|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb een subpooler aangemaakt.....
Wie doet er dit seizoen mee.
Joduh's Subpoule Het Cafe (Eredivisie 2013/2014) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Laat ik het maar doen dan. Zal thuis ff kijken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: is goed man....ik heb vorig seizoen gewonnen,nu tijd voor een ander |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik doe wel weer mee, iemand moet de lantaarn dragen toch? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Geluk is altijd met de domme. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gewoon elke week invullen slome....had je hoger gestaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Was geen geluk.....voetbal verstand.....cool rationeel gecalculeerd..... dombo's |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
sportpooler? Kan iemand wat uitleggen daarover? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
heb er ook wel zin in.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zijn hier kosten aan verbonden? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: gratis en voor niks |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb een groot hart......laat iedereen toe :-).....op één na. Ga niet gissen.....laat niet niets los |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb een groot hart......laat iedereen toe :-).....op één na. Ga niet gissen.....laat niet niets los doe jij nou eens kalm |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sinds ik Ria heb...ben ik de rust zelve D. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heb je toegevoegd Boudje.....pfffffff wordt wat straks......een echte klassieker,ga je verpulveren ouwe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kzal kijken of kmee doe of niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ken jou gappie.....wel in blijven vullen,je vergeet de vrijdag wel eens |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Linkt werkt hiero niet Boudewijn!?! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: je moet eerst ingelogd zijn op sportpooler.nl, daarna die link aanklikken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hoe werkt dat?..... kan ik ook meedoen? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: uiteraard (als ik voor Nenam mag spreken) ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Graag,sterker nog......ik geef het graag aan je over,net als vorig seizoen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kom mensen.....meldt je aan in Joduh's cafe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Joduh,113,Ronald,Sjakie,Remco,Natjos,Eide,Nora,Brandje,Hummel,Hashkopf,Guytje,Stanley,Pietje,Missy.......pfff.....AANMELDEN!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb Boudewijn ook toegevoegd......tis een kakkie,maar die gaan we vermorsellen.....is DE te kloppen man....dus help mij om hem stijf onderaan te houden. Dat is sowieso een uitdaging ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kan het niet vindeb en link Boudewijn werkt niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:Joduh,113,Ronald,Sjakie,Remco,Natjos,Eide,Nora,Brandje,Hummel,Hashkopf,Guytje,Stanley,Pietje,Missy.......pfff.....AANMELDEN!!!!!!! Okay, okay, ik heb ook ingevuld iig de eerste 2 speelrondes :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: eerst inloggen op sportpooler.nl! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nu al ??......hahahaha mafkees Maar je mot je eerst aanmelden gap.....zie je niet staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb Boudewijn ook toegevoegd......tis een kakkie,maar die gaan we vermorsellen.....is DE te kloppen man....dus help mij om hem stijf onderaan te houden. Dat is sowieso een uitdaging ;-) hahahaha, ik heb zijn club al 5 verliespunten voorspeld in de eerste 2 speelrondes ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Je bent aangemeld voor deze subpoule maar de beheerder moet je nog daadwerkelijk toevoegen.
schiet dan op man, kan niet wachten to ik de winnaar ben....
hoewel.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ja, dat zeg je, maar je hart ligt in rotterdam.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lul niet ouwe.....dat is namelijk onmogelijk. Toen jij Headliner begon was je heel mischien clubloos......nu na al die jaren is jouw voorkeur overduidelijk ouwe,geeft niet.....ga ook niet zeggen dat je een slechte jeugd heb gehad.....hoewel ik een beetje twijfel...gezien je voorkeur voor Feijenoord |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 22:18 schreef Ronald 1960 het volgende:Je bent aangemeld voor deze subpoule maar de beheerder moet je nog daadwerkelijk toevoegen. schiet dan op man, kan niet wachten to ik de winnaar ben.... hoewel.... Je staat onder je eigen naam vriend....niet onder je nick,zal ik je toevoegen ?? Zo niet verander het dan ff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Onmogelijk? Ik ben voor personen, dus als van Gaal bij Ajax zou trainen was ik voor Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 22:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] Onmogelijk? Ik ben voor personen, dus als van Gaal bij Ajax zou trainen was ik voor Ajax. Gloryhunter,geilt op passanten.....daar spugen wij op.....en wij is zowel Ajax als Feijenoord |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gloryhunter,geilt op passanten.....daar spugen wij op.....en wij is zowel Ajax als Feijenoord ik spuug gewoon terug! |
|
|
|