BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoopt op huur van Miyaichi of Assaidi'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2013 - 18:36   quote  deeplink  
Ik twijfel een beetje over Ryo. Voegt in de breedte wel wat toe, meer opties voor Ronald. Ik vind dat Assaidi meer kwaliteiten heeft. Maar we gaan het zien, hoop dat hij het goed gaat doen als hij komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2013 door MMM --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 juli 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:31 schreef MMM het volgende:

[..]

.
:')
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 04 juli 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:36 schreef MMM het volgende:
Ik twijfel een beetje over Ryo. Voegt in de breedte wel wat toe, meer opties voor Ronald. Ik vind dat Assaidi meer kwaliteiten heeft. Maar we gaan het zien, hoop dat hij het goed gaat doen als hij komt.
Ben het wel met je eens. In dat Engelse filmpje zag ik veel leuke acties maar weinig assists/goals. Denk dat Assaidi een hoger rendement heeft.

Edit: Laatste seizoen Heerenveen 27 wedstrijden gespeeld, 11 goals. Prima voor een buitenspeler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2013 door ViezeFurr --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 juli 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Filmpjes van de eerste 3 wedstrijden van Ryo bij Feyenoord zien er ook goed uit...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juli 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:36 schreef MMM het volgende:
Ik twijfel een beetje over Ryo. Voegt in de breedte wel wat toe, meer opties voor Ronald. Ik vind dat Assaidi meer kwaliteiten heeft. Maar we gaan het zien, hoop dat hij het goed gaat doen als hij komt.
Ik lees net zijn statistiek met een halfjaartje bij Feyenoord...3 goals en 11 assists...
Is wel behoorlijk,maar ik kan mij ook herineren dat hij op het laatst geen pepernoot
meer voorbij kwam.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 juli 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik lees net zijn statistiek met een halfjaartje bij Feyenoord...3 goals en 11 assists...
Is wel behoorlijk,maar ik kan mij ook herineren dat hij op het laatst geen pepernoot
meer voorbij kwam.
Jong ventje was het he. Boëtius precies hetzelfde, maar die heb ik er toch graag bij. ;)
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik lees net zijn statistiek met een halfjaartje bij Feyenoord...3 goals en 11 assists...
Is wel behoorlijk,maar ik kan mij ook herineren dat hij op het laatst geen pepernoot
meer voorbij kwam.
3 goals en 5 assists maat

http://en.wikipedia.org/wiki/Ryo_Miyaichi
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord zal de komende weken geen actie ondernemen om Ryo Miyaichi terug te halen naar Rotterdam. De Japanse aanvaller maakte tijdens zijn eerdere verblijf in Nederland veel indruk, maar kon vervolgens in de Premier League geen potten breken. Diverse media in Engeland suggereren dat Feyenoord de nog altijd pas twintigjarige buitenspeler dit keer definitief wil vastleggen.

Ook Voetbal International zegt te weten dat Feyenoord vol voor de kleine dribbelaar gaat. Hij zou de voorkeur genieten boven Oussama Assaidi, die de voorbije dagen eveneens in verband werd gebracht met een terugkeer in de Eredivisie. Technisch directeur Martin van Geel houdt echter een flinke slag om de arm en zegt in gesprek met RTV Rijnmond dat hij de komende weken niets verwacht op dat gebied.

Miyaichi, goed voor twee interlands in het shirt van Japan, speelde in de tweede helft van het seizoen 2010/11 ook voor Feyenoord en groeide toen binnen een mum van tijd uit tot publiekslieveling. Arsenal haalde hem terug naar Londen, maar stalde hem vervolgens bij Bolton Wanderers. Het voorbije jaar was hij op huurbasis actief voor Wigan Athletic, maar mede vanwege een slepende enkelkwetsuur liep dat avontuur op een teleurstelling.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2013 door MMM --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 04 juli 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 17:20 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dat filmpje probeerde ik ook net te uploaden.. hij speelt iedereen zoek daar.. erg fijn om te zien.. hij is welkom
Naja, iedereen zoek..dit zijn wel zijn beste acties he. Er zullen ook vele acties mislukken. Maar eredivisie is een stukkie makkelijker, dus moet hij zeker kunnen. Is wat mij betreft welkom. En als Boëtius dan weer fit is, heeft Koeman aanvallend ook een wissel die echt wat zou kunnen uithalen ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 04 juli 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 20:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar ik denk dat Arsenal en Wenger dit niet willen en dat Feyenoord het geld niet heeft. Ik ga voorlopig uit van een huurconstructie. Een optie tot koop zie ik Arsenal ook niet direct doen, maar zou wel welkom zijn natuurlijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2013 door feyenoord!!! --
VVout
 VVout - donderdag 04 juli 2013 - 20:27   quote  deeplink  
Ik zie mooi voetbal met in de afronding veel net niet momenten, ik hoop dat ie daar bij Feyenoord verandering in brengt.
ferfan
 ferfan - donderdag 04 juli 2013 - 20:53   quote  deeplink  
verschrikkelijk snel en behendig. Ik mis alleen dat echte afmaken! ook als je filmpjes ziet dan kiest hij op het laatste moment vaak verkeerd. Hopelijk kan koeman dat eruit halen. Dan is het echt een topper in spé....
van geil
 van geil - donderdag 04 juli 2013 - 21:22   quote  deeplink  
prima keuze,had geen betere geweten voor die positie.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 juli 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 20:27 schreef VVout het volgende:
Ik zie mooi voetbal met in de afronding veel net niet momenten, ik hoop dat ie daar bij Feyenoord verandering in brengt.
Immers 2.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 04 juli 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 21:58 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Immers 2.
Dan liever Assaidi haha.
van geil
 van geil - donderdag 04 juli 2013 - 22:51   quote  deeplink  
laat die maar lekker in Engeland ramadanen....

voor mij is ryo n heerlijk ventje.goede prof.en geen ramadaner
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juli 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 19:49 schreef MMM het volgende:

[..]

3 goals en 5 assists maat

http://en.wikipedia.org/wiki/Ryo_Miyaichi
Dat zijn andere cijfers,maar dat was wel in een klote elftal...
Ik wil m er best bij hebben maar Assaidi heeft ook mijn voorkeur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juli 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 19:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jong ventje was het he. Boëtius precies hetzelfde, maar die heb ik er toch graag bij. ;)
Ik ga er vanuit dat hij gegroeit is T
freduc
 freduc - donderdag 04 juli 2013 - 23:17   quote  deeplink  
assaidi is duidelijk een betere speler , ik denk alleen dat ryo beter bij ons past , hij heeft meer diepgang en dreiging met zijn snelheid en speeld als een klassieke linksbuiten , assaidi wil toch meer zwerven door het veld en in de bal komen , pelle is een kopsterke spits en die moet meer voorzetten krijgen vanaf links en rechts , gaat die ook meer scoren en dat zorgt voor meer dreiging voorin waardoor ons middeveld en verdediging het ook makkelijker krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2013 door freduc --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 juli 2013 - 23:39   quote  deeplink  
Hup Ryo..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:31 schreef MMM het volgende:

[..]

.
Haha das geen goede graadmeter MMM d:-) ?
Boca
 Boca - dinsdag 09 juli 2013 - 07:08   quote  deeplink  
Assaidi is pingel Marokkaan. Heb je niks aan.
legrande
 legrande - dinsdag 09 juli 2013 - 08:45   quote  deeplink  
Assaidi zou perfect zijn bij Feyenoord. Waanzinnig goede spelermaar he duurt altijd zo lang bij Feyenoord ook met Bruno. Beetje doortastender zou wel lekker zijn. bruno weg voor ongeveer 7 a 8 miljoen kun je heel wat doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juli 2013 - 08:53   quote  deeplink  
Doortastender.. ja, zonder gegadigden, handig...
MMM
 MMM - dinsdag 09 juli 2013 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 23:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha das geen goede graadmeter MMM d:-) ?
Hahahaha nee
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 16:44   quote  deeplink  
Koeman: 'Ik kwam Assaidi toevallig tegen in Dubai

600x400-01033410.jpg

Koeman heeft zijn aandacht nu verlegd naar Engeland. Ryo Miyaichi, de aanvaller van Arsenal die eerder in Rotterdam speelde, wordt gevolgd. Feyenoord is ook geïnteresseerd in voormalig Heerenveen-speler Oussama Assaidi, die bij Liverpool op een zijspoor is beland.

"Ik kwam Assaidi toevallig tegen in Dubai en toen heb ik toch naar zijn situatie gevraagd. Dat is een speler die voor Feyenoord interessant is, van wie ik gecharmeerd ben. Hij wil spelen en dat is logisch. We weten dat het met de huidige mogelijkheden net moet passen. We gaan kijken of het lukt."
"Het klopt dat we ook met Ryo Miyaichi bezig zijn, maar het is niet duidelijk hoe zijn situatie daar is. Pas dan kunnen we stappen nemen, zo ver is dat nog niet. Uit het huidige budget kunnen we voorlopig geen spelers halen die een meerwaarde zijn voor het elftal. Dat is duidelijk voor iedereen."
Bron:NUSport
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Omg met een speler als Assaidi zou onze kwaliteitsimpuls 20% stijgen.
tomson
 tomson - woensdag 10 juli 2013 - 17:50   quote  deeplink  
tumblr_lyhk6igDdI1r3ovdbo1_500.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 18:17   quote  deeplink  
jeezahs.
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 19:56   quote  deeplink  
idd mark my words./
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 20:18   quote  deeplink  
mocht assaidi komen heb je wel een superduo met pelle
twitch
 twitch - donderdag 11 juli 2013 - 00:03   quote  deeplink  
ryo komt niet ivm buitenlanderstatus in Engeland
JanM
 JanM - donderdag 11 juli 2013 - 10:37   quote  deeplink  
Assaidi naar de Tukkers?
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:37 schreef JanM het volgende:
Assaidi naar de Tukkers?
ben er ook bang voor , die hebben net ff iets meer te besteden , maarja wen er maar aan het zal de komende 10 jaar niet veel anders zijn
legrande
 legrande - donderdag 11 juli 2013 - 10:48   quote  deeplink  
Als Feyenoord ergens achteraan zitten komen die joden ook gelijk weer. Kijk naar die speler van Barcelona. Ik haat die gasten zo. Iedere keer weer. Bij talenten ook. Hebben wij er 1 gescout wie staat er de volgende dag voor de deur. Ja hoor 020. irritante eikels.
T.Montana
 T.Montana - donderdag 11 juli 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:48 schreef legrande het volgende:
Als Feyenoord ergens achteraan zitten komen die joden ook gelijk weer. Kijk naar die speler van Barcelona. Ik haat die gasten zo. Iedere keer weer. Bij talenten ook. Hebben wij er 1 gescout wie staat er de volgende dag voor de deur. Ja hoor 020. irritante eikels.
Daar heb je gelijk in. Het is trouwens niet alleen 020, ook Twente en PSV. Elke keer tonen wij interesse in een speler waar blijkbaar eerst niemand interesse in heeft. Dan willen wij hem en dan willen Twente, PSV en 020 heb in een keer ook.

Het lijkt wel of ze het express doen. Kan Feyenoord voortaan beter niet proberen interesses in andere spelers uit de pers te houden. Vorig jaar of twee jaar geleden ofzo wilden 020 ook al Miyaichi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door T.Montana --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 11 juli 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 11:51 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Het is trouwens niet alleen 020, ook Twente en PSV. Elke keer tonen wij interesse in een speler waar blijkbaar eerst niemand interesse in heeft. Dan willen wij hem en dan willen Twente, PSV en 020 heb in een keer ook.

Het lijkt wel of ze het express doen. Kan Feyenoord voortaan beter niet proberen interesses in andere spelers uit de pers te houden. Vorig jaar of twee jaar geleden ofzo wilden 020 ook al Miyaichi.
Tsja, goed voorbeeld doet goed volgen, he. Helaas in dit geval...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 12:43   quote  deeplink  
Tska, misschien moet je dan zorgen dat het uit het nieuws blijft...
craven
 craven - donderdag 11 juli 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
Tska, misschien moet je dan zorgen dat het uit het nieuws blijft...
idd en slagvaardig te werk gaan..
Maar het is ook vaak een zaakwaarnemer die het naar buiten brengt om andere clubs wakker te schudden..
charlotte
 charlotte - donderdag 11 juli 2013 - 13:04   quote  deeplink  
ongelofelijk nu zitten die nep duitsers ook weer achter die asaidi aan
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 11 juli 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:43 schreef freduc het volgende:

[..]

ben er ook bang voor , die hebben net ff iets meer te besteden , maarja wen er maar aan het zal de komende 10 jaar niet veel anders zijn
Allemaal de schuld van LR.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 11 juli 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 13:12 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van LR.
Kom op, gaan we nu over en weer als supporters elke keer van die opmerkingen naar elkaar maken? Tot het sarcastische/cynische aan toe? Dit is gebeurd, streep eronder en doorgaan. Feyenoord zal weer aan de slag moeten met het plan voor HNS. En zal serieus moeten kijken naar RDK, zodat men het gevoel heeft serieus te worden genomen. En als dan echt blijkt dat HNS beter is (waar ik oprecht van overtuigd ben), dan moet RDK wel gewoon zijn verlies kunnen nemen. En moeten de aanhangers van RDK er gewoon sportief mee omgaan. Uiteindelijk zitten we nu al met een soort tweespalt bij ons legioen. En dat moeten we niet willen. Want het legioen, dat is juist één van de grootste krachten van dit Feyenoord.
Edit: en bedoel dit niet alleen naar jou, maar gewoon voor iedere Feyenoorder ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door feyenoord!!! --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 11 juli 2013 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 13:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Kom op, gaan we nu over en weer als supporters elke keer van die opmerkingen naar elkaar maken? Tot het sarcastische/cynische aan toe? Dit is gebeurd, streep eronder en doorgaan. Feyenoord zal weer aan de slag moeten met het plan voor HNS. En zal serieus moeten kijken naar RDK, zodat men het gevoel heeft serieus te worden genomen. En als dan echt blijkt dat HNS beter is (waar ik oprecht van overtuigd ben), dan moet RDK wel gewoon zijn verlies kunnen nemen. En moeten de aanhangers van RDK er gewoon sportief mee omgaan. Uiteindelijk zitten we nu al met een soort tweespalt bij ons legioen. En dat moeten we niet willen. Want het legioen, dat is juist één van de grootste krachten van dit Feyenoord.
Edit: en bedoel dit niet alleen naar jou, maar gewoon voor iedere Feyenoorder ;)
Oké, oké, het is een cynische opmerking, maar niet zo lullig bedoeld als hij kan overkomen. Puur omdat hij in andere topics maar af bleef geven op LR, vond ik het wel gepast er even een opmerking over te maken, that's all.
tomson
 tomson - donderdag 11 juli 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 15:07 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oké, oké, het is een cynische opmerking, maar niet zo lullig bedoeld als hij kan overkomen. Puur omdat hij in andere topics maar af bleef geven op LR, vond ik het wel gepast er even een opmerking over te maken, that's all.
998812_474967062592186_1907349052_n.jpg

Let op : ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 16:22   quote  deeplink  
Martine van der Sarþ@martinevdsar15m
Assaidi wil graag naar #feyenoord. 'Ik kwam Ronald Koeman tegen in Dubai, aardige man en goede trainer, zou graag met hem willen werken'.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Martine van der Sarþ@martinevdsar14m
Assaidi over interesse #fctwente : 'Niks van gehoord'. Later meer op foxsports.nl #foxportseredivisie
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 11 juli 2013 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 15:07 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oké, oké, het is een cynische opmerking, maar niet zo lullig bedoeld als hij kan overkomen. Puur omdat hij in andere topics maar af bleef geven op LR, vond ik het wel gepast er even een opmerking over te maken, that's all.
Dat weet ik, daarom heb ik er ook bijgezet dat het niet alleen voor jou is, maar voor iedereen. Ik vind gewoon dat we met zijn allen van die tweespalt af moeten en meer op één lijn moeten komen. Maar dat gaat gewoon lastig worden. Te meer, omdat Feyenoord nu weer moet gaan nadenken over hoe ze het nieuwe stadion er wel door krijgen. Want rdk wil Feyenoord niet, zover is duidelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Koeman sprak al met Assaidi

Vandaag om 16:15 Ronald Koeman hoopt dat zijn selectie deze zomer nog versterkt wordt met een aanvaller. Voormalig Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi van Liverpool is in beeld om de Rotterdammers te versterken. ''Ik kwam Assaidi toevallig tegen in Dubai en toen heb ik toch naar zijn situatie gevraagd.'' Vertelt Koeman.

Assaidi, die een doorlopend contract heeft tot de zomer van 2016, is in Engeland op een zijspoor beland en geeft aan open te staan voor een transfer naar Nederland. Ook heeft hij te kennen gegeven Ronald Koeman een goede trainer te vinden en in de toekomst graag onder hem te spelen. Het is nu echter aan de beide clubs.

Over vermeende interesse van FC Twente weet Assaidi niets.

http://foxsports.nl/nieuws/144157-koeman-sprak-al-met-assaidi.html
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 juli 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Assssaisddddeiiddhehi ja dat is een verarming en versterking?????????????????
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Feyenoordpings.NLþ@feyenoordpings4m
Martin van Geel: 'Het is een mooi signaal dat Assaidi wil komen. Of het ook echt tot een transfer gaat komen, is erg lastig.' [via NUsport]

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoopt op huur van Miyaichi of Assaidi'









0.0064899