|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ajax bevestigt interesse in Bojan |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Definitief: Bojan Krkic naar Ajax voor 1 jaar
De kogel is door de kerk. Op de officiele website van FC Barcelona staat vermeld dat Bojan Krkic definitief op huurbasis bij Ajax gaat spelen.
De spits, die eerder uitkwam voor AS Roma en AC Milan zal voor 1 jaar bij Ajax spelen, met een optie op nog een extra jaar op huurbasis.
Bojan debuteerde onder Frank Rijkaard in het eerste elftal van Barcelona waar hij 4 jaar speelde en hij 26 goals maakte in 4113 minuten, een gemiddelde van 1 goal per 158 minuten.
Bron: fcbarcelona.cat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nice!!!! In die jongen zit toch heel veel talent. Hoop dat cuenca ook blijft. Denk dat met name remco wel weet waarom. Ook van der hoorn binnen. Prima hoor. Ik maak me niet meer zo druk om dat koopgedrag van PSV. Ik denk ook dat we obs bestuur alle vertrouwen moeten geven. Al 3 jaar geen grote bedragen meer uitgegeven en al 3 jaar kampioen.
Vraag me wel af wat ajax nog nodig heeft. Zou een type toornstra bij Ajax passen eigenlijk? Is bojan voor de spits of voor rechts gehaald? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mooi zo. In principe, mocht er niemand vertrekken, ben je nu klaar voor aankomend seizoen met uitzondering van de positie rechtsbuiten. Cuenca is vervangen door Bojan, echter blijft de rechterzijde dun bezaaid. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kijk, dat is goed nieuws. Is ook rap gegaan, vorige week praten, deze week tekenen. Dat is nog eens doorpakken.
@Loetje Als rechtsbuiten en eventueel als een hangende spits. Maar met name een rechtsbuiten. FbD omschreef hem als "eerder een type Fischer dan een type Cuenca" waarmee hij doelde op veel naar binnen trekken en de combinatie zoeken.
Met gasten als Bojan en Fischer worden Van Rhijn en Blind nog belangrijker in aanvallend opzicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajaxied for life
|
|
|
Bojan op rechts en Fischer op links en sighthorson er tussen en Eriksen en De Jong erachte! Op naar het 4e kampioenschap op rij en in Europa ook eindelijk weer is wat betekenen! Frank de Boer is goed en AJAX is de beste forever!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ajax bevestigt interesse in Bojan
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 00:08 schreef freakie het volgende:[..] Misschien geen fisher daar dus?;) Want zal fisher niet opschuiven naar het middenveld(eriksen) en dan links bojan komen als die komt. We hebben volgens mij op dit moment echt een geweldige selectie. Hij kan overal spelen. Maar als Eriksen vertrekt kan Fischer inderdaad daar heen. Wel een opvallende uitspraak van de Boer over serrero. Hij zei dat bet misschien wel een van de grootste talenten van de club is de vervanger van Eriksen zou moeten kunnen worden. Maar dat dit bij hem zelf nog niet echt is doorgedrongen. Wachten ze daarom misschien met Duarte. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Na al die transferperiodes dat het gerucht er was en hij niet kwam/er niks van waar was, vind ik het nog steeds moeilijk te geloven dat hij echt komt :) Ik kan niet wachten om hem in levende lijve in ons shirt aan het werk te zien. Fantastische speler die hopelijk bij ons de vrijheid krijgt om het stigma eeuwig talent van zich af te schudden.
Chapeau ook voor het snelle en vrij geruisloze afhandelen. Dit icm de wijze waarop de Van der Hoorn transfer is verlopen doet me goed. Het lijkt er echt op alsof het vooruit gaat op dit gebied. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja. Volgens mij is dit pas een staaltje de concurrentie aftroeven. De traditionele top 3 wou hem hebben en was met hem in gesprek en hij gaat naar Ajax. Dat is pas aftroeven. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 09:30 schreef remco k het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ajax bevestigt interesse in Bojan[..] We hebben volgens mij op dit moment echt een geweldige selectie. Hij kan overal spelen. Maar als Eriksen vertrekt kan Fischer inderdaad daar heen. Wel een opvallende uitspraak van de Boer over serrero. Hij zei dat bet misschien wel een van de grootste talenten van de club is de vervanger van Eriksen zou moeten kunnen worden. Maar dat dit bij hem zelf nog niet echt is doorgedrongen. Wachten ze daarom misschien met Duarte. Volgens mij ook, denk dat je echt heel weinig hoeft te doen om het niveau telkens weer wil halen. Ben er heel blij mee dat ze het op deze manier doen, ik denk namelijk dat ajax ook op die positie genoeg heeft lopen maar dan 15/16 of 17 jarige spelers, als je bojan huurt(wat ook geen garantie is) kan je wel goed het niveau een beetje opkrikken.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 09:30 schreef remco k het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ajax bevestigt interesse in Bojan[..] We hebben volgens mij op dit moment echt een geweldige selectie. Hij kan overal spelen. Maar als Eriksen vertrekt kan Fischer inderdaad daar heen. Wel een opvallende uitspraak van de Boer over serrero. Hij zei dat bet misschien wel een van de grootste talenten van de club is de vervanger van Eriksen zou moeten kunnen worden. Maar dat dit bij hem zelf nog niet echt is doorgedrongen. Wachten ze daarom misschien met Duarte. je hebt ook nog een Andersen achter de hand..... dus zou voor het middenveld de keus voor Duarte niet snappen, alleen voor de rechtsbuiten positie zou het kunnen. Dan heb je indd nog serrero... volgens mij heb je talentvolle aanvallende middenvelders zat. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
We zijn al kampioen.. Dankjewel Overmars en Cruijff |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 10:52 schreef Blaatkoe het volgende:[..] je hebt ook nog een Andersen achter de hand..... dus zou voor het middenveld de keus voor Duarte niet snappen, alleen voor de rechtsbuiten positie zou het kunnen. Dan heb je indd nog serrero... volgens mij heb je talentvolle aanvallende middenvelders zat. Inderdaad aanvallend middenveld ligt het probleem niet zeker niet zolang Erikssen en de Jong er nog zijn.. We krijgen zo wel een lekker team. Van mij mag vermeer nog een mooie club vinden en Alderweireld eventueel ook.. Poulsen moet nog 1 jaar vlammen anders Blind op zijn plek? -------Cilissen------ Rhijn-hoorn-moisander-boilissen --------Blind------ Siem-----Erikssen Bojan--Sig-----Fisher |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Blind op die plek??? Nee dat is niet echt slim he, hem na een jaar goed spelen op de linkerkant hem daar weer weghalen en dan in het midden zetten..
Poulsen of enoh(enoh hebben we ook nog ja) en dan heb je ook nog jeugdspelers. Misschien dat ajax daar ook nog naar aan het kijken is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Of Boilesen op de CVM en Blind lekker als linksback behouden... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Of gewoon de positie van een speler aanhouden en gen boilesen en blind op verkeerde posities zetten..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 11:23 schreef freakie het volgende:Of gewoon de positie van een speler aanhouden en gen boilesen en blind op verkeerde posities zetten..... Maar wie als linksback dan?? Boilesen is ook een kanjer, Blind op de reservebank...dat accepteert hij niet.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Blind gaat nooit op de reserve bank en Boilesen die is net geblesseerd geweest dus zet je ook niet gelijk 90 minuten in. Laat ze een beetje rouleren en anders dan is het gewoon even pech voor Boilesen, je kan niet 25 spelers op het veld zetten.. Ik gun iedere speler bij ajax een plek op het veld maar Blind en dan Boilesen dat is de volgorde, misschien dat boilesen nog cv kan maar ik denk dat je daar niet aan moet beginnen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee Blind ga je niet weg halen, iemand die het Nederlandsteam heeft gehaald als linksback ga je niet van zijn stek halen, hij kan Boilesen op de CVM uit proberen met Poulsen en Schone keus genoeg.Heerlijk zo,n kanjer als Bojan er bij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 11:45 schreef nora het volgende:Nee Blind ga je niet weg halen, iemand die het Nederlandsteam heeft gehaald als linksback ga je niet van zijn stek halen, hij kan Boilesen op de CVM uit proberen met Poulsen en Schone keus genoeg.Heerlijk zo,n kanjer als Bojan er bij. Blind is eerder een CVM dan Boilesen. Ajax heeft in Boilesen trouwens op termijn altijd een CV gezien. Dus concurrentie voor zowel Blind als Denswil. Het is druk achterin. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Op CVM kan je Bazoer op inpassen, ondanks zijn leeftijd zou hij op die plek minuten kunnen maken. Maar ik denk dat de optie van blind op CVM als Boilesen op Linksbak staat een prima optie is. Blind is aan de bal sterk en hoeft dan niet puur te verdedigen wat hij op Linksbackpositie nog weleens moeilijk vind. Maar Blind is geen bankzitter in mijn ogen, die jongen is afgelopen seizoen erg gegroeid en belangrijk geweest |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 11:45 schreef nora het volgende:Nee Blind ga je niet weg halen, iemand die het Nederlandsteam heeft gehaald als linksback ga je niet van zijn stek halen, hij kan Boilesen op de CVM uit proberen met Poulsen en Schone keus genoeg.Heerlijk zo,n kanjer als Bojan er bij. Jij geeft precies aan waarom ik de vraag stel.. Schone of Poulsen zijn niet goed genoeg terwijl Boilissen in potentie de beste linksback is.. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Waarom staat t eigenlijk nog niet op de Ajax site? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 13:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Jij geeft precies aan waarom ik de vraag stel.. Schone of Poulsen zijn niet goed genoeg terwijl Boilissen in potentie de beste linksback is.. eens, maar het is ook afwachten hoe Blind cvm invult. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 12:48 schreef Blaatkoe het volgende:Op CVM kan je Bazoer op inpassen, ondanks zijn leeftijd zou hij op die plek minuten kunnen maken. Maar ik denk dat de optie van blind op CVM als Boilesen op Linksbak staat een prima optie is. Blind is aan de bal sterk en hoeft dan niet puur te verdedigen wat hij op Linksbackpositie nog weleens moeilijk vind. Maar Blind is geen bankzitter in mijn ogen, die jongen is afgelopen seizoen erg gegroeid en belangrijk geweest Daarom probeer ik hem in te passen dat je zowel Blind als Boilissen kan laten spelen.. Volgens mij speelde blind daar vroeger toch ook? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat is wel waar ja... Proberen kan geen kwaad in de voorbereiding |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Blind heeft inderdaad in de jeugd op het middenveld gespeeld en goed ook, maar Boilesen naar de linksback plaats schuiven en Blind naar CVM is een leuke optie, alleen heb je daar dan wel een paar oefenwedstrijden voor.Maar goed het is natuurlijk wel heerlijk als trainer als je zoveel keuzes hebt, ik heb een goed gevoel voor a.s seizoen.Mocht Eriksen en de Jong toch blijven en bijtekenen dan heb je een top selectie. |
|
|
|
|
Nummer 4
|
|
|
Boilesen heeft veel loopvermogen en een goede voorzet/pass in de benen. Ik zou hem wel links op het middenveld willen zien spelen. We hebben dan de sterkste linker flank van Nederland met Blind/Boilesen/Fischer |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 13:21 schreef nora het volgende:Blind heeft inderdaad in de jeugd op het middenveld gespeeld en goed ook, maar Boilesen naar de linksback plaats schuiven en Blind naar CVM is een leuke optie, alleen heb je daar dan wel een paar oefenwedstrijden voor.Maar goed het is natuurlijk wel heerlijk als trainer als je zoveel keuzes hebt, ik heb een goed gevoel voor a.s seizoen.Mocht Eriksen en de Jong toch blijven en bijtekenen dan heb je een top selectie. Het probleem is dat je niet weet hoe Blind als cvm speelt en hoe Boilesen niet weet hoe hij het gaat doen op de linksback positie, 2 onzekerheden en terwijl je Blind gewoon linksback neerzet en dan weet dat, dat goed komt. Ga je Blind verschuiven krijg je weer een halve Blind, gaan we weer op hem zeiken en kan je Blind wel vergeten.
Boilesen heeft nauwelijks gespeeld en die kan je wel proberen anders te gebruiken, alleen ik denk dat, dat ook niet slim is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 11:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar wie als linksback dan?? Boilesen is ook een kanjer, Blind op de reservebank...dat accepteert hij niet.... Boilesen ook een kanjer?? die jongen heeft pas een pot of 12 gespeeld voor ons, het lijkt mij een groot talen, maar denk niet dat ie Blind uit de basis gaat spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 13:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Jij geeft precies aan waarom ik de vraag stel.. Schone of Poulsen zijn niet goed genoeg terwijl Boilissen in potentie de beste linksback is.. Ik denk dat het met dat beste linksback nog wel mee valt, Blind blijft zich maar doorontwikkelen, terwijl Boilesen gewoon al 2 jaar stil staat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 13:46 schreef freakie het volgende:[..] Het probleem is dat je niet weet hoe Blind als cvm speelt en hoe Boilesen niet weet hoe hij het gaat doen op de linksback positie, 2 onzekerheden en terwijl je Blind gewoon linksback neerzet en dan weet dat, dat goed komt. Ga je Blind verschuiven krijg je weer een halve Blind, gaan we weer op hem zeiken en kan je Blind wel vergeten. Boilesen heeft nauwelijks gespeeld en die kan je wel proberen anders te gebruiken, alleen ik denk dat, dat ook niet slim is.. Helemaal mee eens, laat Boilesen dit seizoen maar eens bij de selectie blijven, en met invalbeurten weer in het ritme komen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 14:24 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, laat Boilesen dit seizoen maar eens bij de selectie blijven, en met invalbeurten weer in het ritme komen.. bedankt haha:p |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Van ajax.nl:
quote:Ajax heeft in hoofdlijnen overeenstemming bereikt met Bojan Krkic. De overeenkomst heeft een looptijd van één seizoen, tot en met 30 juni 2014. De aanvaller wordt gehuurd van het Spaanse FC Barcelona, waar hij tot 1 juli 2015 onder contract staat. De afgelopen twee seizoenen speelde hij op huurbasis in Italië bij respectievelijk AS Roma en AC Milan. Krkic werd geboren op 28 augustus 1990 in Linyola, Spanje. Naar verwachting meldt hij zich dinsdag 9 juli aanstaande in Amsterdam om de formaliteiten af te ronden, zodat hij zich vanaf woensdag bij de A-selectie kan voegen. In hoofdlijnen overeenstemming. Zou hij zijn eigen chauffeur willen hebben? Ik neem aan dat het salaris etc. al is overeengekomen, al dan niet via Barcelona als ze niet de volle 3 miljoen willen betalen. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 09:53 schreef remco k het volgende:Oja. Volgens mij is dit pas een staaltje de concurrentie aftroeven. De traditionele top 3 wou hem hebben en was met hem in gesprek en hij gaat naar Ajax. Dat is pas aftroeven. Is het aftroeven of het meeste betalen? Volgens mij wilde Barcalona wel een groot gedeelte van zijn salaris bij de hurende club neer leggen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 14:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het met dat beste linksback nog wel mee valt, Blind blijft zich maar doorontwikkelen, terwijl Boilesen gewoon al 2 jaar stil staat.. Tuurlijk sta je stil als je blessures hebt.. Zeg ook nergens dat ie al beter is dan Blind.. Vindt op dit moment alleen de Cvm nog zwak bezet met Poulsen.. Dus denk ik dat dit de beste oplossing is.. sportsklede klaassen schone tja.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 17:15 schreef soccer het volgende:[..] Is het aftroeven of het meeste betalen? Volgens mij wilde Barcalona wel een groot gedeelte van zijn salaris bij de hurende club neer leggen. De drie clubs wilden hem allemaal hebben, en dus is het aftroeven. Men vind hier al dat PSV Ajax heeft afgetroefd met Maher, terwijl Ajax niet eens een bod heeft gedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 09:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tuurlijk sta je stil als je blessures hebt.. Zeg ook nergens dat ie al beter is dan Blind.. Vindt op dit moment alleen de Cvm nog zwak bezet met Poulsen.. Dus denk ik dat dit de beste oplossing is.. sportsklede klaassen schone tja.. Klaassen is geen CVM maar een aanvallende middenvelder, Schone moet de ideale nr 12 gaan worden. Maar je vergeet dat Bazoer ook voor die positie getest wordt en dat leuk doet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 11:15 schreef remco k het volgende:[..] Klaassen is geen CVM maar een aanvallende middenvelder, Schone moet de ideale nr 12 gaan worden. Maar je vergeet dat Bazoer ook voor die positie getest wordt en dat leuk doet. Bazoer is daarom voor mij ook een optie.. Poulsen met wissel Bazoer erachter om te laten wennen aan de eredivisie kan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad en dan kan Bazoer het volgend jaa overnemen op die positie.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 11:14 schreef remco k het volgende:[..] De drie clubs wilden hem allemaal hebben, en dus is het aftroeven. Men vind hier al dat PSV Ajax heeft afgetroefd met Maher, terwijl Ajax niet eens een bod heeft gedaan.. Je hebt gelijk wat betreft aftroeven. Ik vraag me alleen af tegen welke prijs. Dat zelfde geld voor Maher. Van heel veel dingen is gewoon veel te weinig bekend. De speler wilde naar Ajax omdat ze CL speelde maar Barcalona wilde wel een groot gedeelte van zijn salaris betaald hebben. Gebeurt dat wel of niet? Zo zou Maher 10% van de transfersom betaald willen hebben en die zou hij hebben laten vallen. Is dat wel of niet gebeurt? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 18:26 schreef soccer het volgende:[..] Je hebt gelijk wat betreft aftroeven. Ik vraag me alleen af tegen welke prijs. Dat zelfde geld voor Maher. Van heel veel dingen is gewoon veel te weinig bekend. De speler wilde naar Ajax omdat ze CL speelde maar Barcalona wilde wel een groot gedeelte van zijn salaris betaald hebben. Gebeurt dat wel of niet? Zo zou Maher 10% van de transfersom betaald willen hebben en die zou hij hebben laten vallen. Is dat wel of niet gebeurt? Maher zou naar verluidt met minder dan 10% genoegen hebben genomen.
voor Bojan las ik: dat hij bij Barcalona recht heeft op 2.5 miljoen als hij 60% van de wedstrijden speelt. ze zeiden dat dit bij Ajax waarschijnlijk niet van toepassing was en dat Ajax dus de helft van zijn salaris betaalt. ongeveer 1 miljoen euro... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
VI maakte bekend dat Ajax 1 miljoen betaald voor het huren voor 1 jaar van deze speler.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 11:15 schreef remco k het volgende:[..] Klaassen is geen CVM maar een aanvallende middenvelder, Schone moet de ideale nr 12 gaan worden. Maar je vergeet dat Bazoer ook voor die positie getest wordt en dat leuk doet. ik zie Bazoer ook het liefst op die positie ruiken.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 18:42 schreef remco k het volgende:VI maakte bekend dat Ajax 1 miljoen betaald voor het huren voor 1 jaar van deze speler.. Echt een koopje, dit maakt me nog blijer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laat ik voorrop stellen dat ik denk dat de Boer hem wel aan het voetballen gat krijgen bij ons.
Maar men moet ook niet te veel van hem verwachten, iedereen gaat even voorbij aan het feit dat deze jongen gewoon niet geslaagd is bij Barca, Roma en Milan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 21:05 schreef remco k het volgende:Laat ik voorrop stellen dat ik denk dat de Boer hem wel aan het voetballen gat krijgen bij ons. Maar men moet ook niet te veel van hem verwachten, iedereen gaat even voorbij aan het feit dat deze jongen gewoon niet geslaagd is bij Barca, Roma en Milan.. Ik ga daar juist niet aan voorbij,ik dacht hetzelfde.......maar ik dacht ook laat ik maar wijselijk mijn mond houden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 21:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ga daar juist niet aan voorbij,ik dacht hetzelfde.......maar ik dacht ook laat ik maar wijselijk mijn mond houden We gaan het meemaken ik heb hem in ieder geval niet afgeschreven. . Ben erg benieuwd wat hij gaat brengen. . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Afschrijven zeker niet en ik ben er ook wel blij mee omdat ik denk dat de Boer hem wel aan het ballen gaat krijgen. Maar men moet niet vergeten dat ie eigenlijk nog nergens zijn potentieel echt eruit heeft gekregen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:Afschrijven zeker niet en ik ben er ook wel blij mee omdat ik denk dat de Boer hem wel aan het ballen gaat krijgen. Maar men moet niet vergeten dat ie eigenlijk nog nergens zijn potentieel echt eruit heeft gekregen.. Zo zijn er andersom van Nederlandse clubs (behalve ajax :-)) een hoop spelers die in Nederland redelijk speelde, in het buitenland en dan zeker bij de europeesche top clubs, niet uit de verf gekomen..... |
|
|
|