BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het nieuwe thuis tenue

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - vrijdag 28 juni 2013 - 09:48   quote  deeplink  
Ajax onthult nieuwe thuistenue

Het nieuwe Ajax-thuistenue voor het seizoen 2013-2014 is vanaf nu exclusief te bestellen via Ajaxshop.nl. Er zijn een aantal unieke elementen aan het thuisshirt toegevoegd. Zo is het wapen van Amsterdam in het shirt verwerkt en zijn er vijf Ajax-logos op de achterzijde gedrukt. Vanaf woensdag 3 juli is het nieuwe shirt ook in de Official Ajax Fanshop (ArenA en Ajax Experience) verkrijgbaar.

Het nieuwe thuistenue zal voor het eerst gedragen worden tijdens de jubileumwedstrijd van Sjaak Swart op 3 juli. Op de dag dat Mister Ajax zijn 75ste verjaardag in het Olympisch Stadion viert, zullen vele prominente Ajacieden het nieuwe rood en wit dragen. Ajax-fans die s avonds naar de wedstrijd gaan kunnen het nieuwe shirt ook bij een speciaal verkooppunt bij het Olympisch Stadion aanschaffen.

http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/Ajax-onthult-nieuwe-thuistenue.htm

61122_20455__28062013_0740.jpg

61123_20455__28062013_0740.jpg

Weer die achterlijke strepen op de mouwen :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Eide --
Brandje
 Brandje - vrijdag 28 juni 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 09:48 schreef Eide het volgende:
Ajax onthult nieuwe thuistenue

Het nieuwe Ajax-thuistenue voor het seizoen 2013-2014 is vanaf nu exclusief te bestellen via Ajaxshop.nl. Er zijn een aantal unieke elementen aan het thuisshirt toegevoegd. Zo is het wapen van Amsterdam in het shirt verwerkt en zijn er vijf Ajax-logos op de achterzijde gedrukt. Vanaf woensdag 3 juli is het nieuwe shirt ook in de Official Ajax Fanshop (ArenA en Ajax Experience) verkrijgbaar.

Het nieuwe thuistenue zal voor het eerst gedragen worden tijdens de jubileumwedstrijd van Sjaak Swart op 3 juli. Op de dag dat Mister Ajax zijn 75ste verjaardag in het Olympisch Stadion viert, zullen vele prominente Ajacieden het nieuwe rood en wit dragen. Ajax-fans die s avonds naar de wedstrijd gaan kunnen het nieuwe shirt ook bij een speciaal verkooppunt bij het Olympisch Stadion aanschaffen.

http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/Ajax-onthult-nieuwe-thuistenue.htm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Weer die achterlijke strepen op de mouwen :(
Die strepen doen we, helaas, niks meer aan. Wel nice dat het logo als embleem erop zit ipv dat hij erin genaaid is.
Ben tevreden
Eide
 Eide - vrijdag 28 juni 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die strepen doen we, helaas, niks meer aan. Wel nice dat het logo als embleem erop zit ipv dat hij erin genaaid is.
Ben tevreden
Dat vond ik inderdaad ook mooi.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 juni 2013 - 11:10   quote  deeplink  
vond die van dit jaar toch mooier...

maar dit is wel een leuk shirt voor een 33e kampioenschap:)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 juni 2013 - 11:26   quote  deeplink  
....maar tachtig euro voor een shirt blijft veel geld ;-)
Ik vind het ook een mooi shirt en idd embleem erop genaaid i.p.v. er op geprint.

Ik zou het graag willen hebben (maybe koop ik het :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het nieuwe thuis tenue

0.0048961