|
|
tomson
|
|
|
Nou zal ie wel onder de indruk wezen. Dat zal m leren. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
01 sep '13 12:30 FC Groningen 1 - 1 Ajax 1 - 1 6 punten 01 sep '13 14:30 PEC Zwolle 1 - 1 FC Utrecht 1 - 1 6 punten 01 sep '13 16:30 AZ 1 - 1 Vitesse 1 - 1 6 punten 01 sep '13 16:30 Feyenoord 3 - 1 Roda JC 4 - 0 2 punten
Geen slecht middagje :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze ronde telt niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spaanse competitie is voor kenners |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jantol, Natjosfc & Quiroz toegevoegd,
er staan nog 12 mensen zonder nickname te wachten om goedgekeurd te worden. Die moeten ff een PM sturen of ze een nickname willen gebruiken of niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Natjos moeten ze ophangen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: quote:Op zondag 08 september 2013 - 05:03 schreef Boudewijn het volgende:Jantol, Natjosfc & Quiroz toegevoegd, er staan nog 12 mensen zonder nickname te wachten om goedgekeurd te worden. Die moeten ff een PM sturen of ze een nickname willen gebruiken of niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
erm, jah, foutje dus! gecorrigeerd ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb je jezelf wel een ban gegeven? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Subpoules - subpoule: Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag internationale sportpoolert Feyenoord HL - Ranglijst
1. 130 Stylzz (nickname) (9) 2. 128 Mmm (nickname) (14) 3. 115 Hoogvliet010 (nickname) (42) 4. 114 Fr.rolde (nickname) (44) 5. 106 Tomson . (72) 6. 96 Fr-henk (nickname) (114) 7. 86 T-feyenoord (nickname) (145) 8. 76 Craven (nickname) (159) 9. 66 Vvout (nickname) (172) 10. 0 Renatobos (nickname) (0) Doen er maar 2 mee met deze poule? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 2 serieus de rest doet maar wat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoogie is een beetje het PEC van deze competitie. Gewoon veel te hoog genoteerd en bestemd voor het rechterrijtje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jannemannetje
|
|
|
Klasse MMM! Knap om in alle 8 wedstrijden te scoren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Thanks! Was inderdaad een fijne ronde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Poule: Internationale topwedstrijden 2013
Onder andere:
Denemarken - Italiƫ Nederland - Hongarije Duitsland - Ierland Portugal - Luxemburg Belgiƫ - Wales Frankrijk - Finland
Doe dan een week geen programma bij deze poule. Vind interlands sowieso irritant, maar mocht ik de enige zijn, laat dan maar gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 15:27 schreef MMM het volgende:[..] Doe dan een week geen programma bij deze poule. Vind interlands sowieso irritant, maar mocht ik de enige zijn, laat dan maar gaan! Ik hoor graag wat anderen ervan vinden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt een beetje uit de toom. Maar aan de andere kant houdt t wel de voortgang erin.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tot m'n eigen verbazing toch nog 16 punten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkige hand van voorspellen... Ik ga bode ook maar es bellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als dat zo was stond ik wel bovenaan, FR wijsneus ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Net ook eens bekeken 16 punten, veel geluk met AZ gehad die brachten de volle 6. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgende keer maar eens verkeerd om voorspellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In die internationale sportpoolerT ga ik lekkerder dan in de Eredivisie. Vorige week weer 37 punten uit 10 wedstrijden.
De Eredivisie maar 6 uit 9, onvoorspelbare competitie.. Hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010