|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: toegevoegd,
heb nog 4 gebruikers zonder nickname goed te keuren, graag per PM een berichtje als jij een van die 4 bent zodat ik weet dat je hier op het forum zit. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
uhmz, ben ik nu aangemeld? ik heb wel al de eerste 5 ronde ingevuld. dus dat zal wel dan toch??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 20:30 schreef ferfan het volgende:uhmz, ben ik nu aangemeld? ik heb wel al de eerste 5 ronde ingevuld. dus dat zal wel dan toch??? Dan doe je zowiezo mee met de algemene poule waar iedereen aan mee doet. Voor deze Feyenoord poule moet je je eerst nog aanmelden via de volgende url: (eerst ff inloggen op sportpooler.nl daarna klikken op): http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=1349 |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
ik ben erbij, ga voor de eerste plek! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
komt er ook nog en internationale pool? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ja, alleen voor nu kan ik in de eerste week van de eredivisie nog niet genoeg goede buitenlandse wedstrijden vinden. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
ik heb me inmiddels ook aangemeld voor sport pooler eredivisie |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ik heb mezelf ook maar weer tot leven geschopt en ingeschreven |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
dat valt niet mee met die warmte cker |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Fr.rolde toegevoegd, twitch: er staan nog wachtenden om goedgekeurd te worden maar er is geen nickname daarvoor ingevuld, ik stuur je een PM |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
ik wil ook meedoen onder nickname |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ik wil ook el mee doen met nick name |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Je kan een nickname instellen als je geregistreert bent via het linkermenu -> je gegevens En stel daar een nickname in. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sorry hoor, maar vanaf hier zeg ik optyfen met die gozer kees kivits - dinsdag 16 juli 2013 - 18:11 quote deeplink
Waarom wil een Feijenoorder aan een Ajax poule meedoen ??? Hoe kom je daarbij,ben rasechte ajacied,heb vorig jaar Ajax netwerk gewonnen en doe al vele jaren hieraan mee.het laatste jaar heb ik wel aan hun poule meegedaan,zodat ze hun eigen poule niet konden winnen.Ik organiseer zelfs poules bij jij bent de kenner zoals Ajax totaal en de eredivisie poules. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Onsympathiek heerschap....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
done... komt anders alleen maar gedonder van na zo'n uitspraak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lijkt mij ook ;)
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
fucktardo what, can't stop laughing. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
heb me aangemeld maar ik sta er niet bij ;-P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Joboo35 & Craven toegevoegd |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Er zijn nog 7 personen aangemeld die geen nickname hebben ingesteld en ik dus niet weet wie het van dit topic is.
Ben je aangemeld, meldt mij dan per PM of je wel/geen nickname wilt gebruiken en post hier een berichtje dat je ook mee wilt doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 15:20 schreef Boudewijn het volgende:Er zijn nog 7 personen aangemeld die geen nickname hebben ingesteld en ik dus niet weet wie het van dit topic is. Ben je aangemeld, meldt mij dan per PM of je wel/geen nickname wilt gebruiken en post hier een berichtje dat je ook mee wilt doen. Tijd voor een Android app ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Beste Feyenoord vrienden. Ik heb mij ook aangemeld bij Boudewijn voor deze subpoule. Uiteraard niet om te provoceren, dat heb ik nog nooit gedaan. De meesten van jullie kennen mij goed genoeg. Ik vind het gewoon erg leuk om ook met jullie mee te doen. Mocht er iemand bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2013 - 17:25 schreef Pietje het volgende:Beste Feyenoord vrienden. Ik heb mij ook aangemeld bij Boudewijn voor deze subpoule. Uiteraard niet om te provoceren, dat heb ik nog nooit gedaan. De meesten van jullie kennen mij goed genoeg. Ik vind het gewoon erg leuk om ook met jullie mee te doen. Mocht er iemand bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat wel. Welkom Pietje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prima hoor. Maar nou hebben we gelijk genoeg neuzen he ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, Stylzz, ik ben het inderdaad allebei !! Haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Is goed, ik zal mijn familieleden niet meenemen... |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Is er ook weer een internationale sportpooler? |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: he kees heb je ook zo'n mooie prijs gekregen? |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Zelfs 2 van de gewonnen poules eredivisie en de internationale. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
mooi he die waardebonnen... |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Ik doe ook mee kan je me toevoegen aan de subpoule? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Winnaar van jullie poules ben ik haha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Uiteindelijk Pyrrhus-overwinning geworden. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Kan ik nog meedoen Boudewijn? Of is de competitie al begonnen? Hoor steeds dat de kampioen al bekend is... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Pietje, Ellen en Feyenoordq toegevoegd.
Je kan jezelf ook op een later moment toevoegen, zolang je de wedstrijden maar invult zullen de punten verwerkt worden en ook meetellen ook al wordt je pas later bij de poule toegevoegd:
http://www.sportpooler.nl/?option=pools&id=11&playround=1
(nog niet toegevoegd aan deze subpoule? meld mij ff per PM je naam of nickname of geef een berichtje in dit topic) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 12:08 schreef Boudewijn het volgende:Pietje, Ellen en Feyenoordq toegevoegd. Je kan jezelf ook op een later moment toevoegen, zolang je de wedstrijden maar invult zullen de punten verwerkt worden en ook meetellen ook al wordt je pas later bij de poule toegevoegd: http://www.sportpooler.nl/?option=pools&id=11&playround=1(nog niet toegevoegd aan deze subpoule? meld mij ff per PM je naam of nickname of geef een berichtje in dit topic) Is er al een update? |
|
|
|