit het bedrijfsleven is Ajax vreemd,tenslotte is het ook gewoon een beursgenoteerd bedrijf.
Juist door deze dingen staan we te boek als een kille en zakelijke club. Ook een imago waar we vanaf willen. We zijn nog altijd EERST een voetbalcub
Volslagen en onlogische beslissing
Brandje
 Brandje - dinsdag 25 juni 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 11:49 schreef Jesper11 het volgende:
Ik weet niet of David Endt professioneel genoeg is voor zijn baan maar de manier waarop hij nu zijn baan verliest is zelf niet professioneel te noemen!
Wat kan mij dat schelen. Ik zie altijd hoe gek de spelers met hem zijn en het is een ajacied in hart en nieren. Was na de 30e landstitel zo blij als een klein kind.
Deze man, echte clubman, op deze manier schofferen is schandalig. Gaan we zo met onze mensen om??
Zou mij niet eens verbazen als dit weer van Jonk af komt!!!
Ze hebben waarschijnlijk niet in de gaten dat ze deze man echt iets afpakken
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 juni 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Laten we een petitie maken.
Blijf van ons Endt af! :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2013 door Peterhs --
Stanley
 Stanley - dinsdag 25 juni 2013 - 13:41   quote  deeplink  
Haal een buitenstaander binnen en het gezeik begint!

Even voor de logica ... Dit initiatief komt van Kinsbergen met als doel verder te professionaliseren...
Conclusie: Ras Ajacied David Endt heeft te weinig verstand van zaken... en is niet professioneel
genoeg ondanks zestien jaar zonder onvertogen woord deze functie te hebben vevuld.

Er wordt een andere functie voor hem gezocht. ..

Nu is mijn vraag: voor welke functie zou hij dan wel professioneel geschikt zijn? Ik bedoel, als je
een functie zestien jaar vervuld en plotseling niet meer goed genoeg bent, voor welke gerespecteerde
functie ben je dit dan wel?

Of is er iets anders aan de hand?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2013 door Stanley --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 juni 2013 - 13:51   quote  deeplink  
Iets anders inderdaad. Zoals ik al langer dacht is dat ze te ver doordraaien qua het binnenhalen van onderlinge kennissen en dergelijke.
Straks is het 40 handen op 1 buik.
Hoe helpen we elkaar aan een top functie met een top salaris.
Zo dus.
Eide
 Eide - dinsdag 25 juni 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Ik heb er ook een vreemd gevoel bij. Ben het helemaal met Stanley eens in deze.
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 25 juni 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Maar als Van der Sar, geen buitenstaander, de boodschap overbrengt aan Endt dan is hij het er toch ook mee eens?
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 25 juni 2013 - 14:26   quote  deeplink  
Frankie heeft er zelf mee ingestemd.. handen af van Frankie!
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 25 juni 2013 - 14:29   quote  deeplink  
Toch hadden ze het anders moeten aanpakken: eerst een gesprek met Endt over zijn functioneren ipv gelijk exit. Dit zal voelen als een mes in de rug, denk ik.
nora
 nora - dinsdag 25 juni 2013 - 14:41   quote  deeplink  
David Endt een echte voetballiefhebber heeft verstand van voetbal kan verbaal zich prima uiten en zeer geliefd bij de spelers en volgens mij ook bij de techn/staf.
========================================================================
Wat heb je in godsnaam meer nodig om een prof/teamleider te zijn ?
=====================================================================
Naast de belachelijke beslissing om Maher te laten lopen is dit de tweede blunder van deze maand.
==================================
Wat wordt de volgende verassing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2013 door nora --
Eide
 Eide - dinsdag 25 juni 2013 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 14:29 schreef Jesper11 het volgende:
Toch hadden ze het anders moeten aanpakken: eerst een gesprek met Endt over zijn functioneren ipv gelijk exit. Dit zal voelen als een mes in de rug, denk ik.
Misschien zijn die functioneringsgesprekken wel gevoerd, dat weten wij niet. Wij zien alleen de beslissing, niet het voorafgaande proces. Wij weten ook niet welke criteria men heeft gesteld aan die job als team manager en waarom David Endt dan plotseling kennelijk niet meer geschikt is.

Vreemd is het wel, maar het heeft ook geen zin voorbarige conclusies te trekken.
soccer
 soccer - dinsdag 25 juni 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 12:55 schreef Peterhs het volgende:
Hele rare gang van zaken zelfs. Dit kan Ajax wel eens heel veel geld gaan kosten.
Oftewel een hele domme actie.
Sorry, maar ik zal het misschien wel niet snappen. Of hij wel of niet presteerd kan ik niet over oordelen, maar dat de potentiele vervangers een of andere sukkel uit de hockey of honkbal moet zijn... sorry flikker op man met die vriendjespolitiek.
Je hebt het wel over iemand die aan de Cruyff university gestudeerd heeft. Dus mag ik aan nemen de zelfde filosofie aan hangt. Cruyff heeft laatst zelf nog geroepen dat nog niet alle neuzen dezelfde richting in stonden. Misschien hoort David daar ook wel bij ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 juni 2013 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 17:00 schreef soccer het volgende:

[..]

Je hebt het wel over iemand die aan de Cruyff university gestudeerd heeft. Dus mag ik aan nemen de zelfde filosofie aan hangt. Cruyff heeft laatst zelf nog geroepen dat nog niet alle neuzen dezelfde richting in stonden. Misschien hoort David daar ook wel bij ?
Ik heb gelezen dat het een van Gaal adept zou zijn en dus zou dat een goede reden kunnen zijn om dit te doen.
joduh
 joduh - dinsdag 25 juni 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Nieuw beleid he??? Blij dat ik daar nie achter stond dan....
DAVID END is ook een godenzoon nl.....
Brandje
 Brandje - dinsdag 25 juni 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 14:41 schreef nora het volgende:
David Endt een echte voetballiefhebber heeft verstand van voetbal kan verbaal zich prima uiten en zeer geliefd bij de spelers en volgens mij ook bij de techn/staf.
========================================================================
Wat heb je in godsnaam meer nodig om een prof/teamleider te zijn ?
=====================================================================
Naast de belachelijke beslissing om Maher te laten lopen is dit de tweede blunder van deze maand.
==================================
Wat wordt de volgende verassing.
Eens. Laat zo'n man lekker zitten en zijn ding doen nu kom er een een of andere hockeygoeroe die de boel wel even professioneel gaat aanpakken. Totaal geen feeling met spelers,club,fans of wat dan ook heeft.
===================================================================================================
Het Engelse medium HITC denkt dat het feit dat David Endt niet langer actief zal zijn als teammanager van het eerste elftal van Ajax mogelijkheden biedt voor onder meer Liverpool en Manchester United. 'Endt was betrokken bij de sleutelspelers van Ajax en werkte dagelijks met hen', schrijft de sportsite.

'Liverpool en Manchester United hoeven zich nu om een betrokkene minder zorgen te maken, wanneer zij de grootste talenten van Ajax benaderen', aldus HITC. 'Endt zal nu geen tegengas meer kunnen geven. Hij werkte al zestien jaar als teammanager en overzag dus de ontwikkeling van alle sleutelspelers. In die tijd heeft hij met al die spelers relaties opgebouwd, die gebaseerd zijn op loyaliteit, eerlijkheid, vertrouwen en andere kwaliteiten die steeds minder voorkomen in de voetbalwereld.'

Uit de selectie van Ajax werden Christian Eriksen en Toby Alderweireld de afgelopen maanden door de Engelse pers regelmatig in verband gebracht met Liverpool. Manchester United is al geïnteresseerd in Viktor Fischer sinds hij nog in Denemarken speelde.

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/71305/-vertrek-endt-kans-voor-liverpool-en-united-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Brandje
 Brandje - dinsdag 25 juni 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 15:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Misschien zijn die functioneringsgesprekken wel gevoerd, dat weten wij niet. Wij zien alleen de beslissing, niet het voorafgaande proces. Wij weten ook niet welke criteria men heeft gesteld aan die job als team manager en waarom David Endt dan plotseling kennelijk niet meer geschikt is.

Vreemd is het wel, maar het heeft ook geen zin voorbarige conclusies te trekken.
Wat is er voorbarig aan dan mensen een mening hebben? Ik heb nog nooit iemand een verkeerd woord over Endt horen zeggen. Spelers lopen met hem weg.
Is zijn functie dan zo belangrijk dat men nu de CL gaat winnen??
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 25 juni 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Wat betekent 'r if n' uit de titel?
remco k
 remco k - dinsdag 25 juni 2013 - 18:56   quote  deeplink  
David Endt is inderdaad een echte Ajacied in hart en nieren.

Wat ik persoonlijk denk is dat hij een functie gaat krijgen voor dat wat hij nu eigenlijk doet. Dus als vriend en vertrouwenspersoon van veel jongens binnen de club.

Dat men meer professionaliteit verwacht binnen een functie kan een keuze zijn en misschien zelfs wel een goede.

Mocht Ajax trouwens ontevreden zijn over Endt zijn functioneren binnen zijn huidige functie, dan is de manier van handelen van Ajax niks mis mee. Hij heeft netjes een gesprek gehad waarbij dat is aangekaart en ze gaan binnen de clun een andere functie voor hem zoeken.
Ik denk dat er heel veel werkende mensen zijn in Nederland die zouden willen dat hun baas het op deze manier hadden gedaan.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 juni 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 17:00 schreef soccer het volgende:

[..]

Zooooo poehee hij heeft aand de Cruyff University gestudeerd...

Ja en....??? I don't give a f...
soccer
 soccer - dinsdag 25 juni 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 17:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat het een van Gaal adept zou zijn en dus zou dat een goede reden kunnen zijn om dit te doen.
Een kritisch geluid is anders niet slecht. En van Gaal had natuurlijk ook goede punten. Ik denk dat en/en beter is dan of/of. Verder drijf je zo de van Gaal volgers nog meer de anonimiteit in met het gevolg dat ze meer tegen werken dan mee.
Stanley
 Stanley - donderdag 27 juni 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 18:51 schreef Boudewijn het volgende:
Wat betekent 'r if n' uit de titel?
Hoi Boudewijn,

In mijn ogen is Kinsbergen de zoveelste buitenstaander uit het zakenleven die wel even komt vertellen hoe of wat.
Onze " domme" voetballers kijken hier in eerste instantie tegen op en volgen.

Zijn verkeerd gespelde naam in de titel met aanduiding r of een n is om aan te geven dat hij mij niet bekend is, anders had ik zijn correcte naam wel geweten ;-)
Stanley
 Stanley - donderdag 27 juni 2013 - 13:45   quote  deeplink  
Inmiddels heeft Ooijer ook gereageerd. Schandalige actie in zijn ogen.

Nu is hij nooit mijn favoriete speler geweest, maar wel iemand die lang genoeg als profvoetballer heeft rondgelopen om David Endt als teammanager te kunnen beoordelen.

En dus vraag ik mij af of onze nieuwe beleidsbepalers op de goede weg zitten....

Tot op heden vind ik ze niet echt daadkrachtig. Het geluksfactor is wel degelijk erg hoog geweest, maar tot op heden heb ik geen actie waargenomen die mij in positieve zin heeft verrast. En voortkomt uit slim en slagvaardig handelen...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 juni 2013 - 15:38   quote  deeplink  
WillemS
 WillemS - donderdag 27 juni 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Ik heb begrepen dat ook Frank dit heeft goed gekeurd! Hij zal toch wel weten wat hij aan het doen is lijkt mij !!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 juli 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 13:45 schreef Stanley het volgende:

Nu is hij nooit mijn favoriete speler geweest, maar wel iemand die lang genoeg als profvoetballer heeft rondgelopen om David Endt als teammanager te kunnen beoordelen.

En dus vraag ik mij af of onze nieuwe beleidsbepalers op de goede weg zitten....

Tot op heden vind ik ze niet echt daadkrachtig. Het geluksfactor is wel degelijk erg hoog geweest, maar tot op heden heb ik geen actie waargenomen die mij in positieve zin heeft verrast. En voortkomt uit slim en slagvaardig handelen...
Hoi Stanley, het is weer eens lang geleden.
Ik denk dat ze wel gelijk hebben en over de manier waarop de het doen, dat vind ik niet zo verkeerd.
David Endt stond al ter discussie in het begin van de revolutie, of in ieder geval wist ik al dat hij op de schopstoel zat, dus ik neem aan anderen en hijzelf ook. Die berichten waren al naar buiten gekomen destijds.
Ik kan niet oordelen over zijn functioneren, maar profvoetbal is hard en als je niet presteerd, of goed genoeg bent, dan krijg je dat te horen op een directe manier. Zo is was het ook in de kleedkamer toen ze nog speelden. Je moet elkaar de waarheid kunnen zeggen, zonder hard feelings, ook al is dat niet altijd leuk om te horen. Ik vind het juist netjes dat ze voor hem een passende functie zoeken, want dat is iets wat ze niet hoeven te doen.
Ik begrijp David zijn reactie wel, maar als ze iets voor ogen hebben dat anders ingevuld moet worden, dan is dit de juiste stap. Vergeet niet dat de huidige directie enorme buitenlandse ervaring als voetballer hebben bij Europese topclubs. Ze weten hoe ze de positie willen invullen.
Ik heb er geen moeite mee.
Stanley
 Stanley - maandag 08 juli 2013 - 13:39   quote  deeplink  
Hey awly,

Het zal allemaal wel. We worden inmiddels een vreemdelingenlegioen waar ik niets mee heb. Voor mij is ajax Nederlands talent aangevuld met eventueel een buitenlandse aanvulling met een specifieke meerwaarde tov het team.

In mijn ogen bestaat het niet dat David Endt met al zijn praktijkervaring niet weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt en zo'n jochie wel....

Maar ik laat mij graag het tegendeel bewijzen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 juli 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 13:39 schreef Stanley het volgende:
Hey awly,

Het zal allemaal wel. We worden inmiddels een vreemdelingenlegioen waar ik niets mee heb. Voor mij is ajax Nederlands talent aangevuld met eventueel een buitenlandse aanvulling met een specifieke meerwaarde tov het team.

In mijn ogen bestaat het niet dat David Endt met al zijn praktijkervaring niet weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt en zo'n jochie wel....

Maar ik laat mij graag het tegendeel bewijzen
Hehe, tja dat jochie heeft wel wat ervaring en een eigen idee neem ik aan. Als hij net zo vervelend is als zijn vader, dan wordt dat nog leuk. Ik kan er niet over oordelen, maar ik vind het nog wel meevallen met het vreemdelingen legioen. Op voetbalgebied staan er weer namen die ik ken ipv onbekende jeugdtrainers, op medisch gebied moet ik zeggen dat de blessures enorm gedaald zijn, terwijl de vorige medische begeleiders zaten te zeiken over het nieuwe beleid en zorgden zelf voor een enorme blessuregolf en nu gaan we dit stukje aanpassen. Ik ben benieuwd, maar heel eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee wat Davis Endt nu echt deed en wat Smeets gaat doen. Oh en David Endt weet idd waar Abraham de mosterd vandaan haalt, maar de nieuwe ook, hij komt uit de google generatie ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juli 2013 door Ajax we love you --
maaktnietuit
 maaktnietuit - zondag 14 juli 2013 - 10:43   quote  deeplink  
Ik vind het jammer dat ik niet genoeg bij de club betrokken ben om hier een zinnige mening over te hebben, maar enkele reacties hier vind ik wel lachwekkend.

quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 18:07 schreef joduh het volgende:
Nieuw beleid he??? Blij dat ik daar nie achter stond dan....
DAVID END is ook een godenzoon nl.....
3 keer kampioen, mij lijkt het toch een behoorlijk goed beleid anders, maar misschien maar goed dat er ook mensen zijn die hun ogen blijven sluiten.

quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 13:45 schreef Stanley het volgende:

Het geluksfactor is wel degelijk erg hoog geweest?!?!??!
Als er één club was met bijzonder veel pech dan was het Ajax wel, in de CL loting waren slechts 2 (van de 240) nog zwaardere lotingen denkbaar, als we Bayern of Barcelona in plaats van Real Madrid (de kampioen van Spanje destijds) hadden geloot, toen de Boer aankwam werden al zijn topspelers verkocht en kwamen er, ondanks de belofte, geen vervangers voor in de plaats. Er kwamen vrijwel ondenkbaar veel blessures en boven hem kwam zo'n beetje de grootste voetbaloorlog die Ajax ooit heeft meegemaakt.
Ook eind vorig jaar weer riep iedereen; als de scheidsrechters goed gefloten hadden had Ajax al weken lang kampioen geweest, maar helaas, nog meer pech.

Hoe je het uit durft te typen blijft me een raadsel, dit bewijst maar eens dat er gekken rondlopen in Nederland.
infamous psv
 infamous psv - zondag 14 juli 2013 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 10:43 schreef maaktnietuit het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet genoeg bij de club betrokken ben om hier een zinnige mening over te hebben, maar enkele reacties hier vind ik wel lachwekkend.

[..]

3 keer kampioen, mij lijkt het toch een behoorlijk goed beleid anders, maar misschien maar goed dat er ook mensen zijn die hun ogen blijven sluiten.

[..]

Als er één club was met bijzonder veel pech dan was het Ajax wel, in de CL loting waren slechts 2 (van de 240) nog zwaardere lotingen denkbaar, als we Bayern of Barcelona in plaats van Real Madrid (de kampioen van Spanje destijds) hadden geloot, toen de Boer aankwam werden al zijn topspelers verkocht en kwamen er, ondanks de belofte, geen vervangers voor in de plaats. Er kwamen vrijwel ondenkbaar veel blessures en boven hem kwam zo'n beetje de grootste voetbaloorlog die Ajax ooit heeft meegemaakt.
Ook eind vorig jaar weer riep iedereen; als de scheidsrechters goed gefloten hadden had Ajax al weken lang kampioen geweest, maar helaas, nog meer pech.

Hoe je het uit durft te typen blijft me een raadsel, dit bewijst maar eens dat er gekken rondlopen in Nederland.
Je bent wel een vriendelijke gozer..
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
[..]

Jou laatste zin vind ik jammer. Stanley heeft een hele uitgesproken mening. Ik hou daarvan moet ik zeggen, ook al is het de mijne niet.

Verder kan ik me vrij goed in vinden zoals je dit verwoordt. Maar goed, het verwachtingspatroon ligt nu eenmaal hoger. Dat is ergens ook wel terecht hoewel ik denk dat Ajax het gewoon goed heeft gedaan de afgelopen jaren, OOK in de CL als je ziet wat voor poules we hebben geloot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door Eide --
nora
 nora - zondag 14 juli 2013 - 11:27   quote  deeplink  
Tja ik hoop wel dat David zijn nw functie ook echt wordt ingevuld of dat het een berichtje voor de buitenwereld is, ik hoop dat het ook een functie is waar David zich goed in kan vinden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 juli 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 10:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Jou laatste zin vind ik jammer. Stanley heeft een hele uitgesproken mening. Ik hou daarvan moet ik zeggen, ook al is het de mijne niet.

Verder kan ik me vrij goed in vinden zoals je dit verwoordt. Maar goed, het verwachtingspatroon ligt nu eenmaal hoger. Dat is ergens ook wel terecht hoewel ik denk dat Ajax het gewoon goed heeft gedaan de afgelopen jaren, OOK in de CL als je ziet wat voor poules we hebben geloot.
Eens wat Stan the man betreft..............
Oja Eide... jij hebt ook 3 sterren, toch ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door Nenam_tiL --
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 12:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens wat Stan the man betreft..............
Oja Eide... jij hebt ook 3 sterren, toch ;-)
Yup :)

2x 3 zelfs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 juli 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 12:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Yup :)

2x 3 zelfs
Paar klappen op je kanis.....heb je 10x3.....hihihihi....maar je snapt wat ik bedoel ;-)
Stanley
 Stanley - zondag 14 juli 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

[..]

Wat het aantal gekken in NL heb je helemaal gelijk. En jij bent daar een goed voorbeeld van ;-)

Je kan dramatisch slecht spelen en toch een wedstrijd winnen én andersom ! En zo is het ook met beleid. Met slecht beleid kan je echt kampioen worden en weer andersom. :-)

Frank wordt nu de hemel in geprezen, maar ik weet nog zijn wisselbeleid waar grote groepen supporters kritiek op hadden! Ook wat betreft de blessures die jij aanhaalde had Frankie en zijn staff de nodige zaken verkeerd beoordeeld en dus niet goed gehandeld. Gelukkig gaat dat nu anders...

Verkopen van topspelers was een zegen voor hem en zijn beoogde visie. Elhamdahufter was een solist pur sang en dat geldt ook voor Suarez niet bepaald spelers die zich kunnen wegcijferen voor het grotere geheel zoals FdB eist...

En pech in de CL vind ik ook wel meevallen hoor. Het is DE competitie voor de allerbeste en deze zul je dan ook loten!

Wel heb je een terecht punt wat de arbitrage betreft.

En verder ... ieder zijn mening en dat is maar goed ook anders zou deze site géén bestaansrecht hebben :-)

Mijn mening is dat ik het beleid nog niet heel daadkrachtig vind en mijn persoonlijke mening is ook dat we een smeltkroes of nog beter gesteld, een vreemdelingenlegioen aan het worden zijn waar ik mij minder in kan vinden...

En wat David Endt betreft ... heel krom allemaal. Zoals ik het begrijp willen ze deze functie anders invullen, maar heeft hij al de kans gehad om deze functie op dergelijke wijze invullen? En waarom kan een broekie zonder enige voetbalachtergrond dit dan beter?

Groeten aan Nenam en Eide !
remco k
 remco k - zondag 14 juli 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Wel een hele grote onzin wat je zegt over de CL loting, natuurlijk is dat wel pech, op papier de zwaarste poule ooit in de CL loten is niet bepaald veel geluk hebben..

Maar als ik het goed heb is het bij jou dus als volgt..

Alles wat we gewoon hebben is geluk geweest, en wat we verloren heeft niks met pech te maken..

Bij jou is het glas zeker ook half leeg??
Stanley
 Stanley - zondag 14 juli 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 17:12 schreef remco k het volgende:
Wel een hele grote onzin wat je zegt over de CL loting, natuurlijk is dat wel pech, op papier de zwaarste poule ooit in de CL loten is niet bepaald veel geluk hebben..

Maar als ik het goed heb is het bij jou dus als volgt..

Alles wat we gewoon hebben is geluk geweest, en wat we verloren heeft niks met pech te maken..

Bij jou is het glas zeker ook half leeg??
Remco, om te bepalen of het glas half vol óf half leeg is, is afhankelijk van het moment van evaluatie ;-)

En verder zou iedereen recht op zijn of haar mening moeten hebben, behalve jij natuurlijk :-)
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Wie zegt dat jij dat recht niet zou hebben dan??
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 15 juli 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 23:03 schreef Stanley het volgende:

[..]

Remco, om te bepalen of het glas half vol óf half leeg is, is afhankelijk van het moment van evaluatie ;-)

En verder zou iedereen recht op zijn of haar mening moeten hebben, behalve jij natuurlijk :-)
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2013 door NatjosFC --
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 17:05   quote  deeplink  
Goede post Natjos..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 15 juli 2013 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 17:05 schreef remco k het volgende:
Goede post Natjos..
had er eerst wat anders staan, maar las zijn post niet goed..
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 17:07   quote  deeplink  
Vet man.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 juli 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 17:07 schreef remco k het volgende:
Vet man.
Why the sarcasm?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: David Endt slachtoffer van buitenstaander Kinschberge r of n

0.0063610