|
|
Boudewijn
|
|
|
SportPooler Eredivisie 2013/2014 is weer gestart
Je kan weer meedoen met de nieuwe editie van de Eredivisie Poule via www.sportpooler.nl
Ik laat voor het Ajax forum de subpoule over aan de gebruikelijke mensen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Overigens kun je nu ook de standen invullen voor de Premier League, Bundesliga en binnenkort ook de Primera División.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Tja. Als je dan een account aanmaakt en je kan niet valideren, omdat je geen email krijgt... en na opnieuw laten verzenden nog steeds niet... (nee staat ook niet in de spam box) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 16:16 schreef Peterhs het volgende:Tja. Als je dan een account aanmaakt en je kan niet valideren, omdat je geen email krijgt... en na opnieuw laten verzenden nog steeds niet... (nee staat ook niet in de spam box) verkeerde mail in gevuld? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 16:16 schreef Peterhs het volgende:Tja. Als je dan een account aanmaakt en je kan niet valideren, omdat je geen email krijgt... en na opnieuw laten verzenden nog steeds niet... (nee staat ook niet in de spam box) PM mij ff je gebruikte e-mail, dan kijk ik het na. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Het is gelukt nu. Bedankt Boudewijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Jij ook bedankt, bleek een permissie foutje aan mijn kant te zijn. Je hebt nu meerdere mensen blij gemaakt die op de mails zaten te wachten. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 17:18 schreef Boudewijn het volgende:[..] Jij ook bedankt, bleek een permissie foutje aan mijn kant te zijn. Je hebt nu meerdere mensen blij gemaakt die op de mails zaten te wachten. Ah ok. Das mooi. Vanwege mijn hulp krijg ik dus nu een voorsprong van 100 punten? Bedankt hé, das aardig. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2013 - 17:21 schreef Peterhs het volgende:[..] Ah ok. Das mooi. Vanwege mijn hulp krijg ik dus nu een voorsprong van 100 punten? Bedankt hé, das aardig. Dan wordt ik van fraude beschuldigd en dat wil ik niet.... ;) Maar je krijgt er mogelijk wel weer extra forumvrienden voor bij, want ook die wachtwoord reset mailtjes kwamen niet door, en nu wel! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bedankt dan Peterhs, ik was net een PM aan Boudewijn aan het schrijven erover toen ging Outlook los. |
|
|
|