|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
V/d Hoorn krijgt voorstel Ajax (De Telegraaf)
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mwah. z'n eerste 4 a 5 wedstrijden waren echt zeer prima hoor. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 08:10 schreef Brandje het volgende:[..] Tuurlijk heeft schone dat wel want die doet alles in een tempo en is zo vaak een vertragende factor geweest. Ik denk dat Bazoer heel snel onze nieuwe cvm gaat worden. Tja maar ook Frankie heeft Schone heel veel opgesteld dus zo traag als jij hem voorspiegeld is hij niet volgens Frank. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Ik had laatst een stukje gelezen waar de vader van Toby iets zei van: "Als het dit jaar niet lukt dan is hij volgend jaar gewoon een vrij man.". Daar keek ik een beetje van op. Nu het lijkt alsof ze van der Hoorn gaan halen, ongeacht of Toby blijft of niet, lijkt het erop dat ze een signaal willen afgeven naar het kamp Alderweireld. Zou ik persoonlijk echt bijzonder jammer vinden als we weer zo'n situatie krijgen. Zeker met iemand als Toby, een product van de jeugdopleiding en een van de sterkhouders. Ik hoop echt dat hij bijtekent of dat er deze week al iets bekend word over een transfer.
Overigens is van der Hoorn een prima aanwinst voor Ajax mits Alderweireld vertrekt. Onder begeleiding van Stam kan dat een echte sloper worden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 21:54 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Ik had laatst een stukje gelezen waar de vader van Toby iets zei van: "Als het dit jaar niet lukt dan is hij volgend jaar gewoon een vrij man.". Daar keek ik een beetje van op. Nu het lijkt alsof ze van der Hoorn gaan halen, ongeacht of Toby blijft of niet, lijkt het erop dat ze een signaal willen afgeven naar het kamp Alderweireld. Zou ik persoonlijk echt bijzonder jammer vinden als we weer zo'n situatie krijgen. Zeker met iemand als Toby, een product van de jeugdopleiding en een van de sterkhouders. Ik hoop echt dat hij bijtekent of dat er deze week al iets bekend word over een transfer. Overigens is van der Hoorn een prima aanwinst voor Ajax mits Alderweireld vertrekt. Onder begeleiding van Stam kan dat een echte sloper worden. vind het ook een beetje een rare trend worden richting spelers , ongeacht welke club. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Bedenk me net dat ze misschien PSV ook wel willen aftroeven nu Bruma een extra medische keuring krijgt voorgeschoteld. Als die transfer afketst dan weet je natuurlijk al bij wie ze aankloppen: Van der Hoorn. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 22:11 schreef infamous psv het volgende:[..] vind het ook een beetje een rare trend worden richting spelers , ongeacht welke club. Ja, het is een gekke ontwikkeling al snap ik het wel vanuit het perspectief van een club. Je hebt jaren geinvesteerd in een speler en krijgt er niets voor terug (financieel gezien dan. als dat is waar je het als club van moet hebben is dat best zuur). Als je dan moet kiezen om een andere jongen op te stellen die wel blijft dan is de investering dat seizoen natuurlijk op de langere termijn beter. In het bedrijfsleven gaat het ook zo. Maar respectvol naar een speler die zo lang bij je club heeft gespeeld is het alles behalve. Ik krijg er als supporter wel een beetje een rotgevoel van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2013 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 22:22 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Ja, het is een gekke ontwikkeling al snap ik het wel vanuit het perspectief van een club. Je hebt jaren geinvesteerd in een speler en krijgt er niets voor terug (financieel gezien dan. als dat is waar je het als club van moet hebben is dat best zuur). Als je dan moet kiezen om een andere jongen op te stellen die wel blijft dan is de investering dat seizoen natuurlijk op de langere termijn beter. In het bedrijfsleven gaat het ook zo. Maar respectvol naar een speler die zo lang bij je club heeft gespeeld is het alles behalve. Ik krijg er als supporter wel een beetje een rotgevoel van. Het is deels te begrijpen maar een contract voor 3 jaar is 3 jaar en dan niet een speler onder druk zetten.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dit kan ook aangepast worden al gaat dit niet zomaar gebeuren. Je kan namelijk iets gaan instellen (lees UEFA) Wanneer een speler niet meer verlengd en transfervrij word, blijft er een minimale afkoop staan. Bijvoorbeeld 10% van het aankoopbedrag wat er betaald was voor de speler. Bij bv een jeugdspeler die niet eerder verkocht is een bepaald minimum/maximum bedrag. Ook zou je iets hiermee kunnen doen bepaald op basis van verdiende loon bij de club. Zo kan je als club toch nog iets krijgen ongeacht ze bijtekenen of niet. Ik weet transfervrij is dan een groot woord, maar het zou gaan om geen grote bedragen, dus niemand zal daar over vallen. Is zo maar een hersenspinsel hoor, maar misschien is zoiets wel toepasbaar. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Dan heb je denk ik toen gekeken met je ogen dicht. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Of ik zag alleen dat ie zo traag is als een slak, omdat hij teveel wind pakt. Lijkt wel een hazewindhond zonder snelheid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 22:30 schreef infamous psv het volgende:[..] Het is deels te begrijpen maar een contract voor 3 jaar is 3 jaar en dan niet een speler onder druk zetten.. Het contract wordt toch ook gewoon gerespecteerd. Volgens mij krijgen ze allemaal gewoon hun salaris. Komen ze gewoon werken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2013 - 21:54 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Ik had laatst een stukje gelezen waar de vader van Toby iets zei van: "Als het dit jaar niet lukt dan is hij volgend jaar gewoon een vrij man.". Daar keek ik een beetje van op. Nu het lijkt alsof ze van der Hoorn gaan halen, ongeacht of Toby blijft of niet, lijkt het erop dat ze een signaal willen afgeven naar het kamp Alderweireld. Zou ik persoonlijk echt bijzonder jammer vinden als we weer zo'n situatie krijgen. Zeker met iemand als Toby, een product van de jeugdopleiding en een van de sterkhouders. Ik hoop echt dat hij bijtekent of dat er deze week al iets bekend word over een transfer. Overigens is van der Hoorn een prima aanwinst voor Ajax mits Alderweireld vertrekt. Onder begeleiding van Stam kan dat een echte sloper worden. Wij zitten bij Ajax toch niet op een sloper tewachten maar op een voetballer met karakter. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 12:41 schreef nora het volgende:[..] Wij zitten bij Ajax toch niet op een sloper tewachten maar op een voetballer met karakter. Mwah, een type zoals voorheen Davids op het middenveld zou meer dan welkom zijn. Maar dat is middenveld geen verdediger, waar het in dit topic over gaat. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 12:41 schreef nora het volgende:[..] Wij zitten bij Ajax toch niet op een sloper tewachten maar op een voetballer met karakter. Ik zie niet waarom het een het ander uit moet sluiten? Of vond je Jaap Stam een karakterloos figuur? Ze zetten achterin over het algemeen een verdediger neer die opbouwend is met daarnaast killer/sloper/pure verdediger. Noem het hoe je het wil noemen :)
Maar volgens mij weten ze bij Ajax prima wat ze willen hebben. En ze vinden Van der Hoorn schijnbaar een zeer geschikte kandidaat. Dan kunnen wij het mee eens of niet, uiteindelijk maakt het natuurlijk geen reet uit wat wij ajax vinden ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Is lekker goedkoop zeker???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Elke miljoen is er eentje teveel als je een talent en nog een talent hierachter hebt. Al helemaal als Alderweireld straks niet weg gaat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax doet met Van der Hoorn zijn eerste grote aankoop
05/07/2013 12:49
Mike van der Hoorn heeft zijn laatste wedstrijd voor FC Utrecht gespeeld. De twintigjarige verdediger maakt de overstap naar Ajax, dat zich tot dusver rustig hield op de transfermarkt.
Van der Hoorn stond al langer op het lijstje in Amsterdam met het oog op het mogelijke vertrek van Tony Alderweireld. De Belgische international genoot belangstelling van Bayer Leverkusen, dat uiteindelijk afzag van de 24-jarige verdediger.
De onderhandelingen tussen Ajax en Utrecht hebben nu geleid tot een akkoord over een niet naar buiten gebrachte afkoopsom. Van der Hoorn kan na een medische keuring en enkele andere formaliteiten de overgang bezegelen met een handtekening onder een vierjarig contract.
Van der Hoorn brak een jaar geleden echt door. De jeugdinternational kende een ijzersterk eerste seizoen als basisspeler bij de Domstedelingen, speelde zich in de kijker van onder meer Ajax en PSV en reisde met Jong Oranje af naar het EK Onder-21.
Hoewel Van der Hoorn op dat toernooi aan de basis stond van de uitschakeling in de halve finale tegen Jong Italië door verkeerd in te stappen bij het winnende doelpunt van Fabio Borini, wordt hij nu beloond voor zijn sterke jaargang in de vorm van een transfer naar de landskampioen. In Utrecht had de 1,90 meter lange verdediger nog een contract tot medio 2016 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ben er vooral blij mee dat Ajax deze transfer vrij stil heeft weten te houden. ik denk dat dit een goede transfer is een sterke verdediger die zeker mee kan het met het niveau! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Van der Hoorn: 'Ajax een geweldige nieuwe uitdaging'
05/07/2013 13:11
Mike van der Hoorn kan zich woensdag melden in Amsterdam voor zijn eerste training voor Ajax. De verdediger prijst zich gelukkig met de snelle afhandeling van de transfer.
Van der Hoorn ging na het EK Onder-21 jaar op vakantie in de wetenschap dat Ajax de interesse kenbaar had gemaakt bij FC Utrecht. 'Ik heb een goed gesprek met trainer Frank de Boer gehad en daarna ben ik tijdens mijn vakantie in Mexico op de hoogte gehouden', zegt de verdediger tegen Voetbal International.
'Het is fantastisch dat alles zo snel is rondgekomen. Komende woensdag sta ik voor de eerste keer op het trainingsveld in Amsterdam, daarvoor zal nog de medische keuring en de presentatie zijn.'
Vrijdag bereikten de twee clubs een akkoord over een afkoopsom. Ajax kwam met de twintigjarige Almeerder tot een vergelijk over een contract voor vier seizoenen. De international van Jong Oranje had bij FC Utrecht nog een contract tot medio 2016.
Van der Hoorn brak afgelopen seizoen door in de Domstad en wekte daarmee de belangstelling van PSV en Ajax. 'Met Ajax krijg ik een geweldige nieuwe uitdaging, terwijl ik voor mijn gevoel FC Utrecht op een prachtige manier afsluit. De club gaat Europa in en zal voor mij altijd speciaal blijven.'
FC Utrecht zal op zoek gaan naar een nieuwe centrale verdediger. Belangrijkste gegadigde voor die positie is Kees Luijckx. De 27-jarige verdediger traint momenteel al mee met de selectie van Jan Wouters. (Freek Jansen) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Titel veranderen in Van der Hoorn definitief naar Ajax? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. In principe had je hem niet nodig. Ik vind dat Veltman gewoon daar moet staan. Maar die twee zullen met elkaar gaan concurreren dan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Want je kan nu wel verwachten dan Alderweireld snel zal gaan vertrekken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ach leermoment op het EK en hij moet nog doorgroeien bij Ajax tot echte topper. Ik denk wel dat hij het in zich heeft om een zeer goede verdediger te worden. Of het wel wat wordt of niet, dat maakt me eigenlijk niet heel veel uit, al hoop ik van wel.
Wat ik veel belangrijker vind is de houding van Utrecht! Waar Vitesse zegt, we verkopen niet aan Ajax, daar zegt Utrecht heel wat anders. Zij zien zich als opleidins institute voor de jeugd, om ze door te verkopen aan topclubs als Ajax en PSV en als dat niet lukt naar een clubje in het buitenland. Van Ginkel zijn carriere is voorbij als hij naar Chelsea gaat en dat is toch zonde van zo;n Nederlands talent die zich nog verder moet ontwikkelen. Utrecht doet wat Ajax ook doet, opleiden voor de top met als enige verschil dat Ajax dat doet voor de Europese top en Utrecht dit doet voor de Nederlandse, Belgische top en zo overleef je financieel ook. Vitesse success met je beleid om talentvolle jongens stuk te maken en daarmee ook het Nederlandse voetbal. Als ik weer jong zou zijn en talentvol, dan weet ik wel waar ik naartoe zou gaan, zeker niet naar Vitesse als ze je niet gunnen om verder te ontwikkelen bij een nederlandse topclub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ook in de wedstrijden dat Sana goed meedeed heb ik hem geen man voorbij zien lopen. ook zijn bal aanname vond ik niet bijzonder. boccara gaat waarschijnlijk weer terug naar frankrijk. poulsen is gehaald om even de leegte tevullen zodat de jeugd kan doorbreken. heeft hij naar behoren ingevult vind ik , maar is geen topper. moisander heeft het prima gedaan naar mijn mening buiten een paar schoonheids foutjes. Schone leuke speler voor de breedte maar ook niet meer als dat. Hoesen komt er denk ik ook nog wel. maar al met al heeft dit nieuwe bestuur mij nog niet kunnen verrassen met een goed transfer beleid. van der Hoorn heefd naar mijn mening teweinig handelingssnelheid en zal nu moeten spelen met ruimte achter hem. de tijd zal het uitwijzen ik hoop dat ik ongelijk krijg. vind wel dat Veldman tesnel word afgeschreven voor een fout tegen Vitesse. zelfs moisander en Alderweireld zie ik nog steeds fouten maken terwijl die al heel wat ouder zijn. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik heb het afgelopen seizoen, om eerlijk te zijn, niet zo goed gelet op VD Hoorn......om nu te oordelen over zijn verrichtingen, bij 1à 2 wedstrijden tijdens een jeugd ek, na een zwaar seizoen bij een FC Utrecht, dat boven verwachting heeft gepresteerd, mss ook mede dankzij hem... vind ik dan te makkelijk. Wens hem veel s6 bij onze mooie club en dat ie maar vele prijzen mag pakken. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
zijn presteren op het ek vond ik niet zo belangrijk. zoiets kan gebeuren na een zwaar seisoen. ben hem wel gaan volgen nadat zijn naam steeds vaker viel in de competitie. en misschien heb ik het mis maar vond hem traag in zijn handeling snelheid. en bij ajax speel je natuurlijk met veel meer ruimte in zijn rug. voordeel dat je wel wat lengte erbij krijgt,maar of dat genoeg is weet ik niet. |
|
|
|
|
Nummer 4
|
|
|
Van der Hoorn heeft een jaar lang stabiel gespeeld op eredivisie niveau. Als Alderweireld vertrekt zou het niet reeel zijn om Veltman al in zijn eentje in het diepe te gooien.. Er staan ook nog zes Championsleague wedstrijden te wachten(en misschien nog meer?)Een goede zet dus! Ajax! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Vind ik veel te veel geld voor een overbodige speler. Weet dat sommigen blij zijn met de aankoop, maar met het oog op de talenten vind ik 3,8 mil aantrekken veel geld. Dat word dus weer de talenten verhuren straks (lees kwijt over 1 a 2 jaar) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 02:43 schreef Peterhs het volgende:Vind ik veel te veel geld voor een overbodige speler. Weet dat sommigen blij zijn met de aankoop, maar met het oog op de talenten vind ik 3,8 mil aantrekken veel geld. Dat word dus weer de talenten verhuren straks (lees kwijt over 1 a 2 jaar) Mocht Alderweireld nog vertrekken, en ik zeg mocht, dan heb je een vervanger klaar staan die er direct staat (In ieder geval ervaring in Eredivisie en daarnaast ook internationaal). Vervolgens kunnen de talenten dan rustig, zonder direct allerlei druk te moeten ervaren, hun opleiding vervolgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat heeft die jongen voor internationale ervaring dan?? Utrecht speelde afgelopen seizoen toch geen Europees voetbal?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die 3.8 miljoen is natuurlijk heel weinig geld gezien ziijn nog lange contract. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Het valt me op hoe iedereen bij Maher riep dat we daar dikke winst op zouden maken etc... an op van de Hoorn ng beter, heeft ons de helft gescheeld!
En ook Vd Hoorn is een potentieel a international... Ben erg blij met deze aankoop. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Stam stoomt v.d. Hoorn wel klaar, ben ik niet bang voor.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee dat is niet een mening.. Sana waar iedereen in het begin van het seizoen heel erg over te spreken was, heeft de oo zo bekende terugval gehad. Iedere speler heeft dat wel eens in zijn loopbaan.. Het typische van supporters die niet verder kijken dan hun neus lang is, is dat ze DIRECT een heeeeleeeee goede speler willen zien.. En onthoud goed.. Ook die inmens goede Bojan Krikic gaat in de eerste 4 wedstrijden niet heeeel veel laten zien..
Het goede woord is, STEUN |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 09:47 schreef remco k het volgende:Wat heeft die jongen voor internationale ervaring dan?? Utrecht speelde afgelopen seizoen toch geen Europees voetbal?? Volgens mij heeft hij op het EK onder 21 meegedaan toch? Of is dat tegenwoordig al niet meer internationaal? Of denk jij dat alleen op clubniveau internationaal wordt gespeeld?
En o ja, voordat je slim gaat roepen. Veel Ajax-jeugdspelers hebben internationale ervaring. Ze hebben allemaal al eens gespeeld bij jeugdteams van het Nederlands elftal of zoals de vorige jaren meegedaan met het Europese toernooi waaraan Ajax A1 meedeed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Volgens mij heeft hij op het EK onder 21 meegedaan toch? Of is dat tegenwoordig al niet meer internationaal? Of denk jij dat alleen op clubniveau internationaal wordt gespeeld? En o ja, voordat je slim gaat roepen. Veel Ajax-jeugdspelers hebben internationale ervaring. Ze hebben allemaal al eens gespeeld bij jeugdteams van het Nederlands elftal of zoals de vorige jaren meegedaan met het Europese toernooi waaraan Ajax A1 meedeed. Dat zal wel niet, ik denk dat remco meer gaat zeggen dat het geen ervaring is dat v.d. hoorn heeft gehad. Hij heeft 4/5 wedstrijdjes gespeeld daar kan je niet erg veel van zeggen en ik geloof dat ieder land allemaal jonge spelers had en dat er dus ookniet echt van ervaring te spreken is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Volgens mij heeft hij op het EK onder 21 meegedaan toch? Of is dat tegenwoordig al niet meer internationaal? Of denk jij dat alleen op clubniveau internationaal wordt gespeeld? En o ja, voordat je slim gaat roepen. Veel Ajax-jeugdspelers hebben internationale ervaring. Ze hebben allemaal al eens gespeeld bij jeugdteams van het Nederlands elftal of zoals de vorige jaren meegedaan met het Europese toernooi waaraan Ajax A1 meedeed. dan heeft vrijwel iedere jeugdspeler internationale ervaring. Maar goed als jij die 2 invalbeurtjes mee wilt tellen vind ik het prima hoor.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 14:18 schreef remco k het volgende:[..] dan heeft vrijwel iedere jeugdspeler internationale ervaring. Maar goed als jij die 2 invalbeurtjes mee wilt tellen vind ik het prima hoor.. Dat eerste stuk van je tekst bevestigde ik al in mijn post, dus je post dubbelop. Ik tel helemaal niets mee, want v.d. Hoorn moet zich nog net zo bewijzen als elk ander lid van de selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat was sarcastisch bedoeld dus niet dubbel.
Natuurlijk is zon toernooi een leuke ervaring, maar als internationale ervaring telt in mijn optiek toch echt alleen de interlands voor het eerste elftal en Europees voetval met het eerste elftal.
In mijn optiek heeft deze jongen dus enkel de ervaring van Utrecht afgelopen seizoen en is dus niets meer ervaren dan een Veltman in mijn ogen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 11:13 schreef remco k het volgende:Dat was sarcastisch bedoeld dus niet dubbel. Natuurlijk is zon toernooi een leuke ervaring, maar als internationale ervaring telt in mijn optiek toch echt alleen de interlands voor het eerste elftal en Europees voetval met het eerste elftal. In mijn optiek heeft deze jongen dus enkel de ervaring van Utrecht afgelopen seizoen en is dus niets meer ervaren dan een Veltman in mijn ogen. Dat heb jij dan weer mis, want deze jongen heeft al een jaar ervaring in de Eredivisie en Veltman weer niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik dus al zei. IN MIJN optiek is een Veltman niet minder ervaren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dus iemand die al een volledig seizoen Eredivisie heeft gespeeld (en door Utrecht-supporters als speler van het seizoen is gekroond) is in JOUW ogen net zo ervaren als iemand die net 10 wedstrijden heeft mogen meespelen? Waarvan overigens maar 7 in de Eredivisie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja zeke zelfs. Het niveau bij ons ligt op de trainingen hoger. Heeft bij de CL duels in de selectie gezeten en daar dus aan geroken. Allemaal dingen die bij Utrecht minder of niet aanwezig zijn geweest. Veltman heeft wat hij gespeeld heeft op een hoger niveau gedaan dan vd hoorn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 16:01 schreef remco k het volgende:Ja zeke zelfs. Het niveau bij ons ligt op de trainingen hoger. Heeft bij de CL duels in de selectie gezeten en daar dus aan geroken. Allemaal dingen die bij Utrecht minder of niet aanwezig zijn geweest. Veltman heeft wat hij gespeeld heeft op een hoger niveau gedaan dan vd hoorn. Succes man, we zullen zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet het niet, het is heel moeilijk vergelijken. Veltman zit niet voor niets bij Ajax en rond zijn leeftijd zijn de meesten die niet bij het 1e zitten wel bedankt. Dat er geloof en vertrouwen in hem is zegt best wat over zijn kwaliteiten.
Van de Hoorn heeft een volledig voetbaljaar achter zich. Hij heeft kunnen leren op het hoogste niveau in Nederland tegen een aantal van de beste spelers die Nederland kent. Die ervaring is voor v.d. Hoorn natuurlijk goud waard.
Wie er dan beter is dan je denk ik niet bepalen. V.d. Hoorn heeft bij mij wel een streepje voor ten opzichte van Veltman door de wedstrijden die hij in de beker en eredivisie heeft gespeeld maar diep in m'n hart zie ik Veltman als echte Ajax jeugdspeler liever slagen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg trouwens niets over een van beiden wel of niet beter is.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 16:23 schreef Eide het volgende:Ik weet het niet, het is heel moeilijk vergelijken. Veltman zit niet voor niets bij Ajax en rond zijn leeftijd zijn de meesten die niet bij het 1e zitten wel bedankt. Dat er geloof en vertrouwen in hem is zegt best wat over zijn kwaliteiten. Van de Hoorn heeft een volledig voetbaljaar achter zich. Hij heeft kunnen leren op het hoogste niveau in Nederland tegen een aantal van de beste spelers die Nederland kent. Die ervaring is voor v.d. Hoorn natuurlijk goud waard. Wie er dan beter is dan je denk ik niet bepalen. V.d. Hoorn heeft bij mij wel een streepje voor ten opzichte van Veltman door de wedstrijden die hij in de beker en eredivisie heeft gespeeld maar diep in m'n hart zie ik Veltman als echte Ajax jeugdspeler liever slagen... Hehe eindelijk iemand die het snapt. Ik zie het liefste ook Veltman als een echte Ajacied slagen. Maar om v.d. Hoorn en Veltman dezelfde ervarenheid toe te dichten gaat mij te ver. |
|
|
|