|
|
JanM
|
|
|
UPDATE: "Sinterklaas heeft een opsporingsbericht uit laten vaardigen voor de verdwenen L van zijn paard. Volgens geruchten verblijft die tijdelijk in Nederland, dus hierbij wordt een ieder die meer informatie heeft over de mogelijke verblijfplaats van L verzocht zich te wenden tot de lokale politie!" Einde bericht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De slaapkamer van Boy de Jong uitmesten en je hebt 'm. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Of zou hij bezig zijn met de (r)entree van Slabbekoorn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heimelijk heeft ie íets' met Erwin M. Jammer voor hem dat Erwin teveel kerel is. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En ben je net zo'n zakkenwasser als JanM en Henk-FR ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ie slim is, wel. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ja, ik doe mee (1e keer, weet niet hoe het wordt geregeld) ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Even registreren via de link in de eerst post van dit topic. Hier aangeven onder welke naam je geregistreerd bent en Boudewijn regelt de rest! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou Boudewijn zo'n simpel persoontje zijn ? Dat geloof ik niet, Boudewijn kan gelukkig tegen grapjes ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Boudewijn zou je mij kunnen toevoegen aan de subpoule |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bam...6 punten. Roda is immers topklasse nivo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5 voor mij volgens mij... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
0 voor mij, hahaha niet ingevuld. Doe ik nooit bij dat afwasmiddel uit de Bijlmer |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Had wel een doelpuntje van Malki verwacht, zeker weg daar?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Yep, naar Turkije vertrokken ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gezeik begint alweer! Direct vergeten in te vullen. BelacheLIJK. Fraude. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
lijdensweg (Feyenoord4rotterdam) toegevoegd |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: huh ga toch weg meen je niet schei toch uit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Kees Kivits, da's pas een lijdensweg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
:O gaan we weer onze eigen poolert niet winnen... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik ben neutraal, dus dat telt niet! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voeg maar zo veel ajacieden aan onze subpoule toe als je wil hoor Boudewijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pffff als zelfs dat niet meer kan(Eigen poolert)...geneus allemaal hier...wordt er een beetje kribbig van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door craven -- |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Lijdensweg is toch in Zwolle haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beetje klaar met u. fopneus. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Flikker nou maar op pleurislul! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als dit de Feyenoord Eredivisie Poule is, waarom worden er dan joden aan toegevoegd? Vind het al irritant worden als die gasten hier de wijze jongen uit komen hangen, laat staan dat ze een beetje triomfantelijk gaan lopen doen als ze wat hoger in de poule komen te staan.
Welke Feyenoorder zou er behoefte aan hebben om bij die grafjoden mee te doen? Geen? Dat dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hee, kijk.....!
De Forumhoer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vertyft, en doe de groeten aan Ingrid..!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 22:55 schreef Bosifyable het volgende:Als dit de Feyenoord Eredivisie Poule is, waarom worden er dan joden aan toegevoegd? Vind het al irritant worden als die gasten hier de wijze jongen uit komen hangen, laat staan dat ze een beetje triomfantelijk gaan lopen doen als ze wat hoger in de poule komen te staan. Welke Feyenoorder zou er behoefte aan hebben om bij die grafjoden mee te doen? Geen? Dat dus. Mee eens, helpt o.a. mee aan de verloedering van ons Feyenoord forum |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 22:55 schreef Bosifyable het volgende:Als dit de Feyenoord Eredivisie Poule is, waarom worden er dan joden aan toegevoegd? Vind het al irritant worden als die gasten hier de wijze jongen uit komen hangen, laat staan dat ze een beetje triomfantelijk gaan lopen doen als ze wat hoger in de poule komen te staan. Welke Feyenoorder zou er behoefte aan hebben om bij die grafjoden mee te doen? Geen? Dat dus. eensert..boudewijn wordt eens wakker man!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door craven -- |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
25ste, niet slecht maar had op 1 moeten staan, 3x ofso 1 doelpuntje ernaast:( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vooral die neuzenbitch van een Natjos, hoe kom je daar nu bij? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: verwijderd (op verzoek) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Moest de code ff aanpassen dat gebruikers verwijderd kunnen worden door de subpoule beheerders. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 21:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] Moest de code ff aanpassen dat gebruikers verwijderd kunnen worden door de subpoule beheerders. Joh, ik doe niet eens mee, ik lever alleen maar commentaar :P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Boudewijn