BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars trekt alleen beurs bij volledige zekerheid

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 04 juli 2013 - 16:43
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Overmars trekt alleen beurs bij volledige zekerheid (Supportersvereniging Ajax)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 juli 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Overmars trekt alleen beurs bij volledige zekerheid

quote:

Marc Overmars heeft ook als directeur voetbalzaken bij Ajax het imago van iemand die bovenop zijn portemonnee zit. Het gebeurde zelden dat Ajax begin juli nog geen enkele nieuwe speler heeft. Wat niet is, kan nog komen.

Adam Maher (PSV) en Marco van Ginkel (Chelsea) zijn zomaar twee spelers die deze week aan de neus van Ajax voorbijgaan. Natuurlijk is er nog niemand verkocht, maar er was absoluut interesse in beide spelers.

Ze komen niet naar de Amsterdam Arena, maar slapeloze nachten bezorgt het duo Overmars niet. Nee hoor, ik baal er niet van, zegt hij voor de camera van AT5 specifiek over het mislopen van Maher. We maken keuzes en die maken we heel bewust.

Het is jammer, want Maher is een fantastische voetballer, maar daar zijn er meer van. Wij willen best onze portemonnee trekken, maar dan alleen voorspelers waar wij honderd procent voor kiezen. Ik hoop dat die spelers nog komen.
- maar dan alleen voorspelers waar wij honderd procent voor kiezen -

Opmerking van niks dus. Als je iemand binnenhaalt kies je er altijd 100% voor, als je iemand niet binnen kan halen ga je er niet voor. Logisch zou Cruijff zeggen.

Heeft dan die interviewer van AT5 ook hier weer niet doorgevraagd naar de specifieke reden waarom ze denken dat Maher niet binnen Ajax zou passen?

Maar ik ben benieuwd welke spelers er nog meer rondlopen met de kwaliteiten van Maher waar Ajax dan wel de beurs voor wil trekken.
Cyprioot
 Cyprioot - donderdag 04 juli 2013 - 17:13   quote  deeplink  
Ik denk dat ze ergens toch twijfelen aan Maher. En feit is dat hij nog maar 19 is, stijf rechts, fysiek kwetsbaar en nul internatinale ervaring heeft. Moet je daar 8 mio voor betalen, zeker als Eriksen mss toch blijft ... ?
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 16:59 schreef Boudewijn het volgende:
Overmars trekt alleen beurs bij volledige zekerheid

[..]

- maar dan alleen voorspelers waar wij honderd procent voor kiezen -

Opmerking van niks dus. Als je iemand binnenhaalt kies je er altijd 100% voor, als je iemand niet binnen kan halen ga je er niet voor. Logisch zou Cruijff zeggen.

Heeft dan die interviewer van AT5 ook hier weer niet doorgevraagd naar de specifieke reden waarom ze denken dat Maher niet binnen Ajax zou passen?

Maar ik ben benieuwd welke spelers er nog meer rondlopen met de kwaliteiten van Maher waar Ajax dan wel de beurs voor wil trekken.
Waar zegt Overmars dat er meer spelers zijn met de specifieke kwaliteiten van Maher??

Het enige dat ie zegt is dat Maher een geweldige speler is, maar dat er meer zijn.. ff op de link in het artikel klikken, dan zie je namelijk het intervieuw...
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 18:04   quote  deeplink  
Daarbij stonden ze dus niet 100% achter Maher en wouden daar dus niet diep voor in de buidel tasten..

Wat je zegt over die 100% is natuurlijk niet correct, niet van iedere transfer weet je zeker dat ie het 100% gaat redden bij de club, soms zijn transfers ook een gokje.. En voor een gok gaat Ajax niet de hoofdprijs betalen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 juli 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:03 schreef remco k het volgende:
Waar zegt Overmars dat er meer spelers zijn met de specifieke kwaliteiten van Maher??
Waar zeg ik dat Overmars gezegd zou hebben dat er meer spelers zijn met de specifieke kwaliteiten van Maher?

quote:

Het enige dat ie zegt is dat Maher een geweldige speler is, maar dat er meer zijn.. ff op de link in het artikel klikken, dan zie je namelijk het intervieuw...
Ja, dus dat er meer geweldige spelers rondlopen zoals Maher.
Ik zie ze toch niet zoveel hier rondlopen, zeker niet die een stap hogerop willen gaan naar Ajax, jij wel?

Nu ik het interview ook gezien heb (waar overigens niets meer in verteld wordt dan dat in het artikel staat, lijkt Overmars een tikkeltje geirriteerd te zijn of is hij altijd zo als hij geinterviewd wordt?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 juli 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:04 schreef remco k het volgende:
Daarbij stonden ze dus niet 100% achter Maher en wouden daar dus niet diep voor in de buidel tasten..

Wat je zegt over die 100% is natuurlijk niet correct, niet van iedere transfer weet je zeker dat ie het 100% gaat redden bij de club, soms zijn transfers ook een gokje.. En voor een gok gaat Ajax niet de hoofdprijs betalen.
Ik zeg niets over of een speler het gaat redden.
Er is een verschil met dat een speler zal slagen en dat je 100% voor een speler kiest zoals Overmars zegt. Dat eerste weet je nooit, zelfs niet als Messi naar Ajax zou komen. Dat laatste mag ik hopen dat elke club dat doet als ze een speler aantrekken.

Ook bij een gokje kies je 100% voor een speler, je kunt niet 50% kiezen voor een speler dus dat hij de helft van de wedstrijden bij een andere club voetbalt.

Oftewel, ik bedoelde dat zijn woordkeuze vreemd was. Zoals ik dat in een eerder interview ook al vond, maar toen lag het aan de stukjesschrijver, niet aan Overmars.
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 19:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Overmars gezegd zou hebben dat er meer spelers zijn met de specifieke kwaliteiten van Maher?

[..]

Ja, dus dat er meer geweldige spelers rondlopen zoals Maher.
Ik zie ze toch niet zoveel hier rondlopen, zeker niet die een stap hogerop willen gaan naar Ajax, jij wel?

Nu ik het interview ook gezien heb (waar overigens niets meer in verteld wordt dan dat in het artikel staat, lijkt Overmars een tikkeltje geirriteerd te zijn of is hij altijd zo als hij geinterviewd wordt?
Je suggereert het wel degelijk in je laatste zin.

Wie zegt dat die jongens uit Nederland moeten komen?? Ik vind bijvoorbeeld de spelers die Ajax heeft lopen in de vorm van een Fischer een Meleg, een Andersen en nog een aantal anderen ook van het kaliber talent dat Maher is..

Dat intervieuw wordt gehouden terwijl Overmars onderweg is ergens heen en er dus tijd voor moet vrij maken. Vrij logisch dat ie het kort houd.. Je kan ook overal wat achter zoeken.
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 20:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik zeg niets over of een speler het gaat redden.
Er is een verschil met dat een speler zal slagen en dat je 100% voor een speler kiest zoals Overmars zegt. Dat eerste weet je nooit, zelfs niet als Messi naar Ajax zou komen. Dat laatste mag ik hopen dat elke club dat doet als ze een speler aantrekken.

Ook bij een gokje kies je 100% voor een speler, je kunt niet 50% kiezen voor een speler dus dat hij de helft van de wedstrijden bij een andere club voetbalt.

Oftewel, ik bedoelde dat zijn woordkeuze vreemd was. Zoals ik dat in een eerder interview ook al vond, maar toen lag het aan de stukjesschrijver, niet aan Overmars.
Tering man, je kan ook werkelijk op alle slakkenn zout leggen.. Ga jij je nu ook al afzetten tegen de woordkeuze van mensen binnen Ajax??
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 juli 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 22:34 schreef remco k het volgende:
Je suggereert het wel degelijk in je laatste zin.
Nee

quote:
Wie zegt dat die jongens uit Nederland moeten komen?? Ik vind bijvoorbeeld de spelers die Ajax heeft lopen in de vorm van een Fischer een Meleg, een Andersen en nog een aantal anderen ook van het kaliber talent dat Maher is..
Dan verschillen we daarin sterk van mening.

quote:
Dat intervieuw wordt gehouden terwijl Overmars onderweg is ergens heen en er dus tijd voor moet vrij maken. Vrij logisch dat ie het kort houd.. Je kan ook overal wat achter zoeken.
Dan had hij geen technisch directeur moeten worden.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 juli 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Tering man, je kan ook werkelijk op alle slakkenn zout leggen.. Ga jij je nu ook al afzetten tegen de woordkeuze van mensen binnen Ajax??
Nee, maar ik vind wel dat een technisch directeur duidelijk moet zijn in zijn antwoorden. En dat journalisten beter moeten doorvragen.

Maar verder snap je weer eens niet waar ik het over heb, je kijkt alleen maar naar een vraag/post om er negatief op te kunnen reageren. Dus begrijp eerst mijn post maar eens en stel dan de juiste vraag.
Eide
 Eide - donderdag 04 juli 2013 - 23:46   quote  deeplink  
Flauwekul discussie dit. Net even het interview gezien. Overmars zegt exact niets. Staaltje media training in actie want hij zegt echt inhoudelijk helemaal niets,

Dat daar een discussie over kan ontstaan.

aap21.gif
riveco
 riveco - donderdag 04 juli 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 22:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind wel dat een technisch directeur duidelijk moet zijn in zijn antwoorden. En dat journalisten beter moeten doorvragen.

Maar verder snap je weer eens niet waar ik het over heb, je kijkt alleen maar naar een vraag/post om er negatief op te kunnen reageren. Dus begrijp eerst mijn post maar eens en stel dan de juiste vraag.
Boudewijn, ik denk dat 100% er achter staan anders wordt bedoelt als dat jij denkt.
Ik denk namelijk dat 100 % slaat op het aantal mensen die mee beslissen of hij nodig zou zijn, dus als er van de 6 mensen er 5 zeggen halen en er is er ene die zegt ik twijfel dan staan ze er dus niet voor 100% achter.
Soms is een uitleg op verschillende manieren uit te leggen, net als de bijbel haha.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 juli 2013 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 23:56 schreef riveco het volgende:

[..]

Boudewijn, ik denk dat 100% er achter staan anders wordt bedoelt als dat jij denkt.
Ik denk namelijk dat 100 % slaat op het aantal mensen die mee beslissen of hij nodig zou zijn, dus als er van de 6 mensen er 5 zeggen halen en er is er ene die zegt ik twijfel dan staan ze er dus niet voor 100% achter.
Soms is een uitleg op verschillende manieren uit te leggen, net als de bijbel haha.
Kijk, dat zou een duidelijke uitleg zijn als Overmars dat had verteld :)
joduh
 joduh - vrijdag 05 juli 2013 - 06:23   quote  deeplink  
Flikker op met he volledige zekerheid man??? Dat heb he nooit !!!!
Dom gezwets!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 juli 2013 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 06:23 schreef joduh het volgende:
Flikker op met he volledige zekerheid man??? Dat heb he nooit !!!!
Dom gezwets!!
Na Sulejmani zijn ze gewoon bang geworden om centjes uit te geven..
En nu willen ze alleen nog maar koopjes dan moet je gewoon geluk hebben..
Kan me namelijk niet voorstellen dat Poulsen of Sana spelers waren waar iedereen 100%
achter stonden.. Ook Babel was voor nood op het laatste moment..
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 05 juli 2013 - 11:02   quote  deeplink  
Gelukkig hebben wij jodi lukoki, sana en serero.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 05 juli 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 11:02 schreef jolanpalma het volgende:
Lolllll
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 juli 2013 - 13:32   quote  deeplink  
Bij geen enkele aankoop heb je toch volledige zekerheid? Een speler kan in de eerste de beste training na de aankoop zijn poot breken. Dag volledige zekerheid. Dom gezwets en totaal niet waardig hier verder een discussie over te voeren.
remco k
 remco k - vrijdag 05 juli 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 11:02 schreef jolanpalma het volgende:
En 3 landstitels op rij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars trekt alleen beurs bij volledige zekerheid

0.0066921