BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoopt op huur van Miyaichi of Assaidi'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 11 juli 2013 - 23:21   quote  deeplink  
We zullen het wel weer zien.
MMM
 MMM - donderdag 11 juli 2013 - 23:53   quote  deeplink  
Er moeten echt spelers bij als je weer mee wil doen om de titel/kampioen wil worden. Op de flank heb je alleen Schaken en Boëtius. Verhoek en Cissé kunnen er geen reet van. En achter Pellè heb je ook geen klasbak lopen..

Hoop zo dat Assaidi komt, al geeft van Geel aan dat dat lastig is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door MMM --
tomson
 tomson - vrijdag 12 juli 2013 - 00:03   quote  deeplink  
Met andere woorden : 3 toppers erbij ? Ik vrees het ergste..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 juli 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 00:03 schreef tomson het volgende:
Met andere woorden : 3 toppers erbij ? Ik vrees het ergste..
Duurt mij ook allemaal te lang..
FR.Aaron
 FR.Aaron - vrijdag 12 juli 2013 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 00:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Duurt mij ook allemaal te lang..
Het is idd erg rustig maar de transfermarkt is pas 12 dagen over.
Genoeg tijd over om nog leuke spelers binnen te halen.
Guidetti en Pelle kwamen ook pas op de laaste dag voor de deadline.
Ik blijf gewoon positief en denk wel dat er nog wat gehaald word.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juli 2013 - 07:27   quote  deeplink  
Wanneer gaat er óóit iets makkelijk
tomson
 tomson - vrijdag 12 juli 2013 - 09:06   quote  deeplink  
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 juli 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 06:18 schreef FR.Aaron het volgende:

[..]

Het is idd erg rustig maar de transfermarkt is pas 12 dagen over.
Genoeg tijd over om nog leuke spelers binnen te halen.
Guidetti en Pelle kwamen ook pas op de laaste dag voor de deadline.
Ik blijf gewoon positief en denk wel dat er nog wat gehaald word.
Ik ben ook wel positief ik kan alleen slecht tegen die tijdsdruk..
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 13 juli 2013 - 10:34   quote  deeplink  
lijkt me wel lachen ... een lege helicopter ... en dan een dag later met 5 versterkingen aankomen
craven
 craven - zaterdag 13 juli 2013 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 00:03 schreef tomson het volgende:
Met andere woorden : 3 toppers erbij ? Ik vrees het ergste..
nee niet de toppers!!!
MMM
 MMM - zaterdag 13 juli 2013 - 10:47   quote  deeplink  
Ontvangen geld door de transfers van Bruma en Fer. Laten we er nu veel aan doen om Assaidi te halen, dit is een speler die we nodig hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 juli 2013 - 16:46   quote  deeplink  
Van Geel benadert eind juli Arsenal voor Miyaichi

Miyaichi.jpg

Precies een week voor de Open Dag, waar traditioneel een helikopter de nieuwe spelers afzet in de Kuip, heeft Feyenoord nog geen aanwinst gestrikt. De jacht op buitenspeler Ryo Miyaichi is nog altijd in volle gang. De Japanner is met Arsenal afgereisd naar Indonesië, Vietnam en zijn geboorteland.

Arsenal speelt deze maand vier oefenwedstrijden. De snelle aanvaller zal pas aan het einde van deze maand terugkeren in Engeland. Als Arsenal dan nog bereid is om Miyaichi te verhuren, wil Feyenoord-directeur Martin van Geel toeslaan. De Japanner zelf wil, net als overigens de duurdere Oussama Assaidi, graag naar Feyenoord.

VI.nl - Miyaichi nog niet bezig met verhuur

Ryo Miyaichi houdt zich voorlopig nog niet bezig met een terugkeer naar Feyenoord. De twintigjarige vleugelaanvaller kijkt vooral uit naar de tour van Arsenal door zijn Japan.

Over een week, op 22 juli, oefenen The Gunners tegen Nagoya Grampus Eight. 'Het is mijn stad, dus het is spannend om terug te keren', aldus Miyaichi. 'Ik keer terug als een Arsenal-speler, wat een geweldig moment is. Het maakt me erg trots. Na afgelopen seizoen was ik ook een maand in Nagoya, het is een geweldige stad.'

'Veel mensen sturen mij nu berichtjes en bellen me, met de vraag om kaarten. Ik kijk enorm naar de wedstrijd uit en ik wil mijn kwaliteiten tonen aan iedereen in Japan', vervolgt Miyaichi. 'Ik ben nu fit en hoop mijn kans te grijpen bij Arsenal. Mocht dat niet lukken, dan hoop ik verhuurd te worden. Maar op dit moment focus ik mij op de Aziatische tour, daarna zien we wel wat er gebeurt.'

Zondag speelde Arsenal zijn eerste wedstrijd tijdens de trip door Azië. Het Indonesische Dream Team werd met 7-0 verslagen, maar Miyaichi bleef de hele wedstrijd op de bank. Woensdag is Vietnam in Hanoi de volgende tegenstander van de ploeg van manager Arsène Wenger, die afgelopen weekend aangaf dat de eerste gesprekken over een nieuw contract goed zijn verlopen.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 juli 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Komst Assaidi absoluut nog niet rond

assaidi.jpg

Op diverse sociale media wemelde het vandaag van de berichten dat Oussama Assaidi officieel verhuurd zou worden aan Feyenoord. Die berichten blijken echter verzonnen, aangezien speler, zaakwaarnemer en club tegenover Voetbal International ontkennen dat een transfer aanstaande is.
Bron:M Krabbendam
tomson
 tomson - maandag 15 juli 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Assaidi wacht misschien rustig af of dat er een financieel interessantere aanbieding langskomt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 juli 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Op een 'officiele' facebook pagina zegt Assaidi of iemand die zich voordoet als Assaidi dat hij eind deze week naar Feyenoord zou komen. tja. Zou goed stierenschijt kunnen zijn.

Link: https://www.facebook.com/Oussama.Assaidi.Official

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2013 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 juli 2013 - 19:42   quote  deeplink  
Anfeld...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 juli 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld ja. Toch is het een pagina met 14000+ likes.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 juli 2013 - 20:49   quote  deeplink  
Geloof in Assaidi en God maar bij het stadion zet ik dan wel mijn fiets op slot.
Grapje hahahahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Van Geel: 'Eind augustus pas kans op Ryo en Assaidi'

600x400-01033427.jpg

Martin van Geel houdt de ontwikkelingen rondom Ryo Miyaichi en Oussama Assaidi scherp in de gaten, maar de technisch directeur denkt dat een eventuele komst van één van de heren pas laat in augustus rond zou kunnen komen.

'Het is duidelijk dat wij geïnteresseerd zijn', zegt Van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Maar als het al een serieuze kans van slagen heeft, dan waarschijnlijk pas ver in augustus. Voor Assaidi geldt hetzelfde. En dan moeten ook Arsenal en Liverpool nog bereid zijn om mee te werken.'

Ondertussen is het directielid druk bezig om spelers te slijten. Kaj Ramsteijn staat in de belangstelling van NAC en FC Utrecht. 'Beide clubs hebben zich niet bij ons gemeld om hem daadwerkelijk weg te halen uit de Kuip', aldus Van Geel.

Excelsior hoopt dat zijn grote broer nog wat spelers naar Kralingen stuurt. Jordy van Deelen en Lucas Woudenberg zijn de spelers die de satellietclub graag wil huren. 'Daar kijken wij later deze week naar.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Eind augustus..?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 17 juli 2013 - 06:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Eind augustus..?
Dan kunnen ze tot eind augustus laten zien of ze wel of niet verhuurd mogen worden
Waarschijnlijk spelers waarvan de clubs zelf twijfelen of ze hun wel of niet kunnen gebruiken
Nick4F
 Nick4F - donderdag 18 juli 2013 - 11:39   quote  deeplink  
Naar mijn beleving zou het echt een wonder zijn als Van Geel erin zou slagen Miyaichi danwel Assaidi te huren. In mijn ogen absolute topspelers voor de eredivisie. We hebben met Schaken en Boetius al 2 toppers, maar een 3e erbij voor de concurrentie zou fantastisch zijn. Verhoek heb ik opgegeven: heeft genoeg kansen gehad, maar nooit aangetoond dat hij in de top kan presteren. (Of zou hij de voorzetten dit seizoen wel op het voorhoofd van Graziano kunnen leggen?) Als Cabral naar ADO niet doorgaat, dan mag Van Geel w.m.b. Verhoek in de aanbieding doen: iedere ton die je voor die jongen kunt vangen is meegenomen. Waar ik wel angst voor heb is dat in de laatste dagen van de transferperiode jongens als Janmaat(!) en BMI alsnog vertrekken. Daarom zou het mooi zijn als voor iedere gehuurde speler een optie tot koop wordt afgesloten. Tenslotte wil ik toch nog iets zeggen over HNS, als fanatiek voorstander daarvan. De tegenstanders op deze site, hebben mijn mogelijk te starre standpunten toch wel bijgestuurd: Deze mensen hebben dus wel degelijk al die tijd een groot punt gescoord met hun opvattingen dat de communicatie vanuit Gudde c.s. gewoon kut is geweest. Maar ze hebben misschien nog wel een veel zwaarder wegend punt gescoord: Het zou zo maar kunnen dat nieuwe plannen, met nieuwe inschrijvingen, de prijs van HNS wel eens gunstiger uit zou kunnen vallen. Wat mij betreft is er dus geen enkele sprake meer van welke 2-spalt dan ook. Wij zijn Feyenoord! Met z'n allen op naar het beste voor onze prachtige club!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 18 juli 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 00:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Duurt mij ook allemaal te lang..
Anders bij mij wel maat!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 18:35 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Anders bij mij wel maat!
si si d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 11:39 schreef Nick4F het volgende:
Naar mijn beleving zou het echt een wonder zijn als Van Geel erin zou slagen Miyaichi danwel Assaidi te huren. In mijn ogen absolute topspelers voor de eredivisie. We hebben met Schaken en Boetius al 2 toppers, maar een 3e erbij voor de concurrentie zou fantastisch zijn. Verhoek heb ik opgegeven: heeft genoeg kansen gehad, maar nooit aangetoond dat hij in de top kan presteren. (Of zou hij de voorzetten dit seizoen wel op het voorhoofd van Graziano kunnen leggen?) Als Cabral naar ADO niet doorgaat, dan mag Van Geel w.m.b. Verhoek in de aanbieding doen: iedere ton die je voor die jongen kunt vangen is meegenomen. Waar ik wel angst voor heb is dat in de laatste dagen van de transferperiode jongens als Janmaat(!) en BMI alsnog vertrekken. Daarom zou het mooi zijn als voor iedere gehuurde speler een optie tot koop wordt afgesloten. Tenslotte wil ik toch nog iets zeggen over HNS, als fanatiek voorstander daarvan. De tegenstanders op deze site, hebben mijn mogelijk te starre standpunten toch wel bijgestuurd: Deze mensen hebben dus wel degelijk al die tijd een groot punt gescoord met hun opvattingen dat de communicatie vanuit Gudde c.s. gewoon kut is geweest. Maar ze hebben misschien nog wel een veel zwaarder wegend punt gescoord: Het zou zo maar kunnen dat nieuwe plannen, met nieuwe inschrijvingen, de prijs van HNS wel eens gunstiger uit zou kunnen vallen. Wat mij betreft is er dus geen enkele sprake meer van welke 2-spalt dan ook. Wij zijn Feyenoord! Met z'n allen op naar het beste voor onze prachtige club!
Helemaal eens met je, behalve dat Janmaat of BMI nog gaan vertrekken, zie ik niet meer gebeuren. Aan de andere kant vrees ik juist dat we straks naar Ryo of assaidi grijpen door het lange wachten. Kan ook zomaar zijn dat een andere club die in nood zit aan aanvallers zich meld voor deze jongens. Straks hebben we helemaal is erbij voorin. Mitchell doet het goed in de voorbereiding maar ben benieuwd of tie dat in de competitie ook kan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoopt op huur van Miyaichi of Assaidi'









0.0082669