|
|
WillemS
|
|
|
Goed zo Danny even natrappen, heb je vast van je nieuwe baas geleerd! Ik moet zeggen, wij ook heel blij dat je weg bent, laat dat duidelijk zijn!! En vooral nooit meer terug, net als je baas!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
'Slotje' Geen bron vermeld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens gap.....bullshit |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Flikker op man! Danny blind is en blijft een rasajacied !!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik heb het bericht wel gevonden, dus het klopt wel dat hij het gezegd heeft, maar daar gaar het niet om. Eerlijk gezegd kan ik mij helemaal vinden in zijn reactie. Typisch geval van stank voor dank, wat nu opnieuw gebeurd met Endt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
bron: http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=182024&abbr=voetbal24
quote:"Ajax is mijn club. Als mensen niet het fatsoen kunnen opbrengen om na een dienstverband van 26 jaar face to face tekst en uitleg te geven, dan zegt dat genoeg. Ik heb tot op de laatste dag met veel plezier bij Ajax gewerkt; Ajax was een verademing. Maar ik ben blij dat ik er weg ben, omdat ik met sommige mensen nooit zou willen en kunnen functioneren." |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
he Boud, spekkie voor je bekkie he.... zo'n uitlating van een van Gaal aanhanger!
maar ik kan me wel voorstellen, als het met Blind toen ook zo is gegaa als nu met David Endt. Komt bij mij niet netjes over!
Maar er over oordelen kan ik niet, want ik hoor het verhaal niet van 2 kanten, helaas! Misschien komt dat nog, wie weet.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 21:05 schreef Ronald 1960 het volgende:he Boud, spekkie voor je bekkie he.... zo'n uitlating van een van Gaal aanhanger! maar ik kan me wel voorstellen, als het met Blind toen ook zo is gegaa als nu met David Endt. Komt bij mij niet netjes over! Maar er over oordelen kan ik niet, want ik hoor het verhaal niet van 2 kanten, helaas! Misschien komt dat nog, wie weet.... Ik vind Blind niets en heb Blind nog nooit iets gevonden. Maar ik kan me zijn houding wel voorstellen als er echt zo met hem is omgegaan. Niet dat ik Endt ken ofzo, maar het lijkt iets structureels te zijn gaan worden om zo de mensen te lozen die niet netjes in de rij wil lopen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Daar zijn we het dan over eens ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 21:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik vind Blind niets en heb Blind nog nooit iets gevonden. Maar ik kan me zijn houding wel voorstellen als er echt zo met hem is omgegaan. Niet dat ik Endt ken ofzo, maar het lijkt iets structureels te zijn gaan worden om zo de mensen te lozen die niet netjes in de rij wil lopen. Ik vind Blind niets en heb Blind nog nooit iets gevonden......Pffffff Jij vindt Ajax niets en zal er nooit iets van begrijpen
Hou je bij eigen sport ouwe.....elkaar lekker op de bek rossen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er naar kijk Nenam.. Kleine nuance |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij kijkt naar de sport, dadelijk gaat men nog denken dat ie er aan doet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man....kan hij niet eens.....zie hem als een vrij corpulente man van 34 die braaf zijn hondjes uitlaat.......beetje saaie vent(nerd) met een dikke hoorne bril die nooit uit de band gesprongen is...hihihihi sorry Boudje |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Het huidige beleid begrijp ik maar ten dele maar van mij mag Ajax de CL winnen! Net zoals elke andere Nederlandse club in Europa van mij mag winnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] Het huidige beleid begrijp ik maar ten dele maar van mij mag Ajax de CL winnen! Net zoals elke andere Nederlandse club in Europa van mij mag winnen. Dat is het verschil slome....AJAX zie ik graag winnen....psv juist niet. dan nog liever Feijenoord
Er zijn maar 2 clubs.....mag jij antwoord op geven |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Willem S jou mening over een ras Ajacied die net als David na vele jaren worden afgedankt als oud vuil.
Geweldig man |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat is het verschil slome....AJAX zie ik graag winnen....psv juist niet. dan nog liever Feijenoord Dus? Ik zeg alleen je stelling dat ik Ajax niets vind niet klopt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zeg alleen dat je loopt te paaien ouwe......HL is jou kindje.....ik lees alles Boudewijn,je bent gewoon een windfaantje.....dus neem jou niet serieus,maar jou voorkeur gaat naar Feijenoord....niks mis mee hoor,maar geef het gewoon toe.
Klein voorbeeldje: Jij doet daar wel mee aan de pooler,boeit me verders geen reet hoor |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 00:11 schreef Nenam_tiL het volgende:Klein voorbeeldje: Jij doet daar wel mee aan de pooler,boeit me verders geen reet hoor Hoho... ik mocht niet meedoen met de Ajax pooler van enkelen van jullie (oa Remco, de rest weet ik niet uit m'n hoofd). Ik had me wel aangemeld maar werd niet goedgekeurd! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Volgens mij gaan sommigen er wel erg simpel aan voorbij dat de actie van Danny om aan de hand van Van Gaal via de achterdeur naar binnen te sneaken een enorme steek in de rug van het TH was. Cruyff heeft vanaf het begin geroepen dat een andere opzet noodzakelijk was en later dat Blind niet te vertrouwen was. Als je dan toch binnenkomt met een functie die er in de jaren was voor de revolutie, is wat mij betreft direct gebleken dat hij niet te vertrouwen was.
Dus Danny: Je bent een groot Ajacied, zal ik altijd blijven vinden. Maar ga in dit geval niet over fatsoen beginnen....... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hier sla je toch echt de plank flink mis. Zij denken alles maar te kunnen bepalen en iedereen pikt het maar als zoete koek, want de o zo grote Cruijff zegt het. Nou die gast eet zelf van flink wat walletjes en is amper te vinden bij Ajax. Ten tijde van de start van de revolutie ook niet, dus wat zei je ook alweer over fatsoen? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
De plank mis ? Dan heb je het volgens mij niet helemaal goed gevolgd. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
De plank mis ? Dan heb je het volgens mij niet helemaal goed gevolgd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
stereo?? Ik ben het met je eens Oceannu.
Maar dat geldt ook voor hoe ajax?? nu naar buiten heeft gebracht over David Endt. Komt op mij ook niet vol fatsoen over. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben zelf van mening dat je zo niet over je club praat. Tegelijkertijd kan ik me best voorstellen dat Danny Blind zo reageert met wat emotie in z'n lijf. Hij is echt wel een ras Ajacied en voelt zichzelf niet best behandeld door de huidige club. Als David Endt nu dit gebeurt kan ik me voorstellen dat dat bij iemand als Blind in emotie reageert.
Niet dat ik er onmiddellijk sympathie voor op kan brengen, maar ik begrijp het wel. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 08:59 schreef Ronald 1960 het volgende:stereo?? Ik ben het met je eens Oceannu. Maar dat geldt ook voor hoe ajax?? nu naar buiten heeft gebracht over David Endt. Komt op mij ook niet vol fatsoen over. Mag duidelijk zijn dat een smartphone soms wat apart reageert hahaha. Ik denk wel dat je de gevallen Blind en Endt los van elkaar moet zien. Van Endt weet ik dat het een enorme gentleman is, precies zoals ie overkomt. Laat hem dan idd vertrouwenspersoon (elders beschreven) worden of zo. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Om opruiming te houden moet je er eerst een troep van maken en dat eist soms slachtoffers.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 13:25 schreef infamous psv het volgende:Om opruiming te houden moet je er eerst een troep van maken en dat eist soms slachtoffers.. Misschien, maar David Endt (en mannen als Bob Haarms wijlen en nog wel een paar) bij Ajax is als de familie van Kemenade bij PSV. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zijn maniertjes met Van Gaal waren niet netjes. Dit na-trappen moet hij ook niet doen ook al is hij een rasajacied |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als Cruijff kan leren niet zo donders eigenwijs en koppig had geweest konden ze gewoon samenwerken. Van Gaal was bereid de strijdbijl te begraven ten behoeve voor de samenwerking bij Ajax. van Gaal is een gentleman en cruiff een arrogante kwal. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 15:53 schreef Peterhs het volgende:Als Cruijff kan leren niet zo donders eigenwijs en koppig had geweest konden ze gewoon samenwerken. Van Gaal was bereid de strijdbijl te begraven ten behoeve voor de samenwerking bij Ajax. van Gaal is een gentleman en cruiff een arrogante kwal. Joh, ik heb een medestander gevonden ;)
(grapje Peter!) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
omg das niet best...
(grapje B) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nee maar serieus. Je mag van sommige mensen niets over Cruijff zeggen. Begrijp me niet verkeerd, maar hij is niet roomser dan de paus hoor. Iedereen heeft het maar over de revolutie en verguist van Gaal. Kijk wat hij voor Ajax heeft betekend man. Hij is diegene die het op poten heeft gezet. Dat dit niet doorgezet is jammer, maar er word steeds gedaan alsof nr 14 ineens het wiel heeft uitgevonden. Enige waarom dit bereikt is omdat hij meer macht heeft en dat weet hij. Mis misleid en misbruikt alles en iedereen en niemand heeft het door. Hij casht en voorziet een aantal clubs van 'ondersteuning'. Nogmaals, ik sta achter de ommekeer bij de club. Dit was nodig, maar er is in een korte tijd al veel gebeurd wat niet kan. Als meneertje zelf eens aangepakt word, dan is hij ineens zielig en is de wereld te klein. Als je de kans hebt om de boel weer in vrede te laten werken en je laat die lopen dan ben je gewoon een koppige ouwe zak. Met de 'contacten' van cruijff en de harde maar faire aanpak van van Gaal samen bij de club. Was niet verkeerd geweest. De manier waarop hij bij Ajax werd gehaald was de enige manier, want Cruijff zal nooit toegeven en de strijdbijl begraven. Dat dit mislukt is, is jammer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Henk Spaan haalt uit naar Cruijff: 'Niet transparant'
quote:Danny Blind liet zich donderdag in gesprek met ELF kritisch uit over sommige mensen die momenteel werkzaam bij Ajax zijn en Henk Spaan vindt dat begrijpelijk. 'Blind is zeker geen zeur. Hij heeft niet buitengewoon veel verdiend bij Ajax', vertelt Spaan tegen de Volkskrant. 'Zijn frustratie is begrijpelijk: hij heeft niet gefaald en moet toch weg.'
'Bij David Endt, die weg moest als teammanager van Ajax, ging het net zo', meent Spaan. 'Er is een zekere mate van hardheid bij Ajax. Misschien is dat overal zo in het betaald voetbal en trekt de rest zich er niets van aan. Maar het gaat er bikkelhard aan toe.'
Of dat door Johan Cruijff komt? 'De fluwelen revolutie noemen ze dat. Nou, het is een snoeiharde revolutie', aldus Spaan. 'Het is niet transparant. Cruijff heeft geen officiƫle functie bij Ajax dus waar hij een hand in heeft, is onduidelijk. Dat is een erg prettige constructie. Voor hem. Voor ons blijft het gissen.'
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=5903&abbr=ajaxshowtime
tjah... Henk Spaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 00:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] Hoho... ik mocht niet meedoen met de Ajax pooler van enkelen van jullie (oa Remco, de rest weet ik niet uit m'n hoofd). Ik had me wel aangemeld maar werd niet goedgekeurd! En terecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 15:53 schreef Peterhs het volgende:Als Cruijff kan leren niet zo donders eigenwijs en koppig had geweest konden ze gewoon samenwerken. Van Gaal was bereid de strijdbijl te begraven ten behoeve voor de samenwerking bij Ajax. van Gaal is een gentleman en cruiff een arrogante kwal. Ik ben wel heel benieuwd dan naar de uitspraak van Louis zelf dat hij met Cruijff samen Ajax erop wou helpen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 16:47 schreef Peterhs het volgende:Nee maar serieus. Je mag van sommige mensen niets over Cruijff zeggen. Begrijp me niet verkeerd, maar hij is niet roomser dan de paus hoor. Iedereen heeft het maar over de revolutie en verguist van Gaal. Kijk wat hij voor Ajax heeft betekend man. Hij is diegene die het op poten heeft gezet. Dat dit niet doorgezet is jammer, maar er word steeds gedaan alsof nr 14 ineens het wiel heeft uitgevonden. Enige waarom dit bereikt is omdat hij meer macht heeft en dat weet hij. Mis misleid en misbruikt alles en iedereen en niemand heeft het door. Hij casht en voorziet een aantal clubs van 'ondersteuning'. Nogmaals, ik sta achter de ommekeer bij de club. Dit was nodig, maar er is in een korte tijd al veel gebeurd wat niet kan. Als meneertje zelf eens aangepakt word, dan is hij ineens zielig en is de wereld te klein. Als je de kans hebt om de boel weer in vrede te laten werken en je laat die lopen dan ben je gewoon een koppige ouwe zak. Met de 'contacten' van cruijff en de harde maar faire aanpak van van Gaal samen bij de club. Was niet verkeerd geweest. De manier waarop hij bij Ajax werd gehaald was de enige manier, want Cruijff zal nooit toegeven en de strijdbijl begraven. Dat dit mislukt is, is jammer. Ik vind van Gaal een echte Ajax held hoor maar toch even twee vragen.
Wat heeft van Gaal allemaal op poten gezet?
En wat betaald Ajax aan Cruijff voor zijn advies dan??
En volgens mij is van Gaal ook niet roomser dan de paus en wil hij net zo min de strijdbijl begraven.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 14:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind van Gaal een echte Ajax held hoor maar toch even twee vragen. Wat heeft van Gaal allemaal op poten gezet? Volgens Johan Derksen heeft hij iets heel goed gedaan met de jeugdopleiding in Nederland (voor alle clubs). Dat herhaalt hij regelmatig.
quote:En wat betaald Ajax aan Cruijff voor zijn advies dan?? Zijn vliegtickets ;) En verder hoor je alleen Cruijff zeggen dat hij niets zou ontvangen totdat er journalisten zijn die durven door te vragen en dan is het 'logisch' dat Ajax dat betaald... De rest houdt wijselijk hun mond. Dus we weten het niet, maar vast wel iets, een klein beetje onkostenvergoeding.
Maar ik denk dat Peterhs meer zijn andere clubs bedoelde die hij ondersteund.
quote: En volgens mij is van Gaal ook niet roomser dan de paus en wil hij net zo min de strijdbijl begraven..
Zou ik ook niet doen na zijn [strike]fluwelen[/strike] ramkoers revolutie. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 15:50 schreef Boudewijn het volgende:Volgens Johan Derksen heeft hij iets heel goed gedaan met de jeugdopleiding in Nederland (voor alle clubs). Dat herhaalt hij regelmatig. Als technisch directeur bij de KNVB meen ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien dat je dat dan even kan laten zien en aangeven in welke periode dat was, kan er namelijk helemaal niks over vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 15:50 schreef Boudewijn het volgende:[..] Volgens Johan Derksen heeft hij iets heel goed gedaan met de jeugdopleiding in Nederland (voor alle clubs). Dat herhaalt hij regelmatig. [..] Zijn vliegtickets ;) En verder hoor je alleen Cruijff zeggen dat hij niets zou ontvangen totdat er journalisten zijn die durven door te vragen en dan is het 'logisch' dat Ajax dat betaald... De rest houdt wijselijk hun mond. Dus we weten het niet, maar vast wel iets, een klein beetje onkostenvergoeding. Maar ik denk dat Peterhs meer zijn andere clubs bedoelde die hij ondersteund. [..] Zou ik ook niet doen na zijn [strike]fluwelen[/strike] ramkoers revolutie. Ga je nu echt Derksen erbij halen?? De man waarvan ook jij volgens mij hebt gezegd dat ie er vaker naast zit dan dat ie zijn info goed heeft.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 18:57 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dat je dat dan even kan laten zien en aangeven in welke periode dat was, kan er namelijk helemaal niks over vinden. Google werkt tegenwoordig steed slechter mbt zoeken op oud nieuws, dus heb recent nieuws moeten uitsluiten en dan heb ik heel snel gevonden via de ipad: http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010515/teksten/spo.knvb.jeugdvoetbal.gaal.html Bericht uit 2001, dus zal vanaf die periode zijn.
Maar iets goed opzoeken via de ipad werkt niet dus zal vanavond eens wat meer proberen te zoeken want ik weet er zelf weinig van behalve dat zelfs Derksen over zijn jeugdplan meerdere malen heel lovend is geweest. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Door van Gaal is dus het HELE nederlandse topvoetbal EN amateurvoetbal op meerdere fronten in kwaliteit erop vooruit gegaan. Door het Masterplan van van Gaal!
Dat is wat anders dan alleen bij Ajax iets op poten zetten wat (naar ik nu lees) verdacht veel lijkt op het 'masterclass' idee van Piet Keizer die er later Cruijff bijhaalde om het op poten te zetten maar het om financiele redenen niet is gelukt.
Ook hun masterclass plan was zeer goed, namelijk oud topvoetballers de talenten laten trainen maar het maakt meteen het cirkeltje weer rond, exact wat ik nu als kritiek heb op de visie van Cruijff: de financieen. Het lukte van Gaal toen wel, maar Cruijff toen niet. Zal het Cruijff nu wel lukken met Overmars aan het financiele stuur? Ik betwijfel het...
Dus Remco... je ziet dat van Gaal op een VEEL groter platform (heel Nederland ipv alleen Ajax) al bewezen heeft iets te kunnen bereiken, waar Ajax uiteindelijk ook van profiteert omdat die de opgeleide jonkies van amateurclubs verder kan opleiden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben dan wel heel benieuwd waarom de jongens die de WK finale speelden hier wat aan gehad hebben?? Die hebben allemaal namelijk hun opleiding genoten voordat dit is ingevoerd.
Allemaal gasten die hun opleiding voor die tijd ontvingen..
Maar goed, van het plan Louis zullen we dan wel eerdaags de vruchten gaan plukken.. En het mooie is, dat kan hij dan zelf bewijzen in Brazillie..
Troouwens ben jij zelf de man van de harde cijfers... Kun jij me dan het succes van het plan laten zien?? Alle europese prijzen die er zijn gewonnen, en de wereldvoetballers die we daarna nog hebben voortgebracht??
Dus Boudewijn, ben benieuwd naar je bevindingen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb trouwens het volgende bedacht.. Mijn buurman is voorzitter van een amateurclub in de buurt.. Zal hem eens vragen naar het masterplan en vragen wat hij ervan vind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens ben ik ook niet negatief over van Gaal he, ik ben positief over beiden, maar vind dat aangezien JC er als eerste mee begonnen is, hij zijn werk samen met de anderen moet af mogen maken. En hooe het nu gaat ben ik persoonlijk uiterst tevreden over,
Over van Gaal als voetbal man niks dan lof, een absolute Ajax held voor mij... Alleen praat hij naar mijn mening iets veel zijn eigen naar de mond.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 21:42 schreef Boudewijn het volgende:[ filmpje ] Door van Gaal is dus het HELE nederlandse topvoetbal EN amateurvoetbal op meerdere fronten in kwaliteit erop vooruit gegaan. Door het Masterplan van van Gaal! Dat is wat anders dan alleen bij Ajax iets op poten zetten wat (naar ik nu lees) verdacht veel lijkt op het 'masterclass' idee van Piet Keizer die er later Cruijff bijhaalde om het op poten te zetten maar het om financiele redenen niet is gelukt. Ook hun masterclass plan was zeer goed, namelijk oud topvoetballers de talenten laten trainen maar het maakt meteen het cirkeltje weer rond, exact wat ik nu als kritiek heb op de visie van Cruijff: de financieen. Het lukte van Gaal toen wel, maar Cruijff toen niet. Zal het Cruijff nu wel lukken met Overmars aan het financiele stuur? Ik betwijfel het... Dus Remco... je ziet dat van Gaal op een VEEL groter platform (heel Nederland ipv alleen Ajax) al bewezen heeft iets te kunnen bereiken, waar Ajax uiteindelijk ook van profiteert omdat die de opgeleide jonkies van amateurclubs verder kan opleiden. Kan jij me trouwens uitleggen waarom vrijwel al die jongens van het jeugd ek die 2 keer kampioen zijn geworden vrijwel allemaal allemaal aan het falen zijn als top voetballers.. En ja ze spelen nog steeds profvoetbal, maar het merendeel niet daar waar je deze lichting verwacht had.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Omdat Van Gaal zijn betoog graag onderbouwt met feiten, somde hij er moeiteloos een aantal op. "Wilkes, Cruyff, Van Basten, Bergkamp. Europa Cups, wereldbekers. Michels, Beenhakker, Cruyff, Hiddink, Advocaat: allemaal toptrainers die in het buitenland hebben gepresteerd. Nederland is internationaal al dertig jaar top. Zo goed is onze opleiding dus. We willen die basis behouden, maar de kwaliteit verbeteren. Want het is wetenschappelijk onderzocht dat er met het Masterplan nog meer rendement uit kan worden gehaald."
Een stukje van de tekst. Kun jij me vertellen waar welke jeugdspelers spelen die door dit plan naar de wereldtop zijn gegaan..
En aub niet met een van Persie aankomen aangezien juist hij wordt genoemd als een luie speler. en een Roysten Drenthe( jaja) wordt genoemd als geweldig product van deze masterplan.. |
|
|
|