|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
V/d Hoorn krijgt voorstel Ajax (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Van der Hoorn krijgt voorstel Ajax
MSTERDAM/NEUSTIFT - De Ajax-leiding heeft de woorden van Frank de Boer, dat Mike van der Hoorn (20) ondanks zijn tegenvallende jeugd-EK nog steeds als zeer interessante optie wordt gezien, onderstreept. De talentvolle verdediger van FC Utrecht kreeg een eerste contractvoorstel voor vier jaar.
Meer in De Telegraaf |
|
|
|
|
kruislandertje
|
|
|
ja , leuk maar internationaal kun je hier niks mee, zo n koulibaly is internationaal veel beter, wat je zegt van oooooh volgens mij maken we geen kans zou de tegenstander zeggen!! Ook assaidi gaat bijna aan onze neus voorbij!!!Wij zijn te passief in aankoopbeleid om internationaal mee te kunnen om verder door te groeien. We moeten niet blijven kopen maar zo n maher of assaidi kun je altijd voor meer verkopen , en sta je niet voor lul, wil je stappen maken, zul je toch een beest achterin moeten hebben en een goede vleugelspeler moeten hebben!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Pff. Zo door de mand gevallen en dan nog een contract geven. In welk opzicht is hij zoveel beter als de jeugd die eraan komt. Volgens mij slaan ze nu echt de plank volledig mis. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hebben ze het jeugd EK niet gezien bij Ajax ?????? |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Ajax MOET ALLES OPVANGEN UIT DE JEUGD, alleen pareltjes kopen die een serieuse aanwinst zijn.Mike va de Hoorn?Dit is geen zekerheidje,niemand kan het op dit moment zeggen ,maar Ajax neemt een gokje. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Toch grappig hoe weinig krediet er is voor FdBoer en zijn team. "Het gaat ook erg slecht met Ajax de afgelopen jaren dus ze zullen wel niet weten wat ze doen". Vorig jaar dacht iedereen "Wat moeten ze toch met Schone!?". Blijkt een erg waardevolle speler te zijn geworden. Wie weet geldt dat ook voor v/d Hoorn. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 09:38 schreef Per4manc het volgende:Toch grappig hoe weinig krediet er is voor FdBoer en zijn team. "Het gaat ook erg slecht met Ajax de afgelopen jaren dus ze zullen wel niet weten wat ze doen". Vorig jaar dacht iedereen "Wat moeten ze toch met Schone!?". Blijkt een erg waardevolle speler te zijn geworden. Wie weet geldt dat ook voor v/d Hoorn. Dus omdat ik en met mij vele anderen het een slechte keuze vinden, hebben we meteen allemaal geen vertrouwen in het team? Bij jou is alles zwart en wit in je leven geloof ik. Net alsof Schone trouwens zon super speler is. Hij was in een aantal belangrijk, helemaal mee eens, maar doe nou niet alsof we hem niet kunnen missen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Met het nieuwste bericht over Alderweireld in het achterhoofd zal er wel snel duidelijkheid komen. Ik heb het jeugd EK niet gekeken dus kan niet oordelen over de kwaliteiten van v.d. Hoorn. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Van der Hoorn heeft een zeer goed seizoen achter de rug en om hem af te serveren op 1 fout tijdens de jeugd EK is wel erg kort door de bocht van jullie. Frank ziet duidelijk potentie in deze jongen en verwacht dat hij onder de trainingen van Jaap Stam grote stappen gaat maken. Hij is pas 20 jaar jong. Bovendien heeft Frank aangegeven, dat hij de concurrentie met Joël Veltman moet aangaan. Toby zal of vertrekken of in Jong Ajax gaan spelen. Hij verlengt zijn contract niet meer. Als er een bod op Toby komt van € 5 - 6 miljoen, dan zou ik hem laten gaan. Ik ben blij, dat degenen die Van der Hoorn nu al afserveren niet mee mogen beslissen omtrent het transferbeleid. Laten we dat aan de professionals over laten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Alderweireld voetbalt zijn hele carriere bij Ajax.... had gewoon heimwee net als vorige trainingskamp in brazilie...
Overigens vind ik Veltman een goede optie voor deze positie... Maar als ze Vd Hoorn halen vid ik dat prima, zullen vanzelf zien wie er volgendjaar staat...
En Kruislander Koulibaly gaat niet komen laat die nou aub even achterwege!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
We moeten kopen op posities waar het nodig is, niet waar we genoeg hebben lopen. We hebben een lichting verdedigers die eraan komt die allemaal zelfde kaliber zijn. Op deze manier worden talenten weer uitgeleend om zogenaamd te rijpen en ondertussen zijn ze over 1 a 2 jaar blijvend weg en afgeserveerd om vervolgens bij die andere club te schitteren. Hoe vaak moet dit nog gebeuren voordat die ogen open gaan. Wat willen ze met alle verdedigende jeugdtalenten? Allemaal afdoen als niet goed genoeg? Kom op zeg. Je hebt rond die leeftijd een aantal lopen en Bazoer zit er met zijn jonge leeftijd nog achter. Waarom dan een 20 jarige binnenhalen die een verdomd slecht EK heeft gehad en zogenaamd een goed seizoen heeft gedraaid. Zo geweldig is hij nu ook weer niet. Niet beter als wat we hebben lopen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 12:35 schreef Peterhs het volgende:We moeten kopen op posities waar het nodig is, niet waar we genoeg hebben lopen. We hebben een lichting verdedigers die eraan komt die allemaal zelfde kaliber zijn. Op deze manier worden talenten weer uitgeleend om zogenaamd te rijpen en ondertussen zijn ze over 1 a 2 jaar blijvend weg en afgeserveerd om vervolgens bij die andere club te schitteren. Hoe vaak moet dit nog gebeuren voordat die ogen open gaan. Wat willen ze met alle verdedigende jeugdtalenten? Allemaal afdoen als niet goed genoeg? Kom op zeg. Je hebt rond die leeftijd een aantal lopen en Bazoer zit er met zijn jonge leeftijd nog achter. Waarom dan een 20 jarige binnenhalen die een verdomd slecht EK heeft gehad en zogenaamd een goed seizoen heeft gedraaid. Zo geweldig is hij nu ook weer niet. Niet beter als wat we hebben lopen. dit geeft aan dat Bazoer waarschijnlijk als CVM wordt gezien. dan vind ik de aankoop niet zo gek.
je laat Veltman concureren met VD Hoorn en dan kan volgend jaar of dat jaar daar naar Denswil het over nemen van Moisander.
je beoordeelt hem trouwens nu ook alleen maar op het EK en hij heeft echt wel een goed seizoen gedraaid waarin hij prima wedstrijden heeft gespeeld, dus het zou oneerlijk tegen hem zijn hem nu volledig afteschrijven.
maar ik vind van de Hoorn wel meer een type Alderweireld dan Veltman. Veltman en Moisander zijn beiden opbouwers vd Hoorn is een mandekker. dus het lijkt mij een goed duo.
overigens vind ik het zelf ook prima als Veltman het overneemt hoor, maar ik zou niet willen zeggen dat ik dit een slechte speler vind, want in potentie vind ik hem beter dan Alderweireld. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 12:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] dit geeft aan dat Bazoer waarschijnlijk als CVM wordt gezien. dan vind ik de aankoop niet zo gek. je laat Veltman concureren met VD Hoorn en dan kan volgend jaar of dat jaar daar naar Denswil het over nemen van Moisander. je beoordeelt hem trouwens nu ook alleen maar op het EK en hij heeft echt wel een goed seizoen gedraaid waarin hij prima wedstrijden heeft gespeeld, dus het zou oneerlijk tegen hem zijn hem nu volledig afteschrijven. maar ik vind van de Hoorn wel meer een type Alderweireld dan Veltman. Veltman en Moisander zijn beiden opbouwers vd Hoorn is een mandekker. dus het lijkt mij een goed duo. overigens vind ik het zelf ook prima als Veltman het overneemt hoor, maar ik zou niet willen zeggen dat ik dit een slechte speler vind, want in potentie vind ik hem beter dan Alderweireld. Ik denk dat van de Hoorn ons wel eens positief kan gaan verassen zeker met de trainingen van Jaap Stam. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 12:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik denk dat van de Hoorn ons wel eens positief kan gaan verassen zeker met de trainingen van Jaap Stam. IDD helemaal mee eens! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 09:38 schreef Per4manc het volgende:Toch grappig hoe weinig krediet er is voor FdBoer en zijn team. "Het gaat ook erg slecht met Ajax de afgelopen jaren dus ze zullen wel niet weten wat ze doen". Vorig jaar dacht iedereen "Wat moeten ze toch met Schone!?". Blijkt een erg waardevolle speler te zijn geworden. Wie weet geldt dat ook voor v/d Hoorn. Basis techniek woorden Cruyff en dat heeft Schone wel, maar v/d Hoorn mist dat in mijn ogen dat heb je ook kunnen zien bij de EK.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 13:04 schreef nora het volgende:[..] Basis techniek woorden Cruyff en dat heeft Schone wel, maar v/d Hoorn mist dat in mijn ogen dat heb je ook kunnen zien bij de EK. Cv heeft toch de minste techniek nodig.. Moisander opbouwen vd Hoorn verdedigen |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 10:31 schreef Peterhs het volgende:[..] Dus omdat ik en met mij vele anderen het een slechte keuze vinden, hebben we meteen allemaal geen vertrouwen in het team? Bij jou is alles zwart en wit in je leven geloof ik. Net alsof Schone trouwens zon super speler is. Hij was in een aantal belangrijk, helemaal mee eens, maar doe nou niet alsof we hem niet kunnen missen. Ik geef alleen maar aan dat er, kijk ook in andere fora, zo weinig krediet is. Men is boos omdat Maher niet gekocht wordt, boos omdat van Ginkel niet komt. Overmars zit op de centen..... Ohoh hoe moet dat nou volgend seizoen. Dat verbaast mij. En nee Schone is geen wereldvoetballer, maar wij zijn ook geen CL-titelkandidaat meer, al jaren niet meer. Schone is een prima speler voor de nederlandse competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2013 door Per4manc -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
vd Hoorn is absolute middelmaat. En laten we eerlijk zijn het is ook niet zo dat Ajax de Eredivisie domineert. Ja we worden 3x kampioen op jaar. Maar afgelopen jaar speel je ook 10x gelijk en verlies je 2 potten. In vergelijking met een Barca (4x gelijk 2 verlies) en Bayern (4x gelijk en 1 verlies). Die ploegen domineren een veel betere competitie. Ajax moet ook nastreven om de Eredivisie te domineren. Daarom begrijp ik ook niet dat ze Maher laten lopen. Dit is alleen te rechtvaardigen als je Eriksen behoudt. Maar ik verwacht nog wel dat hij vertrekt. Als Eriksen, De Jong en Alderweireld verkocht worden en er komt geen kwaliteit voor terug dan is het ook onredelijk om overwintering in de CL te vragen aan de aankomende talenten uit eigen jeugd. En overwinteren in CL is na 3x kampioenschap op rij toch het doel van de Boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Groot talent, hele goede periode gehad bij Utrecht, slechte momenten gekend op het jeugd EK. Ik vond ook dat Ajax niks aan deze jongen zou hebben, maar zoals al geschetst wordt heeft Ajax de afgelopen 2 jaar laten zien prima te kunnen inkopen.
En inderdaad wil Ajax voor iedere positie 2 spelers hebben. als Alder vertrekt en Bazoer gezien wordt als CVM dan hebben we daar een speler nodig. en vd Hoorn heeft wel degelijk potentie, dat heeft ie dan weer wel bewezen..
Alleen ook voor deze jongen geld, niet voor iedere prijs.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet het niet. Ik ben wat sceptisch over dit soort gasten terwijl we zelf nog hele aardige spelers hebben rondlopen. Zou dan de interesse voor Toby Alderweireld al hele serieuze vormen hebben?
Toby heeft vandaag het trainingskamp van Ajax verlaten. Zou te maken hebben met persoonlijke omstandigheden. Heeft daar kennelijk ook echt mee te maken, Ajax heeft Ajax Life direct benaderd om te benadrukken dat het hier echt om persoonlijke omstandigheden draait en geen aanstaande transfer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 18:08 schreef Eide het volgende:Ik weet het niet. Ik ben wat sceptisch over dit soort gasten terwijl we zelf nog hele aardige spelers hebben rondlopen. Zou dan de interesse voor Toby Alderweireld al hele serieuze vormen hebben? Toby heeft vandaag het trainingskamp van Ajax verlaten. Zou te maken hebben met persoonlijke omstandigheden. Heeft daar kennelijk ook echt mee te maken, Ajax heeft Ajax Life direct benaderd om te benadrukken dat het hier echt om persoonlijke omstandigheden draait en geen aanstaande transfer. ajax benaderde Heracles ook om geheimhouding over Duarte... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat met Toby schijnt echt wel met privé omstandigheden te maken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:maar zoals al geschetst wordt heeft Ajax de afgelopen 2 jaar laten zien prima te kunnen inkopen. Prima inkopen ??? Schone, Poulsen, Boerrigter, Moisander, Sana.... Schone vond jij maar middelmaat....ook Poulsen kon vaak niets goed doen....Boerrigter was jij ook niet kapot van....Moisander in de eerste helft van de competitie niet best....en dan onze vriend Sana was echt de minste....
Het is maar goed dat de overigen btere spelers zijn met als toppers Eriksen en de Jong... Hoe kom jij er bij dat Ajax zo goed inkoopt?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Even voor erbij op je lijstje: Fischer, Hoesen, Cillissen... met de spelers die jij noemt allemaal spelers die wel belangrijk zijn geweest. Ik denk dat de inkopen alleraardigst zijn geweest voor de middelen die Ajax de afgelopen jaren heeft gehad. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Prima inkopen ??? Schone, Poulsen, Boerrigter, Moisander, Sana.... Schone vond jij maar middelmaat....ook Poulsen kon vaak niets goed doen....Boerrigter was jij ook niet kapot van....Moisander in de eerste helft van de competitie niet best....en dan onze vriend Sana was echt de minste.... Het is maar goed dat de overigen btere spelers zijn met als toppers Eriksen en de Jong... Hoe kom jij er bij dat Ajax zo goed inkoopt?? .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 23:00 schreef Eide het volgende:Even voor erbij op je lijstje: Fischer, Hoesen, Cillissen... met de spelers die jij noemt allemaal spelers die wel belangrijk zijn geweest. Ik denk dat de inkopen alleraardigst zijn geweest voor de middelen die Ajax de afgelopen jaren heeft gehad. Deze jongens hebben hun steentje bij gedragen....maar echte toppers zie ik niet in de aankopen op Fisher en Cillessen na....ook is er nog geen enkele belangstelling voor hun ....we zijn eerder toppers kwijt geraakt.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax kan als het wil leeglopen op zijn rekening voor bepaalde spelers.....maar verdomt het.....15 mil voor van Ginkel en je hebt hem..............is bullshit
Een jaartje vierde....moet je als Ajacied gewoon accepteren......daarna kleunen we er gewoon weer bovenop
Wij zijn gewoon weer aan het bouwen.....take it or leave it |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Ajax kan als het wil leeglopen op zijn rekening voor bepaalde spelers.....maar verdomt het.....15 mil voor van Ginkel en je hebt hem..............is bullshit Een jaartje vierde....moet je als Ajacied gewoon accepteren......daarna kleunen we er gewoon weer bovenop Wij zijn gewoon weer aan het bouwen.....take it or leave it 15 miljoen voor Van Ginkel!!!!
Gaat t goed ouwe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zeg ALS ze dat willen kunnen ze dat betalen.....en ja ik zie meer in van Ginkel dan in bling bling
Maher hoort niet bij mijn cluppie |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 00:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zeg ALS ze dat willen kunnen ze dat betalen.....en ja ik zie meer in van Ginkel dan in bling bling Maher hoort niet bij mijn cluppie te veel geld ouwe.. Ajax is niet gek hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: mr geen 15 miljoen, ouwe gek. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik weet het vriend.......hehehehe jij neemt mij al maanden niet serieus.....slimme vent ben jij |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 09:38 schreef Per4manc het volgende:Toch grappig hoe weinig krediet er is voor FdBoer en zijn team. "Het gaat ook erg slecht met Ajax de afgelopen jaren dus ze zullen wel niet weten wat ze doen". Vorig jaar dacht iedereen "Wat moeten ze toch met Schone!?". Blijkt een erg waardevolle speler te zijn geworden. Wie weet geldt dat ook voor v/d Hoorn. Ik heb juist het grootste respect voor FdB want wat die man presteert als steeds zijn beste spelers(na de eerste titel Steek en De Zeeuw. na tweede titel Vertonghen,Anita,Wiel en janssen. Nu waarschijnlijk Eriksen en Alderweireld)vetrekken is van grote klasse. Ik had juist op wat meer steun gerekend vanuit de directie want dat FdB ze toch aan het voetballen heeft gekregen is knap maar Schone en Poulsen zijn nu niet de spelers waar we echt sterker van worden. Als ik dan ook lees dat een Maher slechts 6,5 miljoen kost dan ben ik bang dat er weer sprake is van joodse zuinigheid. Van der Hoorn kan best wat worden en we mogen die jongen niet afschrijven na een paar slechte wedstrijden. Want in de eerste twee wedstrijden gingen ook e Vrij en Indi gruwelijk de mist in en daar hoor je weer niemand over |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 13:04 schreef nora het volgende:[..] Basis techniek woorden Cruyff en dat heeft Schone wel, maar v/d Hoorn mist dat in mijn ogen dat heb je ook kunnen zien bij de EK. Tuurlijk heeft schone dat wel want die doet alles in een tempo en is zo vaak een vertragende factor geweest. Ik denk dat Bazoer heel snel onze nieuwe cvm gaat worden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:Groot talent, hele goede periode gehad bij Utrecht, slechte momenten gekend op het jeugd EK. Ik vond ook dat Ajax niks aan deze jongen zou hebben, maar zoals al geschetst wordt heeft Ajax de afgelopen 2 jaar laten zien prima te kunnen inkopen. En inderdaad wil Ajax voor iedere positie 2 spelers hebben. als Alder vertrekt en Bazoer gezien wordt als CVM dan hebben we daar een speler nodig. en vd Hoorn heeft wel degelijk potentie, dat heeft ie dan weer wel bewezen.. Alleen ook voor deze jongen geld, niet voor iedere prijs.. Prima inkopen?? Er is juist dramatisch ingekocht als je het mij vraagt!! FdB heeft er uiteindelijk een team van gemaakt en is de enige verantwoordelijke voor de titel maar er is niemand gekomen die een directe versterking bleek. Daarom was het spel voor de winterstop vaak ook om te huilen. Voor elke vertrokken speler is een mindere terug gekomen |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 08:14 schreef Brandje het volgende:[..] Prima inkopen?? Er is juist dramatisch ingekocht als je het mij vraagt!! FdB heeft er uiteindelijk een team van gemaakt en is de enige verantwoordelijke voor de titel maar er is niemand gekomen die een directe versterking bleek. Daarom was het spel voor de winterstop vaak ook om te huilen. Voor elke vertrokken speler is een mindere terug gekomen Ik denk dat er wel goed is ingekocht, alleen dat we graag sterren hadden gezien. Volgens mijn wordt er nu ten minste gekeken wat voor soort spelers heeft het team nodig. Ik zie namelijk steeds dat er aankopen worden bestempelt als middenmaat, maar die toch wel 70% heeft gespeeld. Dus ondanks die middenmaat draait het team dus goed. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Prima inkopen ??? Schone, Poulsen, Boerrigter, Moisander, Sana.... Schone vond jij maar middelmaat....ook Poulsen kon vaak niets goed doen....Boerrigter was jij ook niet kapot van....Moisander in de eerste helft van de competitie niet best....en dan onze vriend Sana was echt de minste.... Het is maar goed dat de overigen btere spelers zijn met als toppers Eriksen en de Jong... Hoe kom jij er bij dat Ajax zo goed inkoopt?? Ik denk dat je Sana niet moet noemen nog even, omdat hij (net als vele andere ) aanpassingsproblemen heeft. Ook moet je niet vergeten dat die jongen direct uit een lopende competitie kwam, dus geen vakantie had gehad. Ja tussendoor mocht hij even 2 weken weg, maar ontbrak het hem wel spelritme. Laten we dit seizoen nog even aankijken om hem echt een miskoop te vinden, want de eerste wedstrijd die hij speelde was denk ik iedereen wel blij verrast. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 16:23 schreef Gruber het volgende:vd Hoorn is absolute middelmaat. En laten we eerlijk zijn het is ook niet zo dat Ajax de Eredivisie domineert. Ja we worden 3x kampioen op jaar. Maar afgelopen jaar speel je ook 10x gelijk en verlies je 2 potten. In vergelijking met een Barca (4x gelijk 2 verlies) en Bayern (4x gelijk en 1 verlies). Die ploegen domineren een veel betere competitie. Ajax moet ook nastreven om de Eredivisie te domineren. Daarom begrijp ik ook niet dat ze Maher laten lopen. Dit is alleen te rechtvaardigen als je Eriksen behoudt. Maar ik verwacht nog wel dat hij vertrekt. Als Eriksen, De Jong en Alderweireld verkocht worden en er komt geen kwaliteit voor terug dan is het ook onredelijk om overwintering in de CL te vragen aan de aankomende talenten uit eigen jeugd. En overwinteren in CL is na 3x kampioenschap op rij toch het doel van de Boer. Ik ben het er niet mee eens dat Ajax de competitie niet heeft gedomineerd. Ze hebben idd te veel gelijk gespeeld maar waren dan wel veel sterker dan de tegenstander of er werden glaszuivere doelpunten onthouden. Over het overwinteren in de Cl kun je kort zijn, AJAX heeft steeds de zwaarste poel. Kijk simpelweg maar dat in de halve finale zowel Real als Dortmund nog stonden. Al halen we nu v.Ginkel, Cuenca en hadden we Maher er bij voor de breedte van het team had je dus voor 90% zeker ook niet overwintert. AJAX zal in mijn ogen altijd afhankelijk blijven van een gunstige loting, en dan kan er misschien iets leuks voor ons gebeuren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We gaan het zien ik ben niet echt opgetogen over v/d Hoorn maar hij is pas 20 dus misschien ontwikkeld hij zich goed en wordt hij toch een toppertje. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Kijk hier krijg ik nou de hik van, dit zijn de spelers die ik graag zou zien bij Ajax en zie hieronder wie weer aktief zijn naar deze kanjer toe.
Feyenoord en PSV zouden concreter zijn voor Bojan Krkic dan Ajax. Inmiddels hebben Ronald Koeman en Philip Cocu persoonlijk met de aanvaller, die wil vertrekken bij FC Barcelona, gesproken. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Bojan heeft een salaris van 3 miljoen, er is aangegeven dat ze gaan kijken wie er het grootste deel van zijn salaris wil/kan betalen. Maar is ook blessure gevoelig, dus dan Cuenca erbij? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van der Hoorn bijna van Ajax Ajax en FC Utrecht onderhandelden de afgelopen weken over de transfersom van Mike van der Hoorn, nadat de Utrechtse club twee keer een bod van de Amsterdammers had afgewezen. De partijen zijn elkaar nu zo dicht genaderd dat op dat vlak geen hindernissen meer te verwachten zijn. Aanvankelijk leek een transfer gekoppeld aan het lot van Toby Alderweireld, maar bronnen binnen zowel Ajax als Utrecht gaan er vanuit dat de deal ook beklonken wordt als de Belg nog niet direct wegkomt. De 20-jarige jeugdinternational die vanwege het EK in Israël nog vakantie viert, heeft het aanbod in beraad. http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/3469450/2013/07/03/TT-Koeman-en-Cocu-bellen-met-Barca-s-Bojan-AZ-loopt-10-miljoen-mis.dhtml |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 08:50 schreef riveco het volgende:[..] Ik ben het er niet mee eens dat Ajax de competitie niet heeft gedomineerd. Ze hebben idd te veel gelijk gespeeld maar waren dan wel veel sterker dan de tegenstander of er werden glaszuivere doelpunten onthouden. Over het overwinteren in de Cl kun je kort zijn, AJAX heeft steeds de zwaarste poel. Kijk simpelweg maar dat in de halve finale zowel Real als Dortmund nog stonden. Al halen we nu v.Ginkel, Cuenca en hadden we Maher er bij voor de breedte van het team had je dus voor 90% zeker ook niet overwintert. AJAX zal in mijn ogen altijd afhankelijk blijven van een gunstige loting, en dan kan er misschien iets leuks voor ons gebeuren. 100% mee eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Prima inkopen ??? Schone, Poulsen, Boerrigter, Moisander, Sana.... Schone vond jij maar middelmaat....ook Poulsen kon vaak niets goed doen....Boerrigter was jij ook niet kapot van....Moisander in de eerste helft van de competitie niet best....en dan onze vriend Sana was echt de minste.... Het is maar goed dat de overigen btere spelers zijn met als toppers Eriksen en de Jong... Hoe kom jij er bij dat Ajax zo goed inkoopt?? Omdat men een elftal heeft staan dat kampioen wordt, dus gewoon een heel goed elftal. Dat men individueel niet uitblinkt wil niet zeggen dat de aankoop niet goed is. Uiteindelijk gaat het om het teamproces. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Ajax kan als het wil leeglopen op zijn rekening voor bepaalde spelers.....maar verdomt het.....15 mil voor van Ginkel en je hebt hem..............is bullshit Een jaartje vierde....moet je als Ajacied gewoon accepteren......daarna kleunen we er gewoon weer bovenop Wij zijn gewoon weer aan het bouwen.....take it or leave it Ik kon het niet meer met je eens zijn.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 08:30 schreef riveco het volgende:[..] Ik denk dat er wel goed is ingekocht, alleen dat we graag sterren hadden gezien. Volgens mijn wordt er nu ten minste gekeken wat voor soort spelers heeft het team nodig. Ik zie namelijk steeds dat er aankopen worden bestempelt als middenmaat, maar die toch wel 70% heeft gespeeld. Dus ondanks die middenmaat draait het team dus goed. Nee, ik wel wel graag versterkingen zien of spelers die die potentie hebben. Schone,Sana en Poulsen word ik nog steeds niet vrolijk van. Hoessen krijgt van het voordeel van de twijfel. Moisander is prima aankoop al maakt hij ook nog wel eens foutjes |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Schone en poulsen hebben we talentjes voor die ze aan het klaarstomen zijn. Sana, helemaal mee eens. Die kan met de Fjes nog niet mee. Hoessen word een kei van een spits als hij zo doorzet. Moisander vind ik persoonlijk niet geweldig. Misschien kan van der Hoorn bij hem in de leer gaan. Ze maken beide flink wat fouten, dus zal goed samenwerken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 20:20 schreef Peterhs het volgende:Schone en poulsen hebben we talentjes voor die ze aan het klaarstomen zijn. Sana, helemaal mee eens. Die kan met de Fjes nog niet mee. Hoessen word een kei van een spits als hij zo doorzet. Moisander vind ik persoonlijk niet geweldig. Misschien kan van der Hoorn bij hem in de leer gaan. Ze maken beide flink wat fouten, dus zal goed samenwerken. Onzin om dit over Sana te zeggen. Deze jongen heeft de afgelopen maanden het zelfde traject doorlopen als Danny Hoesen en moet je kijken wat je daar nu over schrijft. Laten we eerst eens kijken hoe Sana er uit is gekomen en daarna pas een oordeel geven. Tenslotte was Sana's begin van het seizoen wel goed, maar kreeg daarna een terugval. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dat is jou mening. Ik vond hem ook toen al niks. |
|
|
|