BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lobotka voor één jaar gehuurd van AS Trencin

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 30 juni 2013 - 16:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

[Update] Lobotka voor één jaar gehuurd (Ajax Showtime)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 juni 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Lobotka voor één jaar gehuurd van AS Trencin

quote:
Stanislav Lobotka zal vannacht afreizen naar Amsterdam om morgen een contract te tekenen bij Ajax. Het management van de speler en van AS Trencin laat aan Ajax Showtime weten dat de middenvelder voor één jaar wordt gehuurd van de club van Tscheu La Ling.

'Je kent Ling vast en zeker en die is er mee bezig', verklaarde Lobotka's agent eerder telefonisch aan Ajax Showtime, waarna hij toevoegde: 'Het contract kán morgen getekend worden, maar meer mag ik er niet over zeggen.' Niet veel later liet het management toch meer los: 'Stanislav zal voor één jaar worden gehuurd door Ajax. Vanavond zal hij naar Amsterdam vliegen.'

Lobotka is een 18-jarige middenvelder van AS Trencin, waarmee Ajax een samenwerkingsverband heeft. Hij is 1,70 meter lang en speelde afgelopen seizoen 31 wedstrijden in de Cordon Liga. Daarin maakte hij twee treffers en bereidde hij er eentje voor. In 2011 liep de kleine spelmaker al stage in Amsterdam en bij een bezoek aan Slowakije noemde Ronald de Boer opnieuw zijn naam.

In mei tekende Lobotka nog een vierjarig contract bij zijn club, maar wel onder de boodschap dat hij ieder moment weg kan en dat Trencin in dat geval iets aan hem verdient. De Slowaak is na Sam Hendriks en Marvin Höner de derde jonge aanwinst worden voor de landskampioen.
Kon qua video alleen dit van hem vinden (en 2 volledige wedstrijden, maar geen idee wie het dan is)

NatjosFC
 NatjosFC - zondag 30 juni 2013 - 18:44   quote  deeplink  
deze zal wel voor het 1e gehaald worden dan...
zit er ook een optie tot koop bij? of is dat nog niet bekend?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 30 juni 2013 - 18:46   quote  deeplink  
Een qute uit voetbal blad Elf:

Lobotka gaat maandag een meerjarig contract tekenen in Amsterdam. Dat is te lezen op de officiële website van de Slowaakse versie van de Eredivisie, de Corgon Liga.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 30 juni 2013 - 18:47   quote  deeplink  
in het AD staat huur, met optie tot koop...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 30 juni 2013 - 18:50   quote  deeplink  
wordt op meerdere sites ook gezegd idd :-)

We gaan het ongetwijfeld nog wel horen lijkt mij
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 30 juni 2013 - 19:00   quote  deeplink  
vi.nl meldt ook nog dat hij bij Jong Ajax gaat beginnen...
dan zal hij na het trainingskamp wel aansluiten bij Ajax 1 lijkt me?
ten minste als hij wordt gehuurd..
nora
 nora - zondag 30 juni 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Ajax gaat steeds meer lijken op een opleidings instituut, met op de tweede plaats een team wat wil mee tellen in europa 18 jaar weer een talent Ajax is sterk bezig op de transfer markt resultaat tot heden 3 teenagers.
remco k
 remco k - zondag 30 juni 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Misschien is er wel twijfel. Ze kunnen dat soort jongens nu heel goed uittesten in Jong Ajax. Waarschijnlijk is hij niet duur in salaris en is er (dat mag je tenminste aannemen bij een samenwerking) de mogelijkheid tot kopen.

Huren ze hem een jaar en het is niks gaat ie weer weg, is het wel wat kunnen ze hem kopen..

Lijkt me prima toch..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 juni 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 23:23 schreef remco k het volgende:
Misschien is er wel twijfel. Ze kunnen dat soort jongens nu heel goed uittesten in Jong Ajax. Waarschijnlijk is hij niet duur in salaris en is er (dat mag je tenminste aannemen bij een samenwerking) de mogelijkheid tot kopen.

Huren ze hem een jaar en het is niks gaat ie weer weg, is het wel wat kunnen ze hem kopen..

Lijkt me prima toch..
Misschien is door deze constructie de aankoopprijs over een jaar laag....lijkt me idd prima...
remco k
 remco k - zondag 30 juni 2013 - 23:28   quote  deeplink  
En is het niks heeft ie weinig gekost en gaat ie weer weg..
remco k
 remco k - zondag 30 juni 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Je moet als club toch iets als je financieel niet mee kan met de top. Ajax probeert veel "talenten" uit, hierdoor zal er uiteindelijk een constante goede lichting moeten zijn voor het eerste. Uiteraard zijn deze spelers een aanvulling op dat wat er uit de jeugd moet door komen stromen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 30 juni 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 23:29 schreef remco k het volgende:
Je moet als club toch iets als je financieel niet mee kan met de top. Ajax probeert veel "talenten" uit, hierdoor zal er uiteindelijk een constante goede lichting moeten zijn voor het eerste. Uiteraard zijn deze spelers een aanvulling op dat wat er uit de jeugd moet door komen stromen.
Zijn er wel aardig wat..Dat geeft toch ook te denken
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 juni 2013 - 23:38   quote  deeplink  
Dit is nummer zeven al ofzo?
Ik vind het goed hoor, als het iets wordt dan is het altijd handig. Zo niet, ben je vrij weinig aan geld kwijt..
remco k
 remco k - maandag 01 juli 2013 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 23:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zijn er wel aardig wat..Dat geeft toch ook te denken
Het was algemeen bekend dat de opleiding met name op het middenveld en achterin niet veel bijzonders had lopen. Dat gat is opgevuld met deze jongens. Je bent gewoon een paar jaar verder voordat je die jongens echt weer uit de opleiding krijgt.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 00:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was algemeen bekend dat de opleiding met name op het middenveld en achterin niet veel bijzonders had lopen. Dat gat is opgevuld met deze jongens. Je bent gewoon een paar jaar verder voordat je die jongens echt weer uit de opleiding krijgt.
Geld ook voor de vleugels, maar ik heb erg veel vertrouewen in Mozes en El Ghazi en natuurlijk Meleg
..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juli 2013 - 02:03   quote  deeplink  
Ajax heeft tot nu toe 3 jonge spelers gehaald. Gekocht of al dan niet gehuurd, maar is het niet logisch dat deze spelers voor Jong Ajax zijn gehaald? Kunnen ze ervaring opdoen en mogelijk in de winterstop alsnog de overstap maken naar het eerste. Of zit ik hier mis?
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax heeft tot nu toe 3 jonge spelers gehaald. Gekocht of al dan niet gehuurd, maar is het niet logisch dat deze spelers voor Jong Ajax zijn gehaald? Kunnen ze ervaring opdoen en mogelijk in de winterstop alsnog de overstap maken naar het eerste. Of zit ik hier mis?
Het zijn er iets meer dan 3..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juli 2013 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Het zijn er iets meer dan 3..
Ik had het over de afgelopen week. Sorry, was dat er vergeten bij te zetten.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Is gewoon voor de toekomst....

Lijkt me toch duidelijk... mogen zich bewijzen in Jong ajax en dan laten zien datvze klaar zijn voor Ajax 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juli 2013 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Is gewoon voor de toekomst....

Lijkt me toch duidelijk... mogen zich bewijzen in Jong ajax en dan laten zien datvze klaar zijn voor Ajax 1
Precies wat ik bedoel dus?
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel dus?
Hoeft niet in winterstop, gewoon wanneer zij klaar zijn en wij ze nodig hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juli 2013 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hoeft niet in winterstop, gewoon wanneer zij klaar zijn en wij ze nodig hebben.
Maar als het goed is moet Jong Ajax een eigen selectie hebben die het seizoen draait en mag je alleen in de winterstop transfereren. Anders zou dat competitievervalsing kunnen betekenen en gewoon continu rouleren een mogelijkheid zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar als het goed is moet Jong Ajax een eigen selectie hebben die het seizoen draait en mag je alleen in de winterstop transfereren. Anders zou dat competitievervalsing kunnen betekenen en gewoon continu rouleren een mogelijkheid zijn.
T' zijn in principe ajaxspelers en waar moeten anders mensen met blessures hun rentree maken??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juli 2013 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

T' zijn in principe ajaxspelers en waar moeten anders mensen met blessures hun rentree maken??
Volgens mij mag het niet, maar het is sowieso allemaal een beetje vage shit.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 02:20   quote  deeplink  
We gaan het zien...
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 01 juli 2013 - 02:23   quote  deeplink  
1 jaar gehuurd, maar als Ajax hem daarna wil kopen kost het vrijwel niks. Geloof mij maar, Ajax heeft dit gewoon goed geregeld hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lobotka voor één jaar gehuurd van AS Trencin

0.0085470