|
|
remco k
|
|
|
Het feit dat Ajax zich terugtrok in de strijd om de handtekening van Adam Maher betekent niet dat de Amsterdammers van plan zijn de hand op de knip te houden deze zomer.
In gesprek met Voetbal International legt directeur voetbalzaken Marc Overmars uit waarom Ajax de interesse voor Maher liet varen. "We maken keuzes en hebben besloten niet op Maher te gaan bieden. Het is ook een beetje een eigen leven gaan leiden. Maher is een goede speler, maar we hebben ons nooit bij AZ voor hem gemeld. In die zin zijn we dus niet afgehaakt, want er is nooit onderhandeld. We hebben met Adam zelf contact gehad en daarbij is het gebleven."
"Het geld is dus de hoofdreden niet", benadrukt de beleidsbepaler van de landskampioen in het weekblad. "Ajax staat er financieel hartstikke goed voor en we zijn bereid geld uit te geven. Dat hebben we bewezen met de poging Marco van Ginkel binnen te halen."
Overmars doelt daarmee op een bod ter hoogte van zeven miljoen euro dat Ajax uitbracht op Van Ginkel. De clubleiding van Vitesse gaf echter te kennen niet te willen onderhandelen met de Amsterdammers en bereikten een akkoord met Chelsea. De Londense grootmacht hoeft slechts vijf miljoen euro over te maken.
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2013/06/26/4075696/overmars-bereid-geld-uit-te-geven?ICID=AR_PN_9 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Komt goed...al vind ik het kinderachtig dat ze van Ginkel niet naar Ajax laten vertrekken alsof hun een kampioensploeg hebben....zonder van Ginkel zelf en Bony is het middenmoot...belachelijk....en van Ginkel wil zelf zo graag naar Ajax... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Joden en mocro's....werkt niet,nu niet....nooit niet |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja nou ik ben benieuwd waar ze geld aan willen uitgeven |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik weet niet in hoeverre goal.com het bericht heeft aangepast, maar het leest vreemd.
quote:In gesprek met Voetbal International legt directeur voetbalzaken Marc Overmars uit waarom Ajax de interesse voor Maher liet varen. Maar wat is de uitleg dan waarom ze er niet mee door gegaan zijn?
quote:maar we hebben ons nooit bij AZ voor hem gemeld. In die zin zijn we dus niet afgehaakt, want er is nooit onderhandeld .............. Dat hebben we bewezen met de poging Marco van Ginkel binnen te halen. Hoezo? Vitesse had de telefoon toch niet opgenmen zei hij eerst, dus er is helemaal niet onderhandeld dus er is helemaal niets bewezen dat ze bereid zijn om geld uit te geven. Dus 7 miljoen willen betalen is gewoon een loos argument. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:Komt goed...al vind ik het kinderachtig dat ze van Ginkel niet naar Ajax laten vertrekken alsof hun een kampioensploeg hebben....zonder van Ginkel zelf en Bony is het middenmoot...belachelijk....en van Ginkel wil zelf zo graag naar Ajax... Lijkt me eerder logisch als je de ambitie hebt om wel bovenin mee te willen draaien. Wie weet welke spelers ze alsnog van Chelsea ervoor terugkrijgen. Wat stelt het bedrag van 2 miljoen extra dan nog voor terwijl dat nog een ongefunderd bedrag is omdat er niet is onderhandeld. Gezien het beleid binnen ajax van spotgoedkoop willen halen en alleen duur verkopen verwacht ik niet dat die 7 miljoen echt betaald zou zijn. Daarbij zei Marc Overmars hetzelfde toen Vitesse Janssen over wilde nemen, maar toen Besiktas niet doorging en Janssen geen nut had binnen Ajax ze hem alsnog hebben laten gaan. Als van Ginkel bij Chelsea meer kan verdienen en hij persoonlijk wel wil dan begrijp ik het wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:38 schreef Boudewijn het volgende:Ik weet niet in hoeverre goal.com het bericht heeft aangepast, maar het leest vreemd. [..] Maar wat is de uitleg dan waarom ze er niet mee door gegaan zijn? [..] Hoezo? Vitesse had de telefoon toch niet opgenmen zei hij eerst, dus er is helemaal niet onderhandeld dus er is helemaal niets bewezen dat ze bereid zijn om geld uit te geven. Dus 7 miljoen willen betalen is gewoon een loos argument. In dat stukje dat daar stond "keuzes". Dan neem ik aan dat dat draait om tactische overwegingen van wat je al in je selectie hebt. En als je 7 miljoen beidt maar Vitesse wil niet onderhandelen heb je toch je bereidheid wel getoond, of zie ik dat nou zo verkeerd? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:49 schreef Eide het volgende:In dat stukje dat daar stond "keuzes". Dan neem ik aan dat dat draait om tactische overwegingen van wat je al in je selectie hebt. Er stond inderdaad keuzes, maar geen uitleg. Tactische overwegingen zou kunnen, maar misschien gaf Maher aan dat hij liever naar een andere club wilde gaan, misschien was zijn salaris te hoog, misschien vond hij van Gaal een aardige man. We weten het niet dus ik zou graag de daadwerkelijke uitleg horen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:49 schreef Eide het volgende:En als je 7 miljoen beidt maar Vitesse wil niet onderhandelen heb je toch je bereidheid wel getoond, of zie ik dat nou zo verkeerd? Als er niet is onderhandeld, letterlijk de telefoon door niemand werd opgenomen zou er gezegd zijn door Overmars, dan kun je achteraf wel een prijs noemen maar dan wil dat niet zeggen dat dat het bewijs is dat je wel geld wilt uitgeven. Bereidheid tot onderhandelen was er, maar het genoemde bedrag hoeft niet te kloppen.
Het ging er mij vooral om dat hij enerzijds zegt niet te hebben onderhandeld met AZ en ze daarom dus niet zijn afgehaakt, maar anderzijds wel zegt dat ze zeker 7 miljoen hebben geboden terwijl er niet onderhandeld is. Het is dus OF je hebt onderhandeld en wel/niet iets overeen kunnen komen OF je hebt niet onderhandeld en dan kun je ook niet zeggen dat het bewijs er is van geld willen uitgeven.
Maar ik heb geen VI dus ik weet niet hoe het exact in het oorspronkelijke artikel is opgeschreven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 00:11 schreef Boudewijn het volgende:[..] Als er niet is onderhandeld, letterlijk de telefoon door niemand werd opgenomen zou er gezegd zijn door Overmars, dan kun je achteraf wel een prijs noemen maar dan wil dat niet zeggen dat dat het bewijs is dat je wel geld wilt uitgeven. Bereidheid tot onderhandelen was er, maar het genoemde bedrag hoeft niet te kloppen. Het ging er mij vooral om dat hij enerzijds zegt niet te hebben onderhandeld met AZ en ze daarom dus niet zijn afgehaakt, maar anderzijds wel zegt dat ze zeker 7 miljoen hebben geboden terwijl er niet onderhandeld is. Het is dus OF je hebt onderhandeld en wel/niet iets overeen kunnen komen OF je hebt niet onderhandeld en dan kun je ook niet zeggen dat het bewijs er is van geld willen uitgeven. Maar ik heb geen VI dus ik weet niet hoe het exact in het oorspronkelijke artikel is opgeschreven. Boudewijn , ik had je hoger ingeschat. Je kan tegenwoordig een bod uitbrengen zonder telefoon he, misschien heb je wel eens van email gehoord? En na een bod moet er gereageerd worden. Als er geen antwoord op het bod komt ga je bellen, en nemen ze dan niet op, dan heb je tog een bod gedaan! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vind het een beetje slakken met zout verhaaltje Boudewijn. Moet je dan echt alles letterlijk gaan nemen? Lijkt me vrij overdreven. Ajax zal wel contact hebben gehad met Vitesse in de trent van "als wij 7 miljoen bieden, kunnen we dan praten?" Vitesse zal gewoon zeer nadrukkelijk hebben aangegeven dat er gewoon niet te praten valt over een binnenlandse transfer van Van Ginkel. Zou er verder niet te veel in lezen.
Het Maher verhaal is wat anders, vreemd door op het oog tegenstrijdige verklaringen van Overmars en de Boer. Lijkt overigens gewoon een kwestie waar de buitenwereld zichzelf wat heeft aangepraat.
Ajax heeft zat geld te investeren. De aanpassingen op de Toekomst kosten wat centen en misschien moet de club bijleggen als de ArenA groter wordt maar Ajax heeft feitelijk geld zat. Het blijft alleen erg rustig als je kijkt naar de uitgesproken prioriteit van FdB, namelijk rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 00:46 schreef riveco het volgende:Boudewijn , ik had je hoger ingeschat. Je kan tegenwoordig een bod uitbrengen zonder telefoon he, misschien heb je wel eens van email gehoord? En na een bod moet er gereageerd worden. Als er geen antwoord op het bod komt ga je bellen, en nemen ze dan niet op, dan heb je tog een bod gedaan! Maar dat staat er niet dus we weten het niet. Maar dat is onbelangrijk,
@riveco @Eide Het gaat erom dat er tegenstrijdige uitspraken worden gedaan door Overmars en daarom vraag ik me af hoe het in het oorspronkelijke artikel wordt vermeld. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou erg transparant is Ajax niet in transferzaken. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Ander clubs ook niet, alleen de media verzint er alles bij. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 01:18 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar dat staat er niet dus we weten het niet. Maar dat is onbelangrijk, @riveco @Eide Het gaat erom dat er tegenstrijdige uitspraken worden gedaan door Overmars en daarom vraag ik me af hoe het in het oorspronkelijke artikel wordt vermeld. Het gaat denk ik niet om tegenstrijdige berichten van Overmars, maar meer hoe legt een media gek de woorden uit, en hoeveel geloof je van die onzin wat steeds weer verschijnt. 85 % klopt niet of is voor 70% verdraaid of verkeerd begrepen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 09:35 schreef riveco het volgende:[..] Het gaat denk ik niet om tegenstrijdige berichten van Overmars, maar meer hoe legt een media gek de woorden uit, en hoeveel geloof je van die onzin wat steeds weer verschijnt. 85 % klopt niet of is voor 70% verdraaid of verkeerd begrepen. Nou ja, bij Maher was er echt wel sprake van een andere verklaring van Overmars en de Boer. In dit verhaal is daar echter geen sprake van in mijn optiek. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 09:40 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, bij Maher was er echt wel sprake van een andere verklaring van Overmars en de Boer. In dit verhaal is daar echter geen sprake van in mijn optiek. Maar misschien was bij Maher een van de twee verkeerd geciteerd. De tekst van het artikel op Goal.com vind ik zo vreemd (ik zie wel tegenstrijdigheden, en geen gesuggereerde uitleg) dus ik hoopte dat iemand hier de VI wel heeft en het stuk heeft gelezen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
De financiële grenzen worden streng bewaakt, jong en kneedbaar talent krjgt voorrang. Alleen in uitzonderingsgeval_ len trekt Ajax de beurs. Die exceptie wilde de clubleiding voor Maher niet maken, We maken keuzes en hebben besloten niet op Adam te gaan bieden. Het is ook een beetje een eigen leven gaan leiden. Maher is een goede speler, maar we hebben ons nooit bij AZ voor hem gemeld. In die zin zijn we dus niet afgehaakt, want er is nooit onderhandeld. We hebben met Adam zelf contact gehad en daarbij is het gebleven. Het geld is dus de hoofd_ reden niet. We wisten wat AZ ongeveer zou gaan vragen voor Maher. Ook ik vind Adam een groot talen! maar niet tegen elke prijs! Voor Van Ginkel wilde Ajax bij uitzondering wél een forse transfersom betalen. De midden] velder van Vitesse stond bovenaan op de verlang_ lijst in Amsterdam. Overmars had zeven miljoen euro vrijgemaakt en nam contact op met de Arnhemse clubleiding. Maar nog voordat er over kon worden gesproken, kreeg Overmars te horen dat een verkoop aan Ajax onbespreekbaar was. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Dit komt uit de Vi , Dus Boudewijn hopelijk krijg je zo een beter inzicht. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dank je!
Dus blijkbaar is er geen bod geweest van 7 miljoen, enkel dat dat bedrag vrijgemaakt was mocht het tot onderhandelen komen. Waarschijnlijk was er dus lager geboden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 01:18 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar dat staat er niet dus we weten het niet. Maar dat is onbelangrijk, @riveco @Eide Het gaat erom dat er tegenstrijdige uitspraken worden gedaan door Overmars en daarom vraag ik me af hoe het in het oorspronkelijke artikel wordt vermeld. Je zoekt werkelijk achter iedere uitspraak wat, deed je dat ook maar eens bij van Gaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij juist wel. Duidelijker kan niet..
Maher gaan we niet mee bezig, van Ginkel willen we graag maar Vitesse werkt niet mee.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 14:03 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij juist wel. Duidelijker kan niet.. Maher gaan we niet mee bezig, van Ginkel willen we graag maar Vitesse werkt niet mee.. Maar waarom niet meer met Maher bezig dan? Als ze zo transparant zijn dan mogen ze dat ook wel vertellen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, ze zijn nooit met Maher bezig geweest. Er is geen contact geweest tussen AZ en Ajax. Frank de Boer heeft vaak lovend over Maher gesproken en Ajax heeft eenmalig contact gehad met Maher (inhoud en uitkomst onbekend) maar er is nooit een formele interesse geweest. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 15:54 schreef Eide het volgende:[..] Nee, ze zijn nooit met Maher bezig geweest. Er is geen contact geweest tussen AZ en Ajax. Frank de Boer heeft vaak lovend over Maher gesproken en Ajax heeft eenmalig contact gehad met Maher (inhoud en uitkomst onbekend) maar er is nooit een formele interesse geweest. Ja, maar WAAROM niet meer na het gesprek........ Laat ze daar ook transparant over zijn als ze zo transparant zijn. Anders zijn ze gewoon niet transparant (hun goed recht natuurlijk, maar dan moet je (Remco) niet zeggen dat ze transparant zijn) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Misschien ligt het ook wel aan de journalist(en) in kwestie hoor, dat die gewoon niet hebben doorgevraagd.
Maar mijn eerste vervolg vraag zou zijn geweest: 'Waarom heeft Ajax besloten om niet te gaan onderhandelen met AZ? Wat heeft het gesprek met Maher doen besluiten af te zien van zijn komst?'
Ik neem aan dat ELKE journalist die vraag zou stellen, anders kun je beter een andere baan zoeken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 16:27 schreef Boudewijn het volgende:Misschien ligt het ook wel aan de journalist(en) in kwestie hoor, dat die gewoon niet hebben doorgevraagd. Maar mijn eerste vervolg vraag zou zijn geweest: 'Waarom heeft Ajax besloten om niet te gaan onderhandelen met AZ? Wat heeft het gesprek met Maher doen besluiten af te zien van zijn komst?' Ik neem aan dat ELKE journalist die vraag zou stellen, anders kun je beter een andere baan zoeken. Dat is het probleem juist.....banen liggen niet voor het oprapen ;-) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 16:27 schreef Boudewijn het volgende:Misschien ligt het ook wel aan de journalist(en) in kwestie hoor, dat die gewoon niet hebben doorgevraagd. Maar mijn eerste vervolg vraag zou zijn geweest: 'Waarom heeft Ajax besloten om niet te gaan onderhandelen met AZ? Wat heeft het gesprek met Maher doen besluiten af te zien van zijn komst?' Ik neem aan dat ELKE journalist die vraag zou stellen, anders kun je beter een andere baan zoeken. Boudewijn, Overmars heeft mijn gevraagd jou antwoord te geven! Omdat Maher niet de speler is waar ze meer voor uit willen geven in tegenstelling tot v. Ginkel. En omdat andere posities momenteel nog voorrang hebben. Het type speler Maher hebben we in huis en het type v.Ginkel komt terug van blessure.(Klaasen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 15:37 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar waarom niet meer met Maher bezig dan? Als ze zo transparant zijn dan mogen ze dat ook wel vertellen. Moet er over iedere speler waar ze niet mee bezig zijn verteld worden waarom Ajax niet geïnteresseerd is?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 16:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ja, maar WAAROM niet meer na het gesprek........ Laat ze daar ook transparant over zijn als ze zo transparant zijn. Anders zijn ze gewoon niet transparant (hun goed recht natuurlijk, maar dan moet je (Remco) niet zeggen dat ze transparant zijn) Ik zeg dat ze duidelijk zijn, en dat zijn ze wel degelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 16:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ja, maar WAAROM niet meer na het gesprek........ Laat ze daar ook transparant over zijn als ze zo transparant zijn. Anders zijn ze gewoon niet transparant (hun goed recht natuurlijk, maar dan moet je (Remco) niet zeggen dat ze transparant zijn) Daarbij zijn ze transparant over de transfers en wat ze waar geboden hebben. Ik denk niet dat er een club is in Nederland die daar meer openheid over geeft dan Ajax.
Wij zijn niet (meer) geinterseerd in Maher is volgens mij gewoon heel duidelijk.. Het is pas wazig als er gezegd wordt dat ze bezig zijn en er niet veel over kunnen vertellen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 16:27 schreef Boudewijn het volgende:Misschien ligt het ook wel aan de journalist(en) in kwestie hoor, dat die gewoon niet hebben doorgevraagd. Maar mijn eerste vervolg vraag zou zijn geweest: 'Waarom heeft Ajax besloten om niet te gaan onderhandelen met AZ? Wat heeft het gesprek met Maher doen besluiten af te zien van zijn komst?' Ik neem aan dat ELKE journalist die vraag zou stellen, anders kun je beter een andere baan zoeken. Blijkbaar wordt die vraag dus niet gesteld.. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 19:03 schreef remco k het volgende:[..] Daarbij zijn ze transparant over de transfers en wat ze waar geboden hebben. Ik denk niet dat er een club is in Nederland die daar meer openheid over geeft dan Ajax. Wij zijn niet (meer) geinterseerd in Maher is volgens mij gewoon heel duidelijk.. Het is pas wazig als er gezegd wordt dat ze bezig zijn en er niet veel over kunnen vertellen.. Wat noem jij transparant dan. Je hoort er veel te weinig van man. lul toch niet zo slap. je leest bij jou nooit een wanklank en als men een andere mening erop na houd dan word het je teveel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 19:19 schreef Hollands glorie het volgende:[..] Wat noem jij transparant dan. Je hoort er veel te weinig van man. lul toch niet zo slap. je leest bij jou nooit een wanklank en als men een andere mening erop na houd dan word het je teveel Mag jij me uitleggen wat het mij te veel wordt dan, reageer altijd inhoudelijk op de reacties van anderen en heb mijn eigen mening. Dat anderen dat niet aanstaat en het men niet lukt mij op andere gedachten te brengen brengt schijnbaar wat frustraties te weeg, zo ook bij jou blijkbaar. Ik kan daar niet zo veel mee, en eerlijk gezegd boeit het me ook geen ene reet.
Zo nu ontopic weer verder.
Ik ben het inderdaad met vrijwel alles eens wat ze doen, uiteraard zullen er fouten gemaakt worden, maar ik denk oprecht dat als we 5/6 jaar verder zijn dat deze mensen heel veel betekend zullen hebben voor Ajax en dat we er ook Europees weer een stuk beter op zullen staan..
En over de dingen waar ik het niet mee eens ben gun ik ze het voordeel van de twijfel.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Mag jij me uitleggen wat het mij te veel wordt dan, reageer altijd inhoudelijk op de reacties van anderen en heb mijn eigen mening. Dat anderen dat niet aanstaat en het men niet lukt mij op andere gedachten te brengen brengt schijnbaar wat frustraties te weeg, zo ook bij jou blijkbaar. Ik kan daar niet zo veel mee, en eerlijk gezegd boeit het me ook geen ene reet. Zo nu ontopic weer verder. Ik ben het inderdaad met vrijwel alles eens wat ze doen, uiteraard zullen er fouten gemaakt worden, maar ik denk oprecht dat als we 5/6 jaar verder zijn dat deze mensen heel veel betekend zullen hebben voor Ajax en dat we er ook Europees weer een stuk beter op zullen staan.. En over de dingen waar ik het niet mee eens ben gun ik ze het voordeel van de twijfel.. Nieuwe maat , Remco :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij maakt vrienden.....net als ik ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Daar hou ik het dan maar op. En op een slecht geschreven artikel. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Beter een verre vriend dan een goede buur ouwe ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dus dan zouden ze juist hun werk goed moeten doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beter een goede buur dan een verre vriend (=van mensen in zijn omgeving kan men meer hulp verwachten)
Gekke tukker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zegt de alleenheerser.....waar is thomas gebleven ouwe,heb je hem uitgekocht?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beter een goede buur dan een verre vriend (=van mensen in zijn omgeving kan men meer hulp verwachten) Gekke tukker Dat weet ik wel bufnukkel,maar jou als ver vriendje kan ik nog de gek aan steken mijn buren zijn doof of blind dus daar heb ik niks aan ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
de gek aan steken??....wa's dat dan ? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:
zoiets als dit ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
zeg dat dan.....slome |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: we begrijpen elkaar hehe |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zegt de alleenheerser.....waar is thomas gebleven ouwe,heb je hem uitgekocht?? Waarom uitkopen? Alleenheersers zorgen er toch voor mensen niet meer gevonden kunnen worden ;)
Nee, maar het scheelt dat het tegenwoordig een stuk netter aan toe gaat. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Vrienden voor het leven ;-) |
|
|
|
|
eriksen fan
|
|
|
Ik persoonlijkvindt het een goede zet van ajax om maher te laten varen. Hij heeft veel kwaliteit maar toch denk ik dat van Ginkel meer kwaliteit heeft en fysiek heeft hij ook meer te bieden. Maarja, vitesse is een rot clunje dat niet aan de conncurrentie wil verkopen. En geef ze is ongelijk. Maar zonder bony en van Ginkel zijn ze rond de 10e plaats denk ik misschien iets hoger. Hoop wel HEEEEEELLL erg dat hij toch komt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 11:26 schreef eriksen fan het volgende:Ik persoonlijkvindt het een goede zet van ajax om maher te laten varen. Hij heeft veel kwaliteit maar toch denk ik dat van Ginkel meer kwaliteit heeft en fysiek heeft hij ook meer te bieden. Maarja, vitesse is een rot clunje dat niet aan de conncurrentie wil verkopen. En geef ze is ongelijk. Maar zonder bony en van Ginkel zijn ze rond de 10e plaats denk ik misschien iets hoger. Hoop wel HEEEEEELLL erg dat hij toch komt Dubbel account, Remco ;) |
|
|
|