BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Weet iemand al iets van de nieuwe fjes 2013 2014

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
marvell
 marvell - maandag 01 juli 2013 - 12:55   quote  deeplink  
weet iemand al iets van de nieuwe fjes van ajax 2013 2014
minni
 minni - maandag 01 juli 2013 - 13:17   quote  deeplink  
namen van de nieuwe f spelers en van welke club ze komen
frankdribben
 frankdribben - maandag 01 juli 2013 - 13:49   quote  deeplink  
Het is een beetje een schaak spel geworden, als de ene weg gaat dan moet de andere komen ,maar omdat de ene nog niet weg is, blijven er eventuele transfers uit.
Ajax neemt geen risico of gok wat ook wel eens nadelig kan uitpakken.

Zoals we allemaal al weten, gaat Ajax geen mega bedragen neer tellen, alleen meer voor een essentieele speler (tot een bepaald limiet)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 juli 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 13:49 schreef frankdribben het volgende:
Het is een beetje een schaak spel geworden, als de ene weg gaat dan moet de andere komen ,maar omdat de ene nog niet weg is, blijven er eventuele transfers uit.
Ajax neemt geen risico of gok wat ook wel eens nadelig kan uitpakken.

Zoals we allemaal al weten, gaat Ajax geen mega bedragen neer tellen, alleen meer voor een essentieele speler (tot een bepaald limiet)
Ja.. megabedragen voor een zevenjarige. Gewoon huppattee paar miljoentjes inleggen, moeten we wel doen!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 14:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja.. megabedragen voor een zevenjarige. Gewoon huppattee paar miljoentjes inleggen, moeten we wel doen!
Hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juli 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 12:55 schreef marvell het volgende:
De nieuwe namen zijn nog niet bekend en worden mogelijk pas rond de zomervakantie bekend. Wel is bekend dat Dennis de Haan trainer word van Ajax F1 en Marco van Galen de trainer van Ajax F2.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 juli 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Doet je zoontje mee?
nora
 nora - maandag 01 juli 2013 - 17:51   quote  deeplink  
wat is dit in godsnaam
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 juli 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 17:51 schreef nora het volgende:
wat is dit in godsnaam
Zoiets noem je nou een topic..
minni
 minni - maandag 01 juli 2013 - 18:39   quote  deeplink  
ik ben erg nieuwsgierig ik heb een neefje voetballen in de c jeugd van ajax en ben zelf trainer geweest van voorland f1.
minni
 minni - maandag 01 juli 2013 - 18:41   quote  deeplink  
ik hoor trouwens ook dat de f1 precies geteld maar een nedelandse jongetje in speeld,hoe kan dit en is dit raar dan?
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 18:41 schreef minni het volgende:
ik hoor trouwens ook dat de f1 precies geteld maar een nedelandse jongetje in speeld,hoe kan dit en is dit raar dan?
wil niet racistisch zijn hiero maar als je op Ajaxtv de f'jes ziet is inderdaad wel iedereen zo ongeveer zwart...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 juli 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 19:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wil niet racistisch zijn hiero maar als je op Ajaxtv de f'jes ziet is inderdaad wel iedereen zo ongeveer zwart...
geen idee hoe je bij de ajax f1 terecht komt, maar misschien is het tegenwoordig in Amsterdam en omstreken gewoon wat multicultureler?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 juli 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 19:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

geen idee hoe je bij de ajax f1 terecht komt, maar misschien is het tegenwoordig in Amsterdam en omstreken gewoon wat multicultureler?
Laat dat woordje "wat" maar weg
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 19:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

snap sowieso niet hoe je een F1 elftal scout, dan moet je ze dus als scouten voor dat ze 9 zijn ofzo? dat is toch geen doen man...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 juli 2013 - 21:20   quote  deeplink  
Er wonen (zeker in bepaalde wijken) in (en om) Amsterdam meer gekleurde Nederlanders dan blanke Nederlanders
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:20 schreef Ronald 1960 het volgende:
Er wonen (zeker in bepaalde wijken) in (en om) Amsterdam meer gekleurde Nederlanders dan blanke Nederlanders
wonen er Nederlanders in Amsterdam dan???
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 juli 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

snap sowieso niet hoe je een F1 elftal scout, dan moet je ze dus als scouten voor dat ze 9 zijn ofzo? dat is toch geen doen man...
Zeven.. Zelf ben ik trainer geweest van F-jes en ik denk dat dat nog best te doen kan zijn hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 juli 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wonen er Nederlanders in Amsterdam dan???
nog wel, maar die zijn dan ook op 1 hand te tellen ;-)
minni
 minni - maandag 01 juli 2013 - 21:57   quote  deeplink  
ik hoor net 10 nieuwe joggies voor ajax f1 en 10 voor ajax f2 ze spelen 8 tegen 8 en beginnen 5 augustus.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 juli 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

nog wel, maar die zijn dan ook op 1 hand te tellen ;-)
Kom daar vandaan,woon nu in Brabant......ik ben er geen hol mee opgeschoten
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 juli 2013 - 22:03   quote  deeplink  
btw: het gaat mij niet om de kleur van de voetballers, maar als ze in de f-jes komen en ajax leidt ze op, krijgen ze misschien ook wel een echt ajax-hart en zullen dan in de toekomst, zeker met het nieuwe 'Financial Fairplay System', eerder bij ajax blijven dan voor het geld naar het buitenland te gaan en daar op de bank te verpieteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 juli 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 22:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
btw: het gaat mij niet om de kleur van de voetballers, maar als ze in de f-jes komen en ajax leidt ze op, krijgen ze misschien ook wel een echt ajax-hart en zullen dan in de toekomst, zeker met het nieuwe 'Financial Fairplay System', eerder bij ajax blijven dan voor het geld naar het buitenland te gaan en daar op de bank te verpieteren.
Mij ook niet Ronnie......karakter wel
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 22:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
Mr dat is vaak bij de bling blingers toch minder het geval..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zeven.. Zelf ben ik trainer geweest van F-jes en ik denk dat dat nog best te doen kan zijn hoor.
ja maar jij hoeft geen elftal te scouten...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 juli 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 22:08 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr dat is vaak bij de bling blingers toch minder het geval..
Jij snapt het D.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 juli 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 22:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij snapt het D.
Ik snap jou ook heel goed Nenam, mijn ex-vriendin woonde in oud-west, dus dan weet je het wel. Dat jij je mening hebt is prima, maar ik praat in deze situatie ook over andere mensen dan alleen oud-west en geloof me of niet, ook onder gekleurde Nederlanders zitten mensen waar je op kan bouwen en hun hart op de goede plaats hebben zitten. Dat is mijn mening (en ervaring)
Maar uiteindelijk zullen er maar een paar echt doordringen tot ajax1 en dan hoop ik dat ze ook een echt ajax-hart hebben.
Het gaat hier tenslotte om onze mooie club. De mooiste club van allemaal!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 juli 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 22:31 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik snap jou ook heel goed Nenam, mijn ex-vriendin woonde in oud-west, dus dan weet je het wel. Dat jij je mening hebt is prima, maar ik praat in deze situatie ook over andere mensen dan alleen oud-west en geloof me of niet, ook onder gekleurde Nederlanders zitten mensen waar je op kan bouwen en hun hart op de goede plaats hebben zitten. Dat is mijn mening (en ervaring)
Maar uiteindelijk zullen er maar een paar echt doordringen tot ajax1 en dan hoop ik dat ze ook een echt ajax-hart hebben.
Het gaat hier tenslotte om onze mooie club. De mooiste club van allemaal!!!!
Ik heb het ook niet over Turken of Antilianen.....kan ik het prima mee vinden.
Berbers....daar heb ik moeite mee,ook daar heb je goede tussen.....ben ze alleen nog niet tegengekomen

Ajax wordt geassocieerd als een joden club.....niks mis mee ik ben geen antisemiet....marokanen daarin tegen wel.....daarom werkt het ook niet.
Zeg niet dat die jochies het zijn.....maar speelt in het achterhoofd wel degelijk mee,ze worden opgefokt door vrienden en familie,ik liep(woon er niet meer)dagelijks in mijn Ajax kloffie en werd elke keer door die gassies voor jood uitgemaakt

Ik wil en ga niet generaliseren of alles over een kam scheren maar het wel een feit gap
frankdribben
 frankdribben - maandag 01 juli 2013 - 23:53   quote  deeplink  
wissel elkaars nummer uit en ga dan samen praten,dit is een forum heren met een heel ander onderwerp
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 juli 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 23:53 schreef frankdribben het volgende:
wissel elkaars nummer uit en ga dan samen praten,dit is een forum heren met een heel ander onderwerp
erger jij je er aan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 juli 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Als je het niet bevalt moet je gewoon niet reageren slome.....ga mij niet vertellen wat ik wel en niet mag....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Als wij willen bellen doen we dat, maar als wij op het forum iets willen bespreken doen we dat ook!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2013 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - dinsdag 02 juli 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Was daar het cafe niet voor bedoeld dan??
minni
 minni - dinsdag 02 juli 2013 - 19:22   quote  deeplink  
terug naar het onderwerp iemand nieuws over de nieuwe namen trainings datum etc
minni
 minni - dinsdag 02 juli 2013 - 20:33   quote  deeplink  
2 joggies van zeeburgia las ik ergens
maaktnietuit
 maaktnietuit - zondag 14 juli 2013 - 11:16   quote  deeplink  
In de Fjes kun je wat mij aangaat nog niet bepalen wie een topper gaat worden of niet, ik zelf liep een beetje achter in de groei en was altijd één van de slechtste van mijn team in de Fjes, ik was mager en kon niet tegen de kou, in de Etjes kon ik redelijk meekomen maar ook niet meer dan dat, in de Dtjes was ik echt de beste van mijn team, topscoorder ondanks dat ik pas na een half jaar voorin mocht spelen en noem maar op. Ben kort hierna gestopt met voetballen maar was altijd zo ongeveer de beste van mijn klas ook jaren en jaren nadat ik van voetbal af was, ook beter dan de jongens die nog wel op voetbal zaten. Echter als je mijn voetbalkunde op de Fjes had gebaseerd had ik in de D100 moeten spelen, of nog niet eens.
riveco
 riveco - zondag 14 juli 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Er wordt dit jaar niemand doorgeschoven naar het eerste elftal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Weet iemand al iets van de nieuwe fjes 2013 2014

0.0084209