BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Ik begrijp dat Van Geel achter de deur met een mitrailleur klaar ligt"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 juni 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Vanaf volgende week staat Graziano Pellè formeel onder contract bij Feyenoord, maar de aanvaller wordt nu al sterk in verband gebracht met een vertrek. Zenit Sint-Petersburg zou in de markt zijn voor de Italiaan, zo liet een 'persoonlijke begeleider' weten in de Russische media. Hoewel geen enkele club zich officieel heeft gemeld, sluit Pellè een vertrek allerminst uit.

In het Algemeen Dagblad verklaart de clubtopscorer van het afgelopen seizoen dat die begeleider geen zaakwaarnemer van hem is. "Maar die man was wel nauw betrokken bij mijn komst naar AZ", vertelt Pellè. "Ik snap dat er interesse voor mij is, het zou heel gek zijn als er na mijn beste seizoen uit mijn loopbaan helemaal niemand zou informeren. Maar of Zenit Sint-Petersburg daadwerkelijk concreet is geïnteresseerd, weet ik niet. Ik moet nog met de clubleiding van Feyenoord praten."

"Ik begrijp dat Martin van Geel achter de deur van De Kuip met een mitrailleur klaar ligt om alle vertegenwoordigers van clubs die interesse in mij tonen neer te schieten", grapt de trefzekere spits, die benadrukt dat hij momenteel 'gewoon' voor Feyenoord speelt. "Maar iedereen weet dat de Eredivisie een competitie is waar spelers voortdurend worden weggehaald door clubs uit de grotere voetbalcompetities. Dat kan ook met mij gebeuren."

"Er was deze zomer al interesse uit Italië, maar dat is eerlijk gezegd niet het land waar mijn voorkeur naar uit gaat", geeft Pellè aan. "Ik denk dat Engeland en Duitsland het beste bij mijn speelstijl passen. En Zenit? Een grote club, maar ik heb nog niets van ze gehoord. En vergeet niet, Feyenoord is ook een grote club waar ik op mijn plek ben. Maar ik wil eerlijk zijn: een transfer naar een grote competitie mag je nooit uitsluiten.
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 juni 2013 - 23:06   quote  deeplink  
"Voetbal is oorlog" zei ooit een niet nader te noemen oefenmeester uit 020
ar
 ar - zaterdag 29 juni 2013 - 08:01   quote  deeplink  
Vooral tussen juli en september.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 juni 2013 - 12:33   quote  deeplink  
Van Geel heeft altijd gelijk, en maakt Feyenoord ook rijk.
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 29 juni 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Zo werkt het nou eenmaal....principe van de marktwerking.
VVout
 VVout - zaterdag 29 juni 2013 - 17:00   quote  deeplink  
Maar wel volgens de regels van v. Geel dus!

Geel_rambo.png
tomson
 tomson - zaterdag 29 juni 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Hahaa.. geweldig
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 29 juni 2013 - 19:13   quote  deeplink  
hihi das een goeie en vol blijven houden alleen voor een echt top bedrag spelers verkopen dan kun je zelf ook wat goeds terug halen
Alexi
 Alexi - zaterdag 29 juni 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Naar welke spotschool gaat ie?
van geil
 van geil - zaterdag 29 juni 2013 - 23:51   quote  deeplink  
tja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Ik begrijp dat Van Geel achter de deur met een mitrailleur klaar ligt"









0.0065321